wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Oh zip: klinkt heerlijk dat ontbijt!

Ik weet niet wanneer de uitslag komt, we hebben de test vrijdagavond op de post gedaan. Ze kijken alleen of er zaadjes zijn, niet naar de kwaliteit. Het is de eerste test, 3 maanden terug is hij hersteld. De arts heeft gelijk al gezegd dat er een grote kans is dat er na 3 maand nog geen zaadcellen zijn omdat deze nog op gang moeten komen. Maar ik hoop het zo!!
    Als het negatief is mogen we over 6 maanden weer een potje gaan opsturen...

Jongmoedertje: welke testen heb je gebruikt?
    Zip: tja, die kilos horen erbij hoor! Heel veel plezier vandaag!
    Cilla: wel mooi zonnig weer voor een wandeling, maar ik vond het vanochtend toch heel koud!

Hierbij nog ff mijn ovu testen, de bovenste is van zaterdag en de onderste van gisteren.

2. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Het klopt toch wel? dat ik gisteren mijn ei heb gehad, aangezien de testen?
    Ik had wel de hele dag kleine krampjes onderin...

3. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sterre... Jeetje dan moet je weer een hele tijd wachten... Nou ik hoop dat het allemaal mee valt en dat jullie twee positieve tsten hebben straks!!!

over de vraag naar foto´s... Natuurlijk zal ik de foto´s er op zetten!!!

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sterre: dankje! De dag vóór je ei is juist beter om te klussen toch?! Komt vast wel goed! Oh, wel heel spannend inderdaad, wanneer krijgen jullie de uitslag? o lees het al, dan hoop ik dat deze toch al ged zal zijn. anders moeten jullie weer 6 maanden wachten :$!
    Ik duim heel hard voor jullie!

Jongmoedertje: welke testen gebruik je nu? Is inderdaad niks he die onzekerheid nu :(, hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!!

Zip: ben héél benieuwd naar je echo! Je hebt wel al snel dat je buik opzet zeg, misschien zijn het er wel twee?;):D
    Ik kon de vorige keer tot de 18 weken mijn eigen broeken aan.. Zmaar dat scheelt natuurlijk ook per persoon. Nu gaat me dat waarschijnlijk ook echt niet lukken, hihi.

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zip ik had de cvorige x dat ik met 10 weken echt een positie broek of heup broek aan moest gewoon omdat de normale broeken niet meer docht konden..
    sterre ik denk idd dat de eerste x vlak voor je ei was en de 2e net na, klussen heeft dan (meestal) toch geen zin meer je ei blijft maar goed tot 12 uur na t sprongetje....

ik kon t niet laten heb een cb met indicator gekocht ga ik nu ff doen

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    en cilla???? kan je een foto plaatsen van je digitale test?

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    joehoe:D:D:D zwanger!!!! 2-3 :D:D:D

dan zou ik dus minimaal 4 weken moeten zijn, in de gebruiksaanwijzing staat dat t 92% nauwkeurig is ..
    ik ga straks gewoon al de vk bellen haha heb dr zin an

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    dit is m!!!

ik heb meteen die van sensi test van vanmorgen erbij gezet,
    t is niet super goed zichtbaar, maar dat ligt aan me camera blijkbaar ben ik toe aan een nieuwe

9. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    JAAAH Super, ben zo blij voor jou!!!
    Wat een mooie foto met test zeg!
    En een mooie banner eronder!
    Dat je ovu test positief bleef, dat zei toch al wel wat!
    Genieten!!

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hihi ja blijkbaar wel, maar hij is wel eerst negatief geweest hor...

hopelijk kan jij over 2 weken ook mooie testen laten zien!

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    10 november om 10 uur me eerste afspraak MET echo!!!!!!!

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

wouw wat leuk!!!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    cilla: mooie test weer! Was dit de laatste, of ga je er nog meer doen? :p haha!
    10 nov, dat is met 8 weken dan al he, super! Ik ga woesndag ook bellen. Eerst nog een keer een test doen :p en dan durf ik het aan :D.

14. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Cilla: Wat leuk!! dat is toch best wel snel of niet!?
    En gelijk een echo, mooier kan niet!
    Heide: spannend hoor, jij gaat vast ook snel naar de vk!

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hihi ja best snel al!
    ik heb de zelfde vk genomen als met jayden, hunnie zijn nooit zo moeilijk.
    Ik heb nog 4 testen liggen, ik denk dat ik ze allemaal maar gewoon lekker opmaak hihi.
    Als het goed is heb ik ze toch nooit meer nodig :D

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    waar is iedereen toch??
    zo is me vrije dag wel erg saaaaaai hor :D

17. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    hey hey... Hahahah saai he als je steeds kijkt en er wordt niets bijgeschreven...

Hier nog een paar uurtjes wachten... Wordt toch wel spannend hoor...
    Op een of andere manier moet ik er steeds aan denken... Wat als het er nu twee blijken te zijn... Ik weet niet of dat een voor teken kan zijn als ik daar steeds aan moet denken... Maar goed misschien heeft iedereen dat wel...
    Bij mijn moeder zit het wel in de familie... Een oom en tante van haar hebben 3 tweelingen geloof ik en mijn opa en oma hadden ook een tweeling...
    Van mijn neven en nichten is er nog niemnd met een tweeling...

Nou ja laten we maar gewoon afwachten... Vind het wel steeds een beetje spannender worden...

cilla... Wat fijn dat je de 10e terecht kan en dat je dan meteen een echo krijgt... Dat wilde ik dus ook he... Hihihi nou ja ik heb het alsnog zelf even geregeld... hahaha...

Dadelijk even boodschappen doen en koken en dan komt mijn moeder ook eten... Ze gaat vanavond ook mee... en dan om 19,45 uur is het zo ver!!!

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hihi als 2 lingen bij je moeder in de familie zitten kan t spannend worden:D das dan namelijk erfelijk:D

mijn broer was eigenlijk ook een tweeling, alleen zn broertje was overleden maar toen waren ze nog niet zo ver, dus die is er tegelijk met mn broer uitgekomen ze vermoeden dat ie met 16 gestopt was, maar ja 30 jaar geleden he..
    maar goed bij ons zit t dus maar 1 x in de familie:D

toch zou ik het niet erg vinden als het er 2 zijn , ik wilde graag 3 kindjes manlief maar 2

iig heeeeel veeeel plezier vanavond!!!!

19. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Cilla: weet je al wanneer je het aan jou omgeving gaat vertellen?
    Een shirtje drukken voor Jayden is wel gaaf!
    Zip: zit je de uurtjes af te tellen?
    Het schijnt dat het 1x in de familie zit, je meer kans hebt op een tweeling!

Er zijn bij mij maar 3 vriendinnen die weten dat we bezig zijn. Mijn ouders weten nog niet eens dat mijn vriend zijn sterilisatie ongedaan is gemaakt. Zo kunnen mensen je nu soms wel kwetsen omdat ze het niet weten dat wij graag wel zwanger wil worden. Maar aan de andere kant je hoeft een eventuele teleurstelling ook niet elke maand te vertellen.

Vorige week nog vroeg een tante van mn vriend (had ik nog nooit eerder gezien) of ik kids heb. Ik zei, ja 2 stief kids.. gelijk discussie gesloten.. geen zin in om daar over te praten in een kamer vol familie..

Jongmoedertje: heb je al meer zekerheid?

Heide, Cilla en Zip, misschien al eerder over gehad, maar willen jullie weten wat jet wordt?

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik wil wel weten wat het word maar dan vertel ik het alleen hier verder houden we het geheim.

ik denk dat t niet as. weekend maar t weekend erop wordt dat we t onze moeders en broers/zussen vertellen en ik denk dat we de rest met een week of 10 op de hoogte brengen.

ik heb jayden zn shirt net besteld:D

bij onms wist ook bijna niemand dat we bezig waren hor.

nou ik ga ff een roomdivider voor jayden zn nieuwe kamertje halen tot straks!!

Deel Deze Pagina