wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    We dachten uit de namen te zijn, maar twijfelen nu toch nog over de meisjesnaam :(. Is wel lastig hoor, ik denk dat ik er bij het namentopic maar eens advies over ga vragen...
    Mariaatje: hoe is het bij jullie met de namen?

2. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hahaha nou ik onthoud ook echt niet alles hoor!! Maar somige dingen komen zo weer spontaan in mijn hoofd voorbij!
    Niet achterom kijken he, was die vrouw een jaar eerder geweest... stel je voor als je die vrouw er pas over 5 jaar had bij gehad! Dan heb je het nu maar mooi voor elkaar...

Nog ff werken, dan naar de kapper... Weekend!!!

3. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

Tja lastig he met al die namen... Ik was best bang dat wij er ook pas heel laat uit zouden zijn omdat vriendlief geen beslissing kon nemen...
    Ik ben hem toen vaker gaan smsen uit naam van de baby met een van de namen er onder die we als laatste over hadden gehouden...
    Dan zie je de naam ook echt staan... dat geeft toch weer een ander beeld.

Wij zijn er gelukkig uit...

Ben druk aan het ontwerpen met het geboorte kaartje... Denk dat ik daar nu ook wel zo goed als uit ben... Heb van 1 kaartje al een proefdruk besteld... En dan zie je ook de namen al staan... Heel gek is dat...
    Moet zeggen dat ik wel heel blij met met de site die ik hier laatst heb gepost... Ben daar met een zelfontworden kaartje ongeveer 130 euro kwijt voor 80 kaarjes... Vind ik persoonlijk niet gek... Op de meeste site's was ik meer kwijt voor de kaartjes die we uit hadden gezocht...

Hier nog een paar namen die wij leuk vonden... Wie weet heeft iemand er nog iets aan...

Meisjes... Lola Isa Ize Finne
    Jongens... Bing Fen Finn Ties Jens Mats Sepp Syl Tijl

Allemaal kort en krachtig... Maar dat vind natuurlijk niet iedereen leuk...

Succes voor de meiden die nog stoeien met namen en me hun vriendlief die niet kan beslissen...

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: haha, ja dat klopt ook wel weer! Wat een wijsheid hier ;):D

Zip: fijn dat jullie zover zijn met alles!

Ik heb een topic geopend over namen ;).
    Het is namelijk zo dat ik zelf een naam heb die met -ke eindigt en Nienke ook en dan nóg een naam die op -ke eindigt lijkt mezelf niet zo leuk :(. En we hebben we 2 namen nu nog over, maar ik dacht nog iets meer tips haha!

Mariaatje: misschien wel een idee om ook een topic te openen voor jou? Is wel leuk de reacties die je van anderen krijgt!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zip: ik zie nu dat jij al bijna 28 weken bent!!:$ Over 9 weken mag je gewoon al thuis bevallen (als je dat wilt), gaat echt supersnel he!!

6. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja dat gaat inderdaad snel.. Ik wil graag thuis bevallen dus als het allemaal goed gaat is dat zeker de bedoeling...

Ik loop wel een paar weekjes voor op de rest maar voor jullie het weten zijn jullie ook zo ver. Het gaat toch allemaal best snel... Valt me zeker niet tegen. Ben alleen bang dat de laatste weken dan in eens lang gaan duren maar goed dat zien we dan wel...

Willen jullie ook thuis bevallen?

Willen jullie ook borstvoeding geven? Als het allemaal goed gaat wil ik ook graag bostvoeding geven. Heb er al een heel boek over gelezen en hoop dus dat dat helemaal goed gaat komen.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zo eindelijk weer ffies tijd omuitgebreid te reageren :D

ik wil ook graag thuis bevallen maar ray wilt dat niet, dus ik moet me weeen ff niet laten merken tot ik denk dat ik ver genoeg ben dat de vk zegt beval maar thuis haha.

heide lekker joh dat nienke nu zo goed slaapt! tussen welke namen twijfelen jullie? je zal t al wel gezegd hebben hor maar ik weet tniet meer.

en mariaatje lekker vrij vandaag??? ikke wel:D vanmiddag ff zwemmen met wat vriendinnen en alle kinderen leuk!

sterre hoe was t bij de kapper?? heel wat anders genomen ?
    ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand bloed verloor bijeenuitstrijkje volgende keer maar naar de dokter ipv naar de slager voor zoiets ;)

mjanne hoe st met je vader kanie t een beetje reddenin znuppie??

nou hopelijk heb ik op iedereen gereageerd zo niet sorry, maar benvan mezelfniet gewend dat zo veelmoet bijlezen haha

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zip: Die laatste weekjes is het lekker weer, dus dan kun je lekker naar buiten en genieten van het zonnetje. Die krijg je ook wel weer om ;).
    Ik zou graag thuis bevallen, maar na mijn vorige bevalling adviseren ze me nu toch om poliklinisch te bevallen... ach als ik daarna maar meteen mee naare huis mag :D.
    En borstvoeding gaan we ook weer geven als alles goed mag gaan.

Cilla: nee ik heb de namen hier niet genoemd, ben bang dat er iemand meeleest die me kent :).
    Veel plezier vanmiddag! Klinkt gezellig!

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Sterre: Ik vind het kei goed hoor, dat ze die onderzoeken doen! Wel vervelend voor jou dat je er zo’n last van had, is het nu over? Wanneer krijg je de uitslag? Tevreden met je “nieuwe” haar?:)
    @ Heide: Wat goed dat Nienke nog steeds zo goed slaapt! Zo ben ik 2 jaar geleden met een acupuncturist begonnen, geloofde er in het begin geen donder van, maar ik kon er niet om heen. Het heeft me echt geholpen. Zou er dan toch meer zijn.... :(
    @ Namen: ARGHHH! Heb vandaag Zip’s advies opgevolgd, en een sms gestuurd met de naam Sam… Kreeg een sms terug met: “dag lieverd….” Ik geloof dus niet dat het echt geholpen heeft!:cool:
    @ Zip: Zo fijn, geen namendilemma’s meer voor jullie! Bij jullie begint het inderdaad echt op te schieten. Zie je op tegen de bevalling? 130 euro voor 80 kaartjes is inderdaad echt niet duur! Bedankt voor de namen, ze zijn niet allemaal mijn stijl, maar ik kan er wel wat mee!;)

@ Thuis bevallen: Zou ik wel graag willen, maar ik laat het van het moment afhangen. We zien wel! Ik weet natuurlijk absoluut nog niet wat me te wachten staat…
    Heerlijk dagje vrij, net de auto schoongemaakt, nu lekker niks. Heb nog nasi van gisteren, dus dat gaat straks met een portie saté in de grote pan, en dan gaan we maar weer luisteren naar de tering herrie van onze verbouwende buren. Argh… Ik weet dat het moet gebeuren, maar ze zijn nu al 6 maanden bezig… Neem een week vrij, sloop alles in één keer en ga dan opbouwen… nee, zij doen het in hun vrije tijd (lees: ook de onze) en alles stap voor stap… Badkamer, keuken, vloer eruit… Zucht…
    Weten jullie nog toen we dit topic net begonnen? Jeetje joh, het lijkt gisteren, en nou zijn er al zoveel dames hier 20+ weken zwanger, en leven we nog steeds mee met de mensen die nog steeds op de wachtbank zitten! Tijd gaat echt snel!!:)

10. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mariaatje... Hahah nee dan heeft hij het nog niet helemaal begrepen... Gewoon door gaan met smsen... en wat verschillende namen gebruiken die nog in de race zijn... Wie weet zegt hij dadelijk in eens... JA dat is het!

Wij hebben vandaag het proefkaartje binnen gekregen... Maar moet toch zeggen dat het nog niet helemaal is wat ik wil... Dus nog maar weer het een en ander aanpassen...

Ik heb vandaag als verrassing een hotel geboekt met pasen... Dan gaan we lekker 2 nachtjes weg naar een hotel met ook een dag sauna erbij... En dan niet zo'n hotel saunatje maar een gewone aparte sauna met alles er op en er aan... Dadelijk een leuk kaartje schrijven voor vriendlief met de verrassing... Ik denk dat hij er wel heel blij mee is...
    Nog lekker even twee nachtjes weg en lekker ontspannen voor ons alle rust ontnomen wordt... Heb er nu al zin in! Moet nog wel een paar weken wachten maar goed...

Even iets anders... Even een gekke vraag... Maar hoe denken jullie mannen nog over seks? Ik heb een man die het niet meer zo ziet te zitten om seks te hebben... Hij is bang dat hij de kleine pijn doet of dat er iets met de kleine gebeurd... Nu heb ik hem natuurlijk al wel gezegd dat dat onzin is maar goed voor hem voelt het toch heel raar... Hebben jullie mannen daar ook last van?

Al vast een fijn weekend allemaal!

11. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    helemaal bijgelezen.. maar moet zo weer weg..
    Morgen of zondag ga ik reageren!!

Fijn (carnaval) weekend allemaal!!!

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: nee, ik denk het! Vandaag ga ik de meisjes naam een keer de revue laten passeren! Hihi… Ik ben een vasthoudend type dus dat moet vast goed komen!
    Wat heerlijk, een paar daagjes weg met zijn tweetjes. En weet hij het al? Hoe reageerde hij? Kei leuk idee van je! Niet dat het straks met zijn drietjes minder leuk wordt, maar je zult vast en zeker minder tijd hebben voor elkaar, mooie gelegenheid om lekker te genieten van elkaar.
    @ Seks: ik heb wel al regelmatig gelezen dat dat bij veel mannen voorkomt. Maar het is onmogelijk om je kindje zeer te doen, zo ver (met alle respect;)) komt hij niet! Volgens mij kan hij alleen de laatste paar weken van de zwangerschap het hoofdje van het kindje voelen als het al ingedaald is? Tenminste dat mee ik me te herinneren.
    Ben maar blij dat het in elk geval nog kan… Ik kan het echt niet meer verdragen, alles daar beneden doet me zeer. Nou zijn we heus wel creatief genoeg om daar een andere oplossing voor te vinden, maar we balen er allebei wel stevig van zeg…

Oh ja, heb vanmorgen even een nieuwe buikfoto gemaakt. Hier is ie!

13. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    HAhaha dat heb ik hem ook al gezegd dat hij dat echt niet kan raken... Maar goed hij blijft het raar vinden...

Mooie foto!!! Mooi buikje hoor!!!

Hij weet inmiddels van ons weekendje weg... Hij was er heel erg blij mee! Ik heb er ook al helemaal zin in... Maar moet nog 7 weken wachten... Maar dan hebben we wel tussen door iets om naar uit te kijken... Dan zijn het daarna nog maar 5 weken tot ons menneke gaat komen ( als hij natuurlijk niet het besluit neemt om lekker twee weken langer te blijven zitten)

Ik ben benieuwd of het gaat lukken met de namen...

Voor iedereen die carnaval gaat vieren... Veel plezier!!!

14. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Mooie foto Zip!!
    Hier vanochtend weer ongesteld geworden... pffff schiet niet op met mij....
    mn cyclus eindelijk 2 maanden achter elkaar gelijk..

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Sterre: Was mijn foto, hihi!;)
    Balen dat je weer ongesteld geworden bent zeg! Wanneer gingen jullie nou precies weg, en wanneer laten jullie nou nog eens testen op zwemmers? Als jou cyclus zo regelmatig is nu, zou je toch mogen verwachten dat het snel een keer raak is... :(
    Bij ons was het net na de vakantie in Schotland raak, maandag terug gekomen, en ik vermoed dinsdag raak... Dus ik hoop dat jullie vakantie jullie ook veel goeds mag brengen!!:)

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: de tijd gaat veel te snel inderdaad...
    Mooi buikje heb je hoor! En zo slank...
    Ik moet echt ook eens een nieuwe foto maken, ik zeg dat alweer een paar weken :):)

Zip: klinkt heerlijk om nog even te relaxen samen! Vele mannen vinden het een vreemd idee inderdaad om nog seks te hebben als ze zien dat de baby steeds groter wordt in je buik. Ach creatief zijn samen op andere manieren kan toch ook?

Sterre: wat jammer weer! Het enige goede is dat je dan wel een iets regelmatigere cyclus krijgt nu... gaan jullie de zwemmers nog laten testen?

Vandaag nog even een rustig dagje hier, kunnen mama en Nienke nog even uitrusten ;). Nienke is wat ziekig de laatste dagen, dus ik hoop dat ze morgen beter eraan is, dan is de dag van de optocht.
    Dus vandaag nog even een overdosis vitamientjes en dan maar duimen!!

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Ik vind het ook nog wel meevallen, voor 25 weken… Maar Bas vind ‘m echt gigantisch! Haha, kijken wat ie over 13 weken zegt! We zien graag buikfoto’s hoor!
    Ik heb hem wel bewust ’s morgens gemaakt hoor! ;)
    Oei beterschap met de kleine meid, das echt balen zo net rond de carnaval! Nou mama, geniet jij dan ook maar van je rustige dagje thuis. Jij ook wat extra vitamientjes, kan nooit kwaad voor zwangere mama’s!;)
    Wat een rust hier de laatste dagen, Cilla is zeker aan het werk? Anders zien we die hier dagelijks ook wel een paar keer voorbijkomen?
    Mjanne: Alles oké? Ook druk in de weer met Carnaval?
    Enas: misschien ook al een beetje bijgelezen?

Ik ga zo naar mijn ouders, net onder Nijmegen. Mijn vader viert vanavond zijn verjaardag. Morgen ben ik van plan om de tuinen bij te gaan werken, het is er echt tijd voor, hangt alleen een beetje af van het weer! Doei doei! X

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hallo dames,

Even een vraagje van huishoudelijke aard. Zien jullie verschil in het lettertype wat jullie gebruiken en wat ik gebruik?
    Ik wordt daarover in een pb'tje van Lotte of ik het aan wil passen? :(
    Ik zie persoonlijk geen verschil, jullie?

19. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    hmmm ik zie ook geen verschil...

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje mooie buik!!!! enne weleen jongensbuik ;)
    ik zal zo eens een foto zoeken van toen ik zwanger was van jayden ook helemaal naar voren (net alsof ik een balhad ingeslikt).

ik zie trouwens ook geen verschil in het lettertype maar volgens mij eerder wel.

heide beterschap voor de kleine meid vaak worden ze ook wel beter van een hoop plezier dus de optocht komt vast goed.

ik heb ray vorige keer wijs gemaakt dat als je teveel seks had de baby met een deuk in het hoofd geboren zou worden haha ik heb moetenlullen als brugman om m weer zover te krijgen dat ie geloofde dat t niet zo was.

ik ga vanmiddag ook ffies voor plantjes in de tuin kijken ik krijg er alweer helemaal zin in!

we waren er lekker vroeg bij vandaag ik slaap nu heel ligt, en ray kwam terug van het carnavallen dus die hield mij wakker entoen kwam jaydenook nog s om half 6 ... toen ben ik er maar uitgegaan.

heeft iedereen t wel naar zn zin gehad op t carnaval?

Deel Deze Pagina