@ Cilla: Wat een fijn nieuws allemaal!!! Komt goed, reageer maar wanneer je tijd hebt, denk maar even aan je zelf en aan je kids! Trouwens, wat een geweldige foto van jou en Sienna op FB!!! Cute!!!
Hey Maria... helemaal op en top zwanger... Wat heerlijk! (natuurlijkheid minder als je misselijk bent maar dat zal je er graag voor.over.hebben.lijkt me) Ah wat sneu van mick zijn billen! Bink heeft daar gelukkig niet zo veel last van. Hij wil nu wel al een.paar dagen bijna niet eten... Hoop dat dat snel weer een beetje beter wordt! @ Cilla... Wat heerlijk dat het straks allemaal geregeld is! En hopelijk valt het met de verkoop van het huis heel erg mee... Was inderdaad een hele mooie foto op fb! Ik hem vandaag weer een testje gedaan... Helaas niet zwanger... Begin stiekem wel een beetje ongeduldig te worden... Stiekem hoop ik er toch al zo'n 5 maanden op... Maar goed we gaan maar weer flink ons best doen! Maria, wat grappig dat je nu denkt dat je een meisje krijgt... zou dat ook je voorkeur hebben? (veel mensen vinden dat je geen voorkeur mag hebben, maar ik vind dat onzin... Ik zou het super leuk vind als ik nog een.meisje zou mogen krijgen)... Nou meiden... Fijne dag vandaag!
Hey meiden! Wij zijn er ook weer! Even snel via de iphone(niet handig!) Cilla: Wat een goed nieuws!! En al geshopt bij ikea zag ik? Hopelijk loopt alles voorspoedig en heb je lekker je eigen stekkie. Morgen reageer ik uitgebreider. Vakantie was heerlijk!! Kids ook goed geammuseerd. Wel 1 dagje eerder naar huis gekomen omdat lotte ziek is. Arm meisje is super hangerig en koorts
Mariaatje: oh gelukkig goed nieuws! Wat zul je blij zijn . haha, nu al zo'n trutje . Ik heb inderdaad ook het idee dat je een meisje gaat krijgen.. spannend weer he! Zip: kan me goed voorstellen dat je ongeduldig wordt hoor, als je eenmaal besloten hebt voor een tweede te gaan wil je dat ook. En iedere maand weer die spanning ed...heeft het bij Bink ook even geduurd voor je aantelde? Tja en een voorkeur mag toch best? Ik vond het eerlijk gezegd ook super dat we nog een meisje kregen... al had ik niet minder gehouden van een jongen hoor! Lotte is weer beter gelukkig heeft 3 dagen flinke koorst gehad, maar is nu weer ons oude lachebekkie . Ze gaat wel slechter slapen momenteel, moet even jengelen nu. Misschien iets wat bij de leeftijd hoort? Morgen mag ik met allebei de meiden naar het cb. Worden ze weer gekeurd . Nienke is geloof ik wel goed gegroeid de laatste tijd, dus daar mogen ze niet over zeiken!
@ Zip: die misselijkheid heb ik er zeker voor over, alleen is het nieuw voor me, want dat was bij Mick alleen s morgens voor het eten zo!! Haha. Dat niet willen eten kennen we hier dan gelukkig weer niet, maar alles heeft zo zijn fases inderdaad!! Arme Bink, nu wel weer wat beter eten? Deze maand ben je de hele maand thuis toch? Ik zeg, klussen met die handel, hihi En mijn biologische klok app downloaden, werkte hier prima!! Hihi Ik heb nog niet echt een voorkeur, een jongen lijkt me super voor Mick, maar een meisje erbij is natuurlijk een koningsdroom. En voor jezelf, als moeder lijkt het me leuk een meisje te hebben, als zij ooit in verwachting zou raken wordt je er als moeder toch meer bij betrokken dan als schoonmoeder, en daar kun je echt meisjesdingen mee doen, ook heel leuk, ondanks dat ik niet echt een meisje-meisje ben! @ Heide: Fijn dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad! Best goed weer toch nog? Arme Lotte, ondertussen weer wat opgeknapt? En hoe vond Nienke het in de eigen caravan? Hihi, succes met het gezeur morgen, ik mag morgen ook weer, weer spuitjes, bah! Zal ff een fotootje posten, al zie je een rijstekorrel, maar goed!
Oh ja, uitgerekende datum, voorlopig 29 maart. Net als bij Mick enkele dagen terug gezet... Gek is dat, terwijl ik toch elke keer mijn eisprong vlak na "le moment supreme" voelde... Innestelen kan ook langer duren zeggen ze... Ik heb het altijd gek gevonden dat Mick op 12 juni kwam, terwijl ik de 16e uitgerekend was... Zou hij toch al ouder zijn geweest? X
Hey meiden.... Wat fijn dat lotte weer beter is! Weer helemaal in het schoolritme met Nienke? Of zit ik er even helemaal naast en gaat ze nog helemaal niet naar school? Bink is weer fit! Het lopen gaat steeds beter en hij eet weer goed... hij heeft ook last van zijn darmen gehad dus denk dat hij daarom niet goed wilden eten. Wat geweldig Maria, die eerste echo weer! Geniet er maar lekker van! Ik ben inmiddels goed ongesteld... balen maar hoop dat ik er weer een mooi schoon nestje voor terug krijg. Als ik komende maand aantel ben ik uitgerekend rond dde verjaardag van Bink... Ben benieuwd! Nieuwe ronden nieuwe kansen.... Met Bink duurde het 3 mnd.... eigenijk mag ik ook helemaal niet klagen, we hebben pas 1 mnd echt goed ons best gedaan... dus heb nog goede hoop!
Mariaatje: mooi hoor weer zo'n rijstkorrel foto! Genieten meid! Ik geloof altijd dat een kindje geboren wordt waneer het er klaar voor is.. bij mij kwamen ze ook allebei flink eerder. Wie weet deze keer bij jou ook weer. Zip: fijn dat Bink ook weer de oude is! Oh ja, dan tel je vast deze maand aan haha! Ik was ook rond Nienke d'r verjaardag uitgerekend toen. Houdt het spannend! Nienke gaat nog niet naar school, volgend jaar pas. Niet te snel he . Bij ons zijn ze weer allebei goedgekeurd vanmiddag . Nienke was nu 350 gr en 1 cm gegroeid in 3 maanden tijd en daar hadden ze vrede mee. Ze gaven nu ook wel toe dat het ook wel een beetje bij haar lichaamsbouw hoord dat ze wat lichter is als gemiddeld. hehe..dat roep ik al langer . Lotte was nu 79 cm en 9,1 kg. Ze liet er voorbeeldig zien hoe goed ze alleen kan lopen nu haha . Weer trots op mijn meiden dus! Oh ja ik heb de inentingen een maandje uitgesteld omdat ze nu al net ziek is geweest.
@Heide: Fijn dat ze weer goedgekeurd zijn! Je schreef al eerder dat ze Nienke te licht vonden. Maar het zijn tochallemaal gemiddelden. Mick zit 2 ons onder de curve. Maar blijft de lijn wel volgen alleen steeds 2 ons eronder. Ik maakte me best zorgen, maar op het cb hebben ze het uitgelegd. 50% van alle baby's en kinderen is te dik, die krikken het gemiddelde natuurlijk wel lekker op! Dus ik ben gerust gesteld. Mick was nu 9640 gram en 80 cm. Ondertussen alweer in het ritme van werken etc? Of heb je nog vrij? X
Mariaatje: Mick doet het ook goed he, fijn hoor! Ja, dat klopt ook wel, maar Nienke haar lijntje liep niet meer zoveel op de laatste tijd, vandaar dat ze nog eens extra wilden checken. Wel grappig, ze schelen zich 2 jaar hier en maar 1 kilo . Ben alweer aan het werk inderdaad, ook wel weer lekker hoor. Is alleen weer even wennen om niet meer samen thuis te zijn met mijn man, is zoveel handiger met z'n tweeën. Nu moet ik weer allles in mijn eentje doen .
ha meiden, weer terug van vakantie!! Phoe wat was het daar heet... 35 tot 40 graden... maar we klagen niet!!! elke dag heerlijk aan zee of het zwembad gelegen!! kids hebben het super gedaan... van de 3000km die we gereden hebben de kindjes samen nog geen 100km gemopperd dus ging echt prima. Thijs wel wat last van de warmte gehad, maar das ook niet zo raar met die hitte, zweten, zand, zoute zee, chloor in het zwembad... was blij met een opblaadbadje en daar fris water in met zemelenolie... Wat wel een beetje apart was dat onze thijs voordat we gingen rode wangen had (had hij al een tijd, wisten niet goed waar het vandaan kwam, smeerden ons helemaal suf) op vakantie heeft hij alleen maar potjes gehad en trok het weg! Thuis kreeg hij weer vers fruit en warm eten en meteen weer terug... nu dus potjes fruit en vers warm eten en het is weer helemaal weg... dus nog effe zo en dan weer met 1 soort fruit beginnen... kijken waar het aan ligt... Zip; jammer maar succes weer met klussen deze maand... en graag een meisje... idd, de redenen die jij noemt... mijn schoonmoeder beleefde onze bruiloft en zwangerschappen heel anders dan nu haar eigen dochter zwanger is... prima, maar bij mij is ze nooit komen vragen of ze even kon stofzuigen of strijken... nou vind ik dat niet zo erg... laat haar maar mooi paar dorpen verderop... Mariaatje; geweldig weer... zo'n kleine rijstekorrel... ruim 7 weken toch (ik zie je banner nu niet meer...) passen je broeken nog... Tis dat mijn spiraaltje nu wel goed zit, anders zou het hier ook alweer kriebelen hoor... al moet ik nog steeds herstellen... thijs nu 9 maanden en jaja, er zit vooruitgang in!! Heide; hoe zwaar is nienke dan!? Floor afgelopen maandag met kleertjes aan 14,2 kilo. Moest voor thijs bij CB zijn en Floor wilde ook op de weegschaal... Thijs weegt 9040gram en is 73 cm. Weer helemaal goed gekeurd! En floor haar ogentest ook, moest terugkomen omdat ze vorige keer na 3/4 afhaakte... Cilla; over 7 weken alles rond, fijn!! mijn ouders zijn nog steeds bezig... pfff.... 1 sept. bij je moeder en dan in oktober in je eigen huisje... spannend, maar fijn voor je dat dat allemaal zo snel kan!! Wat voor een huisje heb je?! Volgens mij heb ik jou nog niet op fb... dus kan ik die foto met sienna ook niet zien... Denk dat ik alleen mariaatje heb... zal jullie eens zoeken... Nu weer lekker de tuin in, heerlijk dit weer!!! En ik heb al weekend.... zaterdag met vriendinnen naar festival ZAND!!! Joehoe, zin in!!!
Mjanne: wat fijn dat de autoreis zo goed ging met de kinderen, is toch altijd even spanend niet? Wat vreemd van die wangen van Thijs..ben benieuwd waar het aan ligt dan? Nienke weegt nu 11,1, maar ze is ook maar 90,3 cm, dus dat is ook niet heel groot. haha en Thijs is ook al een aardige Bink he, die is al even groot als Lotte . Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet van je weekend!
heeeey meiden!! heb even bijgelezen hopelijk reageer ik op alles en iedereen zo niet.... sorry maria, ik neem de uitgerekende datum ook nooit zo serieus hor top dat iedereen heeft genoten van de vakanties! ik heb besloten dat ik in december ff lekker een weekje ertussen uit knijp haha hier zijn we gisteren ook bij t cb geweest sienna was 76 cm en 9238 gram was ook weer goedgekeurd mjanne wel vreemd van thijs zn wangetjes... je zou juist zeggen dat t eerder van potjes kan komen omdat daar vaak andere toevoegingen inzitten,... succes met uitvogelen wat het is. maria we zitten straks wel weer te wachten op de eerste buikfoto's hor hahaha heide nienke is maar 10 cm kleiner dan jayden hor wel ook bijna 5 kilo maar jayden krijgt heeeeeel miss iets te veel snoepjes haha nou ik kan beginnen met klussen.... door de huisbaas worden ook nog wel wat dingetjes gedaan maar ik heb de sleutel alvast gekregen zodat we kunnen beginnen. zodra het klaar is kan ik erin maar hoef pas vanaf 1 oktober huur te betalen dus helemaal goed. ik denk dat jullie op fb wel hebben gezien dat ik een nieuw vriendje heb maria wist het al haha maar hij zit voorlopig in de ziektewet vanwege zn voet en heeft al helemaal zin om te schilderen enzo nou ik ga nog even een bakkie koffie drinken en dan maar weer te werk! hou fb maar in de gaten ik zal van de week wat foto's van het huis erop zetten
@ Heide: ach, die stomme curve bij het cb! Jij als mama weet toch het beste hoe het gaat met je meiden, grappig idd scheelt maar 1 kilo!! Hihi. Gaat Lotte haar voorbij denk je? @ Mjanne: fijn dat alles zo goed is gegaan op vakantie!! Wat gek van die wangetjes! Wel fijn dat je er per ongeluk achter kwam! Weet je het indertussen al? @ Cilla: meid ik ben zo blij voor he, wat gaat het allemaal snel ineens! Heel fijn, rust voor jou en de kids! En gefeliciteerd met je nieuwe lief!!! X Hier alles goed, achtertuin gaat as weekend op de schop, nu ligt alkes open, weinig genieten dus in de tuin voir Mick. Hopelijk als we terugkomen van center parcs kunnen we toch nog ff genieten! 24,25,26 aug tuinverbouwing, 27 aug Bas jarig, 3 t/m 7 september Center Parcs Mystery, geen idee waarheen! Best leuk!! X
Jeetje mina, beginnen die slapeloze nachten nu al? Pfft, ik moet morgen vroeg op om Mick weg te brengen ivm de tuinverbouwing, shit!!!
maria heb je nog een beetje kunnen slapen? wel ff foto's straks vaqn hoe de tuin is geworden he ik ga dit hele weekend klussen in me huisje!
Ik denk dat we allemaal hebben genoten van het warme weer de afgelopen tijd , was geen weer om achter de pc te kruipen. Mariaatje: hoe is het in jullie tuin op het moment? Wat is de planning? Cilla: lekker aan het klussen? En hoe gaat het verder met je? Hier alles prima eigenlijk. Lotte loopt nu echt alleen nog maar, scheelt een hoop broeken en vuil nu ze niet meer kruipt . Net weer een grondig de badkamer gedaan, heerlijk gevoel nu het klaar is! Kwam er steeds niet zo van met de kids, Lotte kruipt me steeds in de douche als ik de sproeier aanzet