jeej kan om 4 uur me autotje ophalen!! ga nu ff beneden de stofzuiger erdoorheen trekken en dan ff de strijk afmaken de bedden verschonen en boven stofzuigen! dus tot laterzz
@ Jane: Het klinkt als een erosie in de baarmoedermond. Ik heb dat ook gehad. Na de sex bv dan begon ik te bloeden. Ik had een pil met te veel hormonen waardoor de aderen in mijn baarmoedermond te dicht bij de oppervlakte lagen. Ik kreeg een andere pil en klaar! Sorry. Druk druk druk, vanmiddag tik ik wel weer ff wat! Hoop dat het goed gaat met iedereen!
Wat ik bedoel te zeggen is: Dat er dus waarschijnlijk hormonen door je lijf heen gieren, en daardoor dit probleem? @ Cilla: Hoezo ga je al zo vroeg stoppen met rijden? @ Combinatietest: Ik zou het kindje niet weg laten halen als het het syndroom van down zou hebben, maar wil het wel van te voren weten zodat je weet/in kan lezen in wat je te wachten staat. Gewoon goed voorbereid. De andere kant is dat je zwangerschap niet zonder zorgen zal verlopen. @ Sterre: Ja he, vrouwen op racers zijn stoer!! Mijn vriend wil ook niet dat ik hem verkoop, maar volgens mij komt er niks meer van straks, en dan staat ie daar maar te staan. All risk verzekering erop, ik vind dat zonde! We zien wel, nu is het sowieso niet het seizoen om hem te verkopen. Broeken zitten echt niet fijn nu, maar krijg volgende week van een meisje bij het volleyballen een doos positiekleren. Even kijken wat er tussen zit, en gauw de kast in en uitruimen! @ Enas: Hoe is het met je zus en de babys? @ Mjanne/flower/jong moedertje: En?? Mijn duimen maken overuren. @ Heide: Als die kleine maar iets op mij lijkt, (supereigenwijs) dan blijft ie lekker zitten! Wat giga balen van die misselijkheid. Sterre-munt thee al geprobeerd? Cola? @ Werken: Ik werk nu 40 uur, en ga er straks 24 werken! Heerlijk! 3 dagen, waarschijnlijk maandag, dinsdag en vrijdag. 1 dag papa dag, 1 dag oma oppasdag, 1 dag kdv. Moet lukken dachten wij! @ Jong moedertje: gefeliciteerd met de nieuwe familie aanwinst!! Sorry voor het hele verhaal! X
pff nou hier nog steeds geen ongi. Blegghh had zo gehoopt dat het eens zou doorzetten maar nog steeds niet! sorry voor me ego verhaaltjes, als jullie er gek van worden moeten jullie het gewoon zeggen hoor!
nee hoor, kan me het absoluut voorstellen! onzekerheid is gewoon niet leuk. als je niet zwanger bent moet de ongi dan ook meteen komen en als je zwanger bent moet de test gewoon pos zijn. maar geen bloed is goed he!
Over combinatietest pff ik vind dat een moeilijke een. Aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant het geeft helemaal geen zekerheid, het kan net zo goed niks zijn, het kan net zo goed wel fout zijn terwijl de test goed is. Plus dat ze heel veel dingen niet eens kunnen zien. Dus ja waar doe ik het dan om? Maar ieder zijn eigen keuze hoor echt waar. IK zeg nu zo maar misschien praat ik als ik zwanger zou zijn wel weer anders weet niet. Wil ook niet de hele zwangerschap in stress zitten. Over motors ik wil ook heel graag een maar ik moet eerst me rijbewijs maar eens halen haha........ Over misselijkheid pff bij de kleine meid had ik dat een week voor me NOD al tot 18 weken aan toe. Oh man wat was ik beroerd!!! Ik kon niks eten, niks ruiken zelfs eten koken was een hel. ben toen ook kilo's afgevallen. Geen pretje en niks hielp bij mij dus kan je daar helaas geen tips over geven!
Cilla: ja saai he . Ik was vanmorgen er wat beter aan, dus gauw van geprofiteerd en huis eens gepoets. Net na het eten begon dat weeig gevoel weer, bleh.. maar goed het huis is schoon. Mariaatje: wat fijn dat je een doos positiekleren krijgt, hoop dat er leuke dingen inzitten voor je. Dat scheelt toch weer he! Jullie hebben het al vroeg duidelijk hoe jullie het gaan doen met oppas, wat goed! Pepermuntthee helpt inderdaad wel even. Justme: hmm dobberen in warm water, klinkt goed! Jongmoedertje: nee hoor, kan me heel goed voorstellen dat je er goed van baalt. Lekker over blijven praten hoor!
Ons beste vriendenstel komt zondag op visite, normaal drinken we dan altijd wel gezellig een (of meer) glaasjes wijn.... moet nog even een excuus verzinnen . Als we dan de echo gehad hadden dan konden we het gewoon vertellen, maar ja dat is de dag erna pas..
euhm hoeie smoes ...ff denken drinken jullie allemaal hetzelfde anders kan je mijn smoes gebruiken : dat je voor jezelf drank bent vergeten te kopen @mariaatje ooooo bedoelde je t zo ben blond he @jongmoedertje k snap dat je een beetje gefrusteerd raakt! @justme al gevoel dat er een ei komt vallen? @ mjanne al wat duidelijkheid met je testen? @flower, enas & zip alles goed met jullie????
voel wel wat links, dus kan mijn ei zijn wat in aantocht is. vorige ronde was rechts. heb nog 1 ovu test en ga die zondag ff gebruiken als soort controle ofzo.
heb nog lang niet alles gelezen... maar hier tja... alles rustig... gisteren nog een omowitte test gehad... als ik ervanuit ga dat ik toch vorige week donderdag mij eisprong had dan kan ik volgende week testen... hebben toen alleen donderdagavond geklust, maar wie weet is dat wel genoeg geweest... en anders tja...helaas... dan klussen we voortaan altijd als ik slijmerige afscheiding heb ofzo...rare eisprong... goed ga effe lezen... straks volleyballen, vanavond uiteten en op stap...