wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Sterre: Thanks meid. Dat is ookw el zo. Zeg wel dat het me niks doet, maar voel gewoon dat het niet zo hoeft te zijn.
    @ Cilla: 16.40 afspraak, meteen na mijn werk. Ik voel me vandaag prima, geen krampen, niet misselijk... Zal ik er een zielig verhaal van maken? En hopen op een echo? ;)

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    @mariaatje; euhhhh...ja :D Ik had het wel gedaan :)
    Hoe jij reageert is volkomen normaal, als je niet zo had gedacht, dan was er iets niet goed geweest. Ik denk wel dat het voor jou en je beeb heel goed is om je nu ff nergens wat van aan te trekken (ook al is dat moeilijk natuurlijk) Jij kan geen stress gebruiken nu. Geniet lekker van je zwangerschap, en steek je hun straks lekker de ogen uit, met jullie prachtige beeb! Dikke kus voor jou ;)

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

ff voor de zwangere dames. Verliezen jullie toevallig ook veel slijm? ik verlies echt al bijna 2 weken enorm veel slijm. Eisprong slijm kan het niet zijn want dat duurt geen 2 weken. Het is wel trekkerig net als eisprongslijm. Pff weet niet wat ik er van moet denken. Word echt gek hier hoor. Wel niet wel niet.....heb de neiging om testen te gaan bestellen en toch nog maar eens een test te wagen wie weet heb ik al die tijd wel te vroeg getest??? Me onderbuik is wel hard, stevig hoe is dat bij de zwangere dames op dit moment? whaha heb zelf 3 zwangerschappen gehad maar voel me weer net een leek haha.......

4. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Als je twijfelt kan je natuurlijk altijd er een testje tegenaan gooien (als je nou een combipakketje haalt bij zwanger en zo, dan heb je ovu en zw.testen, voor heel weinig). Ik had bij mijn zwangerschappen, nauwelijks tot geen verschijnselen...pas ruim na NOD, dus daar kan ik je niet mee helpen.

5. liebrando

ik ben al bijna 10 dagen overtijd. ik zal eens even kijken waar ik wat kan bestellen. Ben nu toch wel benieuwd, misschien wel verkeerd berekend en te vroeg getest? pff geef mezelf ook alleen maar valse hoop maar ik ben nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn dus vandaar de twijfel steeds.

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Flower... zat net nog ff terug te lezen.. maar je had gisteravond de test gedaan.. is het voor je nod niet duidelijker om met ochtend urine te testen?
    Ik weet dt het in principe niet uitmaakt met de zw.test welk moment van de dag je test. Maar lijkt me voor je nod dat de ochtend urine meer geconcentreerd is...
    Wanneer ga je weer testen?
    Mjanne: wanneer ga jij er een test tegenaan gooien????
    jongmoedertje: Misschien al eens gevraagd.. maar hoe is de lengte van je cyclus normaal? 10 dagen over tijd zeg... geen bloed geeft moed!!
    Zelf heb ik naar mijn idee de laatste week veel meer afscheiding dan 'normaal' gesproken, maar dat is niet rekbaar. Meer cremeachtig en spier wit...

Goeie vraag jongmoedertje... wat zijn de klachten van de zwangeren onder ons? kramp? hoofdpijn? zeer borsten? afscheiding? ijzersmaak?

7. liebrando

Nou ik ben er helemaal klaar mee met alle onzekerheid, ik heb zojuist de echte clear blue met zwangerschapsindicator besteld. Als t goed is heb ik hem morgen thuis kan ik zaterdag testen. Dan weet ik eindelijk echt waar ik aan toe ben. En ik heb mezelf voorgenomen om nooit meer voor me NOD te testen en alleen nog maar te testen met de clear blue. Dan maar wat duurder uit maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben!

8. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoihoi,
    Enas; gefeliciteerd met je dochter!!! Het feest barst over een klein half uur bij jullie los... dus je leest dit pas als je helemaal uitgeteld op de bank ligt, of morgen als je nog half slapend naar onze nieuwtjes kijkt...;)... En een bod op jullie huis...het begin is gemaakt...als je zelf een bod uitbrengt begin je ook nooit zo hoog, dus komt vast goed...

Ik wacht tot zaterdag met ZWtesten... gaat lukken!!! morgen weer werken en etentje, dus dan gaat de tijd toch wel snel... en dan is het al zaterdagochtend... komt goed... nog steeds veel slijm, net als jullie jongmoedertje, sterre, en flower volgens mij ook... wow, dat komt goed met die testen van ons!!! :D

Jongmoedertje; idd geen bloed geeft moed... goed dat je die test besteld hebt... idd dan maar wat duurder, als ie dan maar positief is!!! :D
    Cilla; ik heb bij de eerste ook meegedaan aan MvM, hier kwamen ze de bussen wel ophalen, maar dat vond ik weer vervelend in het begin, want de buurt wist het nog niet, maar ja... achter bij de poort, achter de heg, valt niet zo op... onze buuf is wel een enorme bliek, maar ook al oud, dus kent het vast niet...ga er nu ook weer aan mee doen, was het na 16 weken wel helemaal beu, maar is voor goed doel...
    Mariaatje; sluit me helemaal aan bij de mening van Sterre... sterkte... ook voor je vriend... en straks VK, leuk, spannend, hopelijk echoooooooo!!!
    Zip; idd hoe is het me het contact met je zus...
    Sterre&Flower...nog effe...en dan weten we meer...spannend!!!

Net met Floor naar fysio geweest... voetje staat ook iets naar buiten, maar houden we in de gaten, gaan we nu nog niets mee doen... en we 'moeten' haar meer stimuleren om op haar knietjes te zitten... ze moest een trapje opklimmen, wilde ze gewoon op handen en voeten doen...klein eigenwijs ding...wel erg komisch...
    vVraagje aan de ervaren moeders; ze heeft momenteel erg slijmerige ontlasting...:)...kan dat van de tandjes komen?!!?

Later...

9. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    joehoe!!! Net weer effe ovu-testje gedaan en positiever dan positief!!! maar met de volgende ZW test wacht ik ook tot zaterdag... hier ook nog veel slijm...:)...
    En vanmorgen in de supermarkt opeens kei misselijk en slapjes... griepje... of iets anders...:D... nu is het weer helemaal over...
    Ik kan me wel inhouden tot zaterdag, denk ik...;)

Enas; gefeliciteerd, en een fijne dag!!!
    En voor de rest sluit ik me effe bij Mjanne aan...;)

Slijmerige ontlasting...hhmmm, slijmerige bedoeling daar...:p

10. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Mjanne: wat goed dat je het testen pas zaterdag gaat doen!
    Ik kijk wel wanneer ik ga testen... ik was morgen ochtend van plan...
    Morgen werken en etentje, ja dan vliegt de dag natuurlijk om..
    Morgen heb ik weer poetsdag (elke vrijdag) dan ben ik juist thuis en heb ik gevaarlijk veel tijd om te testen... hahaha
    Maar nu lees ik de reactie van jongmoedertje, die goed heeft voorgenomen nooit meer voor NOD te testen...
    Dat lees ik toch steeds vaker... misschien kan ik nog ff wachten.... heb al 2 doosjes kv 2v5 in huis.... (al 2 weken hahaha)
    Mn extra afscheiding was ook maar enkele dagen, voor de rest voel ik helemaal niets wat een zwangerschap zou doen vermoeden... ik ga er alweer vanuit dat ik heel lang moet gaan wachten.... Volgende cyclus zit mn vriendje toch echt in buitenland.. dat project was verschoven...
    Dan heb ik pas december mn kans op bevrucht ei en in januari pas weer testen... pfffff wat een vooruitzicht...

11. flower2

flower2 Lid

15 okt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, dat klinkt veel te ver weg... over paar dagen dus 'gewoon' een positieve test hoor... duim voor je mee!!! :)
    En ja, als je thuis bent doe je wel sneller een test... dat denk (weet :)) ik ook...Jouw NOD is over 4 dagen?! misschien toch wachten tot zondag!?!?

12. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Flower: Ik hoop dat ik kan wachten tot zondag....
    En jij? wat is jou test planning? zaterdag toch?
    Welk merk test gebruik je?
    Tja... hoe doen de niet zwangeren het eten nu... geen carpachio, geen filet american, geen brie eten enzo?
    Alcohol is voor mij geen probleem, want ik drink vrijwel nooit dus krijg daar absoluut geen vragen over, dat is wel handig.. ik ben altijd BOB.......

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Enas: dan zijn je meiden ook dicht op elkaar jarig he :). Heb ik nu ook grote kans op, als ik maar niet op Nienke's verjaardag mag bevallen ;), dan is alles me goed..
    Kan toch juist wél een innesteling zijn dan? Spannend hoor!
    Gefeliciteerd met Anouk vandaag!!

flower: jammer, maar kan zeker nog positief worden he!

mjanne: bij jou ook spannend he ;):D

Cilla: bij mij komen ze de volgende week al. Wilden zelfst al eerder komen, vanaf week 6 kun je namelijk al meedoen.
    Ik begin pas als mijn moeder het weet, ze past namelijk op Nienke en als ze die flessen hier aantreft in huis weet ze genoeg :D

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Enas: klinkt erg leuk zo'n boerderij! Dus voor jullie dan geen geklus (in huis dan he ;))

Sterre: hoe voel jij je? Ook bijna nod he! Oh lees het net..
    Als je toch 4 testen hebt, kun je er net zo goed morgenvroeg eentje doen ;):D

jongmoedertje: geen slijm, wel meer afscheiding:)
    Onderbuik voelt hier ook wat harder, ik denk dat als ik jou was, ik toch nog een keertje een test zou doen! Lees dat je al een test besteld hebt, ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt!!

Klachten: opgezette onderbuik vanaf de middag, meer afscheiding, zeurderig gevoel in onderbuik. Steekjes in liezen bij ploselinge bewegingen uhh ik geloof dat het dit is ;):D

Mjanne: Nienke heeft dan wel eens wat zuurder ruikende poep, maar geen slijm. Maar dat zal vast per kind verschillend zijn.

Flower: je houdt het wel spannend hier he!

Mijn duimen draaien hier voor heel veel streepjes bij jullie allemaal

15. liebrando

wat bedoelen jullie dan met afscheiding? als ik vragen mag? Jaaa ik test nooit meer voor NOD ben er wel klaar mee haha, zal voortaan toch een manier gaan zoeken om me ongeduld te bewaren en toch echt na me nod te gaan testen. Nu afwachten wat zaterdag de test zegt. Me verstand zegt niet maar me gevoel zegt wel. Beetje tegenstrijdig allemaal. als ik me onderbuik voel die is hard stevig. Daarboven is het net of me darmen hoger verdrukt zijn voelt allemaal heel vaag aan in me buik op dit moment. Plus dat ik veel moe ben, af en toe misselijk en het eten staat me totaal niet aan. Pff wat kan een vrouw zichzelf gek maken hahah........Had me zo ingesteld op niet zwanger maar nu ga je toch stiekem weer een beetje hopen dat je te vroeg getest hebt en toch zwanger bent. Is het negatief dan ga ik me er ook echt bij neerleggen en hoop ik dat die rotduivels dan ook een keer echt gaan doorzetten!!

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    jongmoedertje: ik heb met je te doen,, is om gek van te worden he..
    Wat je allemaal beschrijft kan inderdaad allemaal op een zwangerschap wijzen..:(
    Met afscheiding bedoel ik wit/geelsig van onderen zeg maar..:).

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jongmoedertje, vervelend dat je test nog niet pos is, en dat na 10 dagen overtijd! nou, daar moet binnenkort wel een pos test komen hoor! anders ff langs ha voor een bloedtest, die zijn gevoeliger

@enas, wat gaaf een boerderij kopen met je zus! echt leuk dat er 3 aparte woningen zijn, wat gaan jullie met de 3e woning doen?

hier lekker vroeg weekend, ook wel aan toe! lekker relaxen en wat tijd voor mezelf.

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ jong moedertje: in het begin van mijn zwangerschap (toen ik het nog net niet wist) ook veel slijm. iets wat bij mij voor de menstruatie wel vaker voorkomt. Dus steeds als ik iets voelde dacht ik, "oh ja, nu ben ik echt ongesteld". Niet dus! ;)
    Pijnlijke borsten, ja. Menstruatie achtige krampen, ja. Hoofdpijn 2 dagen voor nod en met 5 weken. Misselijk, een keer met 6,5 week.
    Sjacherijnig... Euh :) constant...

@ eten: ik ben echt een lekkerbek, alle hartige dingen zoals toastjes (met filet american en zo) helemaal voor mij weggelegd.
    Nu helaas niet meer. Ik probeer me er wel aan te houden hoor. Gisteren de beifstuk goed doorgebakken (doen we ook niet meer, want zo lekker is het echt niet...) Het enige waar ik géén rekening mee ga houden is mayonaise. Dat zit bijna overal in...

@ VK: echt puur intake gesprek gehad. Niks bijzoners, ook niks gehoord wat nieuw voor me was! 18 november Echo!!!:D:D:D
    Nu nog aan het dubben over de combinatietest. Wat jullie?

@ Enas: Gefeliciteerd! Fijne dag nog!

@ Flower: Ik zeg morgen ochtend testen!!!:)

@ Mjanne: Spannend meid!!

Vanavond lekker volleyballen, morgen denk ik een half dagje verlof nemen, en dan lekker weekend! Ben er echt aan toe!!

19. liebrando

Pff ja zolang ik niks zeker weet word ik echt gek hiero! Ben blij dat ik zaterdag eindelijk zal weten hoe en wat.

witgelig ja dat snap ik, maar wat is dan witgelig? wat slijmachtig spul ofzo? sorry ben misschien dom maar vat hem niet zo :)

20. liebrando

Heb ook inmens last van slijm. Al bijna 2 weken zo vaag. Vaak voelt het net of me onderbroekje nat is, en denk ik ohh de duivels zijn er. Maar dan zit ik op de wc en dan is het niet zo. Bleghh....whaha je klachten te horen dan zou ik zwanger zijn. Maar goed dat kan ook tussen me oren zitten. Pff ben wel benieuwd hoor. Ik zet me kans niet te hoog in maar stiekem hopen mag wel toch!? Zou echt een stunt zijn. Na 12 dagen (dan) erachter komen dat ik zwanger ben whahah.......

Over eten zolang ik niet zwanger ben eet ik gewoon echt alles wat kan hoor. Zodra ik zou weten dat ik zwanger ben dan eet ik dus geen file american meer, drank drinken doe ik eigenlijk amper dan helemaal niet dus! biefstuk eet ik dan ook niet want lus ik alleen halfrauw, brie eet ik ook niet meer dan. Voor de rest eigenlijk wel alles volgens mij.......

Ik hou jullie op de hoogte! En in de gaten want volgens mij word het weer spannend zondag!

Deel Deze Pagina