@ mariaatje... Jeetje meid! Het zit echt helemaal niet mee... Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van die buurman en kan me ook voorstellen dat je daardoor ook niet echt uitkijkt naar je verlof. Het zou wel heel erg jammer zijn als je door de buren niet kan genieten van je verlof... Een tijd waarin je juist moet gaat genieten en tot rust moet kunnen komen.... Moeten wij met z´n allen al het gereedschap van de buurman weg komen nemen?!?!?! :x :x :x Nou meid hoop dat hij begrip voor je op kan brengen en rekening met je wil houden! Hopelijk kun je vanacht goed slapen... dat zou ook al helpen...
mariaatje, wat balen zeg van de buren! houden ze zich wel een beetje aan fatsoenlijke tijden? anders kan je miss een keer de politie bellen. hopelijk zijn ze klaar als je verlof begint! die sleuven zouden helemaal niet zoveel tijdmoeten kosten! als je t laat doen zijn ze vaak in 1a2 dagen klaar dus ze moeten gewoon opschieten! die angsten van kunnen wij dat wel zijn heel normaal hor in het begin zal je af en toe zoiets hebben van waarom huilt ie nou?? maar op een gegeven moment heb je alles helemaal door. ik had t met 6 weken in ene dat ik dacht van hey alles loopt eigenlijk wel lekker heide dat gevoel herken ik idd vooral aan het einde van de dag als ik veel gedaan heb. mebuik is idd wel erg groot, wel vergelijkbaar van toen ikmet jayden 38/39 weken was. De gyn belde vanmiddag ook nog dat ik morgen ochtend nog ff een buisje bloed moet prikken omdat ze ook me rhesus na wilt kijken (of ik dus geen afweerstoffen aanmaak). ikmochtook vanmiddag nog komen maar dat wilde ik niet omdat ik me na die 6 buizen van vanmorgen nogal slap voel. Dat was logisch zei ze omdat me bloeddruk ook erg laag is (heb ik altijd) dan kan 6 buizen een aardige aanslag zijn. ik baal er wel van hor, me zwangerschap ging zo lekker en voelme eigen best goed en dan komt dit. nou verder even niet veel te vertellen, ga ff hondje uitlaten en dan me bedje in. ik wens iedereen een goede nacht met een lange slaap toe
Cilla: doe dan maar even wat rustiger aan nu he! Voel je de kleine meid nu wel weer goed? Wel super dat ze alles meteen serieus nemen en je goed nakijken, beter evengoed na kijken dan dat ze later achter dingen komen toch? Bij jullie ook zo'n mooi weertje? Ik ben net even uit de zon gegaan, werd wel erg warm (is ook nooit goed he ). Straks gaan we naar onze eerste bbq van dit jaar, heb er wel weer eens in na zo'n lange winter. Vammorgen de blije doos opgehaals, vind hem altijd wel erg leuk. Zitten eigenlijk wel bruikbare dingen in. Dus Cilla, ik zou hem toch even gaan halen hoor
@ verbouwing: vandaag was het weer raak Gelukkig hadden we een brunch bij mijn oom met zijn 16en, dus een hoop bij te praten en de dag is al snel gevuld! Daarna gordijnen geshopt voor de kinderkamer, leuke gevonden. Groen geruit, duurt alleen 3 a 4 weken voor ik ze heb @ Heide: wat heerlijk dat je al hebt kunnen zwijmelen met zon klein kereltje, die kleine voetjes en handjes, zóó schattig!!! Krijg je al zin in je eigen kleine hummel!! Zwaar daar beneden? Hangbuikje? Pfft Hier ook hoor en vermoeide voeten @ Zip: Ja, hihi, komen jullie me helpen om de buurman te slopen? Heb wel heerlijk geslapen, van half 10 gisterenavond, tot half 9 vanmorgen. Wekker maar gezet, anders had ik nu nog gelegen denk ik! @ Cilla: Ik heb er ook aan zitten denken om de politie te bellen, maar dan begin je ook niet zo lekker met elkaar als nieuwe buren, dus beter zelf een keer confronteren denk ik dan En, ze beginnen pas om 9 uur s morgens gaan tot een uur of 10 s avonds door, dus eigenlijk niks strafbaars Alleen de tijden dat wij thuis komen, zou het wel fijn zijn als het rustig is En dat is nooit Ik las op je Hyves al van alles, en nu hier ook Pfft, dat gaat zo tegen het einde allemaal even niet zo lekker he? Pfft, meid doe maar rustig aan hoor, goed aan jezelf denken, en anders moet jullie meisje het maar even doen met Woezel en Pip, en wachten jullie gordijnen maar tot na de zomer. Nu goed naar je lijf luisteren, dat is ff belangrijker! *knuffel* Och, nou lees ik bij Heide dat ze de doos bij Prenatal op kon halen, helemaal vergeten! Nou ja, dan maar na het weekend!
op hyves sta ik helemaal achter je hor maar denk je niet dat het erg druk word die gordijnen met de muurschildering? ik voel ons meisje wel weer helemaal goed eigenlijk meteen toen ik aan de ctg lag al. tja ik wacht vrijdag evenaf wat de gyn danzegt, miss zal ik ook wel minder moeten werken k hoop t niet want dan moet ik ook eerder met verlof, maar ja we zien het wel ffies. heide wat zat er allemaal inindedoos? want de prenatal is voor ons bijna 3 kwartier rijden. ik had al gevraagd of ze m op wilde sturen dat had ik met jaydenook gedaanmaar krijg geen reactie hoe was de bbq?? ben benieuwd wat het weer vandaag doet t is hier nog erg mistig wat meestalweleen goed teken is.
Ja dat is dus precies waar Bas ook bang voor is. Te druk, en hij vindt ruitjes ouwbollig in combinatie met de muurschildering. Nou ja... We gaan morgen terug... Een meisje dat bij mij op gym zit, had ook teveel vruchtwater en heeft inderdaad gedwongen minder moeten gaan werken. Ze vind het nu wel prettig, maar baalde er in het begin ook stevig van. Fijn dat je je meisje weer goed voelt, dat is toch wel beangstigend hoor... Ik heb dagen als ik zelf druk ben, dat ik hem minder voel en dan ben ik erg blij wanneer ik 's avonds op de bank plof dat ie van zich laat horen! Pas goed op jezelf!
jaik vind diegordijnen op zich wel heel leuk, enne ruitjes zijn juist een come back aan t maken.... maar idd icm de muurschildering weet ik niet of dat goed gaat. hopelijk vinden jullie iets wat jullie beidemooi vinden
Mariaatje: oh da's nog tijd genoeg voor gordijnen toch? Wat jammer dat Bas ze niet mooi vind... lijkt me heel vervelend als je zo'n verschillende smaak hebt! Kan me wel voorstellen dat effe gordijnen rustiger zal zijn. Succes vandaag! Cilla: hmm, 3 kwartier is wel ver rijden ja.. misschien iemand vragen die toevallig in de buurt komt? Uhm wat zat er in?: een fopspeen met I love mama (die heeft Nienke nu nog ), pampers, kortingsbonnen, flesje van avent, spuugdoekje, blikjes alcoholvrij witbier , sudocreme, een lief rompertje en wat klein spul nog. Niet superveel, maar wel bruikbaar vond ik. De bbq was heerlijk! Gelukkig dat je jullie meisje wel weer goed voelt, is toch een beetje een geruster gevoel lijkt me.
Bah wat een ander weer vandaag he, hebben een dag mogen proeven van de zomer en nu weer regen . Vanmorgen weer naar een tweede hands kledingbeurs geweest met een vriendin en mijn zus. Redelijk geslaagd weer . Heb 8 stuks voor 20 euro nu en ziet er nog uit als nieuw, dus dat is een goede deal toch? Alleen broekjes vind ik vaak slecht, komt omdat Nienke heel smal is.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie mening, misschien zit er wel wat in. Te druk is ook niks voor die kleine... Morgen gaan we terug, misschien is effen wit ook ook wel leuk... Het is wel erg rsutig hier de laatste tijd!! Ik vonde de blije doos wel leuk! Inderdaad wat Heide schrijft zit erin. Ik vond hem leuker dan de doos van de babydump. @ Heide: wat fijn dat he zo goed geslaagd bent met kleertjes, heerlijk!! @ Cilla: Hoe voel je je?
heide t lijkt me echt leuk zo'n beurs,ik had gekeken of ze hier ook worden gehouden. maar dat is er maar 1 en die gaat vanuit een kerk en die is echt bedoelt voor armlastige mensen... en tja we zijn niet rijk maar ja we hebben genoeg dus dan wil ik daar niet rond gaan lopen. mariaatje succes vanmiddag met de gordijnen het is lastig als je iets in je hoofd hebt om dan wat anders uit te zoeken. en idd erg rustig hiero, krijg nog maar 1 a 2 e mails per dag dat iemand gereageerd heeft. na sterre komt ook al bijna terug dat hebben we er weer 1 bij. hier was het gisteren trouwens nog prima weer, niet zo mooi als zaterdag maar toch erg lekker dus zijn we ff naaar de kermis geweest. jayden is voor het eerst alleen in de draaimolen en in een soort treintje geweest, ik stond helemaal met tranen in me ogen omdat ik m zo groot vond me kleine mannetje (zullen ook wel hormonen zijn ) vandaag ff aan de schoonmaak, t wordt vanaf woensdag weer super lekker weer dus dan wil ik alleen te hoeven stofzuigen haha. mjanne weet je die site al van je zus???
Hey meiden... Heb wel meegelezen maar even niet gereageerd... En had zelf ook niet veel nieuws... Maar natuurlijk blijf ik nieuwsgierig naar nieuws van anderen... @ godijnen... Breek me de bek niet open... Lastig is dat he... Hopelijk vind je vandaag iets moois wat jullie beiden mooi vinden. Bij de HEMA hebben ze nu een actie met gratis maken. Ik denk dat wij daar morgen maar eens gaan bestellen... Ben al zo lang rond aan het kijken maar vind steeds niet wat ik zoek of vnd het te duur... Dus nu maar gewoon bestellen! @ lekker weer... Hier was het gister helaas niet zo lekker meer... Maar fijn dat dat bij jullie wel het geval was! Fijn he die hormonen die de kop op beginnen te steken... Dan is het bij jullie al vroeg kermis... Hier is dat altijd pas in de zomer... Hier een drukke dag vandaag... Dadelijk eerst even op de thee bij mijn beste vriendinnetje... Vanmiddag komt een andere vriendin bij mij op de thee en vanavond komen mijn schoonouders eten.. Dus ook nog even boodschappen doen tussen door... Ik merk wel dat het slapen steeds minder goed gaat... Ik had gister avond ook echt last van mijn dikke voeten. Het wordt steeds erger... Ze stan echt bol bovenop. Ook het omdraaien gat sids minder soepel waardoor ik dan toch steeds een beetje wakker ben als ik ga draaien... Maar goed misschien dat ik tussendoor ook nog even kan gaan liggen vandaag... Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
zip leg je matras bij je voeten ietjes omhoog dmv een kussen oid, dan heb je er overdag een stuk minder last van. drukke dag vandaag! veel plezier. heb net ff me buik opgemeten om te kijken of ie echt zo groot is. als ik niet zwanger ben is ie rond de 80-83 cm, en nu 108 cm. heb ff gekeken in me zwangerboek vanjayden toen was ik ruim 37 weken met 108 cm dus hij is idd erg groot hahaha. moet echt ff foto's maken t is net of er een skippybal inzit haha
Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwe foto´s! Tjee dat is dan wel een heel groot verschil.... Maar goed meid... Dat wordt dus echt een beetje een pas op de plaats maken... Ik slaap al een tijdje met mijn matras omhoog... heb er inderdaad een kussen onder gelegd... En overdag heb ik ook vaak mijn moeten omhoog... Maar helaas toch last van het vocht. Er zal weinig aan te doen zijn. En het schijnt erbij te horen... Dus we doen het er maar mee! En natuurlijk mag ik nog niet klagen... Want als dat het ergste is dan is het ook wel vol te houden... Het is alleen een beetje vervelend.
@ Cilla: We zijn niet meer voor gordijntjes weg geweest vandaag, mijn schoonvader kwam langs daarover zo meteen meer Mails over nieuwe berichten? Kun je dat instellen of zo? Haha, meid, kleine mannetjes worden ook groot! Wacht maar tot ie met zijn eerste vriendinnetje thuis komt! Zo meteen heb je jullie klein meisje om je zo om te bekommeren! @ Zip: Jij ook succes met het gordijnen leed! Succes met alle kwaaltjes, maar bij jou duurt het ook allemaal niet zo lang meer he? Pfft de weken vliegen voorbij zeg!! Een voordeel, zodra jullie menneke er straks uit is, is dat als het goed is ook meteen weer over!! Euh goed Schoonvader Die was dus hier. Eigenlijk een heel goed gesprek. En ik heb kunnen zeggen waar ik mee zit, waarom ik me terug heb getrokken uit die ellende en dat geroddel bij hun thuis. Hij vertelde mij op zijn beurt dat niet ik degene ben die hen boos heeft gemaakt, maar dat dat Bas is, en ik, omdat ik partij voor hem kies dus mee wordt gesleurd in alle ellende en sommige dingen niet goed heb aangepakt. Nou prima zeg ik, maar jullie op jullie beurt ook niet, en ik ervoor pas om me zo te laten behandelen. Nou, dat begreep hij wel, en hij vertelde dat ik dat ook best tegen de-hoofd-boosdoener kan zeggen, dus dat gaan we dan maar doen. Hij is hier naar toe gekomen om te praten, en nu heb ik toegezegd dat ik haar ga bellen om een afspraak te maken (dan maar bij hun thuis) . Pfft geen zin in, maar ik hoef me dus ook niet onder te laten sneeuwen Nou, we zullen van de week eens bellen, ik hou jullie op de hoogte
@ mariaatje.... Nou fijn dat de eerste stap gezet is... En hopelijk dat het dan nu met je schoonmoeder ook helemaal goed komt! Wat betreft de gordijnen... Kreeg vandaag weer een folder binnen van Leenbakker dat daar ook weer gordijnen zijn die gratis worden gemaakt... Dus wie weet heb je er iets aan...
@ Zip: Thanks voor je steun... Ik heb even op de site van de Leenbakker gekeken, mhh... Weet het nog niet, ga er wel even langs van de week. Online is het vaak toch moeilijker te zien. Hoe staat het met jou kamertje?
Cilla: wat gek dat het zo verschilt per regio he, hier zijn die beurzen er heel veel in voor- en najaar. Je kunt er ook kleding inleveren en die wordt dan verkocht voor jou, je krijgt dan een deel van de opbrengst. Meestal worden ze georganiseerd door een clubje vriendinnen of moeders. Dus ik zou zeggen...verhuizen haha Kleine mannen worden groot he...wel stoer dat ie al alleen durfde hoor! Zip: wel allemaal leuke dingen waar je het druk mee hebt toch? En ja de draaien herken ik ook, ben meestal even wakker daarna en de kleine in mijn buik draait gezellig met me mee Cilla: ben benieuwd naar je buik, FOTO!! Mariaatje: fijn dat jullie zo open hebben gesproken samen, lucht ergens ook wel op lijkt me. Tja en nu met moeders dus nog? Zal vast allemaal wel goedkomen.