wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    cilla: moet jij tot 11 uur werken? en dan 's morgens weer vroeg op, heb je daar geen last van nu?

Sterre: tja, zeg zeggen niet voor niets het zonnige zuiden ;):p
    Maar jij kan in bikini inderdaad, daar ben ik dan wel weer jaloers op haha!
    Wow dat niet zo'n mooi nieuws voor je vriendin... maar ze heeft nu wel een gezond kindje dat te vroeg was geboren?
    Voor de zekerheid maar even klussen als het kan dan nu!! Mocht het je ei zijn namelijk..

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Haha, ja, naar het warme Spanje of zo… Maar ik zou ons koude kikkerlandje niet kunnen missen hoor, heerlijk hier!
    Normaal, bij een gezond kindje is de kans 1:100.000 of zo, dat is een “normale” uitslag van een combitest. Maar ze heeft wel ernstig verhoogd risico… Maar ja, omdat ze ook al die miskraam heeft gehad toen we tegelijk zwanger raakten, wil ze het risico van een vt of vp niet aan… En gelijk heeft ze…
    Hoe was het werken nog gisteren?
    @ Sterre: ben je al aan het pakken? Wat een vooruitzicht! En hoe gaat het met sporten?
    Jeetje van jou vriendin ook niet al te best nieuws dan… Pfft, heftig hoor! Wil ze het risico gaan lopen? Of blijft het bij 1 gezond kindje.
    Wat gek, als je ei al geweest is en je zou het niet gemerkt hebben… Inderdaad denk ik dat die ovu testen uitsluitsel zullen geven.

Vanmorgen 4.00, daarna toch nog even in slaap gevallen, maar ja dat is maar zo licht dan… Blegh… gelukkig morgen vrij, en een lekker weekend weg.
    Ik heb gisteren de beamer opgehaald voor Bas, dus die gaat aan de slag met de tekeningen! Jeej!

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nee van het werken heb ik niet echt last ben eigenlijk altijd er om 6 uur uit dus t zit een beetje in me ritme :D

sterre wel vaag als je je ei hebt gehad, hebben jullie wel kunnen klussen of was je mannetje in de kost? dan zou je nu een cyclus moeten hebben van 29?dagen das ook wel mooi opzich.
    wel sneu voor je vriendin dat ze niet nog meer kindjes mogen, is t met hun kindje wel helemaal goedgekomen?

mariaatje, wel foto's laten zien he!!

wij gaan t weekend de laatste puntjes op de i zetten in t kamertje en dan zal ik ook weer nieuwe foto's nemen.
    ikmoet alleen nog een schemerlampje en zit nog te twijfelen overhoe ik de kapjes ga doen.

vandaag weer werken van11 tot 19 en dan morgenlekker vrij hopelijk is het hier dan ook s mooi weer(met minder wind) dan wil ik ff met jayden en de hond naar t strand, dan ken hondje ff lekker zwemmen en jayden lekker spelen:D

mjanne krijg jij trouwens zo'n vroege echo omdat je al bij de gyn liep? wat kunnen ze zien met 6 weken?

4. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    hoi hoi meiden,
    Ja, mijn koffer is grotendeels al gepakt.
    Heb nieuwe slippers besteld via internet, hoop dat ze op tijd binnen zijn..
    Die vriendin van mij stond in flair volgens mij nr. 9.
    Ik heb het al eerder over haar gehad.
    nu 2 jaar terug was ze zwanger, via ICSI naar vele onderzoek. Voorheen dacht ze nooit zwanger te kunnen worden.
    Deze baby, een meisje verloor ze met 26 weken aan help syndroom. Na al 2 weken van klachten en ziek zijn en tintelende vingers. De huisarts stuurde haar steeds naar huis zonder haar bloeddruk op te meten. Toen is haar dochtertje, Faylinn overleden.
    Weer vervolgenden er allerlei onderzoek en mocht ze opnieuw een ICSI poging. weer bij 24 weken zwangerschap ging het bijna mis. Ze heeft nog 3 weken in het ziekenhuis gelegen en toen is haar zoontje gehaald. Hij was toen 770 gram.
    Heeft nog een hele tijd in het ziekenhuis gelegen, maar hij is met kerst thuis gekomen en het gaat heel goed met hem.
    Nu is het advies niet weer zwanger te worden omdat het voor haar en de baby te gevaarlijk is en de kans op een gehandicapt kind groot is.
    heel verhaal.. in het kort...

Mariaatje: met sporten gaat het heel goed! De kilos willen niet echt naar beneden maar mijn riem kan met gemak een gaatje strakker.
    Ga je een weekend weg? Waarna toe? met Bas samen?

Cilla: ventje was thuis, dus we hebben er een gezellig avondje van gemaakt! Gister nega ovutest, maar blijf wel ff doortesten, voor hetzelfde komt mn ei nog.
    Ga je de kapjes van de lamp zelf maken?

Heide: hoe staat het met je schoonmaakperikelen? Ben je er een beetje door?

Zip: vollop aan het genieten van je verlof? Hopen dat het mooie weer er snel doorbreekt. Kan je ook nog buiten van het zonnetje genieten!!

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ sterre...

Jeetje wat erg van je vriendin! Wat moet het verschrikkelijk zijn om je kind te verliezen en vervolgens in zo'n spannende periode te komen met de tweede kind. Dat wens je niemand!

Wel heel fijn dat het nu goed gaat met haar zoontje.

Lekker zeg dat je koffer klaar staat! Heerlijk!!!

Gewoon lekker blijven klussen.. voor... tijdens en na de vakantie... De vakantie kan wonderen verrichten... Dus wie weet kom je terug met goed nieuws!!!

Ik ben inderdaad al aan het genieten van mijn verlof... Het weer is inderdaad nu helaas weer een beetje somber... Maar hopelijk breekt de zon hier ook weer snel door... Dan kan ik lekker met mijn boekje de tuin in!

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Met die vriendin was zo erg de eerste keer dat die huisarts haar 3 keer naar huis heeft gestuurd en niet 1x de bloeddruk op heeft genomen, tintelende vingers en haar klachten waren al de symptonen van het helpsyndroom. Zo slecht!
    Maar het was de eerste en je hebt vertrouwen in je huisarts.
    Nu dus niet meer...
    We blijven zeker klussen!! hoop dat de vakantie een wonder verricht!

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: wordt je wakker van de baby of gewoon zo? wel vervelend zeg!
    Oh leuk, ben benieuwd hoe de tekeningen worden!

Cilla: lekker naar het strand, lijkt me heerlijk om dicht bij de zee te wonen!

Sterre: mijn moeder krijgt de flair, ik zal haar eens vragen of ze hem nog heeft.
    Wat een heftig verhaal zeg! En wat een slechte huisarts dan!!
    Haha, het weer is niet meer zo fijn, dus mijn poetswoede ook niet ;), komt wel weer.

8. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad zeg! Wat een huisarts.... In welke mensen kun je nog wel gewoon vertrouwen hebben... Heel slecht vind ik dat!

Vandaag weer een man op een school geschorst ivm kinder misbruik... Het moet niet gekker worden... Zeker nu ik zelf zwanger ben ga ik steeds meer denken... Aan wie kun je je kind nog toevertrouwen...

Maar goed... Ik wil ook absoluut niet te wantrouwend worden maar af en toe lijkt het wel dat er alleen maar gekken rond lopen....

Pffff... Genoeg boos gemaakt... hahaha

Ik ben ook heel benieuwd naar de baby kamer... Wanneer gaat het schilderen/tekenen beginnen? Wel foto's plaatsen he!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    meiden ff ego berichtje morgen zal ik uitgebreid op jullie reageren...

ik krijg net een smsje, een ex collega (en toen tevens een beetje een vriendin) is bevallen van hun dochter.
    en nu ismijn probleem: ze heet Syenna ..... wat zouden jullie doen????? onze naam is natuurlijk Siënna pff ben zo in dilemma

we hebben geen gemeenschappelijke vrienden,alleen kennissen en spreken elkaar alleen nog af en toe via hyves.

moetenwij een nieuwe naam bedenken of hebben jullie zoiets van hou m lekker.

ray zegt dat ik t moet beslissen omdat t voor hem te ver weg staat om zich er druk om te maken.

ik heb zelfs al een mutsje met Siënna erop.

ik denk dat syenna als sei-enna uitgesproken moet worden.

HELP!!

10. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meid....

Ik denk dat het wel het zelfde uitgesproken moet worden maar...

Ik zou lekker je eigen naam houden... Zeker als je haar toch niet zo veel spreekt of ziet... Je hebt zelf toch al een bepaald gevoel bij de naam die je hebt uitgekozen... Het is jullie meisje en al een hele tijd jullie Sienna voor jullie...

Dus ik zou je gewoon bij de naam houden... Of het moet natuurlijk zo zijn dat je nog een naam had die je heel erg mooi vond...

Maar snap goed dat je er even de balen van hebt!

Ik heb al een grote raamsticker... kledinglabels.... en stickers voor op flesjes en bakjes met de naam... En ik heb de naam in grote MDF letters waar ik het behang van de babaykamer op heb gemaakt... Dus ik zou ook best in de stress zitten als nu iemand onze naam zou hebben....

11. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar... er uit moeten om te plassen en niet meer in kunnen slapen... Vandaar dat ik nu 4.55 uur... Ook met een beker warme melk op de bank zit... Na dat ik al een uur in bed heb liggen draaien...

Dat wordt hier dus een lekker luier dagje... Met tussen door slapen en vooral lekker met mijn boekje op de bank blijven...
    Ben het boek Sonny Boy aan het lezen en als het goed is komen er vandaag nog twee nieuwe boeken binnen die ik gister heb besteld... Dus ik hou me lekker rustig vandaag...

Phoe weer een nieuwe mijlpaal.... Al weer 30 weken zwanger... Nog ongeveer 10 te gaan... Het komt echt dichter bij nu!

Fijne dag allemaal!

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje heel veel plezier met je meiden weekend!!!!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: haha, dat je dat zo gezegd hebt bij de marine! :D Maar geef je wel groot gelijk hoor!

Gisteravond mijn laatste avonddienst gehad :).
    Ik had het bij mijn teamleidster aangekaart en zij had alle begrip en vond dat ik dan gewoon alleen nog vroege diensten moest draaien, als ik het dan wel lekker vol ga houden tot de 34 weken :).
    Gelukkig hadden de meeste colega's alle begrip, op één na dan, maar goed je hebt altijd uitzonderingen ;)
    Ik moet zeggen dat het wel oplucht, want ik keek er steeds echt tegenop.

Vannacht heeft Nienke veel gespookt, misschien dat haar kiezen nu door aan het komen zijn? Dus vandaag gaan we hier ook niet erg veel doen haha!

14. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pff balen is dat he met die tandjes!! dat ze niet gewoon met die dingen geboren worden veel makkelijker :D

wij gaan nu ff wandelen en dan ga ik ff vlug een sopdoek door het huis halen en dan s kijken of ik vandaag weer s aan naaien toekom... duurt veel te lang zo.

in me vorige berichtje leek t een beetje alsof de marine niks aan me vader gedaan heeft maar dat is niet zo hor....

toen me zus met t verhaal naar buiten kwam is me moeder van me vader gescheiden.(ik was toen ong 6 jaar) me zus is 10 jaar ouder.

maar me vader ging hertrouwen met een vrouw die ook een dochtertje had,toen me zus dat hoorde heeft ze aangifte gedaan.
    me vader is toen voor de krijgraad/macht hoe heet dat geweest.
    en hij heeft een straf gehad (welke weet ik niet) en hij werd terug gezet naar korporaal enkon nooit meer in rang stijgen.
    plus dat de hele marine wist wat ie gedaan had.

een collega van me vader woont 2 huizen naast me en heeft af en toe contact met m(ondertussen is ie met de vut) maar zelfs die man verteld niet tegen me vader waar we wonen :D
    want ik noem m wel me vader maar zo zie ik m niet meer.
    zow heel verhaal maar jullie zijn op de hoogte.

het enige wat ik ervan over heb gehouden is dat ik heel beschermend benmet jayden, hij mag niet naakt op de foto en niemand anders heeft m ooit in bad gedaan oid. straks met onze dochter zal t wel erger worden benik bang.......

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Oh shit wat balen! Ik hoop dat je nu ondertussen weer lekker warm in je mandje ligt en nog even hebt kunnen slapen. Bij mij werkt het feit dat het voorjaar wordt, en de vogels dus ook niet meer kunnen slapen ook heel erg mee! ;)
    Lekker bankhangen is ook een heerlijk vooruitzicht, geniet maar lekker van je mooie boek!
    30 weken!! Wauw wat gaat dat snel he? En wat ik zo grappig vindt, we kennen elkaar niet, maar eigenlijk al best goed omdat je zoveel met elkaar deelt!
    @ Cilla: Jeetje wat een verhaal van je vader! Ik kan me je reactie heel goed voorstellen, maar ja, dat kunnen ze bij de Marine niet natuurlijk! ;)
    Groot gelijk dat jullie de naam houden, het is al zo helder voor jullie. Het is echt vette pech!!
    @ Relax weekend: Ja, we gaan om 1 uur weg! Kei lekker, vet veel zin in….! Zie er ook tegenop omdat ik de avonden waarschijnlijk niet meer zo lang volhoud, maar dan ga ik gewoon eerder naar bed!
    @ Heide: wat goed dat je hebt aangegeven dat avond diensten eigenlijk niet meer gaan. En ach, de meeste collega’s snappen je, dus laat die ene gewoon lekker links liggen. Trek je er maar niet te veel van aan, al zal dat niet meevallen!
    Rustig aan vandaag en vanavond lekker vroeg naar bed!

Ik was vanmorgen om kwartvoor 6 wakker, en dacht oh jee… Daar gaan we weer…
    Maar gelukkig toch nog in slaap gevallen tot kwart voor 8! Fieuw…;)

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: ja die tanden dat is wat he... ze hoeft alleen de achterste 4 kiezen nog. En dan beginnen we bij de baby weer van voren af aan he..haha! :D
    Wat goed dat je zus wel aangifte heeft gedaan op dat moment, kan me wel voorstellen dat je wat beschermender bent hoor. Is toch ook niks mis mee? En met een meid zal het inderdaad misschien nog wel wat erger zijn. Komt wel goed!

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ja jayden moet ook alleen die 4 kiezen nog, maar heb nog niet echt het idee dat ze eraan komen.....

heb net ff me apparaten ontkalkt pff k klus is dat altijd zeg maar de senseo gaf nog maar 1 kopje tegelijk dus was wel nodig hihi
    keuken is nu klaar nu de rest nog :D

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: goed bezig zeg! Doe je dat met azijn? dat ruikt ook altijd zo lekker he...not!

Nienke slaapt nu voor het eerst op haar nieuwe kamertje, ik dacht probeer het vanmiddag eens uit. Ze ging zonder problemen slapen, dus ben benieuwd vanavond ;)
    We hebben gewoon een ledikantje erbij gezet op haar kamer, ik vond haar nog erg klein voor een groot bed.:)

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    'ja ziet er verloren uit he zo'n kleintje in zo een groot bed, maar dat went/d? snel :D
    hopelijk gaat t vannacht ook goed.

en nee ik gooi er altijd gewoon zo een ontkalk tablet in ruik je lekker niet:D

20. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

@cilla... Lijkt me inderdaad ook heel vreemd om een andere naam te bedenken voor jullie meisje... Die voor jullie al lang Sienna heet... Dus gewoon lekker bij jullie eigen naam blijven...

Jeetje wat erg als je eigen vader tot zo iets in staat is. Kan me heel goed voorstellen dat je dat hebt gezegd bij de Marine... Hahah en ook wel begrijpelijk dat je bent afgewezen.... ;)

Kan me voorstellen dat het ook niet meer als vader voelt nu...

@Heide... Wat goed meid dat je dat hebt aangegeven en je ziet... Met resultaat! Fijn dat zo goed als alle collega's begrip voor je hebben... En ach die ene die dat niet heeft... Die moet maar lekker in zijn/haar eigen sob gaar koken toch... Wel heel erg fijn voor je... Dat zal wel wat rust geven denk ik!

@Mariaatje.... Ohhh wat lekker.. je relaxe weekend staat voor de deur... Of beter gezegd... inmiddels ben je er al waarschijnlijk...
    Geniet er maar lekker van! Je wordt daar altijd weer zo lekker mens van... weer als herboren na een weekendje lekker relaxen!

Hier een rustig dagje... Ik hoef gelukkig ook niet vaak uit bed om te plassen... Ga bewust nog een keer voor dat ik ik echt ga slapen... Maar als ik wel een keer wakker wordt slaap ik ook echt slecht in.
    Maar vanaf nu maakt me dat niet meer zo veel uit... Heb alle tijd om lekker op mijn gemak te doen! Vandaag ook nog even een dutje gedaan en net even naar de markt geweest om verf fruit en bloemen te kopen.. En even mijn protie vis gegeten... Lekker portie kibbeling gaat er goed in!
    De bloemetjes staan weer in de vaas... dus nu weer even lekker met mijn boekje op de bank.. Wat heb ik het toch slecht... ;)

Deel Deze Pagina