wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ sterre... Ja wij willen weten wat het wordt. Van ons mag dan ook de hele wereld het weten... Is leuk voor de cadeautjes... hihihi ik hou niet zo van dat unisex... Ik wil ook echt een meiden of een jongens kamer... Dus ik kan niet wachten tot januari... Dan zijn we als het goed is 20 weken... Dan kunnen we leuke ideeen op gan doen voor een stoere kamer...

@cilla... Heb jij een voorgevoel wat het gaat worden?

2. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    ps... nog maar 3 uur en een kwartier.... hihihihih

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    vraag me niet waarom, maar me gevoel zegt een meisje.
    ik laat met 16 weken al een geslachtsbepaling doen hihi

4. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    kan dat al met 16 weken? Ik lees overal 20 weken... Hmmm misschien wel iets om over na te denken....hihihi dan heb ik toch al weer een maand meer om vanalles te kopen... hihihi voor de financien misschien niet zo goed...

nog 2 uur en 40 minuten...:D

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou he he... eindelijk zijn dan toch de flessen van moeders voor moeders vandaag aangekomen.

Kan ik nu flessen gaan vullen...

Gaan jullie ook mee doen aan moeders voor moeders?

ps.... nog twee uur.... hihihihi :D

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik wil wel mee gaan doen, maar hier moet ik ze ophalen en wegbrengen en ik begreep dat in de hele noordkop maar 1 mvm zit, dus moet wel ff kijken of het haalbaar is.

en je moet t vanavond maar ff vragen bij het echo bureau, meestal kunnen ze t wel al zien vanaf 16 weken maar dan moeten ze wel geoefend zijn zeg maar.

enne hoelang nog?? hihi kwart v 8 toch??

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Veel plezier geniet ervan!!!

@ Jongmoedertje: Spannend meid.

@ Geslacht: Ik denk dat ik een meisje krijg (of denken alle vrouwen dat?;)) maar we (lees ik) willen het niet weten. Anders weet je de naam ook al, en is de kans op verspreken erg groot, en is niks een verrassing meer. Ja het uiterlijk, gewicht en lengte dan.;)

8. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier is alles goed gegaan!!! Het was heel bijzonder... We hebben een mooi hartje horen kloppen! Ik ben ook precies 7w3d... Het hartje klopte goed en ook precies snel genoeg voor de leeftijd...

Dus wij zijn helemaal blij!!!

Bekijk bijlage 100382

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heey zip wat super goed!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!11
    bijzonder he om je eigen kindje voor het eerst te zien!

en wat goed dat de weken ook precies kloppen.
    ik ben siper blij voor je!

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    WOW ZIP; super!!!! Gefeliciteerd!!!
    Sterre; spannend... hopelijk snel twee positieve testen!!!

Wij willen niet weten wat het wordt... kan mijn mond toch niet houden... hadden bij de eerste allebei heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn en toen ze geboren werd zeiden we ook allebei; ja zie je wel...echt een meisje! Wist trouwens ook niet dat met 16 weken al kon... leuk als je het wel wilt weten!
    Bij ons weet alleen mijn zus dat we echt bezig zijn...de rest verwacht wel wat denk ik... ach, ze wachten maar mooi af... hoe snel we het vertellen weet ik nog niet... ligt aan welke maand... en hoe de 'planning' van die komende weken eruit ziet...
    Hier is inmiddels mijn ei geweest, vandaag was ie eindelijk negatief... dusss.... wachten... ga zondag 24 okt testen...(of eerder, haha...)

Nou, Enas en Sterre, nu wij nog...phoe, moet goedkomen met dit topic toch!?
    Slaap lekker allemaal...

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Wow!!! Dat is echt leuk! Wat gaaf dat je al meteen een echo hebt gekregen, heel bijzonder!
    Echt genieten!! :):):)

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @ mariaatje weet jij al wanneer je naar de vk moet en wanneer je een echo kriijgt?

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedemorgen!!

Sterre: nee wij willen het niet weten, bij Nienke was het ook een verrassing :D.

Cilla: ben je niet bang dat diegenen die je het wel al verteld zich verpraten? Mijn vader bijvoorbeeld kan zijn mond niet houden ;).
    Leuk, welke tekst staat er op het shirt?

MvM: ga ik me weer aanmelden, ja. Heb ik de vorige keer ook gedaan, is eigenlijk maar een kleine moeite he..

Voorgevoel: Bij Nienke had ik heel sterk het gevoel een jongen, maar is toch echt een meisje :D. Dus mijn gevoel is niet goed haha!
    Had je bij Jayden het goed Cilla?

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zip: WHAAA, gelukkig! Zou bijzonder he, ik denk dat je het nu pas echt goed besft of niet? Oh echt heel fijn dat alles goed is!:D

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ik moest snel even kijken of er goed nieuws was :).
    Nu ben ik er weer vandoor, druk dagje.

Vanmorgen visite van een vriendin en haar dochtertje en vanmiddag naar het werk voor teamvergadering :p.
    Vanavond ben ik weer present ;)
    Nu gauw mijn moppie en mezelf aankleden... doei!

Fijne dag allemaal!

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik had bij jayden de eerste 10 weken het gevoel van een jongen, maar er werd zo op me ingepraat door familie dat t een meisje zou worden dat ik t ging geloven maar bij 19 weken bleek dmv een grote piemel voor de camera (zelf al hadden we t niet willen weten was t duidelijk geweest) maar dat me eigen eerste gevoel dus goed was.

en nee ben niet bang dat mensen het doorvertellen van mij mag iedereen het eigenlijk nu al weten mocht t mis gaan ga ik er ook niet stiekem over doen, maar manlief wilt t niet

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ow ja op het shirt staat op de voorkant: ik ben blij, en op de achterkant: ik krijg een broertje of zusje erbij.
    het shirt is lichtblauw met witte tekst.

18. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Zip: Wat bijzonder!! Erg mooi de fotos! Bevat je nu ook meer dat je zwanger bent nu je het echt hebt gezien?
    Cilla: wat goed dat met jayden jou gevoel dat het een jongen is geworden toch goed was!
    Mjanne: ik hoop echt dat de topic vruchtbaar blijft! En dat Enas, jij en ik ook een mooie banner mogen gaan plaatsen!
    Heide: heb jij de vk al gebeld?
    Jongmoedertje; weet je al wat meer? heb je een positieve test? Ik duim voor jou!!

Nog niets gehoord van de zaadtest van vriendlief, ik had het allemaal moeten opschrijven wat er in het ziekenhuis gezegd is.. ik ben het allemaal vergeten door de spanning...

Deel Deze Pagina