wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: lekker geluncht met je moeder?
    En zeker druk met flessen vullen? Wat vind je vriend daarvan?

Justme: Dr Frank, heb er al wel wat over gehoord! Is jou dus goed bevallen, is het goed uit te houden?

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    @leeftijd; ik word in februari ook 30 ;) Mijn man wordt in februari alweer 38 :$ dat vind ik veel erger :p

@testen; vanmorgen weer spierwit...dus ik weet dat het deze ronde niets is geworden. Heb er een beetje een verdeelde mening over ;)

@cilla; slechte huisvrouw...hmmm moet je hier soms eens zien, met 2 kids die (in de herfstvakantie) alles op de kop zetten. Maar ik ben wel een enorme poetsfreak, mag alles wel graag schoon hebben.

Ben gisteravond nog met mijn zusje naar het ziekenhuis geweest. Ze kwam hier en vertelde dat ze al ruim een week maar 1 kindje voelde :$ Snap nog steeds niet waarom ze daar zo lang mee wacht. Dus ik heb haar laten bellen. Echo gehad, het hartje klopte wel, maar het kindje was extreem rustig. Waarschijnlijk moet ze straks terug komen, en wordt ze helemaal doorgelicht. Als de gyn. het niet vertrouwd dan moet ze vandaag komen, en anders maandag. We'll see...

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @enas oei niet leuke spanning! wat een muts idd dat ze daar zo lang mee wacht! hopelijk is alles goed en had ie gewoon ff een offday. wel balen van die witte test!
    hier ook een echte poetsmuts maar helaas heb ik er niet zoveel tijd meer voor.

helaas hebben we nu ook een lekkage in de badkamer waardoor het plafond in de woonkamer aangetast is dus van t weekend de vloer in de badkamer openbreken en t plafond afsteken grr nog meer troep.

ik hoor van een hoop dat dokter frasnk goed vol te houden is maar dat t niet zo gezond is..

nou ik ga ff werken tot vanavond!

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    mjanne: balen he die onzekerheid waar je nu in zit!

Sterre: ieder keer als Nienke jouw avatar ziet gaat ze een leeuw nadoen:D!
    Dat is nog eens mazzel dat ze jouw rijbewijs gevonden hebben.

Cilla: wat heb jij veel leuke dingen gekregen! Ben jaloers ;)
    Zie je wel, gewoon een knaltest!

Enas: Hopen dat de huizen niet verkocht gaan worden, hebben jullie dan helemaal geen schuld meer?

Flower: ook nog niks..:(

Mariaatje: ow ik wou dat ik zo kon genieten van eten:).. Jehebt nu toch een goed excuus, dus mag je!;)

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: kun jij tegen die geur uit de flessen van mvm? De vorige keer kon ik er nog redelijk tegen, maar vanachtend stond ik te kokhalzen :(
    30 uur is nog best veel eigenlijk he. Werk je vaste dagen?
    Ik werk maar 20 uur :), maar dan wel onregelmatig.

Leeftijd: Ik ben 28

Justme: geniet nog maar even van het klussen en de relaxte periode:)

jongmoedertje: je naam zegt he ook al he, jong. Hoe jong was je toen je voor het eerst moeder werd?

Mariaatje: dat moet lukken voor je 30e, of je beeb moet een eigenwijsje zijn. Dan krijg je misschien een heel mooi verjaardagskado :D

Sterre: manlief s al helemaal gewend aan de flessen :D.
    Ja gezellig gelunched, maar zou veel gezelliger zijn geweest als we over zwanger zijn konden praten haha. Ach nog een weekje..

Enas: he bah, dat is schrikken van je zusje, hoever was ze nu ook alweer? Hoop dat alles goed komt/blijft!

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik was net 1 maand 19 toen ik voor de eerste keer mama werd, bij de 2e was ik net 1 maand 21 en bij de laatste was ik net 1 maand 23......dus lekker jong jah haha...........

Dokter frank is niks voor mij. Het is idd een leuk dieet om af te vallen maar vanwege de cholesterol die bij ons in de familie zit mag ik die absoluut niet volgen. Ben nu vanmorgen met de shakes begonnen, pff wel pittig hoor zo volle milkshake op een nuchtere maag maar goed het is voor een goed doel dus we gaan het gewoon proberen!

Ik had zostraks bij afvegen 2x een rosig vlekje op de wc papier. Dussssssssss ik hoop dat vanavond of morgen mijn rode duivels eindelijk eens gaan doorbreken. Zou wel eens tijd worden haha. Dus even afwachten duimen jullie mee???

7. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Enas: 38 is super jong... ik ben nu 29 vent is net 45!!!!!
    Balen van je test... nu maar ff wachten tot je nod.
    Spannend met je zus zeg... al die stress is natuurlijk niet goed voor haar en babys!

Cilla: als je plafond gata breken ben je ff poets vrij... niets aan chaos in huis!
    Hmm dr Frank niet gezond? ach we weten het allemaal wel, gezond eten, genoeg groente en niet snoepen.... meer bewegen...

Justme: het is wel lekker klusweer nu! harde wind buiten en dan lekker samen tussen de dekens!

jongmoedertje: het heeft misschien geholpen dat ik duivels jou richting heb opgestuurd...

Zip: teken van leven??? gaat het goed?? geen bericht goed bericht??

mariaatje: hoe is het met je broeken? nu heb je geldige reden om te gaan shoppen als je niet meer in je broeken past!!

Heide: dat is wel lekker 20 uur werken! Ik vind ook dat je als mam geen 40 uur moet werken, okay als pap dan thuis is wel natuurlijk! vriendin van me is leidster kinderopvang en daar worden babytjes soms 5 dagen in de week gebracht van 7:00 tot 17:00 uur!!!!!! en als moeders dan een middag vrij is gaat ze de kleine niet halen maar lekker shoppen om ff wat tijd voor zichzelf te hebben... Dat begrijp ik echt niet!
    Gelukkig zijn we allemaal verschillend!
    Zelf denk ik dat het voor kindjes het beste is als moeders thuis is. Voor ons is dat financieel niet haalbaar vanwege de otrenhoge allimentatie en voormezelf denk ik dat het wel lekker is een paar dagen te werken.

8. liebrando

pff nou volgens mij zie ik ze vliegen. Ik dacht vanmorgen echt wat bruin/rosig op me papiertje te hebben. Maar nu al een paar keer niks meer met afvegen? ben ik nou zo gek??

Ik ben al 6 jaar thuis bij me kinderen, vind het heerlijk. We leven van mijn man zijn loon en dat is echt geen vetpot maar wij zijn niet veeleisend zelf. als de kids alles maar hebben. Nu werk ik dus op een 4uren contract maar ik denk dat ik dat straks weer ga opzeggen hoe jammer ik het ook zal vinden. Vind het super leuk werk en voel me er ook echt lekker bij, maar als wij maar 45euro in de maand overhouden van mijn loon dan blijf ik liever bij me kinderen thuis. Ik vind het niet waard om ze dan steeds bij de oppas te dumpen, mijn reistijden enz.....nee dan kan ik net zo goed thuis blijven dus zit er over te denken wat ik nu ga doen dus.

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    jongmoedertje: ik duim voor je mee!
    Ach als je het kunt thuisblijven en je vind het lekker dan is dat toch prima.

Werk: Wij hoeven gelukkig niet veel oppas, mijn man heeft op maandag papa-dag en ik werk dan altijd. Ook inde weekenden en avonden geen oppas natuurlijk. En de keren dat ik door de week moet werken pas mijn moeder op. Boffen we zo mee!!

Iemand dé tip tegen misselijkheid? Appels en pepermunt helpen helaas niet meer... heb de hele dag het gevoel dat ik moet overgeven, bleh!
    *sorry, moest even klagen*

10. liebrando

mijn schoonmoeder past hier ook op, maar zij is ook gastouder van een gezin met 3 dus als zij daar moet oppassen dan heb ik hier geen oppas meer. Dus dan heb ik wel iemand nodig. Me eigen moeder kan niet oppassen want die heeft een winkel te runnen met me zusje. ME schoonzus kan ook niet oppassen want die werkt zelf en heeft ook 1 kind dus dat word het hem ook niet verder blijft hier helaas niks meer over dus wij zijn wel afhankelijk van een gastouder helaas......

11. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    hoihoi,
    @ leeftijd; net 28... mannetje is 31...
    @ werk; ik werk 24 uur (dit jaar 20 uur, moet vakantieuren van 2009 opmaken, om de week op vrijdag vrij), vaste dagen/uren...heerlijk, toch iets voor mezelf, maar ook lekker bij mijn kleine meisje... Ze gaat 1 dag naar kdv, 1 dag schoonouders en om de week vrijdag naar mijn ouders... voor ons prima geregeld zo...
    @ misselijkheid; sorry, ik heb niet DE oplossing...had ik nooit zoveel last van...
    @ duivels; nou hup, eerst langs jongmoedertje en als ik dan toch nog niet zwanger mag zijn, kom dan maar hier langs... morgenvroeg ga ik nog 1x testen, maar weet het antwoord eigenlijk al... op naar de duivels en dan naar de volgende ronde...
    @ slechtste huisvrouw; daar kan ik me zeker voor inschrijven... staan 3 manden was te wachten om op te vouwen, strijkplank weet niet hoe onze huiskamer eruit ziet :) en de ramen zijn ook weer nodig eens aan de beurt... maar de verbouwing zit eraan te komen, dus poetsen doe ik niet al teveel, dadelijk toch 1 grote stofbende... maar morgen krijgen we eters, das altijd wel goed voor mij (of eerder ons huis...) dan ruim ik alles op, sopje erdoorheen, dan ziet het er best goed uit...;)
    @ stinkflessen; die geur is inderdaad niet te harden... maar ja, voor goed doel en is maar week of 10 meiden, kom op...:p

Ga alvast koken voor morgen, lekkere stoof met appelstroop maken, mmmm...

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Soory meiden dat ik zo weinig gereageerd heb maar zit er ff doorheen, mijn lijf is raar bezig en weet het nu echt ff niet meer wat ik met mijn lijf aanmoet :(

13. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Jane: wat's going on???
    Wat is er aan de hand??
    Je kan juist hier ook lekker van je afschrijven he!!!! (als je dat wilt natuurlijk)...

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou tsja bij mij snap ik mijn lijf echt niet meer..
    Zondag op maandag begon t vloeien, toch wel wat maar niet heftig zoals normaal, dinsdag redelijk tot weinig, en gisteren echt zowat niets.
    Gisteren echt pijn in mijn (.)(.) en misselijk en o zo moe.
    Dus had in gedachte mwoah morgen (vandaag dus) toch maar testje doen, mja 3 maal raden begint t vloeien vandaag weer *zucht*..
    Mannetje denkt volgens mij dat ik vreemd ga met de toiletpot zo vaak ben ik daar te vinden, vloeien begint alleen als er iets tegen bm mond aankomt.
    Normaal de eerste dagen is het echt een oorlogsgebied bij mij en nu dus niet maar ja..
    Pfff weet t allemaal even niet meer..

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jane, he bah, daar zit je ook niet op te wachten. hoop dat je lijf snel weer 'normaal' doet. dit is ook niks he!

tips tegen misselijkheid, sorry, niet zwanger dus geen ervaring mee.

duivels, als ze dan toch moeten komen dan maar meteen! onzekerheid is niet leuk!

wat kleppen jullie een boel zeg! kan dit arme meisje niet bijhouden ;)

lekker op de bank van mijn weekend genieten! eerst lekker uitslapen, best wel drukke week gehad (ik werk fulltime) en dus enorm toe aan weekend! morgen heerlijk met mijn tante middagje weg, altijd gezellig! en dan nog lekker een paar daagjes vrij.

16. liebrando

ohhh er is weer een baby in de familie geboren jippie!!!!

De nicht van me man heeft een meisje gekregen door middel van keizersnede. Leuk leuk!!

Nu me nichtje in december nog, en me andere nicht van een tweeling in februari. Allemaal baby's dus leuk!!!!

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Jane: vervelend zeg! Hoop dat je lijf snel weer de oude zal zijn!

Justme: klinkt goed, geniet van je weekend!:)

Jongmoedertje: een ware babyboom bij jullie daar, leuk hoor!

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zo ik ben weer in het land der levenden gisteren om 8 uur in slaap gevallen en nu er pas uit.

@heide die misselijkheid ze zeggen dat je wat moet eten voor je je bed uitkomt dus ff een droge cracker op je nachtkastje....

@jane balen meid! miss is je lijf ergens van van slag hopelijk doet ie snel weer lief.

ik werk trouwens vaste tijden : dinsdag van 11-7, woensdag 17-23 donderdag 11-7 en zaterdag 11-7.
    op woensdag en zaterdag is manlief thuis en op disn en dond. haalt ie jayden om 4 uur vanuit zn werk op ik breng m dan om 11 weg. Dus wij doen t echt samen zeg maar :D

ik heb er even over getwijfeld om nog minder te gaan werken (ging van 38 uur) maar ik heb een leidinggevende functie (we werken met 11 man) en was bang dat ik doie dan kwijt zou raken, maar t is iets wat me werk wel een stuk leuker maakt.

en die stinkflessen, hoe ze de vorige x roken weet k niet toen deed ik niet mee, maar die vrouw zei tegen mij dat er nu een ander conserveringsmiddel inzit, het eerste plasje erin gieten gaat nog, maar daarna moet ik mn adem inhouden anders ga ik over me nek hahaha.

zo meer heb ik ff niet:D

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: heerlijk bijgeslapen! :D Wel fijne tijden die jij werkt zo zeg! Ik hou mijn adem ook in bij die flessen en dan gaat het, ik wil namelijk wel graag mee bijven doen.
    Ik heb op het moment wel meer dingen die ik niet kan ruiken haha, zo raar! Ik geloof dat ik gewoon een neus van een speurhond heb op het moment :D

Zip: hoe is het met jou??

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja t zijn wel lekkere tijden alleen zit ik vaak pas on 8 uur half 9 aan me avond eten en we eten maar 3 xper week samen maar ja das eiegnlijk het enige nadeel.

ja zip waar zit je????

Deel Deze Pagina