Haha! Jullie zijn echt gelukkig compleet he? Dus fijn dat de test negatuef was! Babybeurs leuk! Wat denk je nog te kunnen verdienen? Yeps, 12 weken grens voorbij! Moet nodig buikfiti's gaan maken want het gaat hard! 1 spijkerbroek past nog, dienstbroeken passen 's morgens prima, maar na de lunch nauwelijks! Hihi! Doos staat al klaar op zolder, even wassen nog en het kan weer aan! Zomaar, we wilden heel graag ff rust na die jengel periode! Pfft, nou maar hopen dat ie gaat slapen anders kan ik hem alsnog gaan halen! Morgen kraamvisite, ook niet erg handig met Mick erbij! Fijn weekend!! X
Mariaatje: haha ja compleet gelukkig ! Geen idee wat ik ga verdienen, ik heb 3 bananendozen vol met kleding en beetje speelgoed. Ik zie wel. En ik ga natuurlijk ook weer geld uitgeven daar , ze hebben allebei flink wat nieuw nodig, groeien hard he . Ja dat is handig bij een 2e he, je hebt alles nog staan. Heerlijk he dat je buik weer gaat groeien, kijk dat zou ik nog wel eens willen meemaken, dat is zo heerlijk allemaal. Geniet er maar lekker van! Morgenvroeg weer eens zwemmen met z'n vieren, is al weer veel te lang geleden.
Heide: oh wat gaat het hard he? Hier ook een flinke geoeispurt! Heb je alles maat 80, ga je alweer naar de 86! Ik koop tegenwoordig veel bij de Wibra, voor jongens hebben ze echt veel leuk spul! Ik moest een kraamcadeau hebben voor een meisje maar dat viel me tegen! Ik had voor Mick 2 truien, 2 broeken en een shirt, 3 pyama's voor 50 euro! Veel plezier met zwemmen! Dat is ook zo heerlijk, en Lotte slaapt ook nog maar 1 x of niet? Heb je net wat meer tijd voor leuke dingen! Slaapt Nienke ook nog? En wanneer staat jullie volgende kampeertrip weer op het programma? Voorjaar of toch eerder? X
Hoi Dames, Ik heb een mail gekregen van Aapie babyschoenen, vol kortingscodes, als je toch iets wilt bestellen? 2 paar voor 25 euro inclusief verzenden! Dus als je die codes wilt, let me know dan stuur ik ze door. Grtz Maria
Jaaaa!!! Geboortenieuws! Vandaag is ons achterneefje Gabriël geboren!!! Welliswaar in Polen, duurt nog wel even voor we die zien maar toch zijn we blij!!!
Mariaatje: ja wibra is zo leuk voor jongens he, kei stoere kleren daar! En inderdaad de prijs ook leuk . Voor meisjes viel het me nu ook tegen ja, ik had 1 jurkje voor Lotte gevonden meer niet. Gefeliciteerd met je achterneefje! Wanneer ben je weer van plan naar polen te gaan? De caravan staat in de "winterstal" zegt Nienke steeds , in het voorjaar willen we weer een weekje gaan. Nee Nienke slaapt niet meer, en lotte nog maar 1 keer ja, dus alle tijd om te 'joetse' . Tjee 86 alweer die Mick, gaat hard ja! Cilla: ben ook wel heel beniewd hoe het met jou en de kids is?? Ben je al over verhuisd inmiddels?
Zijn jullie kindjes ook zo'n aapjes op het moment? Tjee Lotte klimt me overal op . Klimt me zo op de stoelen, bank en zelfst van de tafel heb ik haar al af moeten halen.... kom ogen (en handen) te kort
Hoi hoi! Hier ook hoor! Meneer klom net in zijn speelgoedkist. De bank is al een tijdje erg leuk om op te klimmen... Pfft, ben wel blij dat ze meer begrijpen zodat je ook "nee" kunt zeggen... Oh ja, vreselijke 15 maanden sprong hier, tegelijk met 4 kiezen en 1 tand. Niet te genieten, van de week overdag niet geslapen... Errug gezellig! Sterkte Heide!!
Mariaatje: blij te ezen dat ik niet de enige "scheidsrechter" ben op het moment . Oh jee, dat is wel heel veel tegelijk... sterkte jij ook!! Misschien weer een nachtje naar oma haha. Was het trouwens goed gegaan vorige week het logeren? En jullie genoten van het rijk alleen?
ben ik weer eens!! Mariaatje; gefeliciteerd met je achterneefje...aapiesslofjes; leuk, maar heb vandaag leren slofjes van oxxy gehaald... thijs doet nog niet veel pogingen om te gaan staan ofzo, maar op de fiets of buiten is toch wel fijn als hij iets meer aan kan dan sokken... 4 kiezen en een tand...gerrum!!! ook voor mama... Wibra; regelmatig binnenlopen en meestal voor jongens wel iets leuks ja!! En lekkere prijsjes... mijn schoonzusje heeft echt alleen maar van Stoer en Esprit... nu hebben ze twee jongens, maar ze vind het maar zielig als de jongste in kleren moet lopen van de oudste... tja, teveel geld denk ik... Heide; toch geen derde... jullie hebben natuurlijk niet voor niets de keus gemaakt voor 2... dus snap dat je ook wel weer opgelucht bent... Onze Thijs is nog geen aapje, hij tijgert net... Het is echt een beetje een traag slakje, hij vindt het allemaal wel best en alles wordt hem toch wel aangedragen door onze Floor... maar een heerlijk kereltje die helemaal trots is dat hij kan zwaaien... Zip; en de lucht uit de blauwe bussen aangepast?!? Goed dat je meedoet!! Jammer dat je schoonzus nu zo reageert... maar idd, jullie zijn blij!!! en terrecht!!! hoe is het nu met je zusje?! mariaatje; lig je er weer een seizoen uit met volleyballen! Of ben je nog wel wat aan het trainen? Ik vorige week weer eerste wedstrijd gehad, 4-0 gewonnen...leukleuk! morgen om 12.00uur weer, kan zelfs alweer een beetje springen... manueel therapeut in combi met acupunctuur doet wonderen!!! Ben ik dadelijk helemaal hersteld ga ik manlief maar eens overhalen voor een derde... Fijn weekend en (misschien) tot snel!!
mjanne: wat fijn dat je baat hebt bij de therapieen die je nu hebt! En dan een derde? Haha begint het alweer te kriebelen? Ja waarom zou Thijs zich uitsloven met zo'n lieve zus . Net naar de kledingbeurs geweest, heb vooral voor nienke vanalles gevonden. Een hele bigshopper vol voor 40 euro . Voor Lotte een bumba, die zingt en kan praten, ze is echt helemaal gek van Bumba, dus die is héél blij nu . Vanavond kan ik de spullen ophalen die niet verkocht zijn van mezelf, dus ben wel benieuwd wat de opbrengts is .
Heide: Pfft, het is neeneenee Op het moment. Oh ja, vergeet Niet doen en pas op niet Heerlijke periode als ze zo mobiel worden. Logeren was helaas niet gelukt, paniek alom, meneer was overstuur en om half 9 waren we in Nijmegen om hem op te halen. Uiteindelijk thuis slapend uit de auto gehaald, overgeheveld naar zijn bed, en meneer sliep door. Vervolgens zaterdag om 7.15 wakker Erg gezellig, hihi! Haha, goed geslaagd dus op de beurs, fijn hoor! Oh die Bumba dat is gaaf! Mick is er ook helemaal gek op, wat leuk! Foto!!! Je hebt me ineens op een Sinterklaasidee gebracht. En wat heb je verdiend? Mjanne: Heb Oxxy ff bekeken, die hebben ook leuke zeg! Maar ik denk dat de slofjes voor binnenshuis zijn nu, en dat ik van het weekend voor echte schoenen moet gaan. Meneer staat steeds vaker los, dat duurt nu niet lang meer. Alleen maar Esprit en Stoer?? Wow, weet je wat dat kost inderdaad? Pfft, ik ben ben blij met mijn Zeeman, Wibra, H&M en Hema om de hoek! Ze groeien er zo snel uit, het is de moeite nauwelijks! Tja, dat volleyen, is wel jammer, maar dat pikken we straks wel weer op. Moet wel zeggen dat mijn team uit elkaar aan het vallen is, en het dus gemakkelijker is om afscheid te nemen als het straks niet meer gaat. Maart bevallen, september weer beginnen, heb ik ook even tijd te wennen! Wat fijn dat jij baat hebt bij je therapie zeg, dat zal bij een volgende ook schelen want dan weet je wat er loos is en welke behandeling helpt! Een derde bij jullie, leuk leuk!!! Moet je manlief echt overhalen, of was het min of meer al geregeld dat jullie zouden proberen voor een derde te gaan? Hier lijkt te rust een beetje terug qua slapen, heel fijn want ik was er wel een beetje klaar mee eigenlijk Wel is meneer smorgens veel te vroeg wakker naar mijn zin Vanmorgen 7.20 Maar ja, hij ligt er ook om 20.00 uur in tegenwoordig
Mariaatje: Ik zag die Bumba ook bij de Blokker staan van de week, dus wel leuk voor sinterklaas ja. Zelfst Nienke speelt er nog mee. Jammer dat het logeren niet gelukt is... is het omdat het vreemd is voor hem dan? Is wel heel lekker als je een keer samen uit kunt slapen! Ja, had lekker verdient 53,20, dus dat is wel mooi! Lotte is zo grappig op nu, ze doet alles na wat Nienke doet. Gooit haat eigen luier in de prullenbak, wil ook de hondenriem vasthouden meyt wandelen etc..
Hey meiden... Was weer ff afwezig... Kom er niet echt aan toe om hier te kijken en schrijven. Ben erg moe... Druk met Bink... Anderhalve baan... Zwanger... Best een beetje pittig. Verder gaat wel goed. We hebben de eerste echo gehad en we hebben het hartje zien en horen kloppen... Heel bijzonder weer! Volgende week voor het eerst naar de vk. Ben ook weer benieuwd hoe het daar zal zijn. Mjanne... Wat leuk een derde! Lijkt me echt geweldig om een groot gezin te hebben! Volgende keer zal ik weer ff reageren om de anderen ook. Mag zo Bink weer uit zijn bed halen want hij wil niet slapen...
Heide: dat lijkt me zo gaaf van een 2e dat copieren van elkaar! Hihi, heerlijk! Geniet er lekker van!! Zip: ik geloof dat iedereen druk druk is hoor, las op fb dat Bink uit z'n hum is? Ik zou hem gewoon terug leggen na een fles. Ik heb Mivk gewoon laten huilen. Ik ben daar echt niet van, maar je zit nu ook in de manipuleer fase. Hier heeft het geholpen, hij slaapt zelfs weer 2 x... Sterkte! Hier ook een nieuwtje, eigenlijk 2: Mick loopt sinds gisteren, en vandaag; DE WATERPOKKEN! Argh!!!!
Zip: hoelang heb je die anderhalve baan nog? ( of had je dat al verteld? ) Wel druk zo ja..pff! Neem ook af en toe de tijd voor jezelf he . Een kloppend hartje, heerlijk! Genieten hoor! Mariaatje: Mick lopen wauw, leuk he ! Arm menneke, ziet er erg gehavend uit zo. Heeft hij er nog veel last van? Vanmorgen mijn kraamhulp van Lotte op visite gehad, wel leuk weer eens.
Vanmorgen met Nienke naar de KNO arts geweest. We hebben dit lang proberen uit te stellen, maar haar keelamandelen zijn zo groot en haar neusje is altijd dicht.. dus het moest er eens van komen. 31 oktober is ze al aan de beurt en worden haar keelamandelen en neusamandel verwijdert... Ik zie er best tegenop moet ik zeggen..pfff je kindje onder narcose . Maar goed, als het goed is zijn al haar klachten daarna dan ook weg en kan ze weer lekker eten/drinken en slapen. Sorry, voor dit ego bericht...
Hey Heide, och wat een naar bericht van Nienke! Ik snap dat je daar erg tegen op ziet! Jullie gaan er vast veel profijt van hebben maar dat betekent nog niet dat het leuk is! 31 oktober al, dat is gelukkig best snel!!! Ben je haar al een beetje aan het voorbereiden? Ze mag dezelfde dag mee naar huis toch? Pfft, heavy!! En dan maar ff ego bericht, moet je ff kwijt toch? Knuffel voor jou!!
zo meiden ik kom ook even in de lucht! heb alles bijgelezen maar als ik vergeet op iets te reageren sorry!!! zip volgens mij had ik dit nog niet gedaan: GEFELICITEERD!!!!!!! joepy!!!!!! heide wat eng zeg zo'n operatie vind t helemaal niks dus kan me een beetje voorstellen hoe jij je moet voelen. maria lekker he die hormonen!!!! kiesjes en tandjes hier gelukkig helemaal geen problemen mee, het 14 maanden prikje gelukkig ook geen last van gehad. hier is alles gelukkig op de rit we wonen heerlijk midden in t centrum ik kan alles lekker met de kids op t fietsje doen. en des en ik zijn toch maar samen gaan wonen meteen hihi alles ging zo goed jayden vroeg steeds naar m als ie niet bij me was, dus we hebben er goed over gesproken (ook omdat we er wel 3 kinderen in meetrekken) en we hebben toen besloten ervoor te gaan. we hebben wel de afspraak dat we allebei onze eigen kinderen in t begin ook alleen mee nemen zodat ze rustig aan de situatie kunnen wennen. Des is nu een week in frankrijk op visvakantie (hij doet fanatiek aan karpervissen) en ik vind t helemaal niks haha jayden ook niet, elke auto die vlak voor de deur stopt rent ie naar de deur en roept Dessie komt thuis siënna hobbelt er dan achteraan en dan moet ik ze weer uitleggen dat t dessie niet is. al met al gaat het dus allemaal goed hiero. Ray heeft ook een nieuwe vriendin en dat is volgens mij ook best serieus dus hij laat me kindjes iets meer links liggen (van de 2 nachten dat de kids bij hem moeten zijn om t weekend he ik ze al iedere x 1 nacht omdat ie feestjes heeft) maar vanmiddag vroeg jayden een paar x om ray en toen heb ik ray gebeld en toen kwam ie wel om ff met ze te spelen dus hij doet wel zn best denk ik. morgen gaat jayden voor t eerst naar de peuterspeelzaal hij is helemaal door t dolle hihi met siënna gaat t ook heel goed, ze begint al lekker te kletsen vanmiddag wilde ze poes! t duurde even maar mevrouw wilde dus soep hahaha nou meiden dit was het eventjes heb nu alles lekker op de rit dus zal weer wat meer reageren wie weet ooit weer babygeluk hiero