wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sterre: gewoon om de dag klussen, dan kan ie niet missen toch? ;)

Wat is het hier rustig trouwens??

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben er ik ben er :D moest uit eten....
    ben trouwens wel een heel klein beetje misselijk maar miss heb ik gewoon teveel gegeten haha..

is er verder nog iemand?

wij hebben het het net even over gehad, we weten nog niet wanneer we t gaan vertellen maar dat doen we dmv een shirt voor jayden, en waarschijnlijk komt er op te staan:
    ik ben blij--- en dan achterop---- ik krijg er een broertje of zusje bij..

weten jullie al hoe je t gaat vertellen?

mjanne nog 1,5 uur!! Alvast van harte gefeliciteerd, enne ik lust ook wel een puntje gebak haha

3. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Goedemorgen!

Even snel voor mijn werk ;)

Cilla: Hmm, lekker uit eten geweest.
    Wij vertellen het denk ik ook via een shirt, maar wat erop komt nog geen idee. Vanmiddag na mijn werk weer een test doen denk ik, kijken of die weer positief is..

Tot vanmiddag!

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik had er net 1 gedaan zo'n merkloze vage test, die geeft een heel vaag streepje.
    Vanmiddag verwacht ik me sensitesten, die doe ik vanavond ff ik moet nl ook werken.
    Ik voel me trouwens wel zwanger heb jij dat ook?

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @MJANNE..... Lang zal ze leven... Lang zal ze leven... Lang zal ze leven in de gloria... in de gloria.... in de gloria!!!!

Hieperdepiep Hoera!!!

Fijne verjaardag vandaag en eet smakelijk met de appeltaart!!!

Lekker hoor!

6. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @heide... Die test ziet er goed uit hoor! Ik zeg dat ik positief!!!

Spannend meid!

Voor de nieuwe zwangeren onder ons... Ik begrijp goed dat jullie nog even willen wachten met het aanpassen van jullie banner... Dat had ik zelf ook hoor...

@cilla... Ik las iets over een winterjas... Die moet ik denk ik ook echt een kopen... In de jassen die ik nu heb past echt geen dikke buik...
    Ik heb nog niet rond gekeken maar misschien moet ik dat toch eens gaan doen.

Hier heeft de chauffeur van moeders voor moeders mijn huis nog niet gevonden... Ik hoop dat de ooievaar het beter kan vinden... ;)

Jullie nog leuke weekend plannen?

Wij gaan vanavond bij vrienden eten en morgen hebben we personeelsfeest van mijn vriend. Daar weten ze het alleen nog niet dt we zwanger zijn... Dus en beetje verbergen dus...

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha ja lastig is dat verbergen he..
    ik ben echt hondsberoerd en kotsmisselijk, dus denk dat t wel goed zit.
    Wij gaan morgen even naar ikea om een nieuw bed te halen voor jayden waar we een muckbed (bob de bouwer) van gaan maken.
    en vandaag werken met vanavond een verjaardag.
    en dan maandag NOD:D:D:D

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Mjanne van harte gefeliciteerd met je verjaardag... ik sla de appeltaart maar over hahaha

9. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaaf zeg!!! echt te gek!
    En toch allemaal best snel toch? Hoeveelste ronden is het nu?

Nou meid ik hoop niet dat je zo misselijk blijft maar natuurlijk wel heerlijk dat je je ook echt zwanger voelt. Had je dat bij Jayden ook dat je meteen misselijk was?

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    het was de eerste ronde! en nee bij jayden ben ik helemaal niet misselijk geweest, eiegnlijk helemaal geen kwaaltjes, behalve zo rond de 25 weken een heeeel lage bloeddruk waardoor ik soms helemaal wazig werd en maagzuur.....

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: ja, ik voel het al de hele dag overduidlijk, dus eigenlijk hoefde ik al niet meer te testen..
    Jij ook al misselijk lees ik, als het goed is gaat dat wel weer over.

Mjanne: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! (ik hoop dat ik je snel ook met je zwangerschap mag feliciteren :))

Zip: heeft ook wel wat he dat stiekeme nu nog ;). Veel plezier, klinkt allemaal wel leuk! Ik moet het hele weekend werken helaas.

Na mijn werk toch maar nog even getest en die was echt duidelijk! :D Maar besef het nog steeds niet.. al voel ik het wel echt al.
    Ben met vlagen misselijk, geen eetlust en mijn onderbuik voelt wat zeurderig..JAAA, Nienke krijgt een broertje of zusje :D

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Jeetje mina wat een gedoe! Alles weg!! Maar ik kon jullie niet missen, dus hier ben ik weer! ;)

@ Cilla: GEFELICITEERD! Echt een vruchtbaar forum he??;)
    @ Heide: Als ik het zo lees: voorzichtig gefeliciteerd?
    @ Mjanne: Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag!
    @ Enas: Lees net wat er gebeurd is bij de operatie, meid wat vreselijk! Ik kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Gelukkig is alles goed gegaan!
    @ Lovebaby2009: gefeliciteerd!
    @ Zip83: hallo daar, hoe voel je je vandaag?

Zo weer ff bij! ;)

Gisteren bruiloft gehad, vandaag afscheidsfeestje van iemand die naar Afghanistan gaat, ik ben nu al kapot!
    Twijfel twijfel... :S

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

zooooooo wat kletsen jullie hahah, heb heel wat terug te lezen zie ik. In mijn foto album staan mijn 2 testen, hij is wel gemaakt met de cam van de laptop dus niet goed te zien. maar wie wil mag een poging doen om me 2e streepje te vinden haha. In het echt kan je hem echt zien op de cam heel moeilijk. Dinsdag was er niks, vrijdag een test gedaan en daar kwam het 2e streepje dus. Morgen ga ik nog een keer testen want ik kan niet echt uitkomen waneer me NOD is........Hoop dat ie morgen echt nog veel duidelijker is! Zo niet dan zal het wel niet zo zijn. Maareuh het is hier super vruchtbaar dus ik hoop dat ik er wat van mee mag pikken!

14. liebrando

zo he die foto's die hier voorbij kwamen zijn echt wel duidelijk positief!! Gefeliciteerd ook van mij kant!! Hoop me morgen bij jullie te kunnen voegen!

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo!

Het is een HEEEEEEL vruchtbaar forum hier hoor!;)
    Veel succes met testen morgen, spannend!!!

Grtz Maria

16. liebrando

nou dat merk ik! Hopelijk mag ik morgen ook zo mooie test laten zien!

dank je!!

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey mariaatje welkom terug!!
    nou ik heb net met een uitgeperst plasje een sensitest gedaan en die is ook knalpositief!!!
    ik ben helemaal gelukkig manlief ook (das wel zo makklijk)
    @ zip nog 2 nachtjes slapen dan wordt je aan je kruimeltje voorgesteld!! spannend.

@jong moedertje je hebt nu al meerdere (licht) posi testen toch?? dan ben jij ook gewoon zwanger..

nu zullen we met ze alle wel wat hcg over hebben dat moeten we dan ff naar enas en mjanne wensen ok??

nou meiden ik ga lekker naar me bedje morgen ook weer een drukke dag..

jullie ook slaap lekker!!!!!!

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey

ik durf het aan kijk maar naar me banner!!
    ik denk dat ik 2 dagen verder ben, ik heb natuurlijk een korte cyclus... maar dat hoor ik wel als ik naar de vk ga!
    ik ga vrijdag bellen :D

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    jongmoedertje: foto's zijn inderdaad wat wazig, jammer!
    En alweer een nieuwe test gedaan?

Cilla: JAAA een nieuwe banner :D. Leuk gefeliciteerd!!!

20. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Joehoe wat goed!! Ik zag je ook al voorbijkomen bij de Juni 2011 moeders! Maar dat Topic is zo groot, ik loop elk uur al achter! ;)

@ Jongmoedertje: Waar blijven de testen? Ik duim met je mee!

Deel Deze Pagina