jawel en ik had ook al wat gekocht, maar moet er eigenlijk wel 1 rokje en 1 lange broek nog bij hebben. en ik ga ervanuit dat ik deze keer iets sneller dik zal worden, en aangezien je het bij jayden ook al vroeg zag en ik echt mega ben geweest moet ik denk ik ook een winterjas hebben
mjanne was trouwens ook nog niet zwanger...bedenk ik me net.. ik moet alleen mariatje nog vinden dan heb ik iedereen terug!
Ja, ik heb allerlei kwaaltjes die ik normaal nooit heb. En dit is toch al ronde 6. Had ik inderdaad al verteld. * met vlagen misselijk * eergisteren pijn in onderbuik en onderrug. Net of spieren bij elkaar trekken. * moe * steeds vaker idee dat ik spontaan moet huilen zonder dat ik weet waarom. We gaan morgen nog maar eens testen. Pfff.... Vreselijk dat wachten!!! Jouw foto was echt wel duidelijk! Gefeliciteerd!!!! Groetjes Monique
he meiden, niet zo snel... krijg niet bijgelezen... elke keer als ik weer een pagina door ben zie ik er onder weer eentje bij verschijnen haha!!! cilla; GEFElICITEERD JOH!!! KEI POSITIEF!!! stuur mij ook wat hcg... heide; ik kan je foto niet openen...heb je hem ook in je fotoalbum staan?! dan kijk ik zo effe... ga gauw verder lezen... tot zo
Zo... volgens mij alles wel gelezen... Heide; ook al een voorzichtige felicitatie hoor!!! morgen weer testen... spannend! Ja en Cilla; dat is wel duidelijk he!!! Goed joh! Zip; hoe is het met jouw?!? Mariaatje; al terug?!?! Enas; hoe is het met jou?! nog wachten op je ei geloof ik?!?! en met je dochtertje?!?! Sterre?!!?!?! 2 nieuwe geloof ik...welkom in dit vruchtbare topic! Nu ik ook nog... Hier sensitesten (ovu) gedaan, allemaal negatief (soms heel licht streepje) ivm slijm toch maar weer die dure van predictor gekocht, knal positief!!! Tja, we klussen maar om de dag en dan zien we wel... maar wanneer is mijn ei nou geweest of komt ie nog!?!! Of......helemaal niet..... ik weet het niet meer..... wel dat ik hierna ga tempen ipv testen... want dat kost alleen maar geld en toch niet duidelijk... vorige keer van predictor waren ook meteen knalpositief, zou toch toevallig zijn, precies de goede dag testen... maar goed, we zullen zien... over twee weken kan ik ook testen... als jullie wat hcg sturen, dan moet dat goedkomen met dit topic erbij! xx
iedereen is drukdruk denk ik... ga ik ook maar eens aan de slag... appeltaart bakken... ben morgen jarig...altijd gezellig! tot straks...
ik ben er weer, was ff met jayden een slaapje doen doen we altijd samen op vrijdag maar mjanne das wel raar dat die sensi testen dan nega aangeven!! maar gelukkig ben je nog wel op tijd als de test posi aangeeft. hopelijk voeg je je over 10 dagen bij de zwangeren mijn sensi testen zwaten er nog niet bij bij de post grrrr
Hoi, ja raar he... net weer allebei de testen gedaan, sensitest negatief en predictor positief... ggrrr... heb ze allebei gemaild, ben benieuwd wat ze terug mailen... heb ook wat gegoogled daarover en komt verschillende verhalen tegen... de ene heeft ook alleen maar negatesten van sensi en wel zwanger...dus er is nog hoop!!! ... ik probeer dat maar vast te houden... was je gisteren net te laat met bestellen?!?! had ik ook, maar dan moeten ze er morgen zeker bij zitten hoor... lastig he, wachten... als je mijn buuf was kon je er wel ff 1 komen lenen... heb er nog liggen... ga nu echt aan de appeltaart beginnen...mmmmm
haha was je me buuf maar, wat ik nu heb is ook niks haha.. ik heb ze gisteren om half 10 ochtend besteld, maar ja we zullen zien... Als mn zwangerschap goed gaat heb ik nog 20 ovu testen liggen die mag je dan wel hebben.. van wundfo lekker goedkoop en doen t blijkbaar prima!!
mjanne ik heb een leuke winterjas gezien bij h&m mama zou jij ook even willen kijken ik twijfel om m te kopen hij is maar 50!!
enas hoe is het trouwens met je dochtertje gegaan?? operatie geslaagd? valt de pijn mee? ik hoop het iig geef r maar een dikke knuf
Lief dat je er naar vraagt! Uiteindelijk is alles goed verlopen, en is ze nu aan het herstellen. Maar pfff...wel een aantal tegenslagen gehad hoor. Ze hebben haar hartslag tijdens de operatie verloren, en hebben toen medicijnen gegeven om haar hartslag weer te krijgen. En van dat medicijn heeft ze de eerste 2 dagen behoorlijke bijwerkingen gehad. Ze hebben katheter moeten plaatsen. Maar eind goed, al goed...we zijn weer op de goede weg (ben nogal van het positief bekijken, al ben ik wel heeel erg geschrokken!)
zo das idd vet schrikken!! maar hoe kan dat dan?? hadden ze teveel narcose oid gegeven? is ze al wel weer lekker thuis? daar herstellen die kleintjes vaak het snelst. ik zou ook echt ff van slag zijn
Ze had tijdens de operatie veel bloed verloren, waarschijnlijk is dit de reden geweest. Ook had ze veel pijnstilling gekregen (waardoor haar bloed dunner was). Samenloop van omstandigheden dus...de grond zakte wel ff onder mijn voeten weg, ik heb de rest van het gesprek ook niet echt kunnen volgen. Ze is nu weer heerlijk thuis...zo zie je maar weer dat er altijd risico's aan een operatie zitten.
Lovebaby: klinkt inderdaad wel als symptomen.. Ik zou zondag nog eens testen! Ronde 6 alweer.. duim heel hard voor je ok? Dankjewel! Mjanne: klus ze, dan duim ook ik heel hard voor jou!! Hmm, appeltaart! Als jij een stukje naar mij stuur krijg jij wat hcg ok?. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Cilla: nee ik heb het haar niet verteld. We willen deze keer(als het ons gaat lukken) wachten tot na de echo Gaan jullie het wel al vertellen? Hoe gaan jullie dat doen? Enas: Poeh, kan me voorstellen dat je schrikt. Gadsie! Gelukkig is het wel allemaal goedgekomen dan nu! Fijn dat ze weer thuis is, kun je haar weer lekker verwennen!
Zo zo meiden, ik ben ook weer in de lucht! En Cilla, bedankt voor de uitnodiging zo kon ik onze nieuwe topic snel terug vinden! En wat zijn jullie gezellig druk aan het kletsen! Cilla: Super gefeliciteerd, helaas kon ik je foto niet openen... Enas & Mjanne: wij druk aan het klussen en hopen dat we allemaal gauw zwanger mogen zijn... en enas: oeh wat eng zo'n operatie, gelukkig gaat het goed. Maar toch wel behoorlijk schrikken! Hiero: eergister een witte ovu test gister was het streepje licht zichtbaar en vandaag was het streepje goed zichtbaar maar nog niet positief... dus mijn ei komt eraan!! Ik hoop dat ie opschiet want maandag en dinsdag is vriendje niet thuis.... Cilla: hoe gaat het? hoe voel jij je? Lovebaby: welkom!!! Voor de rest lekker rustig hier, vanmiddag ff motorgereden daar was het mooi weer voor... Zwangere meiden, lekker genieten en de rest genieten van het klussen hahaha!