wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: haha, Lotte is de oudste :D, zo had ik het nog nooit bekeken. Ja de vorige keer dat we naar cb moesten was ze net een aantal dagen ziek geweest en net 1 dag koortsvrij. Dus wilde ik ze liever niet. Nu dus terug geweest voor de prikjes.
    Is helemaal niet raar om alleen thuis zijn fijn te vinden hoor. Ik geniet er ook altijd weer heel erg van om mijn eigen ding te kunnen doen :). Hoe ben eje er verder aan, geen kwaaltjes? En kun je al wat zien aan je buikje?
    Zo leuk weer! Ik zag gisteren een baby van 4 weken *zucht* ook wel weer lekker zo klein ;).

2. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Zip; gefeliciteerd!!! Super!! En vertrouwen houden ja... hopelijk snel een mooie echo!!
    Mariaatje; wat erg van dat meisje... heftig... helemaal als je zelf zwanger bent... was ook echt heel erg licht, als ik de blog teruglas, 510gram... phoe...

Ik kom van het weekend terug... huis is een grote bende... vanmorgen wezen shoppen voor kids en neefje (is woensdag geboren, Rick!!)
    En moet nu echt even aan de slag... bleeehhhh....

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    #4083 Mariaatje, 15 sep 2012
    Laatst bewerkt: 15 sep 2012
    Heide: in elk geval de oudste van juni, Bink is van mei!
    Ik zou zelf ook wachten met de prikjes idd, ziek is ziek en daar moeten ze eerst overheen zijn!!

Mjanne: gefeliciteerd met je neefje! Druk bij jullie met geboortes! Hoe veel broers/zussen hebben jij en Kees?
    Bas een broer en een zus, ik een zus!

Collega vriendin gisteren ook bevallen, van een meidje: Maud!! 4360 gram!!! Pfft, dat is toch anders dan 510 gram!

Het hangerige van Mick is ook te verklaren, 4(!) doorkomende kiezen, op de plaats van 1 van die kiezen is het gewoon bont en blauw! Vannacht zelfs een huiluurtje gehad! Dat hebben we niet meer gehad sinds december, gelukkig sliep meneer wel uit tot 9 uur vanmorgen!!

Bas onverwacht vrij dit weekend, fijn... NOT!!!

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    En het was weer raak zojuist...
    Ik heb hem een zetpil en fles gegeven, nu ligt ie nog wat te mopperen.
    Door de zwangerschapshormonen kan ik vervolgens zelf niet meer slapen... Erg fijn! :S

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmm, Maria het zit niet echt mee... Wat balen die kiezen... Bink heeft er ook wel echt last van gehad. Nu is het gelukkig weer wat rustiger maar hij lijkt nog niet altijd helemaal happy te zijn. Verschrikkelijk hè zo'n hangend en zwetend kind... Erg om te zeggen van je eigen kind maar ik vind het helemaal niets. Gelukkig gaat het al wat beter.

Vanmorgen nog een digitale cb test gedaan, 4 tot 5 weken zwanger. Het begin is gemaakt! ;)
    Vanmorgen mijn schoonouders en schoonzus verteld. Was het de vorige zwangerschap zo dat mijn eigen zus het er moeilijk mee had, nu lijkt met mijn schoonzus te zijn... Maar hoe dan ook... WIJ ZIJN ER BLIJ MEE!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: arme Mick.. die kiezen dat is wat he pff ineens weer gebroken nachten;).
    Dat is een flinke baby inderdaad!

Zip: he jammer is dat he als anderen niet zo enthousiast zijn. Inderdaad als jullie er maar blij mee zijn! :p

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Zip: pfft, vannacht gelukkig door kunnen slapen, hij lijkt ook wat vrolijker vandaag... Zo meteen ff puzzeltje maken samen!

Wat balen dat jullie een milde reactie hebben gekregen zeg! Zo jammer dat sommige mensen niet blij kunnen zijn voor een ander...
    Geniet er dus maar extra van!!!!
    Heb je je al gemeld bij de vk? En wat is je uitgerekende datum? Rond Binks verjaardag?

Heide: ja het is ook echt zielig, maar je wordt er echt hor en dol van. Vannacht nog wel gehuild, maar ook weer in slaap gevallen. Had uit voorzorg een zetpil gegeven. Hoe gaat het daar met Lotte aan de wandel? Opletten zeker of valt het mee? Plaats nog eens een leuke foto van je mooie meisjes!! X

8. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Oh ja, vanmiddag echo!!! Spannend weer... Als het goed is zijn de 12 weken nu voorbij!!!

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Alles oke hier! Met het beebje ook!
    Uitgerekend op 30 maart! (hopen dat het niet 1 april wordt;))
    Baby was erg druk in mijn buik, dat belooft nog wat.!!!
    Vk probeerde me nog gerust te stellen dat het een moment opname was, ja ja!! ;)
    Foto staat op fb!!!

Pfft, nu kunnen we echt gaan plannen, kopen, kamertje maken...
    Babykamer blijft zoals ie is, Mick krijgt een nieuwe stoere jongenskamer. Hoe hebben jullie dit gedaan? Oudere kind naar peuterbed of toch ledikant nog even aanhouden?

Jeej! Happy ik!!

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: wat een opluchting he, nu kan het grote genieten echt beginnen! :) Drukke baby, o o dat belooft nog wat ;). Nog even en dan kun je het zelf ook weer allemaal voelen in je buik, heerlijk!
    Wij hebben een babybadje erbij gekocht 2e hands en dit zolang op Nienke haar kamer erbij gezet, Ik vond haar nog te klein in zo'n groot bed. Mick is dan nog geen 2, leuk zo kort op elkaar hoor. Tenminste ik vind het nu erg leuk met die 2 samen.
    Lotte loopt de hele dag rond inderdaad, maar tot nu toe luistert ze wel als ik zeg dat iets niet mag, hopelijk blijft dit zo ;).
    Ik vergeet soms foto's te maken en te filmen, goed idee moet ik echt weer eens doen!

Ik zit weer eens te wachten op mijn ongie hier... dat spiraaltje word ik soms ook maf van..eerst zaten er steeds 5 weken tussen en nu al de 6e week..

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Heide: daar zat ik ook aan te denken! Ledikant erbij, ben ook veel te bang dat ie uit bed komt hihi! Het is dat dat nu niet kan anders deed ie dat nu al volgens mij!!
    Haha, nog een brave Lotte dus... Hihi, ben maar blij, hier is het een hoop "nee" en gebrul op een dag!!

Vervelend van je ongie, en ook steeds spannend lijkt me! 6 weken is wel heel fijn natuurlijk!!!

12. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey dames!

Wat leuk maria! Heerlijk om te zien... Zo'n klein drukte makertje! Wat heerlijk dat alles goed gaat!
    Kan me voorstellen dat een extra ledikantje wel fijn is.

Heide wat leuk dat Lotte de hele dag rond loopt en inderdaad hopen dat ze zo goed blijft luisteren!

Hier zijn de opa's en oma's op de hoogte... En mijn schoon zus dan. Mijn eigen broer en zus gaan we het nog vertellen. Hmm kan me voorstellen dat het wel even wennen is zo met een spiraal. Op zich wel lekker als je maar eens in de zo veel tijd ongesteld bent.

Vandaag is moeders voor moeders geweest. Ik doe toch maar weer mee. Collega van mij heeft het medicijn dat ze er van maken nodig gehad en zij vertelde dat het echt schaars is. Dus dat wordt echt een probleem! Dus voor mij dan een kleine moeite als ik er andere mee kan helpen. Doe jij het ook Maria?

Vandaag ook mijn nieuwe baas maar op de hoogte stellen.

Wij willen hier in huis wat gaan verbouwen. Bink naar de zolder.. Daar moet dan een muur geplaatst worden. Wij naar Bink zijn kamer en de baby op onze kamer. Dat is nu het idee... Maar we hebben natuurlijk nog even te tijd... Dus wie weet veranderd ons plan nog wel...

13. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Jeetje Zip wat een volksverhuizing!! Hihi! Willen jullie deze keer ook weer weten wat het gaat worden?
    Je vertelde laatst dat je nu een tijdelijk contract hebt bij je nieuwe baas, vind je dat niet heel eng? X

14. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha dat wordt inderdaad een hele voksverhuizing. Maar dat is een goede eden om alle spullen weer eens uit te zoeken en een hoop weg te gooien! Ja klopt heb een jaar contract maar mijn nieuwe baas wist al dat ik bezig was om zwanger te worden. En ik ken haar al lang dus denk ook niet dat ze me daarom op straat zou zetten. Sterker nog... Ze heeft me ondanks dat ze wist dat het ieder moment raak kan zijn toch aangenomen.

Maar goed het is natuurlijk wel altijd spannender dan als je een vast contract hebt.

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: Ja daar was ik ook heel bang voor dat Nienke uit haar bed zou komen..maar ze doet het nu nog steeds niet. Ze roept ons dan altijd.

Zip: goed dat je weer meedoet met mvm, inderaad eigenlijk maar een kleine moeite. (alleen die lucht van de flessen bleh :cool:)
    Hele verbouwing bij jullie, heb je wel weer alles mooi nieuw!

Tja van de ene kant wel lekker dat ik niet ongie wordt, maar ik wordt er toch ook wel onzeker van, ben bijna geneigd een test te gaan halen :(.

16. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha... Ja de luht... Bah.. Maar ze vertelde vanmorgen dat ze de geur hebben aangepast... We zullen het volgende week zien...

Wie weet heide... Mag je je weer aansluiten bij de zwangere... Haha... Misschien ff testje doen zodat je zekerheid hebt...

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Zip: ja dat is zeker wel ff lekker! Grote schoonmaak! Een mens bewaart eigenlijk te veel hihi! Ik moet zeggen dat ik het nu goed bij gehouden heb na Micks geboorte. Toen ik zwangerschapsverlof had van hem heb ik alles uitgezocht en daar hoef ik dus niet veel meer aan te doen!
    Wij willen de babykamer doen, voorzolder opknappen en scheidingswand plaatsen, 2 gangkasten doen... Pfft, veel werk weer!

Heide: wat een brave die Nienke, lekker roepen en wachten op papa en mama! Mmhhh... Misschien toch eens over nadenken dan!
    Nog steeds niet ongie? Jeetje mina! Ik zou er idd ook maar ff een testje tegen aangooien... Zijn we met z'n drietjes zwanger! ;)

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: nee nog steeds niet ongi...pfff wordt er wel een beetje nerveus van zo :(,
    Als Lotte straks wakker is toch maar eens langs de kruidvat... jullie horen het nog wel.

Een derde zit niet in de planning, maar een kadootje is natuurlijk altijd wel leuk ;), we shall see....

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Oeh spannend Heide!!
    Cadootje zeker leuk! Komt er dan bij jullie ook een verbouwing?
    ;)

Hier alles goed vandaag! Druk op 't werk, Mick morgen voor het eerst bij oma logeren. Dan heb ik hem 3 avonden niet gezien! Mis hem dan best wel... :(

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Geen verbouwing hier haha, heb getest en was negatief!
    Eignlijk ook wel wat opgelucht pfff! Wordt nu net weer allemaal weer makkelijker en heb al al het babyspul ingepakt staan voor de kledingbeurs volgende week ;):D

Mariaatje: Gaan jullie iets leuks doen dat Mick gaat logeren of zomaar? Jazeker mis je hem dan, zaterdag extra veel knuffelen!
    Je bent de 12 wekengrens weer voorbij he, fijn! Passen je broeken nog? ;)

Lotte vandaag wat hangerig, misschien van de prikjes laatst? Hopelijk morgen weer fit.

Deel Deze Pagina