wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mjanne: wat vervelend dat jouw cyclus ook een beetje anders dan anders is net nu ;). Ik zal voor je mee duimen!

All: bedankt voor het meedenken :D Ik bekijk morgen wel even welke ik ga gebruiken

Vanmorgen een middeltje van vsm gehaald tegen misselijkheid, nu maar hopen dat het iets helpt. Die man in de winkel moest wel lachen, ik zag er geloof ik een beetje verrot uit :).
    Vanavond heb ik een feest van een collega, moet nog even bekijken of ik wel of niet zal gaan..

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    ff een kleine update;

Vandaag 1 dag overtijd...geen duivels, nog niet getest (gister wel en toen was ie negatief) dusss ik verwacht dat ze elk moment kunnen komen. Anders ga ik morgenvroeg maar weer testen.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    spannend enas, geen bloed is goed he! ik duim nog wel een tijdje door....

4. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Laten we het hopen!
    En euhh...jij veel plezier met klussen vandaag ;)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @enas geen bloed geeft moed he ;)

@mjanne wanneer is je nod dan?

@just me ga jij eens weg achter die pc er staat je wat te doen :D

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    euh ja, ik weet ik weet..... don't worry, avond is nog lang en deze nacht ook een uur extra he! ;)

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Fijne avond allemaal, ik ga vroeg naar mijn mandje!
    Net bij paps en mams gegeten, ze kennen elkaar 40 (!) jaar vandaag! ;)
    Nu lekker naar bed, "krijg nou tieten" van Claudia de Breij lezen, heerlijk boek!

Grtz

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @just me : owjah goed dat je het zegt haha uurtje langer SLAPEN;)
    @mariaatje, slaap lekker en leesze!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    goedemorgen allemaal!

en nog mensen getest vanmorgen??

heide al een beetje zenuwachtig voor morgen? hoe laat moet je heen? wel ffies foto's laten zien he :D ken ik een beetje inschatten hoe mijn kiddie er nu uitziet haha.

ik moet zo ff naar t paard, hij is sinds dinsdag een beetje koliekerig, dus ga ff met m wandelen veearts is al 2 x geweest (arme tante ;))
    En verder vandaag lekker nog geen plannen, we kunnen alleen niet douchen das wel een beetje jammer, de badkamer wordt vandaag gekit dus kunnen we morgen wrs weer douchen.

iemand nog een leuk idee om vandaag te gaan doen?

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    cilla: nee niet echt zenuwen ,wel heel benieuwd of alles goed zal zijn! Tuurlijk deel ik de foto's met jullie ;)
    Om 14:00 pas, dus jullie moeten geduld hebben :D

beterschap voor je paardje!

Uhm ja, beter weer bestellen voor vandaag ;):D.

Uurtje langer was Nienke het helaas niet mee eens :)

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha jayden wel :D die wordt normaal om ff kwart over 6 wakker en nu was het half 7 NIEUWE tijd:D

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb besloten dat het vanochtend in de tuin ga weer is.... hoognodig het een en ander doen dus dan meteen maar. eerst ff ontbijten en dan oude kleren aan en aan het werk! nou ja, een uurtje ofzo maar hoor, moet wel leuk blijven......
    straks mijn laatste ovu testje ff gebruiken, als het goed is moet ie vandaag pos zijn. goed geklust dus nu mag de natuur zijn werk doen!

heb btw een heel schattig vetbolletjes ophangsysteem gekocht voor aan het raam, zitten nu allemaal koolmeesjes, musjes en winterkoninkjes bij! heel lief allemaal!

13. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    ooohh heerlijk! Ben jaloers...hier helaas geen "naar buiten gaan weer" :D het plenst hier :)

Ook hier geen last gehad van de nieuwe tijd...kids waren om 9.00 uur nieuwe tijd wakker...heerlijk!

Duivels; net bij het afvegen licht roze, én heb buikkrampen...dus ze zullen zo wel aanbreken. Nahja..had het ook niet verwacht, dus geen teleurstelling hier. Wat ik wel erg vind is dat we nu een tijdje gaan stoppen, omdat het niet duidelijk is hoe alles gaat verlopen.

14. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    En ik ben weer bij gelezen.. niet echt heel druk hiero!

Enas: hoe gaat het nu?? duivels doorgebroken? Spannend hoor!!

Cilla: sterkte met het paars, want kolik kan toch link zijn!!

Justme: Veel plezier met klussen!! Leuk he, vogeltjes voeren.. moet ook maar weer ff voer gaan kopen..

Mariaatje: hoe gaat het in de vrachtwagen? hou je het een beetje vol?

Hiero als sinds vrijdag helemaal doodmoe... heb ik nooit!! de jongste dochter van mn vriend over de vloer, dus kon niet op zp. dat moet zij nog maar niet weten...
    En ze hangt zo erg aan me, dat vreet nog meer energie.. gister ff naar de bios geweest, meiske (16) wou naar paranormale nog wat film.... nou geen bal aan maar voor mn lieve puber heel wat af te gillen... hahaha

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ow paranormal activity 2? ik heb 1 wel gezien was wel een vage film!
    enas toch balen! hopelijk is er snel duidelijkheid zodat jullie snel weer aan de klus kunnen... je blijft toch wel bij ons he :D

justme ik moet ook nog aan de slag in de tuin maar kan m,e er nog niet echt toe zetten, de vijver moet schoon gras gemaaid pfff.

met t paard is gelukkig alles weer goed, zn buik was weer zacht en hij hapte er niet meer naar, heb zelfs ff met m gestapt, morgen maar weer ff goed rijden :D

nou wij gaan ff naar de mac M en dan nog ff t paard eten geven (tante en nichtje zijn er niet dus ik moet alles doen) en dan zakje chips en een filmpje op de bank......

waarschijnlijk pas tot morgen allemaal!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het gras heb ik lekker laten zitten, misschien komt het nog en anders volgend jaar wel weer! de groene bak was al snel vol door het afval van de moestuin, de bak van de buren ook vol gemaakt! morgen ook nog lekker vrij dus misschien dan nog verder ermee (bak wordt morgen geleegd)

hebben gewandeld met plu op, later klaarde het op. was heerlijk buiten! nu lekker met de laptop op schoot. had een omo witte ovu test, vrees te veel thee gehad vanmiddag...... heb wel wat gevoeld links, dus mijn ei is wel geweest of komt heel snel. suf dat de test neg was, maar gaan nog even door met klussen dus komt helemaal goed! dan begint het wachten weer he.....

17. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ha meiden,
    Enas; balen... is je ongi nu echt doorgekomen...
    Heide; leuk morgen!!! geniet ervan!!!
    Justme; idd of teveel thee op, of ei geweest... als je goed geklust hebt...afwachten maar weer...
    Sterre; deze week maar weer uitrusten dan...;)
    Cilla; fijn dat je paardje weer wat beter is...
    Hiero rustig... ik ga woensdag of vrijdag weer testen als er nog geen duivels te zien zijn... heb niet al te veel hoop... we hadden woensdag en donderdag (vorige week) posi-ovu-test... maar dacht dat ik al tegen NOD aanliep... dus alleen donderdag geklust... hopelijk is dat wel voldoende geweest... zaad was natuurlijk wel op topkwaliteit, haha... nou ja, we zullen zien...
    Gisteren lekker uiteten geweest en flink op stap... paar roseetjes op... 2 jaar geleden de week voor positieve test ook gedaan dus wie weet brengt dat wel geluk...Verder vandaag meisje weer opgehaald bij zus, had lekker tot half 9 nieuwe tijd geslapen... en familiebezoekje... morgen weer werken...dus tot morgenavond...
    fijne avond... ga lekker in bad...of toch maar fotoalbum maken van Floor 1 jaar...:)

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Veel plezier met je echo!!
    @ Cilla: Fijn dat het weer wat beter gaat met je paardje, koliek is niet niks!
    @ Just me: Tuintje weer af?
    @ Enas: Balen meid! Maar ik denk wel de juiste beslissing om voorlopig even niet bewust te klussen, nu je niet weet hoe de financiële situatie er uit gaat zien!
    @ Sterre: In de vrachtauto gaat prima (met de bovenste knoop los uiteraard! ;)) Kun je wel alvast een beetje wennen aan het aanstaande moederschap! ;)
    @ Paranormal activity: FREAKY!!!
    @ Mjanne: Ik zit nog steeds te duimen, en inderdaad “geen bloed = goed!” ;)

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik vraag me echt af hoe het met zip is, ze heeft al echt een hele tijd niet gereageerd...
    Zal ik r maar een pb sturen? miss is ze ons vergeten :(

20. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    @paranormale activity: ik weet het niet hoor, hebben jullie soms de eerste film daarvan gezien? Ik namelijk niet en de nummer 2 vond ik echt geen leuke film... Tot de pauze in de bios was er helemaal niets aan.. daarna wel 2x een schrikmoment.. maar het zijn absoluut niet mijn films.. en dat het dan nog nep is ook, het is helemaal niet waargebeurd wat er wel wordt gesuggerreerd!

Cilla: fijn dat je paard weer fit is!
    Heide: Veel plezier met de echo!
    Enas: hoe gaat het? geen nieuwe kijkers voor het huis? Gaat het goed met je zusje?
    Just me: vandaag nog lekker in de tuin? Ik hou ervan tuinieren, maar op een of andere manier de laatste tijd weinig van gekomen en dat is te zien!!
    Mjanne: hmmm lekker wezen stappen!! Duimen voor een positieve test! Je banner is afgelopen, op welke dag zit je nu?

Ik zit net in mijn agenda te kijken.. staat bij donderdag.. test op sturen.. Vriendje is 4 augustus geopereerd, na 3 maanden moesten we test op sturen.. wij hebben het 8 oktober al opgestuurd... hahahaha gewoon een maand te vroeg getest, gelukkig is het positief!

Deel Deze Pagina