wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    2e zin moet ruim 3 jaar zijn :D

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: goed bezig met je lentekriebels/nesteldrang! Ik begin mijn muur ook steeds saaier te vinden, misschien dat vriendlief de smaak nu zo te pakken heeft dat ie beneden ook nog een kleurtje gaat plaatsen!
    Wat lekker dat jullie kamertje bijna af is! Bij ons is nu alles geschilderd, de koppen komen aanstaand weekend dan kan ik de beamer lenen, nou ja, ikke niet, vriendlief, ik heb een meidenweekend in Valkenburg! ;) Nog radiatorbekleding kopen, gordijnen, meubeltjes in elkaar zetten en klaar!
    Heb je een 3D echo gepland staan? Wij gaan de 23ste!
    Ik merk het nu ook in mijn benen, pfft… Als ik een dag veel gelopen heb, jeetje dan voel ik echt zo’n vermoeidheid… Dus ja, taken maar iets meer verspreiden!
    @ Heide: kei goed dat je je grenzen aan gaat geven. En dat is niet leuk om te doen, maar wel noodzakelijk als je straks niet totaal uitgeput je bevalling tegemoet wilt zien! Dus gewoon doen, al lijkt die drempel heel hoog!
    @ Zip: Lekker dat jullie ook al bijna klaar zijn met het kamertje! Wij gaan rolluiken laten plaatsen, kinderkamer ligt op zuid, dat vind ik veel te warm voor zo’n kleintje, maar er komen toch ook gordijnen hoor, dat maakt het helemaal af, dus ik begrijp precies wat je bedoeld!
    Wat balen dat het op je werk even niet zo lekker loopt, ik zou goed voor je mannetje gaan zorgen als ik jou was en lekker thuisblijven. Straks weer met een schone lei beginnen als hij er eenmaal is!!
    @ Sterre: Al aan het inpakken?
    @ Mjanne: Hoe was het bij de gyn?
    @ Flower: Hoe voel je je? Wanneer heb je je eerste afspraak bij de vk?

3. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hoihoi,
    Jaaaa!!!!! Zie foto hieronder!!!

Denk nu dus ruim 6 weken... a.s. vrijdag eerste echo bij gyn...
    Super moe... tot 11uur harstikke misselijk en slapjes... maar verder... super blij natuurlijk!!!
    Afgelopen weekend tegen ouders verteld (was wel weer raar met pap en mam, waren toen net effe allebei in mijn ouderlijk huis, dus toen vertelt, maar ja, ook wel weer moeilijk... ben er sowieso momenteel zelf niet zo relaxed onder, maar probeer er niet teveel over na te denken...) Gisteren ook bij manlief thuis verteld... ook helemaal blij natuurlijk...
    Maar goed, ff bankliggen, douchen en slapen... op werk super druk dus daar rustig aan doen zit er niet in... gelukkig alleen morgen en dan weer vrij....

zip; vocht in handen, heb ik heel vaak (ook symptoom van trage schildklier) niet teveel laten hangen, mijn voeten spoel ik na het douchen altijd af met koud water, misschien handen ook doen!? Als je een langere wandeling gaat maken zo'n knijpballetje ofzo... verder, idd erg rot... wat zei de VK en over je werk... hoe is het daar afgelopen...
    Cilla; hier ook nog een huis te poetsen hoor... phoe, heb er echt geen puf voor... en wat fanatiek, effe een muurtje verven, gordijnen kopen, etc... :D
    Heide; echt goed op jezelf en je kleintje passen hoor... die late diensten zijn nu even niet voor jou... is echt geen falen!!! (maar makkelijker voor ons om te zeggen dan voor jou om te voelen...:))
    Mariaatje; ik vond (en vind natuurlijk :D) ook erg leuk om hartje te luisteren, heb ook zo'n doptone thuis... ga ik over een paar weken weer proberen hoor! Erg leuk! Bij ons meisje kon ik dat erg goed vinden elke keer, geweldig!!! En echo's blijven natuurlijk ook heel bijzonder, maar die heb je minder... daarom wel specialer voor mij...;)
    Sterre; hoe is het... wanneer ga je ook alweer op vakantie!!!?? :)
    Snap dat je 'jaloers' bent op ons zwanger-zijn... was ik een aantal weken geleden ook... hopelijk is het echt heel snel raak voor jullie, krijgen jullie tenminste een positieve uitslag bij de zwemmerstest (als jullie die nog gaan doen...)

Nou, morgen ben ik er niet (wat verrassend, momenteel hele week niet zoveel.... :)) maar rest van de week ben ik vrij, dus meld ik me weer netjes... ;)

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zip: groot gelijk heb je, even lekker aan jezelf en je manneke denken nu! Wel jammer dat je collega's geen intresse tonen eigenlijk he..

Cilla: ja die regels weet ik wel, maar dat gaat niet altijd zo in de praktijk.. met name niet als je in de zorg werkt helaas.

Mariaatje: begint dan ook op te schieten bij jullie op het kamertje he. lekker nog een vriendinnenweekend samen!

Mjanne: Super voor jullie!! Mooie test ook!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mjanne: dan klopte de pendel bij jou wel he? Februari?

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster

ik ken t hoor hou me er ook niet aan, pauze heb ik helemaal niet op mn werk, werk van 11 tot 1700 alleen en erkunnen altijd klanten komen.
    maar tillen probeer ik zoveelmogelijk door andere te laten doen.
    vorige x kwam een klant voor een krat bier, nou die mochtiemooi zelf pakken haha.

mjanne super dat iedereen zo blij voor jullie is! wat zei je zus??

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Mjanne: jeej wat ontzettend fijn voor jullie! (op al die kwalen na dan! ;))
    @ Heide: ja, echt fijn, en ook fijn dat hij zo goed lukt! ;) Lime groen is echt een superkleurtje!

Vannacht doorgeslapen, EINDELIJK!!!

8. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ cilla... Hahah dat doe je goed! Ik geloof niet dat ik dat er bij man lief door krijgt om zo vaak te wisselen. Nou moet ik zeggen dat we beiden niet zo van de wisselingen zijn dus dat zit dan ook wel goed. Maar wel erg leuk om je huisje weer te pimpen... Daar kun je dan ook weer zo lekker van genieten!

Nou ben benieuwd wat het wordt... Klinkt wel mooi... Zilver met grijs... Je hebt dadelijk weer een compleet nieuw huis voor dat die kleine meid er is...

9. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend he die 3D echo... Zo fijn om die kleine weer even te zien! En weer heel lekker geruststellend als ze je kunnen bevestigen dat die kleine het goed maakt daar in jouw buik!

En voor jou dus ook niet gek om een beetje rustig aan te gaan doen... Maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan... I know!

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    die grijze muur is ie t wel mee eens, die muur heeft toen verkeerd uitgepakt en is nu dus wat geelachtig (echt lelijk)
    en die gordijnen doe ik gewoon haha dan komt ie thuis en dan hangen ze :D gemeen he haha

wij gaan deze keer geen 3d echo doen, krijg al zoveel echo's haha.

nou zo ff de stad in, me gevoel zegt dat t snel zomer word dus wil ff kijken of ze al leuke voorjaarsjasjes hebben voor jayden ...

en een vriendin is gisteravond bevallen dus ff kado halen

11. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een super goed nieuws! Spannend de eerste echo! We willen natuurlijk wel weten hoe het is geweest vrijdag!!! Super nieuwsgierig! Geniet er van meid! En lekker naar je lijf luisteren en rustig aan doen!

12. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat betreft mijn werk..... IK HEB NU ECHT VERLOF!!! Ik ben gestopt met werken. Heb gister gelukkig toch aan kunnen geven dat het op deze manier niet meer werkte voor mij. Dat ik er geen voldoening uit kon halen en dat ik toch wel teleurgesteld ben in de organisatie en ook wel in collega's....

Nu dus lekker genieten van mijn verlof... Het voelt nog wel een beetje raar maar het is ook echt een opluchting!

Hoop dat ik de weken goed door kom...

Thanx voor de vocht tip! Nu ik rustig aan doe doet het geen pijn.... Dus hopelijk blijft het zo een beetje goed...

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: inderdaad tillen probeer ik ook zo weinig mogelijk te doen, ik til thuis al genoeg met Nienke :D
    Wij werken inderdaad ook meestal alleen en hebben geen officiele pauze. Maar ze proberen onze stagiaire nu zoveel mogelijk bij mij in te plannen om me te ontlasten, dus dat is wel héél lief!
    Shop ze (alweer :p)!

Mariaatje: doet een mens goed he, even slapen ;)

Zip: wat knap van je dat je dat zo aangegeven hebt. Nu lekker genieten van je verlof meid!!

Vandaag lekker een dagje vrij!
    Ben al bij de wibra geweest, maar eigenlijk alleen een broekje gekocht voor Nienke. De andere babyspullen hebben we nog allemaal, dus dat scheelt weer.
    Ramen zijn al gesopt en eigenlijk wil ik nog zoveel meer doen, maar moet toch maar even gaan zitten nu geloof ik..
    Straks gaan we wel weer verder :).
    Wat een heerlijk weertje he!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Oh ja, een weer een mijlpaal bereikt! Baby is nu levensvatbaar!! :D
    Maar laat nog maar lekker zitten tot eind Juni!

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Ja zeker leuk om even een blik te werpen op die kleine onruststoker daarbinnen! ;)
    Ik weet dat ik rustiger aan moet doen, maar het valt inderdaad niet mee… En dan die opruimwoede erbij… Pfft!
    Geniet van je verlof, lekker de zwangere muts uithangen en de laatste dingetjes in orde maken, heerlijk!!
    @ Cilla: Oh leuk een vriendin die is bevallen, jongen? Meisje? Gezond?
    @ Heide: Ja dit weer is echt super! Weet je wat ik er het leukste aan vindt? Dat je je jas uit kan laten en dus je buik kan showen! ;)
    Laat die kleine inderdaad nog maar even lekker zitten, die moet nog veel groter groeien! :D

Mijn vriendin heeft vandaag de uitslag van de combitest gehad… Een kan van 1 op 55 op een kindje met het syndroom van down. Ze ondernemen verder geen actie/geen vervolgonderzoeken. Veel te bang dat ze weer een miskraam krijgen… Pfft, heftig hoor! :cool:

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: inderdaad showen die buik!!:D
    pff, wel moeilijk inderdaad voor je vriendin. Daarom wilde ik geen combinatie test... de kans is er wel,maar is evengoed wel nog klein, en je bent er dan toch mee bezig gebdurende je verdere zwangerschap.

17. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Ja dat gaan we zeker doen, mijn buik is echt al flink, Bas is er helemaal van onder de indruk!

Dat is ook de reden waarom wij die test niet hebben laten doen, het maakt me niet uit, syndroom van down of niet. Mijn kindje, dat kan ik toch niet weg laten halen? Er zijn vast wel redenen genoeg om wel voor een abortus te kiezen, maar dat is bij mij gelukkig niet aan de orde!

5 uur vanmorgen! Jeej....:(

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik wil verhuizen ... het is hier namelijk nog niet boven de 12 graden uitgekomen dus wij lopen nog in dikke winterjassen:(.

mariaatje balenvoor je vriendin zeg! maar t is geen super slechte uitslag toch? of wel?? van de 55kindjes die geboren worden heeft er 1 down, maar snap dat dr zwangerschap nu wat minder onbezorgd is.

nou voor jayden een leuke zomerjas gevonden en nog voor de helft van de prijs ook :D.
    nu zijn we echt klaar voor de zomer (voor de kids) want benbang dat ik mn kleding niet allemaal nog zal passen na de bevalling.

zip geniet lekker van je verlof, je hebt t verdient!

sterre weet je al of je vakantie gewoon door kan gaan???

zo eventjes de boodschappies halen en dan verder in de keuken, ik ga niet teveel doen vandaag wantmoet ook nog werken van 5 tot 11 pff geen zin.

19. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Hoi Meiden,
    Hier lekker aan het meelezen..
    en ook vandaag nog geen mooir weer in het verre fryslan!
    Als ik op het nieuws zie dat er in het zuiden allemaal mensen op terras zitten zonder jas, heerlijk!!

Nog niet gehoord dat de vakantie niet door gaat, Sri Lanka en Japan liggen behoorlijk ver uit elkaar. Dus volgende week rond deze tijd loop ik im mn bikini!!

Mariaatje: tja, balen van de uitslag van je vriendin.. maar is dat hoog? 1:55??? Ik weet niet wat het gemiddelde is.
    Vriendin van mij (met heel vroeg geboren zoon ze stond laatst in de flair).. hebben ze na onderzoek, na geboorte, mag ze niet weer zwanger worden.. haar lichaam stoot de baby af en kans op down is 1:3!
    Ga je hier ook een foto showen van je mooie buik???

Al een aantal alweer 26 week zwanger, wat vliegt de tijd!! alle kamertjes klaar?? fotos??? Ben zo benieuwd!!

20. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hmmmmm zit ik weer in een vraagteken...
    altijd na mijn ei heb ik dikke witte afscheiding..
    Gister beetje ei sprong gevoel en nu dikke witte afscheiding..
    Toch niet mijn ei gisteren geweest? Vandaag dag 12..
    laatste 2 maanden op dag 16 mijn ei.. en dat waren mooie korte maanden...
    Hoop dat mn ei nog gaat komen.. maar weer de ovu testen opzoeken..

Deel Deze Pagina