wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel gaaf die giraffe!

Hier is het prima gegaan... Weer lekker een beetje aangerommeld en vandaag is mijn vriend ook vrij dus vandaag weer samen aanrommelen... En vanavond weer pufclub....

2. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij op de pufclub zitten er ook al twee... Toen zij die vrouw die de bijeenkomsten leid ook al dat ze zeggen dat maar een klein percentage het heeft maar dat zij er altijd 2 of 3 in de groep heeft zitten die het hebben... Dus het lijkt wel of er echt veel meer mensen zijn die het hebben...

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Oh ja dat klopt, zo zit het! Hopen dat die kleine niet positief is… Ik weet niet eens wat Bas heeft…:)
    Jeetje dat jij nog helder kon denken na de bevalling, ik weet niet of ik dat ook zo ga ervaren…
    @ Heide: Wat lekker dat je vandaag niet de kleine meid had om voor te zorgen, ben je lekker opgeschoten op zolder?
    @ Zip: Lekker dat jij een beetje op schema loopt zeg!! Zucht, ik moet nog zóóó veel doen… Pfft… Succes bij de pufcursus!

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide beetje opgeschoten?? wel lekker dat je zus ff nienke kwam halen.

zip lekker gepufd haha ;)

mariaatje jullie kamertje schiet toch ook al op???? je bent heus wel op tijd klaar hor, straks tijdens je verlof zal je zien heb je alle tijd van de wereld. Dan kan je alle schone dingen lekker schoon maken haha.

ben gister geslaagd voor een lamp!!! bij de leen bakker!!! enze hadden er ook een schemer lamp bij dus ben helemaal compleet.
    nu alleen nog 2 plankjes ophangen en de lampen ophangen en dan is het echt af:D
    wanneer gaan jullie beginnen met wassen???? ik zat te denken va 30 weken want wil heel graag me verlof echt vrij hebben omdat ik natuurlijk pas vanaf 36 weken vrij ben.

ging gisteren ook ff voor een nieuw kussen kijken voor de hond,hij wilt niet meer in zn mand (zo'nhoge riete op pootjes) maar wilde graag een zitzak voor m zeg maar maar wat zijn die krengen dik zeg!! ik ben bang dat ie er dan ook niet opwilt.

dus heb maar een dik soort stof gekocht en dan doe ik daar een 1 persoons dekbed in dan kan ie daar lekker met zn oude lijf op liggen.

nou ik heb ffies niks meer te vertellen:D

5. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou het liefst nu al beginnen met wassen maar ik probeer het nog een maar weken uit te stellen... Anders ben ik bang dat ik het tegen het eind nog een keer ga doen en dat is ook weer zonde...

Ik hoop dat ik me kan bedwingen tot 37 weken....

Ik zou het liefst ook al de box in de woonkamer zetten maar wordt af en toe een beetje vreemd aangekeken als ik zeg dat ik dat nu al wil doen...

Wanneer zetten jullie de box neer?

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Ik wil eigenlijk voor mijn verlof klaar zijn… Alleen nog een beetje wassen enzo… 8 april komt het kamertje!! :)
    Fijn dat je geslaagd bent, en bijna klaar! Het is zo’n lekker gevoel dat er schot in de zaak zit!
    Mijn hond vindt een dun “matrasje” ook jet lekkerste, en een beetje pluche erop doet wonderen…;)
    @ Zip: Snap ik, maar je kan in etappes wassen toch? Zo wordt je kast steeds voller en heb je steeds een beetje te doen, in plaats van een hele hoop. Ik wil de box in week 36 neer gaan zetten, denk ik…:)

Vandaag 2-3-4D echo gehad! Kei gaaf!!! Bij deze de foto’s!!!
    Alles is prima, een mooi gemiddeld kindje qua lengte, dikte, en groei. Kom precies uit op de uitgerekende datum!

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    En nog een van de zijkant! Ik ben vet trots!!;)

8. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mariaatje... Wauw!!! Wat een mooie foto's!!!
    Natuurlijk ben je super trots! Echt hele mooie foto's en heel duidelijk ook! Zo spannend nu he... hoe die kleine er uit ziet als hij/zij geboren is...

Heb je stiekem nog steeds het geslacht niet gezien?

Geniet er maar lekker van van je foto's!

.... Hier vandaag weer een spooknacht... Al vanaf 4 uur wakker en nu toch maar uit bed gekomen. Nu lekker op de bank liggen en wat tv kijken... Hopelijk val ik dan wel weer in slaap...
    Maar moet zeggen... Het is lang geleden dat ik 's nachts wakker ben geworden en niet meer kon slapen...

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Thanks!!:D
    Nog steeds het geslacht niet gezien nee, ik moet zeggen dat ik het ook niet mis hoor, de wetenschap wat het gaat worden! Ik vind het wel spannend tot nu toe!

Pfft... Ook al 4 uur, bij mij was het vanmorgen gelukkig de wekker die me wakker maakte. Drink je 's avonds iets van warme melk voor je gaat slapen? Met honing of zo? Ja ik weet het, lekker is het niet maar misschien helpt het? Fijne dag vandaag.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje wat een mooie foto's zeker goed gelukt!!!!

jullie waren er vroeg bij vanmorgen ;)

wij hebben met jayden de box met 30 weken neergezet zodat de hond kon wennen en we hadden toen ook nog eenpoes, die mocht natuurlijk er niet in dus kon ik er nog ff balonnen indoen.
    Nu staat ie gewoon nog steeds, jayden gaat er al een hele tijd niet meer in dus heb m al wel weer omhoog gezet en een roze boxkleed erin haha.

wat is het een lekker weer he echt heerlijk gisteren lekker met jayden de hele dag in de tuin gespeeld. vandaag moet ik helaas werken maar morgen word t als t goed is ook mooi.

kunnen jullie ook nog een beetje van het weer genieten??

11. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als ik 's nachts naar beneden ga drink ik meestal wel een beker warme melk met honing... Ik vind dat ook best lekker hoor...
    En dan zet ik de tv aan... Meestal val ik dan op de bank nog wel een beetje in slaap...

Zo ook vannacht... Maar helaas ben ik dan toch minder fit...

Vandaag dus maar een lekker dagje thuis aanrommelen en met een boekje de zon in!

Geniet van de zon allemaal...

ps en vergeet je gezicht niet in te smeren voor het geval dat je gevoelig bent voor een zwangerschapsmasker... Zou zonde zijn...

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: eigenlijk nog niet over nagedacht.. ik denk dat ik rond de 32 weken ga wassen?
    Fijn dat je geslaagd bent, we willen wel foto's zien he als het kamertje af is :)
    Wij hebben indderdaad ook een dekbed in een hoes voor de hond, stuk goedkoper en hij slaapt er prinsheerlijk op!

Zip: wij hadden de box de vorige keer ook al vrij vroeg staan hoor, kon de hond er ook alvast aan wennen. Lekker doen wat je zelf wilt!

Mariaatje: wauw wat een lekker snoetje, ik zeg een jongen :p.
    Tuurlijk ben je trots, leuk hoor!

Zo de zolder is weer helemaal schoon en netjes, 's middags ben ik nog met een vriendin en haar dochtertje naar de kinderboerderij geweest, dus heb de dag goed omgekregen :D.

Vanmorgen geweest winkelen, moest nog wat kado's kopen en nu lekker het zonnetje in! heerlijk he die lente! :D

13. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Ha dames,
    Mariaatje; wat een gave foto's, mooi hoor!!!

Hier staat de box eigenlijk ook nog steeds... zolder nog aan het verbouwen en past wel in de garage erbij, maar daar staat het al behoorlijk vol en dadelijk beschadigd ie, en ach, hij staat niet in de weg... gebruik hem voor floor niet meer... maar ja...

Onze hond heeft een buitenren, ook 's nachts, met binnenhok en in het binnenhok nog een geisoleerd binnenhok met stro... ligt daar altijd heerlijk! Hier geen honden binnen...

's Nachts slapen, hier ook een drama... nu al... elke dag om 4.00uur wakker, heb je wel wat aan je dag zei een vriendin al... maar ik word er niet vrolijker van... en elke avond vanaf 17.00uur helemaal kapot, super slap en misselijk... had ik bij floor helemaal niet... dus dat is wel wennen... en 's nachts zoek ik er ook niet uit, ben dan echt super moe... gelukkig afgelopen nacht om 5.00uur wel weer in slaap gevallen...

Kleertjes wassen; zou er bijna weer aan willen beginnen.... heerlijk!!!:D Gisteren was een vriendin hier met meisje van 6 weken.... en straks was ik bij een vriendin en die hoeft nog maar 8 weken...waaaah, ik moet nog zo lang... Broeken zitten 's avonds al niet meer lekker... maar ben nog geen kilo aangekomen (gelukkig...:))

Van mij mogen de poetskriebels wel effe komen... tis nodig...;)
    ga toch maar effe wat ramen wassen, het is wel lekker weer!!! En floor slaapt nog, dus begin ik voor, kunnen we straks 'samen' achter doen...

Dit weekend alleen met meisje thuis, manlief gaat lang weekend snowboarden...achja, rust...;)

Tot snel...

14. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    mmm, denk pas mijn banner eens een keer aan... maar hij is te 'groot' zegt ie telkens... wat doe ik verkeerd?!
    ga toch maar eerst ramen wassen...

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Mijn cursisten zijn vandaag geslaagd, dus ik ben morgen lekker vrij en van plan om zeker ook een beetje van het mooie weer te gaan genieten ja!!
    @ Zip: Ja je kunt het ook gewoon lekker vinden natuurlijk! Hihi… Ik hou er niet zo van, maar het helpt wel en dat scheelt!
    Ik zie in mijn gezicht al wel een hele hoop vlekjes die steeds donkerder worden, heel vaag… Vraag me af of ik me nu dus toch al in moet gaan smeren?
    @ Heide: Echt? Een jongen? Mhhh… ik ben nog niet overtuigt…. ;)
    Wat fijn dat je zolder lekker klaar is, dat geeft zo’n heerlijk gevoel!!
    @ Mjanne: Jij zal volgende week ook baat hebben bij die zomertijd, ben je tenminste om 5.00 wakker! J
    Nu wel misselijk? Misschien een jongen?
    Fijn weekend met je meisje, hopelijk blijft het lekker weer en kun je blijven genieten!
    Geen idee wat er mis gaat met je ticker… :(

Ben vergeten te vertellen gisteren dat de cystes in het hoofd van de baby helemaal verdwenen zijn (hadden ze ook al voorspeld) niks geks te zien op de echo’s en hij/zij loopt helemaal op schema, ook volgens deze echoscopiste is de vermoedelijke bevallingsdatum 16 juni.:)

16. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ mariaatje... Wat fijn dat er niets geks meer te zien is! Kun je lekker onbezorgd verder genieten!

Ik zou als ik jou was zeker gaan smeren... Ik heb me laten vertellen dat de uv straling nu het sterkste is... Dus beter een beetje te veel smeren dan te weinig en te laat beginnen...

Ik heb me gister en vandaag al ingesmeerd en zal dat ook maar blijven doen...

17. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dinsdag weer een paar foto's gemaakt... Buik is al flink gegroeid!

Bekijk bijlage 139774

Hoe is het met jullie buiken?

18. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bekijk bijlage 139776

30w4d...

Helaas komen de kilo's er bij mij niet alleen op mijn buik bij... Maar goed daar valt nu toch niets aan te doen... Dus daar kan ik na de bevalling mee aan de slag!

19. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Wat een mooi buikje heb je!!! Wauw en zo duidelijk die streep er op ook! Kei leuk, en mooi! Tja, die kilo's... :cool:Wil je borstvoeding gaan geven? Dan schijnen ze er snel vanaf te zijn!
    En anders, lekker sporten...
    Truste!

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mooie buik zip!!
    en die kilo's je doet er voorlopig toch niks tegen, bij mij beginthet nu ook behoorlijk te komen benondertussen al 70 kilo met me 1,60.
    Ach straks met de bv goed gezond eten en t is dan zomer dan doe je vaak ook meer en dan is t er zo weer af.

ik zal vanmiddag of vanavond ook weer buikfoto's nemen ik heb echt een lage buik zeg maar net of ze al ingedaald is.

mariaatje je hebt je legerkinderen er weer doorheen geloodsd :D lekker genieten van het weer vandaag, wat ik begreep is vandaag de laatste echt lekkere dag t weekend word t weer minder

mjanne miss moet je de rest van je onderschrift ff verwijderen voor je een banner plaatst.

Deel Deze Pagina