@ Heide: Jeetje meid, JIJ BENT OOK ZWANGER! Wat leuk, gefeliciteerd!! Is er al iemand niet zwanger van deze topic? X
@cilla en heide.... Ik ben zo blij voor jullie echt heel erg leuk... Wij kunnen hier ook gewoon ons eigen juni mama´s forum houden.. Ik ben dan wel een mei mama als het goed is.. maar ik was ook bij juni mama´s aan het mee schrijven omdat ik mei mama´s ook heel druk vond. @ jongmoedertje... Ik ga zo je foto´s bekijken... @ mjanne... we gaan als ons hcg jouw kant op sturen!!! Hier gaat nog alles prima... Vandaag even bij schoonouders op bezoek en vanavond naar het personeelsfeest van mijn vriend... Voel me nog steeds kip lekker... En zoals cilla al schreef... Nog twee dagen... en dan zien we ons kruimeltje... boontje... ukkepuckje... mupke... oh ik heb er zo´n zin in en hoop zo dat we een mooi kloppend hartje kunnen zien... Dadelijk zijn het er stiekem twee... hmmm wat spannend!
@jongmoedertje... Sorry ik kan op de foto´s niet goed zien of er een tweede streepje op staat... Maar ik geloof dat je vandaag weer ging testen toch? k ben heel erg benieuwd!!! Kun je geen foto maken met je telefoon en die op de computer zetten?
Ha meiden, ben ik weer...gisteren gezellige verjaardag gehad, drukdruk dus niet op ZP geweest... bedankt voor de felicitaties...hopelijk idd binnenkort om een andere reden... Moet wel regelmatig om klein beetje naar de wc... maar weet ook niet zeker of mijn ei eigenlijk al geweest is...haha...kan vorige week geweest zijn, of misschien nu... dus weer lekker vaag hier...vrijdag nog 2 ovutesten gedaan, sensi heeeeeel licht streepje en predictor kei positief... nu alleen nog 3 predictors liggen, vandaag weer 1 positief, gisteren niet getest... ach, we klussen nog maar effe verder... volgende ronde ga ik toch maar tempen, dan weet ik tenminste wanneer mijn ei geweest is... Cilla en Heide; leuke nieuwe banners!!! Cilla; heb trouwens op wundfo gegoogled...krijg ik onze topic te zien, haha!!! kan ik ze misschien toch overnemen?!?! lees er hele goeie verhalen over misschien dat die wel werken... wil je ze versturen, dan wil ik het geld wel overmaken, eh ligt er natuurlijk aan hoeveel.... waarschuwen ze wel voor hier he... dat je dat niet zomaar moet doen... maar bij jou vertrouw ik het wel... ik hoor het wel... had trouwens ook nog effe naar die jas gekeken... je kan zo niet echt zien hoe groot je buik kan worden, maar deze winter loop je niet op het eind, dus moet ie passen, haha! ziet er leuk uit, ik zou zeggen; doen! Enas; das echt spannend geweest... bah! ons meisje is in januari geopereerd aan twee knobbeltjes (iets goedaardigs...) maar die narcose alleen al... gelukkig is ze weer lekker thuis...knuffel haar maar lekker veel! Zip; dank voor de hcg, nou maar hopen dat het werkt... ik weet het niet hoor... met de stomme ei....onee, lief eitje sorry.... Bijna echo!!! LEUK!!! Mariaatje; tja, dus nog wel meiden die niet zwanger zijn... maar komt wel hoor! even geduld nog... jongmoedertje; heb je inmiddels alweer getest??!?! Laat zien, laat zien! Sterre; hoe is het?!? Ei in de buurt?!?! welke testen gebruik jij?! Zo, wel weer genoeg ruimte ingenomen voor nu...
Zip: Morgen is het zover!! Wel pas 's avonds zei je he? Spannend is dat he! Morgen heb ik avonddienst, dus hoop dinsdagmorgen héél goed nieuws te lezen Mjanne: wel balen he dat je nu niet precies weet wanner je ei is/was! Heb je wel altijd een langere cyclus? Ik zal je ook wat hcg sturen Vanmorgen met mijn ouders wezen ontbijten. Pff, wat is dat toch moeilijk om je mond te houden he . Ben al weer de hele middag misselijk, bah. Mijn vorige zwangerschap geen last van gehad gelukkig.
pff nou hier nog niet zo happy nieuws helaas. heb dinsdag getest zag ik een heel vaag streepje, vrijdag getest was al een echt rosig streepje die je echt kon zien. Vanmorgen getest stond ineens weer zo vaag streepje net als dinsdag. Dus of ik ben zwanger en het gaat niet goed, of ik heb de test niet goed uitgevoerd? weet het niet hoor vind het allemaal maar vaag en vervelend. Pff nou weet ik nog niet waar ik aan toe ben. als ik morgen nog niet ongi ben op me NOD dan test ik dinsdag wel weer hopelijk is er dan wel echt duidelijk of het wel of niet zo is! Had 2 druppels gedaan i.p.v 3 later snel nog een 3e druppel gedaan maar dat moet toch niet uitmaken voor de test? of zou er dan te weinig hcg in kunnen zitten? Pfff voel me best wel rot! Heide wouw ook al zo mooie duidelijke positieve test! Ga er lekker allemaal van genieten meiden!! Hoop dat ik jullie alsnog kan volgen!
hey mjanne, ik heb ng van wundfo en een vreemd merk, zal ik die wundfo naar je toe sturen? pb je adres maar ff dan stuur ik ze op. via mp en dan ovulatie testen komen ze ook tevoor schein.. jong moedertje miss idd iets niet helemaal goed gedaan.. want als er iets niet goed gaat wordt je toch direct ongi ? (dacht ik altijd als t zo vroeg was zeg maar). Zip nog 1 dagje!! we krijgen na de echo wel meteen foto's te zien toch??? onze dag ikea was goed geslaagd! we zouden daar wat eten maar helaas het restaurant wordt verbouwd dus alleen een vies klef broodje.... dus op de terug weg lekker mac gehaald !! verder mensen nog wat leuks gedaan t weekend? owjah! me sensi test was vanmorgen volgens mij zo donker als die dingen maar kunnen worden joepy!!!
Ja ik denk (hoop) dat ik iets verkeerds heb gedaan. Morgen is me NOD dus hoop dat de duivels wegblijven en ik dan dinsdag een positieve test in de handen mag hebben! Het kan zo van de een op andere dag er ineens staan dus ik hou moed zolang ik geen bloed zie! Superrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd meis ga lekker genieten!!
Hoop ook echt dat je snel een duidelijke positieve test hebt...beetje raar ja... de zondag is weer bijna om...
@ Jongmoedertje: Heel veel succes meid! Mijn eerste test (2 dagn voor NOD) was ook heel vaag. Het hele vakje werd paars en het streepje lichtroze. Ik werd er heel onzeker van! Voor de zekerheid toch maar even een dure clearblue gehaald, (je weet wel die idiot proof dingen zwanger/niet zwanger) en die was meteen positief! Dat was 2 dagen later. Hoe voel je je? Heel stom, maar je leest het vaker, je voelt gewoon dat er iets anders is. De pijntjes die je normaal voor je menstruatie voelt, heb je die nu ook? Zijn ze hetzelfde of anders? Ga pas bij te pakken neerzitten als je echt ongesteld bent geworden, dan heb je pas zekerheid. Als je zwanger bent maakt je lichaam zo veel door, dat het misschien wel eens anders reageert dan je verwacht! Kop op! Liefs
vandaag me NOD en geen ongi!!joepy!! heide hoe is het bij jou? Weten julliew wat wsel echt vet stom is ik heb ongeveer 3 weken totaal niet aan een peuk gedacht.. maar nu!! ben nog net niet in staat om de buurman uit zn auto te trekken haha
ow ja ik ga die jas niet kopen hihi ik denk dat ik t wel red met me buik in een gewon a-lijn jas te komen. en ik zit natuurlijk op naailes en daar ga ik dan een positie zomer jas maken die vrouw van wie ik les krijg kan heel goed patroon tekenen dus die kan vast wel een patroontje voor me maken. ik kijk nu wel elke dag op MP om te kijken of er wat leuks voor me bijzit. Waar kopen jullie je positie kleding? ik koop nieuw en 2e hands omdat ik het zonde vind om voor 6a7 maanden alles nieuw te kopen
Jongmoedertje: hmm, kan natuurlijk wel wat uitmaken 2 of 3 druppels. Dan zit er minder hcg in. Gewoon morgen nogmaals testen. Cilla: nog leuke dingen gekocht bij ikea? VOLHOUDEN he! Je bent zo goed bezig! Met mij gaat het goed hoor! Besef het alleen nog steeds niet, ondanks dat ik best al wat kwaaltjes heb. Ik denk dat ik het pas weer besef na de echo Vandaag en morgen nog werken en dan een aantal dagen vrij, heerlijk. Ik heb nog wat positie-kleding op zolder liggen. En ik zit natuurlijk in hetzelfde seizoen nu weer. Is wel handig, heb jij ook he?! Ik denk dat ik wel nieuw en op mp kijk. Altijd goed als je je zo wat kunt besparen toch? Is al duur genoeg allemaal.
Goedemorgen meiden!! Wat een vruchtbare topic, bijna iedereen zwanger! Alleen Mjanne en ik nog.... Cilla: Gefeliciteerd WAUW, je moet nu echt volhouden hoor met stoppen. Ik ben nog steeds niet helemaal gestopt. Op feestjes en gelegenheden rook ik nog wel.. Heide: Gefeliciteerd, wat spannend allemaal! Jongmoedertje: heb je nog een test gedaan? Zip: vandaag de dag, wat spannend zeg, je eerste echo!! Kan je een foto posten hiero. Mjanne: Een dag te laat, maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd! mijn ei was denk ik gisteren. Zaterdagh een vrij donkere ovu test en gister weer licht. Maar heb alleen zaterdagmiddag toen ie positief was geklust. Vriendje was jarig, dus zaterdag gefeest, en gister een kater en toen wou hij niet klussen. Ik ben daarom zo boos. Heb ik mijn ei, heeft die geen zin om te klussen. Maar hopelijk was alleen zaterdagmiddag genoeg. Vrijdag heeft hij het in een potje gedaan. Dus ik ben nu super gestresst. Deze week uitslag of hij uberhaupt wel zaad heeft na zijn hersteloperatie. Zp Spannend en ik ben zo bang voor de uitslag.....
nou me nod is vandaag en nog steeds geen ongi! Maar me test vanmorgen (ja ik weet het hoezo verslaafd) was weer wit. Pff word er niet goed van heb overal last van maar nog steeds geen ongi en geen positieve test. Denk dat ik maar eens andere testen ga bestellen, heb het met deze wel gehad iniedergeval! Hoop dat ik van de week alsnog een positieve test in de handen heb of gewoon ongi word, want hier word ik gek van! Cilla Joepieeeeeeeeee!! maar jou testen zijn ook wel duidelijk haha! Over de jas zo zat ik van het weekend ook, stel dat ik wel zwanger ben dan kan ik niet me normale jas meer aan, dus ik heb nog geen nieuwe gekocht. Had ik het nu maar wel gedaan want het is stervens koud buiten!
balen meid dat je test negatief waS.. als ze negatief blijven ga ik toch twijfels dat die andere miss vals posi was. miss is een a-lijn winterjas ook wat voor jou, je kan m zwanger en niet zwanger aan natuurlijk. @ sterre ik hoop voor jullie dat er wat zaadjes gevonden zijn! mocht dat (wat ik niet hoop) niet zo zijn , weet je al wat jullie dan gaan doen? Enas was ook nog niet zwanger, dus er zijn er 3 van ons "start"topic die niet zwanger zijn. ik ga ff met t hondje wandelen. ik post straks me laatste sensitest nog wel ffies
ja ik weet het niet. Dinsdag was ie negatief, vrijdag positief en zondag en vanmorgen weer negatief. Misschien is het ook wel mis gegaan ergens weet niet. Heb allemaal steekjes en krampjes op dit moment. Gisteravond op bed ook had zoiets van zet nou dan maar door als het me ongi is. Maar nog steeds helemaal niks hier. Pff wat duurt wachten dan lang. Ben veel te veel verwend met die andere 3 whaha ben te ongeduldig, maar ik zou wel graag willen weten waar ik aan toe ben want dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Dus ongi graag even doorzetten of gewoon lekker positief testen van de week!
Hey meiden... Ik hoor goede berichten en helaas jongmoedertje tot nu toe niet meer zo´n goede berichten... Ik hoop dat het voor jongmoedertje ook nog goed komt. @sterre.. hopelijk was 1 x klussen genoeg... Maar dan is de uitslag van de test van het zaad naturlijk ook wel van belang... Ik snap dat je het heel spannend vind. Wanneer komt de uitslag? Hier is vandaag inderdaad de grote dag... Ik ben nu nog dood moe van het feest van gister.. Was wel gezellig maar mijn buik was erg opgezet waardoor mijn riem echt in mijn buik stak... ik kreeg last van mijn rug en natuurlijk al snel aan het gapen daar... Maar goed... Als vandaag alles goed blijkt te zijn ga ik toch maar eens naar een zwangerschapsbroek kijken... vooral in de avonden is mijn buik echt opgezet... Hou volgens mij ook flink wat vocht vast... BEn inmiddels al 2.7 kg aangekomen... Bah... Maar goed dat scheeld ook echt heel erg per dag... kan morgen zo weer een kilo minder zijn... Nu ga k even lekker een ontbijtje maken... Lekker sinasappeltjes persen... broodjes afbakken... Hmm ik denk dat ik mijn mannetje daar wel blij mee kan maken...