haha zip als ik het allemaal zo lees krijg ik ook zin in me verlof nog 9 weekjes... maar ik neem wel ff een paar losse zaterdagen vrij denk ik dan ben ik meteen 4 dagen vrij.
wat is het hier rustig geweest! iedereen aan het genieten van het mooie weer?? hier ook niet veel te melden gisteren te werken geweest. Vandaag willen we even in de tuin aan de gang dus starks ff plantjes en aarde ed halen want het moet nu want morgen is het LENTE!!!!!! ik zit echt te wachten op het mooie weer,jayden verstopt zich namelijk als ie moet poepen en daarna vraagt ie om eenschone luier dus is tijd om m zindelijk te maken. maar dan wil ik dat het wat mooier weer is zodat ik m in zn blote kontje kan laten lopen, we hebben vorig jaar een vrij hoge schutting neergezet dus we hebben lekker genoeg privacy ervoor. ik probeer trouwens een leuk kado te bedenken voor zn verjaardag, als iemand vanjullie een idee heeft hoor ik t graag nou geniet van t lekkere weer vandaag!!
Zip: zo te lezen geniet je goed van je verlof haha , moet ook! Cilla: oh ja, de lente begint! En het weer begint er al aardig op te lijken he, héérlijk! Wat goed dat Jayden dat al aangeeft, zal wel snel zindelijk zijn straks. Tja een leuk kado, is moeilijk he! Ik heb ook al zitten denken, maar ze hebben al zoveel. Nienke krijgt denk ik een pop met een bedje enzo, maar dat is natuurlijk echt meisjesachtig.... Meer ook met het idee dat ze dan straks ook een 'eigen' baby heeft om te verzorgen als de baby geboren is. Vanmorgen hebben we alle kleding en spullen ingeruimd in Nienke's nieuwe kamer. Ze slaapt er vanaf vrijdag nu officieel en het gaat supergoed! Dus nu kunnen we weer verder op de babykamer. Niet dat er veel te doen is, maar even alles goed schoonmaken de commode moeten de laden van nagekeken en dan alle babyspullen inruimen Cilla: ik vroeg me af hoe jullie dat straks gaan doen met 2 kids, met vervoer. Een duo-wagen of hoe? Wij gaan vanmiddag namelijk kijken voor een fietskar, ben benieuwd!
Ben ik weer.... weer veel later dan gepland... maar internet lag er hier uit...:x en ben nog niet zover dat ik dat ook op mijn mob. heb... Heb effe snel bijgelezen... Phoe, wat een verhaal van die vriendin van je sterre... Fijne vakantie!!! Geniet ervan!!! Eh, als je niet al weg bent... Oh, komt me zus aan... Ik kom straks weer terug...
hier ook bijgelezen!! Cilla: wat een verhaal van je vader.. zo zeg, wat een inpact zal dat op je leven hebben. Heide: wat goed dat Nienke zo goed op dr nieuwe kamer slaapt! Zip: Heerlijk genieten van je verlof!! Met dat mooie weer erbij zal dat zeker goed lukken! Mjanne: ook bijna gene tijd om op internet?? Mijn mobiel kan ik wel mee op internet maar weet niet hoe dat werkt. Bellen en smsen vindt ik prima zo. Hiero staat de koffer al bijna klaar, hoef alleen nog maar toilet spullen te gaan pakken. Dinsdag ochtend vertrekken we en 6 april komen we weer naar NL. Vandaag ff de hond en poes naar mijn ouders gebracht. Gister de tuin (bijna) helemaal in orde gemaakt. Gras zelfs geverticuteerd, alles netjes bemest en aangeharkt. Vriend heeft al 2 terrassen met de hoge druk schoon gespoten. Morgen de laatste dingen in huis doen zodat als we terug komen, alles schoon en op orde is. Als ik hier niet meer kom, wens ik jullie veel werk plezier, babykamer maken plezier, baby spullen aankoop plezier, zwangerschapsverlof plezier.. en tot over een paar weken!!
Hallo meiden, Ik ben helemaal relaxt! Heerlijk weekend gehad, alleen gisteren in Thermae 2000 keihard onderuit gegaan Baal er echt vreselijk van en maak me giga zorgen, maar woensdag echo dus vraag er dan wel even naar Hoe gaat het hier? @ Heide: Nienke ook vannacht goed geslapen? @ Sterre: Fijne vakantie, we gaan je missen! Ennuh, veel succes op vakantie, ei nog niet geweest? @ Cilla: Ik sta ook altijd met huishoud azijn te klooien, bedankt voor de tip! JAAA!! Lente, ik ben er helemaal klaar voor! @ Zip: Lekker aan het genieten van je verlof? Heerlijk hoor! @ Mjanne: Hoe heeft je zus eigenlijk gereageerd op je zwangerschap? Ik kwam vandaag thuis, en Bas is vet opgeschoten met de babykamer Hier alvast een kleine impressie! Ik ben helemaal happy!!!
Sterre: Wat heerlijk dat jullie het huis en de tuin al zover klaar hebben, is wat relaxter terugkomen inderdaad dan staks. Maar eerst heerlijk genieten van jullie welverdiende vakantie natuurlijk!! Ik wens jullie een hele fijne vakantie, even lekker ertussenuit samen, geniet er lekker van en zien je vanzelf weer terug verschijnen (hopelijk met goed nieuws)! Mariaatje: oei, gevallen?? Voel je de baby wel goed gewegen? Dan hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken, maar een keer extra kijken is natuurlijk het fijnste. Wat is de tekening supermooi geworden!! Ben benieuwd hoe de kamer er straks in totaal uitziet!
@ Heide: Ja heel erg balen. Ik voel de baby heel goed bewegen, die is druk genoeg daarbinnen. Ik heb me opgevangen met mijn ellebogen (auw)..... Zucht, normaal word je nooit geopereerd, of val je nooit, nou ben ik zwanger en gebeurt het me beide... Bah!!!
Ha, ben ik weer... net met mam en zusje naar Gooische Vrouwen geweest! Toch lachen... en ach, kan zeggen dat ik er geweest ben! Sterre; goed bezig geweest, lekker heel je huis en tuin aan kant... Echt heel veel plezier op vakantie, heerlijk!!! Mariaatje; wat rot dat je gevallen bent... gelukkig voel je je kindje goed bewegen... En als je het niet vertrouwd moet je gewoon een keer extra bellen naar de VK! Cilla; heerlijk he, bijna lente!!! Wij beginnen met Floor ook al rustig met zindelijkheidstraining... Elke avond gaat ze op het potje en dan plast ze bijna altijd! Idd dadelijk als het mooi weer begint te worden lekker buiten, minder kleertjes is toch handiger! Gewoon Siënna doen hoor, je niet te druk om (proberen te) maken... Heide; leuk dat Nienke op haar nieuwe kamer ligt! En fijn dat ze goed slaapt!!! Zip; heerlijk genieten van je verlof, groot gelijk!!! Komende week super lekker lente weer, heerlijk!!! Nou, hier gaat het ook wel goed, elke ochtend beetje slapjes en om de dag van 4.00uur tot 11.00uur misselijk, maar goed, als dat alles is... Vannacht voor het eerst niet om 4.00uur wakker... ook wel lekker... Echo vrijdag was goed!!! Heel klein vlekje mét kloppend hartje!!! Tussen de 6,5 en 7 weken... Mogen 31 maart terugkomen voor nog een echo om dan precies de datum te kijken... En morgen krijg ik de uitslagen van de internist en als zij tevreden is mag ik na 31 maart naar de VK ipv gyn... ook fijn... Maar gyn had alvast in computer gekeken voor uitslagen en wel wat hormoonstoffen die te laag waren... mn stofje wat mijn eierstokken aan moet 'sturen', dus misschien vandaar die rare cyclus... maar goed, wat doet dat er nu toe?!?!? Morgen dus even afwachten, maar komt wel goed... Morgen tegen wat vriendinnen vertellen en volleyballen, werk, etc vertellen we na 31 maart... dan als het goed is 9 weken, dan hebben we het lang genoeg stil gehouden... Nu douchen en naar bed... moe.....gaaaaappppp
@ Mjanne: Ja is Gooische vrouwen leuk? Ik wil er binnenkort ook heen met mams en zus! Vond de serie al helemaal geweldig!! Wat fijn dat je (minimaal) last hebt van je zwangerschap tot nu toe. Ik hoop voor je dat dat zo blijft en je 1e trimester zo voorbij is! 31 maart al terug naar de gyn, lekker hoor. Dat is al hartstikke binnenkort en inderdaad wat doet her er nu nog toe. Misschien al jullie ooit een 3e willen, dat het de moeite waard is om het goed te laten onderzoeken voor je gaat proberen, scheelt weer een hoop frustratie. Ik voel het kindje prima, en voel me ook oke Wat verkouden en hoesten vandaag, had ook niet top geslapen. Daarom duik ik er nu gauw in! Truste!
mariaatje leuk dat kamertje zeg!!!! enne gewoon ff je vk bellen, toenik die botsing had gehad heb ik ook voor de zekerheid de vk gebeld. Toen zei ze dat t nog niet zoveel kwaad kon, maar dat ze als je 26 weken bent en er gebeurt zxoiets dat ze dantoch ff een hartje willen luisteren ed. Dus zeker als je je zorgen maakt ff bellen. Was je op je buik gevallen?? sterre heeeeeel veel plezier op vakantie, hopelijk kunnen jullie je gedachten even lekker verzetten en er echtop entop van genieten, als je terugkomt is het weer hier ook weer wat mooier dus kan je bruin blijven mjanne hoe was je echo gegaan??? die had je vrijdag toch? heide wij krijgen de kid-sit voor jayden enik heb eenheerlijke draagdoek. Ikzal alles lopend en met de auto doen totdat onze meid ook op de fiets mag. hier dus geen fietskar oid. miss dat ik later een duobuggy neem maar dat denk ik niet ik gebruik de buggy nu ook alleen nog maar als ik ga winkelen. ons tuintje is ook weer aardig opgeknapt we willen vande zomer nog een tuinhuisje kopen, zodat daar jayden zn speelgoed kan overwinterenen jayden krijgt van mn schoonmoeder 2konijnen dus erkomtook een groot hok. ik moet ook echt eens het gras gezond gaan krijgen dan hebben de konijnen een lekker plekje. We proberen een beetje een japanse sfeer te creeeren, maar onze tuin is er eigenlijkeen beetje te open voor dus het tuinhuis willen we een beetje aanpassen zodat het net een japans huisje zal lijken en we moetenkijken of dat ook met het konijnen hok mogelijk is. Enwe hebben ook besloten om te gaan sparen voor een grotere vijfer, dat duurt nog wel een paar jaar want ik wil wel dat de ukkies dan kunnen zwemmen. ow ik zie net dat er nog een pagina is...... ik ga ff lezen
mjanne super dat je een goede echo had!!!! enne mariaatje je bent dus helemaal niet op je buik gevallen??? dan denk ik dat je je niet super zorgen hoeft te maken, maar hou t wel ff in de gate, heb je geen spierpijn?
Mjanne: wat fijn dat de echo goed was, een kloppend hartje is altijd zo mooi om te zien dan he!! Lekker genieten nu! Is wel moeilijk he om je mond te houden... Cilla: wij hebben inderdaad ook een kiddy-board, maar aangezien Nienke álles erg interessant vind en niet goed bij je blijft, zal dit in het begin niet zo handig zijn . De fietskar zou ook meer bedoeld zijn voor mijn man of moeder als ik werken ben, zij hebben dan geen auto. Gezellig 2 konijntjes erbij! Haha, jij bent wel een creatieveling he, de tuin is je volgende project? Gisteren dus gekeken voor een fietskar, maar is toch ook niet alles. We zouden er dan nog eenl os babyschaaltje bij moeten kopen en dan wordt het weer erg duur. En we zouden hem maar nodig hebben, totdat de baby goed kan zitten... Dus misschien toch maar een duowagen, deze konden we ook in de buurt overnemen van anderen.. Vandaag bij de vk geweest, alles was prima. Bloeddruk was zelfst mooi laag, dus ok. Met de 30 weken hebben we een lange afspraak we krijgen dan een groeiecho, de placenta ligging wordt opnieuw bepaald en krijg mijn spuit voor de negatieve rhesus. Zip: wat zei de vk bij jou eigenlijk nog van het vocht dat je vasthoudt?
Hey Meiden... Zo is er het halve weekend niets te lezen en zo moet je in eens weer een hoop bijlezen... De vk zei dat ik me geen zorgen moest maken. Het is een normaal kwaaltje en mijn bloeddruk was heel netjes dus niets om me zorgen om te maken. Dat was dus fijn om te horen...
Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld, en omdat ik op mijn kont/rug gevallen ben is er geen redden tot paniek. Ook de negatieve resus maakt niks uit. De baby beweegt als nooit te voren, dus het lijkt wel of hij wakker is geworden na die dreun! @ Cilla: Bezig bijtje! Wel spierpijn, maar dat is niet erg! @ Heide: Wat fijn dat bij de vk alles in orde was! Altijd weer heerlijk dat goede nieuws. Hartje nog gehoord? @ Zip: fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken. Hoe is jou dag gegaan vandaag? Weer een beetje opgeschoten met voorbereiden? Bas heeft vandaag giraffe nr. 2 geschilderd. Hij gaat het hoekje om (zie foto) maar dat gedeelte is nog niet af, dus voor nu alleen het vooraanzicht. Vanmorgen was het 3.45 Pffft Hopen dat als volgende week de klok een uur naar voren gaat ik ook weer een beetje een normaal ritme heb. Kus
ow mariaatje het wordt echt super leuk!!! wel grappig trouwens ik geloof dat 15% van de bevolking een negatieve rhesusfactor heeft en wij hebben het hier al met ze 3e ik moet vrijdag weer heen en dan ook met 30 weken echo en prik enzo pff
@ Cilla: Thanks, ik ben er ook zo blij mee!!! Klopt ja,die negatieve rhesus. Dan moet je met 30 weken een spuit met antistoffen halen he? Als er ooit nog een 2e komt is dat wel handig om voor te zijn. Ik ga zo douchen en naar bed! Truste!
ja je krijgt met 30 weken een prik en dan nemen ze ook nog wat bloed af. als je kindje bij de bevalling positief blijkt (kijken ze na met bloed uit de navelstreng) dan krijg je nog een prik. bij mij vergaten ze het, ik had dus mazzel dat ik zelf best helder was en erom vroeg want jayden was dus positief.
Zip: fijn dat je bloeddruk inderdaad wel goed is! Moest ineens aan je dneken. Mariaatje: Wauw, wordt echt een mooi kamertje! Balen dat je zo vroeg wakker wordt nog steeds, misschien dat de zomertijd inderdaad wat voor je doet.. Cilla: Ja inderdaad een hoop negatievelingen hier. Wat goed dat je daar zelf naar gevraagd hebt zeg, stel dat ze het vergeten waren.. Bij mij dachten ze er gelukkig wel aan, want ik zou het zelf zijn vergeten . Vanmorgen komt mijn zus, Nienke "ontvoeren". Heb ik even mijn handen vrij om de zolder op te ruimen, dus ga gauw beginnen, doei!