je kan va 6 weken tm 16 weken meedoen met mvm. en ja je krijgt 8 flessen voor een week dus je kan elke dag een verse fles pakken maar er zit ook een conserveringsmiddel in en dat stinkt vooral. ik dacht altijd dat je een blaasontsteking van seks en kou kon krijgen hihi zo leer ik weer wat. en enas ik hoop dat jullie huizen niet verkocht worden, of zou je evengoed willen verhuizen dan hoop ik dat het huis van je zusje niet verkocht wordt... t blijft toch een rot situatie, ik zal ff broeden op een wraakaktie voor je zwager maar s moeilijk wat te bedenken waar je zusje geen last van heeft.
nou meiden ik ga ff aan de strijk .... en daarna werken tot 2300 tot morgen allemaal en dan hopen dat alle testen positief zijn!
Ja die geur wat ze in de flessen doen van MVM daar kon ik dus echt niet over. Als die fles open ging dan stond ik te kokhalzen tot en met haha........ Wat leuk die cadeau's van MVM. Ik kreeg toen alleen een boek en een kartonnen lijstje waar de echo foto in kon. Plus die mooie test natuurlijk die goed knalde. Fijn dat ie zo mooi knalde van je! Altijd weer fijn zo mooie bevestiging te hebben heerlijk! Het zijn dit keer niet veel zwangere helaas. Ach november word voor ons allen een mooie vruchtbare maand! Ik zit zo te wachten op die akelige duivels. Wie kan ze even hierheen sturen???
Cilla: tot 23:00 uur werken.. pfff werkse!!! Ben ik blij met mn 800 tot 1700 baan!! mariaatje: ik rijd nu een suzuki intruder, rijd jij ook motor? Ik reed een yamaha (racer 750CC) maar vriendje rijd Harley.. dus niet echt een combinatie om gezellig te rijden... Dus ben ik nu overgstapt naar shopper.. (alleen als het mooi weer is hoor) Jongmoedertje: bij mij vliegen de duivels eruit omdat ik dubbele paracetamol neem omdat mijn blaas afgelopen nacht weer opspeelde... jij bent toch ook fries?? Ik zal ze jou kant op sturen!
haha ik hoef pas om 5 uur te beginnen en ik vind t wel lekker dan hoeft jayden niet naar de oppas ik werk 30 uur en jayden is maar 10 uur bij de oppas, en voor spruit 2 straks natuurlijk hetzelfde! weet je wat ik me net af zat te vragen hoe oud is iedereen eigenlijk (pure nieuwsgierigheid) ik ben 26.
owjah ik heb mezelf boenoemd tot slechte huisvrouw haha! ik heb maar de helft van de strijk gedaan toen had ik geen zin meer
hahaha slechtste huisvrouw??? Met 30 uur werken kan je ook niet de perfecte huisvrouw zijn!! Ik strijk soms ook alleen wat ik nodig heb... En ik strijk bijv geen beddegoed of theedoeken... Lekker dat je maar 10 uur oppas hoeft.. wij zijn ook al druk aan het rekenen geweest met financien. Ik werk nu 32 uur maandag tm donderdag. Als er een kleine mag komen ga ik 3 dagen werken, incl halen en brengen opvang, zijn we dan 30 uur opvang nodig... dat is best erg duur.. @leeftijd: mijn naam hiero zegt het al geboren in 1981. Ik ben 29 en wordt volgend jaar 30!!!! klinkt zo anders!!
hahahah dan mag ik wel heer hard opschieten want in februari wordt ik 30!!! gelukkig haal jij het gemiddelde weer omlaag, dan heb ik nog ff tijd!
jemig, al die omo witte testen en toch overtijd.... das ook niet leuk! ik haat onzekerheid en hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! we hopen uiteraard roze maar als het dan toch rood moet zijn, dan maar meteen! enas, wat een gedoe met dat huis! echt balen hoor! hoop dat jullie er zonder boete vanaf kunnen. blaasontsteking, das mij nog bespaard gebleven, tijdje geleden vreesde ik ervoor, cranberry pillen geslikt en weg was het! hier lekker relaxed moet ik zeggen. uiteraard goed aan de klus en dan moet de natuur het doen he! de stress komt wel als ik dichter bij mijn nod kom...... mvm, goed dat jullie meedoen zeg! ik zit er ook over te denken, maar die flessen gaan wel opvallen vrees ik en ik denk dat ik een zwangerschap toch wel ff voor onszelf wil houden.... zal er nog eens over nadenken, eerst maar eens zwanger worden, rest komt later
Ik ben net 25 geworden vorige week was net 1 maand 19 toen de 1e kwam, ik haal het gemiddelde dus nog even verder naar beneden haha........ Jaaaa ik ben een fries stuur het hier maar gauw heen! Zal er heel blij mee zijn!! Oja ik ga aan de lijn (miljoenste poging whahah) maar ik heb nu shakes boel gehaald. Ik vervang 2 maaltijden door een shake, savonds gezond warm eten tussendoor fruit eten en veel water drinken. Hoop op zo 1000 calorieeen op een dag te halen. Dan even wat afvallen wat echt nodig is, en dan proberen het eraf te houden of te stabileren met 50 gram extra per week. Heb het al helemaal uitgedokterd hahah nu nog volhouden haha.......
@ Cilla: werkse! @ Jong moedertje: ik stuur geen duivels, maar wel wat Hcg Ennuh, lijnen is niet goed als je zwanger wilt worden of bent Hoe frustrerend het soms ook is @ Sterre: Ik rij een Yamaha fazer, naked bike uit 2006. Ben bang dat ik hem wel moet gaan verkopen straks, ik rij nu al zo weinig. Chopper, prima toch, al moet ik zeggen dat ik dames met racers wel errug stoer vind! Maar inderdaad in combi met een Harley, beter zo! @ Leeftijd: ik ben 29, hoop voor mijn 30ste moeder te zijn, 9 juni uitgerekend 16 juni jarig! @ Strijken: strijken is voor mietjes, wat een rotklus!!! L Morgen ben ik lekker vrij, en ga naar babydump met vriendin (die andere zwangere). We hebben besloten om wel de combinatietest te laten doen. Daardoor (Grrrr) is de echo een week verschoven. We krijgen nu de 18e het hartje te horen bij de routine controle bj de vk, en de 24ste moet ik naar het Diagnostisch centrum voor de termijn echo, tegelijk met nekplooimeting en bloedafname.
mijn huisarts vertelde dat lijnen prima is, behalve als je zwanger bent..... ook daarover verschillen dus ook al..... de wetenschap is toch een raar ding
ik mag afvallen tot ik zwanger ben. Er zijn genoeg vrouwen die MOETEN afvallen voor ze zwanger mogen raken of geholpen worden. Dus de meningen zijn er idd over verdeeld, maar van die van mij mag het dus wel. Als ik maar stop zodra ik weet dat ik zwanger ben.
pff afvallen ik wil ook zo graag ( 1,62 en 66 kilo) dus zou er wel 10 af willen. maar ja ff wachten tot na de bevalling dan lekker borstvoeding geven miss helpt dat al wat en daarna lekker sporten! ik heb besloten dat ik de vrijdag na mn echo voor het laatst ga paardrijden en verder doe ik niks aan sport dus zal wle lekker dichtgroeien deze zwangerschap mariaatje wat is t voor jullie geweest om toch wel de combitest te doen??? ik twijfel nl ook nog steeds een beetje, al leverd t mij een extra echo op nog mensen getest zo in de ochtend?? en waaaaaar hangt zip uit???
enne jongmoedertje je was er op tijd bij ik wilde al beginnen toen ik 20 was maar manlief wilde nog niet en tja had m toch ff nodig he
Goedemorgen!! Jongmoedertje: Succes met afvallen, welke shakes neem je? Ik zit nu aan de dure herbalife... maar de laatste weken steeds feestjes.. dus wat er doordeweeks afgaat, snoep ik er in het weekend weer bij... Nu weer ff fanatiek! Mariaatje: Gaaf, ik vind vrouwen op een racer ook super stoer... en kicken om snel op te trekken, fantastisch! De motor verkopen levert weinig op vaak, wij blijven hoe dan ook rijden.. ook na een eventuele zwangerschap. Mijn vriend wil dit absoluut samen blijven doen, even samen genieten. In zijn huwelijk met zijn ex kwam hij altijd op de vierde plaats. eerst ex, dan de 2 meiden en dan hij.. mede daardoor id dat stuk gelopen. Hij wil absoluut leuke dingen blijven doen met zn tweetjes. Cilla: dat valt toch mee? jou gewicht in combinatie met jou lengte? Nu ik gestopt ben met paardrijden willen mn kilos er helemaal niet af.. mis mijn beweging wat dat betreft wel! Zo voorgenomen om meer met de hond te gaan wandelen, maar het is steeds zo koud en guur! Enas: heb je er vanochtend nog een test tegenaan gegooid? Mjanne en Flower: Nog opnieuw getest? krampen? kwaaltjes?