Hello ladies, idd, ik denk dat het aan het goede weer ligt! Zie af en toe wel wat voorbij komen op fb, maar dat is het dan ook. Ben zelf ook niet zo heel actief nu, ja in onze tuin! Tegels liggen, border staat, planten staan erin, 2 van de 5 lampen hangen (waren niet op voorraad, heel irritant) en vandaag zouden we gras gaan liggen, is het bij de grasboer voor de deur gejat!! Kut!! Dus morgen weer 30 km rijden om het op te halen... Pfft!! Maar goed! Onze vakantie info gekregen vandaag, we gaan naar Center Parcs de Vossemeren in Belgie! Zin in! Dat hele park is ingericht voor kids, alles is een groot piraten frstijn, Plopsaland om de hoek, met Bumbashow dus dat gaat goed komen!!! Ik hoop dat het goed gaat met jullie!! X
Mariaatje: ziet er mooi uit die tuin van jullie. Lekker rustig ook Hier is het af en toe net een speeltuin...overal speelgoed..trampoline, zandbak enz..ach ja als de kids zich maar vermaken Haha, daar hebben jullie nu ook allemaal mooi plaats voor. Klinkt erg leuk jullie vakantie! Wanneer gingen jullie ook alweer? Mick ook al zo gek van Bumba?? Wij hebben vandaag de box afgebroken, is al verkocht..bye bye babytijd Gaat echt heel snel nu vind ik met 2 kinderen... volgend jaar gaat Nienke al naar school , nu dus nog maar even extra genieten
Hey meiden... Sorry ben.ook.niet zo.actief geweest. Drukke weken achter de rug. Veel moeten werken en.ondertussen ook bezig geweest met een nieuwe baan. En jawel ik heb hem! Moet nog officieel opzeggen bij mijn.oude werk maar ik ga het.doen! Heel spannend, ga van een.grote naar een hele.kleine organisatie... Van.een.vast contract naar.een.jaar contract... Maar ga het toch.doen... Vind het zelf ook spannend maar wie geen.stappen durft te zetten zal.ook boef verder komen denk.ok dan maar... Met Bink.gaat.het.even.niet.zo.super lekker... Heeft echt last van.4 kiezen die door aan.het komen zijn... Hebben jullie kids daar ook zo'n last van? En.zo.ja wat. Doen jullie eraan? cilla... Wanneer ga je echt over in.net.huisje? En een nieuwe lover... Vertel vertel... Trekt hij al bij je in ?! Hoe gaan.de.afwikkelingen met je.ex nu? Maria... Mooie tuin! Lekker als.die.dadelijk af is! Gras gejat... Kak! Hopelijk krijgen jullie nu dan.extra mooi en.goed gras! Heide... Box verkocht... Tja dat is natuurlijk wel anders als je.al.compleet bent... Wij hebben.de box ook opgeruimd maar dan naar de zolder.
meiden bedankt!!! was echt szoooo leuk toen de nieuwe buurvrouw met de doos voor de deur stond!!! maria mooi je tuin! volgende zomer kan je daar lekker van genieten! hoe voel je je nu? is de zwangerschap al openbaar of nog niet? ik heb de box nog wel staan maar t s meer een opslagplaats voor het speelgoed als wat anders haha hij gaat ook niet mee naar het nieuwe huis. zip spannend een nieuwe baan!!! ik wil uiterlijk 1 oktober over in het nieuwe huis, maar ik denk dat t wel eerder kan ik moet nl alleen (heeeeel veeeeel) schilderen. tussen Des en mij gaat het echt heel leuk! t voelt heel vertrouwd mijn kinderen zijn gek op hem en zijn dochter is gek op mij... ze heeft zelfs gevraagd of ze bij me mag wonen dr moeder heb ik op zich goed contact mee (voor shania) ik denk dat we wel snel samen gaan wonen denk dat dat erin zal sluipen. daar heb ik het al met ray over gehad en die staat er gelukkig ook achter dus er zal geen gezeur van komen. gisteren een spiraal laten plaatsen t is me alles meegevallen ik had het heel erg verwacht maar eigenlijk t enige wat gevoelig was was toen ie me baarmoeder met een tangetje vastzette. durf nu alleen niet te poepen haha ben bang dat ik m eruit pers ofzo maar zal zo toch echt moeten verder voel ik er trouwens niks van geen krampen oid nou ik ga ff lekker douchen!
Ha meiden, Rustig hierzo... hoef ik niet zoveel bij te lezen... Cilla; wat leuk, een nieuwe liefde!? Super dat het zo goed gaat, ook met de kindjes enzo... Geniet ervan! En fijn dat je bijna in je huisje kan!! Zip; ik heb van VSM druppels voor de tandjes... Maar Floor heeft er niet veel last van gehad en thijs begint nu net... van de week zijn 5de tand ondekt, een hoektand... wel wat meer mopperen nu... dus dan geef ik ze... maar of dat echt helpt?!?!?!? Mariaatje; heerlijk center parcs, wanneer ga je?! Hopelijk slaap je nu weer goed... Heide; volgend jaar al naar school ja... floor ook... phoe, elke dag er vroeg uit... ik moet er nog niet aan denken... Nog lekker effe genieten met twee kleintjes thuis... Hier alles beetje onrustig... bedrijf van mijn vader is failliet en daar werk(te) kees... dus afwachten of hij na volgende week nog werk heeft... hopelijk weten ze (we) morgen meer... En vannacht is onze hond overleden... ze is 11,5 jaar geworden en we zagen gisteren al dat het echt niet goed ging... kwam niet meer overeind, zwaar adem halen, niet eten, niet drinken... maar zo snel hadden we niet verwacht... vanmorgen maar weggebracht naar de dierenarts... floor was echt overstuur, "ik wil Irma nu zien!!!"... zo zielig... dus net samen cakejes gebakken en die gaan we nu lekker bij oma opeten... (want die hebben de scheidingspapieren getekend dus zal ook wel toe zijn aan een lekker prinsessencakeje...) Tot snel!!
Hoi dames! Toch wel heel wat veranderingen hier!! Zip: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed van je dat je dat durft!!! Heel veel succes! Hoe ver ben je nu in je cyclus? Misschien bannertje plaatsen? kunnen we meeleven! Cilla: fijn dat het vordert meis! Zag leuke foto's voorbij komen op fb! Jij hebt wel een paar kanjers aan het werk hihi! Heide: dank je wel voor je compliment! Tuin is kids proof nu, heerlijk!! Hoop er nog wat mooie dagen van te kunnen genieten in september!! Haha, ja dat hebben wij ook, het hele huis is een groot indoorspeelparadijs! Zelfs op de douche ligt speelgoed! Ik zag op fb dat jullie ook maximaal genoten hebben van een bbq met dat mooie weer? Mjanne: pfoe meid wat een hoop "ellende" weer! Dikke knuffel voor jou, ik denk dat je blij bent als de rust wedergekeert is of niet? Verdorie zeg, het is wel even genoeg voor jullie!!! Wij zitten nu in de Vossemeren in Belgie, heerlijk huisje, mooi park, vrolijke Mick!! Jeej!!! Vrijdag weer thuis en dan nog ergens een dagje naar Zeeland en natuurlijk genieten van de tuin! Btw: we moeten echt wat gaan plannen voor oktober!!! X
Zip: ik las het al op fb, klinkt echt leuk hoor. En waar heb je tegenwoordig nog echt zekerheid van baan? Wie niet waagt.. Arme Bink, ja die kiezen zijn vervelend he.. Lotte heeft er ook best last van gehad,ze heeft er nu 4. Wij gaven voor de nacht gewoon een paracetamol af en toe, dan sliep ze tenminste lekker. Cilla: het is je echt gegund meid! En een halfdochter erbij, leuk! Gelukkig is de spiraal meegevallen, haha niet te lang ophouden hoor! Ik vond het in het begin zo eng om "onveilig" te doen. Ik vertrouwde het nog niet helemaal Mjanne: wat een vervelende dingen allemaal... weten jullie al meer? En dan de hond... ach gos, arme Floor ook! Sterkte ermee allemaal! Mariaatje: geniet lekker van je vakantie en je mannen ! Hier eigenlijk weinig spannends te melden.. Nienke is nu dag én nacht droog, dus weer een mijlpaal. Vandaag de kledingkast van Lotte weer geordend...tjee ik moet echt gaan shoppen hoor. Wat een straf he
Hoi meiden, We zijn weer terug van een heerlijke vakantie, wat hebben we genoten... Vanmorgen slecht nieuws... 5 maanden geleden is bij de buren van mijn ouders een meisje geboren... 16 weken te vroeg... Tig operaties verder, 5 maanden leven tussen hoop en vrees... Gisteren is Elena overleden... Ik ben er echt kapot van... Hoe zou het met hen zijn? Kapot, verslagen, verdrietig, getekent voor het leven... Wat mogen we toch van geluk spreken dat we gezonden kinderen hebben... X
Hey meiden, Iedereen is druk volgens mij... Ik in ieder geval wel... Heb nu 1,5 baan dus dat is wel wat drukker. Bink is nog steeds niet helemaal de oude, is nog erg hangerig, eet niet geweldig en begint bij het minste al te huilen... Word er soms een beetje simpel van. Heb zelf.een beetje een hekel aan die kinderen en nu heb ik er zelf een... :-$ Arme Bink... Maar hoop wel dat het nog over gaat... Ben vandaag weer ongesteld geworden, weer balen dus. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen dus we gaan er maar weer voor. Misschien eens aan denken om ovulatie testen te gaan gebruiken, maar van de andere kant lijkt me dat ook zo'n gedoe... Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Maria hoe is.het met jou? Heb je al mooie buik foto's? Ben.zo benieuwd! Jullie hadden een fijne vakantie gehad las is... Cilla kun je al bijna je.huisje in? Zat je nu al bij je moeder? Verloopt het contact met Ray nog een beetje soepel? Gaat het ook goed met de.zorg die hij.voor de kindjes heeft? En hoe.is het met Heide en Mjanne? En.net jullie kids? Geniet allemaal.nog van.het mooie weekend!
Mariaatje: fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! Dat is dan minder he als je bij terugkomst zulk nieuws krijgt... Ik wordt altijd zo verdrietig van zulke verhalen... Die foto's ook..kippevel.. En ja, we mogen héél blij zijn met onze gezonde kinderen!! Zip: 1,5 baan is niet niks inderdaad, hoelang duurt dat nog? Bij ons is alles goed, zo z'n gangetje allemaal. He wat verevelend dat Bink zo uit z'n hum is. Denk je dat het aan z'n tandjes ligt? Is altijd lastig he, en ja het gaat heus weer over en dan heb je je vrolijke bink weer terug . Wij hebben het ook druk gehad afgelopen weekend wel allemaal leuke dingen gelukkig! Merk wel dat ik vandaag wat opstart problemen had haha ook geen 18 meer natuurlijk !
Mijn god Maria had jouw berichtje helemaal gemist. Wat verschrikkelijk zeg! Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent! Mijn lieve hemel wat mogen we van geluk spreken dat we gezonde kinderen op de wereld hebben mogen zetten! Kan me voorstellen dat dit nieuws ook nog heel anders binnen komt nu je zelf zwanger bent! Sterkte ermee meid! Ik heb nog even een vraag je aan jullie... Willen jullie even met me mee kijken? Kan het niet helemaal geloven... En misschien zie ik het ook wel niet goed...
Hoi dames, vandaag uitvaart gehad... Een verschrikkelijk, maar mooi afscheid... Zo'n mandje, rouwende familie... Zucht, rust zacht lieve Elena...
Zip: JA!!! Ik zie het ook!!!! Gefeliciteerd!!!! Maar hoe zit het nou?? Je was toch ongesteld geworden???
Jeetje Maria wat verschrikkelijk! Wat moet dat heftig zijn geweest! Ja ik dacht idd dat ik zaterdag ongesteld was geworden. Verloor in eens helder rood bloed ij het afvegen. Dacht dus dat het begonnen was. Maar na die ene keer bij het afvegen is het gebleven. Heb daarom maandag toch maar een test gedaan en die was dus positief! Heb gister wel weer even wat slijm met wat oud bloed verloren maar daarna ook niets meer. Dat maakte me wel wat onzeker maar er schijnen meer vrouwen te zijn die wat bloed verliezen en waar het toch goed bij is blijven gaan. Dus vor nu heb ik er gewoon verrtrouwen in. Heb ook al genoeg witte afscheiding verloren zonder een spoortje bloed dus heb goede hoop...
Mariaatje: bah, lijkt me inderdaad erg moeilijk.. Zip: Wat leuk zeg, ben echt superblij voor jullie! Een broertje of zusje voor Bink . Hebben jullie kindjes trouwens last gehad van de 14 maanden spuitjes? Lotte heeft ze gisteren gehad en ze waarschuwen voor over 10 a 12 dagen? Kan me dat van Nienke al niet meer herinneren.. ach ja we zien wel. Gisteren was ze in ieder geval kiplekker . Alleen die tandjes blijven maar komen nu he.. ze heeft nu allevier de kiezen, maar de hoektanden had ze nog niet. Die komen dus nu allemaal tegelijk geloof ik
Thanx Heide. Nee Bink heeft totaal geen last gehad van die prik. Bink heeft ook zijn kiezen al wel maar zijn hoektanden nog niet... Vreemd gezicht... Maria.. Al een beetje bijgekomen van gister? Mij lijkt het zo ontzettend heftig en dan helemaal al je zelf ook nog zwanger bent. Het zal natuurlijk zijn tijd nog nodig hebben.
Zo ff uitgebreid reageren op de laptop! Zip: ff op jou eerdere bericht, Mick is ook verschrikkelijk irritant op het moment. We zitten nl middenin een fase die volgens "Oei ik groei" moeilijker is dan de pubertijd... :S Jengelen, zeuren, space claimen, huilen bij nee... ARGHHH! Maar.... er is ook goed nieuws... het gaat een keer over... Zucht... 2 doorkomende kiezen hier, erg fijn, die timing. Oh ja, en hij heeft een schimmelinfectie rond zijn balletjes, vorige week, mooi weer, warm, zwemmen... Ik maar smeren maar het ging niet weg... Logisch dus... Heide: Mick heeft 14 dagen na de spuitjes wat verhoging gehad, meer ook niet. Maar Lotte is de oudste, en krijgt ze als laatste, heb jij de vaccinaties een keer uit moeten stellen of zo? Zo, hier weer ff opgeknapt, vandaag weer gewerkt en dan kun je je zinnen wel weer lekker verzetten. Ook weer fijn, weekend alleen met Mick, Bas moet werken. Na 3 weken vakantie (misschien heel slecht van mij) vind ik het ook wel ff heerlijk om ALLEEN thuis te zijn... Yeps, de hormonen spelen weer op... :S
Zip: Ik heb het idd vaker gelezen, het lichaam houdt nog even grote schoonmaak voor er een kindje mag gaan groeien. Heb je je al gemeld bij de vk? En wat zegt die?