wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha wees blij dat je het een maand eerder hebt opgestuurd! anders had je nu nog steeds in spanning gezeten :D

ik dacht van pa1 idd dat t waar gebeurt is... van 2 weet ik het niet.

nou ik ga ff een wandelingetje maken met hond en kind tot later!

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    enas:

Sterre: is zijn jongste dochter 16? Al een echte puber he :)
    haha, nu hebben jullie wel al sneller de positive uitslag gehad zo :D

Cilla: gelukkig alles weer goed met je paardje!

Justme: jij bent goed bezig geweest in de tuin zeg!

mjanne: lekker weer eens geweest stappen? leuk! duimen draaien hier voor je!

Bedankt allemaal voor het succes wensen! Heb zóón zin om het daarna te vertellen bij mijn ouders :D.

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ga je het meteen erna vertellen?? Spannend! en daarna mag ook meteen iedereen het weten? hier ook na de echo lichten we eerst de rest van de familie in en dan mag het openbaar worden:D

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ohh wat goed dat jullie het zwanger zijn toch nog even stil hebben kunnen houden... ik denk dat iedereen die zwanger is wel geneigd is het op de voorpagina van de telegraaf te plaatsen...
    Heide: En nu orginele ideeen om het opa's en oma's het nieuws te vertellen?

Paran. act. door jaartallen te noemen en 'ter nagedachtenis' te noemen wordt er gesuggereerd dat het waagebeurd is of gebasseerd op waar gebeurde feiten. Maar het is een idee van 2 vrienden die de film hebben gemaakt. De 2e film is low budget voor 11.000 dollar gemaakt! Die lopen lekker binnen financieel!

Tja de test een maand te vroeg verstuurd, hahahaha hoe kan je het bedenken en dan echt onbewust! Toch blij dat het positief is want het schijnt dat sperma 3 maanden nodig heeft om zich te ontwikkelen (heb ik ergens gelezen, vandaar de test ook na 3 maanden).

Cilla: heb je nog een pd naar zip gestuurd?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik laat vandaag de tuin voor wat ie is, het weer is beetje miezerig hier.... me eerst ff over mijn schuldig voelen heenzetten, niet geklust vanochtend en mannetje gaat straks weer naar huis. had gewoon geen zin :( ach, ei is vast wel geweest ;) nu eerst ff douchen en hopen dat mijn buikpijn beetje over gaat.

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: tja de jongste is 16 en de oudste is 18, ik ben 29...
    Dat is wel grappig hoor.. Gelukkig kan ik heel goed met de meiden opschieten en zijn ze helemaal dol op mij.. Soms zijn het wel pubers maar dat hoort erbij. Dat had heel anders kunnen lopen, voor hun en voor mij een hele verandering in het leven. Maar het is heel goed uitgepakt!

justme: had jij ook ovu testen gedaan?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik had gister mijn overgebleven ovu test gedaan, maar die was neg. had denk ik te veel thee gedronken 's middags...... of ei was al geweest. voel nu namelijk niets meer links en dagen ervoor wel. nu begint het lange wachten....

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    cilla: ja eerst deze week familie en vrienden vertellen en op mijn werk de ovlgende week en dan mag het in de krant;).

Sterre: nienke heeft een t-shirt met "ik krijg een broertje of zusje"erop. Haha errug origineel ;).
    En ik denk dat we Nienke de echo laten geven aan mijn moeder.
    Wel pas vanavond allemaal, de meesten moeten werken overdag he..

Dan zit dat wel goed met de kwaliteit van zijn sperma, als het binnen de 3 maanden al goed is :D.
    Wel een hele verandering weer dan he, van de pubers naar een baby. Wel handig eigenlijk, want misschien dat je dan wel meteen een paar goede opassen hebt aan de andere kinderen.

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    justme: succes bij het wachten...

10. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Heide: Tja van kinder naar pubers naar (ik hoop het zo) een baby!
    Ik heb de meisjes vanaf hun 12e en 14e in mn leven. Dus het echte opvoeden is nog een hele uitdaging. Pubers ben ik nu gewend!
    Super leuk tshirt voor Nienke! Wat al het een verrassing zijn, wat heb jij vandaag een leuke dag! Ga je ook hier een echo foto plaatsen? Kunnen wij ook allemaal mee genieten!

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    sterre: haha ja jij hebt al ervaring met pubers da's wel handig. Dat kunnen wij niet zeggen ;):D.
    Tuurlijk plaats ik een foto van ons mupke!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh leuk een echo foto! vind dat zo bijzonder, zo klein! heel veel plezier bij je echo heide!

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pubers lijkt me wel heel leuk! en ze hebben ook nu een leeftijd dat je echt met ze kan praten over serieuse dingen (tot op zekere hoogte natuurlijk!)
    heide heel veel plezier straks!
    met jayden hebben wij toen de echo foto in een foto lijstje gedaan en gezegd dat we een zelfgemaakt kadootje hadden :D

waarschijnlijk reageer ik vanavond niet meer, maar kom nog wel ff gauw kijken hoe je echo was.

owja ik heb zip nog niet gepbt wat zeggen jullie doen of niet doen?

14. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Je moet zeker werken cilla? dan werkse.
    Tja ik heb het profiel van zip ff opgezocht en gezien dat ze wel online is geweest. Ik weet niet, misschien moet je het ook wel laten gaan anders voelt ze zich misschien verplicht om te reageren. We hebben nu al een paar keer gevraagd of het goed gaat.
    Pubers echt erg leuk (meestal). Leuke gesprekken, inderdaad serieuzere gesprekken.. leren over verantwoordelijkheid en keuzes nemen... maar aan de andere kant, zodra er een jongen in het vizier is vergeet ze de rest van de wereld hahahaha. en roken natuurlijk...

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja ik zag dat ze de 30e online is geweest... na ja we wachten t wel ff af.

ik denk dat t wel scheelt dat jij nog weet hoe t is om 16/19 te zijn dan begrijp je ze miss wat makkelijker.

en nee ik moet niet werken, moet ff naar de stad we willen een nieuwe goude naam armband voor jayden de eerste is nu te klein. en daarna naailes tot half 10 en dan nog ff t knolletje te eten geven :D

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    ben er weer!

Echo was goed en hartje klopte mooi :D!
    Ben zelfst 1 dag verder, dus de 20e uitgerekend volgens haar.
    En dat wil zeggen dat ik op precies dezelfde datum uitgeteld ben dan bij Nienke:). Wel speciaal eigenlijk!
    Maar mijn banner pas ik pas aan na de volgende echo. Is nu nog zo vroeg.. Foto houden jullie tegoed morgen ok?

17. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    WAUW Heide: wat zal je blij zijn! Heel bijzonder dat je dezelfde dag betn uitgeteld dan je je met je dochters was!
    Cilla: Veel naaiplezier!
    Ja het is inderdaad lekker dat de meisjes en ik niet heel veel verschillen in leeftijd. De oudste zegtstelt mij aan heer vriendinnen voor als de vriendin van pap en vriendin van mij, zo lief he!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ook hier super heide! heel fijn!

als mensen hier niet willen posten is dat hun keuze. een pb sturen heeft dan niet echt veel zin denk ik. maar das mijn bescheiden mening.

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide gefeliciteerd!!! super goed! veel plezier vanavond!

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Wow wat een goed nieuws!! En bijzonder natuurlijk!
    @ pb zip: Ik heb haar een paar dagen geleden ook al een pb'tje gestuurd, hopelijk is alles oke! Of misschien kan ze het niet bijhouden hier? ;)

Vanavond druk druk druk, vergadering vrijwilligerswerk, morgen werken na het werk vlug vlug naar mijn ouders, hond moet ingeslapen worden... Zucht... :(

Deel Deze Pagina