Haha, die Cilla, jij blijft shoppen! Groot gelijk hoor, je kan het maar vat hebben, en straks met 2 kids is alles toch net even duurder! Ik ga aankomende week echt zwemmen, help me eraan herinneren, anders vergeet ik het weer... Maar ik ga het echt doen. Volgend weekend ook meiden weekend met 2 vriendinnen, oa naar thermae 2000 in Valkenburg dus dat moet goed komen met de beweging! Truste!
Zo... Goedemorgen, wederom half 7 vanmorgen. Ach, het is beter dan 4 uur zullen we maar zeggen! Het is erg rustig in mijn buik, de kleine slaapt nog denk ik...
Ik heb bij mijn baby-uitzet 2 paar sokken mt 14/16 en een paar laarsjes mt 16/17, weten jullie met welke maten dit overeen komt?
Die site is: www.hipdesign.nl daar kun je bestaande kaartjes bestellen... en makkelijk zelf kaartjes maken... Ik ben er zelf nog steeds niet uit welk kaartje het gaat worden... Misschien toch weer helemaal iets anders.. Maar gelukkig hebben we nog even om erover na te denken...
Hier vandaag een klus/poets dagje... allemaal kleine dingen die nog gedaan moeten worden... En voorjaars/nesteldrang schoonmaak... Maar sinds een paar dagen begin ik vochtvast te houden en heb nu tijdens het poetsen gewoon pijn in mijn handen... Heel apart! Dus nu even gaan zitten om iets te drinken en mijn handjes even rust te geven om dadelijk weer verder te kunnen... Hebben jullie dat ook? pijn in de handen van het vocht? Fijn dagje allemaal!
@ Cilla: bedankt! Zo klein, zo schattig! @ Zip: shit, wat balen dat je vocht vasthoudt... Ik dacht dat dat meer in je voeten voorkwam dan in je handen, maar ik kan me voorstellen dat je daar veel last van hebt! Ik kan er niet over mee praten, maar bewegen lijkt me het beste ook al is het pijnlijk. Fijne dag!
Mariaatje: Ik begin bewust wat later met de yoga, het zijn namlijk steeds blokken van 3 maanden en ik heb ze de vorige keer al helemaal gevolgd, dus ik vond een verkortere versie nu wel genoeg . Leuk dat het kamertje ergens op begint te lijken he, als je straks alle meubeltjes kunt neerzetten en zo is ook heel leuk ! Maten is erg lastig te zeggen, dit ligt ook aan de bouw van het kindje. Nienke heeft nu nog steeds maar maatje 19, ze heeft gewoon hele kleine voetjes . Zip: bewegen is wel het beste bij vocht zeggen ze, maar ik zou het de volgende keer eens aangeven bij de vk. Pijn in de handen ervan ken ik niet? Ik heb het vocht voornamelijk in de voeten en benen 's avonds en dan helpt de benen omhoog leggen wel wat.
ja de maten zullen idd verschillen, als je bedenkt dat jayden en nienke even oud zijn en jayden maat 24/25 heeft . maar t zal ook verschillen tussen jongen en meisje. zip doe je wel op tijd je ringen af (als je die draagt) t zou zonde zijn als je ze moet laten kapot knippen. ik wil ook ffies aan de schoonmaak maar kan me er niet toe zetten. net wel ff te wandelen geweest met de hond en jayden en eigenlijk ligt er strijkwerk op me te wachten grrr miss ga ik maar een waswijf in dienst nemen .
@ Heide: ja dan is het inderdaad logisch dat je wat later begint! Om alles nou nog een keer hetzelfde te doen... @ Cilla: Succes! Ik hbe ook nergens zin in, maar ga me zo toch maar even ergens toe dwingen. Bij mij staat de zolder en dus ook de was op het programma! :S
Nou meiden... Wie nu nog geen zin heeft om te poetsen... Die drang komt er vanzelf aan!!! Dus wapen je maar vast met schoonmaakmiddelen enz... Over een paar weken komt meneertje nesteldrang met de deur in huis vallen en dan ga je al een speer.. Zolang je lijf mee werkt dan... Ik zal woensdag inderdaad maar eens aan de vk vragen wat ik tegen het vocht kan doen. Ik heb vandaag in ieder geval heel veel bewogen met al dat poetsen dus daar zal het vandaag niet aan liggen...
@ Zip: Ik heb het nu al... :S... Ben op zolder bezig, en ga gelijk alle kledingkasten ontdoen van overbodige kledingstukken... Zo maar even langs de container om alles weg te doen... Kerstspullen reorganiseren... Pfft! Vermoeiend die nesteldrang! Wanneer moet je naar de vk? Vind je het ook zo leuk om het hartje te horen?
@ mariaatje... Hahaha lekker he... het is inderdaad erg vermoeiend maar wel heel erg lekker als het allemaal weer gebeurd is! Daar kan ik dan in ieder geval heel erg van genieten! Lig inmiddels met mijn voeten zo hoog mogelijk want ze beginnen echt pijn te doen... Ik mag woensdag weer naar de vk... En ja het is iedere keer weer fijn om het hartje even te horen!
@ Zip: Ik ook, voel me dan weer helemaal opgelucht! Heerlijk om er dan rond te lopen en te zien dat al dat harde werken beloond is! Gisteren en vandaag dus de hele zolder gedaan, over 2 weken beginnen met de voorzolder, daar staat ook zo giga veel troep! Blegh! In de rest van het huis heb ik het eigenlijk altijd goed bijgehouden, dus dat valt heel erg mee, en hopelijk ben ik daar zo doorheen! Heerlijk toch met de pootjes omhoog? Hoe gaat het met jou babykamer? Is hij al helemaal af? Ik zal van de week even wat foto's posten! Is het heel stom als ik zeg dat ik het leuker vind om het hartje te luisteren dan een echo te krijgen? :S
nou heb gisteren toch nog wat uit mn handen weten te krijgen heb de strijk gedaan en m'n kast opgeruimd ik wil nu beneden beginnen en dan van voor naar achter werken en alles wat we niet of bijna niet gebruiken gooi ik lekker weg , heb ook besloten dat ik voor me bevalling nog een muur een andere kleur wil en nieuwe gordijnen miss begin invanavond welmet schilderen haha manlief heeft gisteren trouwens die kleine meid dr kamertje afgemaakt dus alleen nog een plankje ophangen en een lamp maken dan is het echt af zoooo blij! ik vind hartje altijd een heel mooi geluidje maar een echo staat voor mij toch op nummer 1 nog 4 weekjes dan krijg ik er weer 1 ff kijken of ons prinsesje t nog naar dr zin heeft. mijn rug begint trouwens ook goed op te spelen, gisteren na de strijk wilde ik nog een keertje met jayden wandelen maar dat feest ging mooi niet door ik moest echt ffies gaan zitten. nou verder ffies niks te melden
Wat een poetsdrang hebben jullie allemaal zeg ! Cilla: nog even verven en nieuwe gordijnen,moest er wel mee lachen Zip: laat je ons weten wat de vk zei van je vocht? Ik heb er er met name 's avonds ook last van, dus misschien heb ik wat aan haar tips? Gisteravonddienst gehad tot 22:00, maar dat viel toch even tegen. Met name door het vocht 's avonds en mijn buik begint te trekken in de avond.. Ga maar eens aangeven dat ik liever alleen de vroege diensten draai nu, vind het wel heel moeilijk, omdat ik het gevoel heb dat ik dan faal voor mezelf . Maar ja, mijn lichaam zal het niet voor niets aangeven denk ik dan maar.... Zo meteen even naar de bijscholing van mijn werk en daarna nieuwe schoentjes halen voor Nienke
@ Mariaatje.. Hahah nou dan heb jij nog wat voor de boeg op je zolder... Maar daarna kun je er weer van genieten... Bij ons is de baby kamer echt zo goed als af... Ik wil alleen nog extra gordijnen... We hebben nu een rolgrdijntje maar wil er ook nog gewone gordijnen hangen... Dat ziet er net wat meer aangekled uit in zo'n grote ruimte. Ik vind het niet stom hoor als je naar het hartje luisteren leuker vindt dan een echo.. Is alleen maar fijn voor jezelf... Je mag tenslotte vaker naar het hartje luisteren dan dat je een echo krijgt... Persoonlijk vind ik een echo nog leuker... vind het heerlijk om ons menneke ook te kunnen zien. @ cilla... Hahaha jij bent ook goed bezig... En nog even nieuwe gordijnen en verven... Hahah jij hebt het ook goed te pakken. Wij wonen pas 1.5 jaar in ons huis dus daar hoeft verder nog niet echt iets in veranderd te worden... @ Heide... Goed voor jezelf en de kleine zorgen hoor! Gewoon aangeven op je werk. Ik ervaarde het ook als falen toen ik moest zeggen dat het niet meer ging.... Maar je moet toch echt voor jezelf en de kleine kiezen... En het is echt niet gek hoor als het op een gegeven moment toch echt zwaar wordt. Ik al jullie laten weten wat de vk er van zegt... Hopelijk heeft ze wat goede tips... Heb zelf al wel een kussen onder mijn voeteneind gelegd zodat het matras wat hoger ligt. Straks ga ik naar het werk... Maar als mijn senior er is wil ik denk ik aan gaan geven dat ik wil stoppen met werken... Ik zie er steeds meer tegenop... Voel me heel erg lullig als ik moet bellen dat ik niet kom omdat het niet gaat... En dat terwijl ik volledig in de ziektewet zit... Mis ook echt de binding met mijn werk omdat ik er nog maar zo weinig ben... Daarnaast is er niemand binnen de hele organisatie die zich ook maar een beetje afvraagt hoe het met me gaat... En dan heb ik ook nog het gevoel dat mijn collega's het niet echt waarderen wat ik doe... Dus waarom zou ik er dan toch steeds tegen op zien als ik ook gewoon van de rust kan gaan genieten... Maar goed vind het heel moeilijk om dat aan te gaan geven dus weet niet of het er uit gaat komen vandaag... heb er vanacht ook van wakker gelegen dus moet toch maar mijn best doen om mijn mond open te trekken... Nou meiden... genoeg over mij... Ik wens jullie een fijne dag!
zip: idd lekker stoppen. jij loopt met je tanden op elkaar moeite te doen om te werken en hun boeit het niet eens! wij wonen hier nu ruim jaar en t wordt me 4e stel gordijnen ik ben nogal een wisselkont. maar nu wil ik 1 muur lichtgrijs maken en dan zilverachtige gordijnen erbij, we hebben een hoop grijs zilvere accesoires dus denk dat t wel mooi wordt en zo niet wissel ik weer haha. en ik wil nog ffies nieuwe rolgordijnen in de keuken die is bruinmet creme en er hangen nu creme rolgordijnen maar daar wil ik van die bamboe dingen. manlief kwam gisteren dat ie een nieuw bed en kast wilt haha (nesteldrang??) dus daar ga ik dan ook maar aan de gang die is zwart met grijs en die wil ik denk ik lila met wit ofzo ff over nadenken nog. @heide, volgens mij ben je ook niet meer verplicht op wisselende diensten te draaien. en weten jullie ook dat als je zwanger bent meer recht hebt oppauze? ik geloof dat t elk uur 5 minuten was maar dat weet ik niet zeker. en vanaf 20 weken mag je op je werk niet vaker dan 5 keer 5 kilo tillen en zowiezo niet zwaarder