wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: dat is wel vervelend als je niet goed naar de wc kunt ja... ontbijtkoek al geprobeerd?
    Zo'n positiejoggingbroek heb ik ook nog steeds aan, héérlijk :D, kan alles in haha ;)

justme: shop ze!

Wij zijn samen even aan het poetsen en straks lekker wandelen. Hier is het weer wel mooi namelijk. En dan straks uit eten met schoonfamilie :).

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ben wel heel benieuwd naar de testers onder ons!! Hoop op goed nieuws!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Klopt, de combinatietest is een bloedtest in combinatie met de nekplooimeting, dan wordt de kans berekend op een kindje met het syndroom van Down. Is de kans vergroot, dan krijg je een vruchtwaterpunctie of vlokkentest aangeboden, wat overigens niet verplicht is omdat dat wel risico's met zich meebrengt.

@ Testers: Hoe gaat het daar? Spannend!!

@ Broeken: Ik heb het ook... Loop al het hele weekend in legging met jurk, heerlijk even niet die strakke band rond mijn buik. Mijn buik is ook vreselijk opgezwollen. Lijkt wel of ik al 6 maanden ben!! ;) En ben ook vreselijk winderig (sorry voor de details) vriendlief ging al op de loop gisteren... :)

Vriendje moet werken vanavond, dus ik rij zo naar mijn ouders. Lekker kletsen en eten, geloof dat ze ook al iets voor me gekocht hadden. Hihi, en dan te bedenken dat ik zelf echt nog niks gekocht heb voor die kleine... Ben nog veel te bang dat het mis gaat!
    Eerst nog even de was opvouwen! Doei doei! :)

4. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ook vanmorgen weer negatief.... maar nog steeds geen ongi... dus beetje hoop heb ik nog... de testen zijn hier op... dus ga woensdag pas weer testen als ik dan nog geen duivels zie...
    was er vanmorgen wel een beetje teleurgesteld over, had echt goeie hoop! maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden he... slijm lijkt minder te worden, ovulatietesten waren woensdag en donderdag knalpositief (donderdag geklust...) en vrijdag lichter en vandaag bijna wit... dus nog een eisprong?!?!? ipv ongi?!?!!? misschien bij VK hier op de site eens vragen of dat kan...
    ik hou jullie op de hoogte...

5. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    heb vraag gesteld bij VK hier... en testen besteld bij zwanger & kids... met 10%korting via marktplaats... 15 dipsticks en 1 clearblue, zodat ik tenminste iets van het aantal weken weet... als ie deze ronde nog een keer positief mag worden...
    meer kan ik nu niet doen... dus ga maar genieten van het mooie weer hier... zo effe naar de boerderij van zus en zwager... vanmorgen al naar de kinderboerderij geweest met man en kind, lekker burgerlijk maar wel heel gezellig... fijne zondag allemaal...
    En mocht er iemand wat HCG over hebben...altijd welkom!!! ;)

cilla; effe tukkie doen kan geen kwaad denk ik...
    mariaatje; je kan best al iets moois kopen voor jullie kleintje... gaat niet mis joh! (en anders heb je een mooi aandenken aan dit *)
    Heide; veel plezier met je etentje, smakelijk!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Vandaag even een drukke dag hier, morgen even alles bijlezen, ben in ieder geval nog niet ongesteld :)
    Morgen testen...

7. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    spannend Jane!!! hier ook zo...
    net antwoord gehad van de VK (brigitte) Kan dat het bevruchte eitje ligt te wachten... dus daarom wat later een positieve test... laten we het daar dan maar op houden, haha!!!
    hopelijk kom ik snel, net als een aantal meer hier snel met goed nieuws!!! we blijven duimen...
    xx

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    mariaatje: haha arme vriend!! Leuk kadootje! Ach je hebt nog tijd genoeg om vanalles te kopen!

mjanne: hmm vreemd ja! Ben benieuwd wat de vk zegt.
    Oh wel spannend dan zo he!
    Je mag graag wat hcg van me hoor, stuur het wel even op :D

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jeetje jane! ik heb net je verhaal gelezen van je meisje! ik moest er gewoon van huilen. dikke knuf!

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Thanks voor de hcg, hopelijk helpt het...;)
    Heb al reactie van de VK...
    Hoi Mjanne,

je hebt per cyclus maar op één moment de eisprong. Dit is onderdeel van een hormooncyclus. Wel kan het zijn dat een bevrucht eitje een tijdje ligt te wachten (kan wel een week zijn) alvorens het innestelt en je daardoor wel de zwangerschapstekenen al een beetje hebt, maar nog geen positieve test. Dat de predictor 2 keer positief uitslaat kan ik niet verklaren. Ik zou dus inderdaad over een par dagen ong eens testen en anders je HA eens even om advies vragen. Het vervelende van een lange onregelmatige cyclus is, is dat sommige dingen niet lijken wat ze zijn en er veel op afwachten aankomt.... helaas. De pillen die je slikt zijn prima. Ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

Tja, ben dus benieuwd...
    Ik slik dus ook van die 'zwanger worden etos pillen'... heb er een topic over geopend om te kijken wat de ervaringen zijn... jullie ervaring mee?!?! trusten...morgen weinig tijd denk ik...'s avonds kraamvisite...:)

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    met jayden was ik de eerste ronde dat ik de etos pillen slikte meteen zwanger en nu weer, kan natuurlijk toeval zijn :D

maar als wij evt hierna nog een kindje willen, ga ik meteen weer aan die pillen.
    maar heb je ook nog steeds geen heeeeeel licht streepje (die je tegen het licht moet houden ofzo?

hoever zit je nu in je cyclus? want je banner klopte toch niet/.

12. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Goedemorgen.. ik ben bijgelzen...
    Enas: oeps... jij was niet misselijk.. verkeerd getypt.. sorry!
    Die bom.. dat kan niet goed zijn... Heel veel sterkte en knuffs..
    Heide: Hoe gaat het, nog misselijk?
    Jane: Welkom!!
    Flower: hmmm spannend hoor, deze dagen!
    Mjanne: balen nog negatieve testen.. hmmm woensdag weer testen?
    Heide: was gisteren lekker weer om te wandelen, hebben jullie geen regenbuien gehad?
    Mariaatje; hadden je ouders een leuk kado voor de baby?
    Zip: Waar ben je? hoe gaat het?
    Cilla: Hoe is het? neem je die pillen van etos nu nog?

Na vrijdag (nega test) heb ik niet meer getest.
    Ik voel wel dat er van alles in mijn lijf gebeurd, maar volgens mij is dat de voorbereiding van de duivels...
    En vanacht droomde ik dat ik heel veel helder rood bloed verloor. hahaha nog nooit eerder over mijn ongie gedroomd...

misschien dat ik morgen ga testen als ze vandaag niet door breken..
    Maar omdat ik vorige week zulk positief nieuws heb gehad dat de operatie was geslaagd, daardoor ben ik nog zo blij dat een nega test mijn humeur bijna niet kan verknallen.. ik heb (nu) nog wel geduld..

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey sterre! ik neem nu de vsm mama pillen, maar ga kijken voor andere want wil met visolie..

wel spannend nu he bijna testen! hopelijk ben je zwanger! enne goed nieuws komt toch ook in 3e? dus operatie geslaagd, zwanger en een loterij winnen :D

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Etos pillen: al meer meiden gehoord die ze gebruiken, met verschillende resultaten. Zelf heb ik ze nooit gebruikt.

Sterre: ja nog steeds misselijk helaas, maar ik merk dat ik het vooral 's morgens en 's middgas heb. Dus avondeten gaat beter.
    Bij ons begon de regen pas rond 3 uur, dus hadden we mazzel :)
    Hoop dat de duivels wegblijven en ook deze test positief gaat worden voor je!

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: die gebruik ik ook van vsm. Lust je geen vis? Wij eten nu zeker 1 keer in de week vis.

Enas: hoe is het bij jullie?

Mjanne en flower: nog nieuws?

16. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hahahaha, nou ik hoop het..
    eerste was al het wel of niet opereren, daar heeft vriend bijna een jaar over getwijfeld.. dus toen hij dat besloten had, er voor 100% achter te staan... toen operatie geslaagd... en wie weet zwanger...
    Ik wou dat mijn vriend er 100% achter zou staan. (in het begin van ons relatie heeft hij ook altijd ja gezegd, later begon de twijvel).. maar je hebt ook van die mannen die (als de baby bijv. huilt) Tja, JIJ wou een kind!! dat soort situatie wil ik niet voor mij, mn vriend en mn baby..
    De loterij doen wij niet aan mee!

Visolie: dat zit toch ook in die omega tabletten? Of je moet vis eten! Mag toch wel gebakken vis als je zwanger bent?

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha miss een idee om mee te doen met de loterij ;), en wat kanp dat je je wens voor een kindje zo weloverwogen hebt genomen zonder je lief onder druk te zetten!

en ja ik lust wel vis maar zeggen t liefst 2x per week en dan komt t na 9 maanden toch wel me neus uit haha

18. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Wel of niet onder druk zetten.. tja.. het is eeb behoorlijk zware tijd geweest. Maar ik ben heel duidelijk geweest, als hij zich niet zou laten opereren dat ik bij hem weg zou gaan.
    Dat is natuurlijk onder druk zetten. Maar dat werkt normaal gesproken averechts. Gelukkig zijn we er samen uitgekomen!!

vis: aardappel krieltjes in een ovenschaal.. spinazie roerbakken (4 minuten) en met de krieltjes mixen.
    Daar een zalmmoot opleggen, daar de mix geratineerde zalm van magi overheen, en dat in zijn geheel een half uur in de oven 180 graden... Echt bizar lekker!!!! (zolang er nog verse spinazie te krijgen is)!

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: mhh klinkt lekker!
    Goed dat jullie er samen nu helemaal achter staan!
    Je mag eigenlijk heel veel wél eten als je zwanger bent hoor.

Gisteren bij uit eten had ik varkenshaas en deze was van binnen nog vrij roze. Dat stuk heb ik dan toch maar wel laten liggen. Geen risico's nu he! ;)

20. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: idd geen risicos. Maar als varkenshaas 70 graden is geweest dan zijn bij varkenshaas alle bacterien dood.
    Dat zal bij kip anders zijn. Maar als je twijvelt moet je het natuurlijk lekker laten staan.

Deel Deze Pagina