Ben de weken werken nu toch wel een beetje af aan het tellen merk ik.... pff nog 5 weken. Ergens vind ik het werk nog wel leuk hoor en moet ook nog veel afluiten en overdragen voor mijn verlof dus heb nog genoeg te doen. Maar lijkt me ook heerlijk om verlof te hebben en alleen nog maar met voorbereidingen bezig te zijn ! Mariaatje: werk jij tot de 34 of 36 weken?
mariaatje lekker zijn ze boos op Bas krijg jij t op je bord,en t lijkt me nogal logisch dat je achetr je mannetje staat! maar inieder geval is de eerste stap gezet, ben benieuwd hoe je s-moeder reageerd. succes met je gordijnen zoektocht, neem je wel een kleurstaaltje van je muur mee? kan je kijken wat mooi staat. wij hebben gisteren de geboortekaartyjes echt besteld zooo blij , ik wilde m eerst aan jullie laten zien maar dat doe ik lekker niet want jullie weten verder alles al (naam en geslacht) dus deze krijgen jullie pas na de geboorte te zien. heide miss zal ik zelf eens met wat vriendinnen zo'n beurs organiseren hier in de tuin gewoon om te proberen miss breng ik andere mensen op een idee ik ben ook aan het aftellen hor, nu nog 6 weken en 3 dagen werken haha als ik teminste mag blijven werken. gisteren hier ook de paas versiering neergezet, er moeten alleen nog wat meer eieren in de boom en dan is dat ook klaar. vanavond gaan we foto's maken dus vanavond of morgen zet ik ze erop. nou dat was t weer ffies
owja mariaatje als je op plaats reactie klikt, staat onderaan ergens e-mail notivicatie, die heb ik ingesteld op direct. als 1 vanjullie reageerd krijg ik dan een mailtje. maar als jullie 4 reacties plaatsen en ik kijk in de tussentijd niet staat niet me hele inbox vol want je krijg 1 mail totdat je kijkt.
@ Heide: Ja ik hoop wel dat het goedkomt, al is het maar voor Bas. Pfft Ik hoop dat als ik een zoon krijg, ik niet zo onuitstaanbaar wordt. Bah Ik snap dat je met je verlof bezig bent, logisch ook hoor. Het begint toch wel wat zwaarder te worden allemaal nu he? En jij hebt Nienke nog rond lopen Pfft! Ik blijf werken tot 34 weken, heb 29 april mijn laatste werkdag. Ik kom nu die vrachtwagen al nauwelijks in @ Cilla: bedankt voor de kleurstalen-tip Ik neem denk ik gewoon witte gordijnen, om het wat rustiger te houden in de kamer Wanneer krijg jij meer te horen over het wel/niet blijven werken? En hoe is het met de bloeduitstortingen? Ik ben vandaag bij de vk geweest, en alles was prima in orde! Buikje groeit goed, en ik was maar 1 kilo aangekomen. Dus dat is hartstikke mooi, en geen zorgen meer voor een verhoogd suikergehalte. Ik moet de Anti-D prik gaan halen en ze gaan ook nog wat zaken controleren, zoals suiker en ijzer? Hartje klopte weer prachtig, en ik voel me ook gewoon goed. Behalve wat vermoeider dan! Vanavond wel een avondje bankhangen met mijn vent, soapie kijken, en misschien wel even de oogjes dichtdoen! Truste!
je suiker word niet standaard getest, je hb word getest en ze kijken of je niet al anti stoffen van je rhesus in je bloed hebt (totaal 1 buisje). ik krijg vrijdag alle uitslagen, dus dan zal ik ook horen of ik wel niet of minder moet werken.... merk wel dat t echt zwaar begint te worden, t net of me lijf het nu gewoon genoeg vind. ik voel me slap en futloos vrijdag maar wel ff tegen de gyn zeggen. wat ik wel echt super vind, afgelopen vrijdag een korte echo gehad, as vrijdag 1 van een half uur en dan volgende week donderdag de 30 weken echo zo heb elk nadeel toch een voordeel. bloeduitstortingen worden wel steeds meer,maar ja zal er wel bijhoren haha. ben benieuwd naar de gordijnen denk idd dat ik ook voor witte zou gaan met jouw kamertje, welke kleur zijn je meubeltjes ook echt wit of creme ofzo? dan kan je daar ook nog voor gaan. een kilo is super netjes!! bij mij vliegen ze ernu echt aan haha. t is trouwens rustig vandaag hiero.......waar zit iedereen??
Cilla: oe, jij houdt het spannend!! Haha, herinnert me er weer aan dat ik jouw mijn adres nog moet pb-en Mariaatje: kan me voorstellen dat het een hele klim is in zo'n vrachtauto!! Ik vind in en uit de auto soms al lastig haha! Wat fijn dat alles goed was bij de vk, en weer mooi mogen luisteren! 1 kilo is netjes hoor! Heb je geen groeiecho binnenkort? Ik heb hem met de 30 weken nu al, en ik geloof dat het bij Nienke bij de 35 pas was.. Cilla: dan mag je lekker veel kijken naar je kindje al, leuk! Inderdaad maar even aangeven ja, en proberen je rust te nemen he! Trekken die bloeduitstortingen straks weer weg?
Vandaag gewerkt, daarna even wat boodschapjes en vanavond mijn eerste les zwangerschapsyoga weer gehad. Dus lekker kunnen ontspannen na een drukke dag . Nu even lekker bankhangen en hopen op een goed nachtrust... Nienke was vannacht weer aan het spoken helaas, is 2 uur lang wakker geweest vannacht en om 5:45 ging de wekker...pfff. Dus nu beetje gaar . Morgen heb ik vrij dus gaat vast helemaal goedkomen. Welterusten voor straks en tot morgen!
@ Cilla: Vrijdag al alle uitslagen? Das snel. Ik hoop voor je dat alles oke is, en je gewoon nog even door kan weren. Des te langer kun je straks genieten van je meisje Meubeltjes zijn ook wit, dus wit is denk ik wel het handigste. Er komen rolluiken voor het raam, dus het maakt niet uit of ze verduisterend zijn of niet Ik was ook heel blij met mijn kilo Na die shock van vorige keer, 5 kilo. Pfft! Ben nu in totaal 12 kilo bijgekomen Is nu al gemiddeld en we moeten nog 10 weken @ Heide: Ik krijg met 35 weken nog een echo, om te kijken voor voldoende vruchtwater, en of de baby al goed ligt Maar mijn vriendin is heftig aan het mailen met de Fontys Hogeschool in Eindhoven. Daar zit de opleiding voor echoscopie, en ze zoeken nog proefkonijnen! Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt! Lekker als de kleine meid aan het spoken is Jij kan nu ook al je rust gebruiken! Hier gaat het slapen verbazingwekkend goed de afgelopen week *afkloppen* ik gun het jullie van harte want het is heerlijk! @ Zip: Hoe gaat het?
mariaatje krijg jij er geen 1 met 30 weken dan? ik krijg m met 30 weken (groeiecho) en 36 weken (liggingsecho). jammer dat eindhoven toch eenstukkie rijden is voor mij anders had ik me ook wel aangemeld haha. heide hoe is de nacht gegaaan?? jayden kwam ook om 2300, hij riep au au en flessie dus ik heen had ie ook allemaal wit speeksel zo sneu dus een flesje gegeven en hij heeft lekker bij ons geslapen denk dat ie een droge keel had ofzo. ik heb even naar me vrije dagen gekeken, en als ik nu zou moeten stoppen met werken, dan heb ik na me verlof genoeg dagen dat de kids nog 4 weken niet naar de oppas hoeven(dusdedinsdag en donderdag vrij). Dus stiekem hoop ik wel dat de gyn zegt dat ik moet stoppen ik sta altijd alleen en t word wel echt zwaar, kan niks uit handen geven overdag. ik zal dan alleen als ik 33 tot 35 ben regelmatig even heen moeten om bestellingen te doen de financien te regelen ed. maar das lichamelijk niet zwaar en dan kan me baas wel gewoon op vakantie. sterre al terug van vakantie????
Mariaatje: heerlijk dat je zo goed slaapt! Zou wel leuk zijn als je proefkonijn mag zijn he! Cilla: Je kunt ook zelf aangeven als het je te zwaar wordt toch? Hoef je nier persee de uitslagen voor af te wachten. Kan me goed voorstellen dat als je altijd alleen bent het zwaarder is. Wij werken over het algemeen ook alleen, maar het zijn aaneengeschakelde woningen, dus ik kan altijd mijn collega van de buren vragen. Dat is wel fijn! Heerlijk je kleine man bij jullie in bed gehad, ook wel af en toe lekker he . Nienke slaapt nooit als ze we haar bij ons in bed nemen, alleen als ze écht ziek is. Anders gaat ze zingen en verhalen vertellen...haha. (is een beetje een kwebbelkont) Maar mag niet klagen want vannacht heeft ze mooi het klokje rond geslapen en hebben wij ook een goed nacht gehad dus! Is het bij jullie ook zo'n mooi weertje, heerlijk zeg!
grrr nee het is hier bewolkt, t is niet eerlijk. ik wacht toch vrijdag even af, ik hoor t allemaal wel ffies
Ha, weer leuke verhalen over geboortekaartjes bestellen, kamertjes die (bijna) af zijn, laatste echo's en bijna met verlof gaan... Hier net MvM op de stoep gehad... Dus ik mag gaan beginnen met blauwe bussen vullen... Hier lekker zonnetje... als floor dadelijk wakker is fiets ik nog even naar mijn moeder... van hard werken krijg ik last van mijn stuitje, maar van stilzitten ook... dus moet nog even een tussenweg zoeken... Ik heb 19 april de 12weken echo en 20 april intake bij de VK, hoef niet meer naar gyn, das wel prima! 19 april ook uitslag van internist, dus dan zijn we weer helemaal bij... Floor wordt gelukkig eigenlijk nooit wakker 's nachts... (afkloppen...) alleen afgelopen zaterdag bij opa en oma een uur wakker gelegen, tja, op een ander en schoonmoeders staat misschien al aan haar bedje als ze 1x kucht... en dat doe ik niet... ik slaap overal doorheen.. ... Adres pb-en, moet ik ook nog effe doen... komt eraan! Oja, die site: Outlet positiekleding | Outlet Procent ik ga zo eens even kijken... Kilo's... tot nu toe... 0 kilo... maar goed, ben nog maar 10 weken zwanger he... we zullen zien deze keer... Morgen ook vrij, dus wellicht tot morgen...
@ Cilla: Nope, geen met 30 weken! Pas 35 Helaas kom ik niet in aanmerking voor de echo op de Fontys, te lang zwanger! Mijn vriendin wel, en die heeft vandaag toevallig een echo gehad, en gehoord dat ze een jongen krijgt! 2 jongens voor haar! Wanneer hoor je meer, over het wel of niet blijven werken? @ Heide: Fijn dat Nienke weer zo lekker heeft geslapen vannacht. Kun jij ook weer even bijtrekken! Het weer was echt super vandaag!!! @ Mjanne: Fijn dat het zo goed gaat met jou! En gewoon bij de vk is toch heerlijk!!! Ben benieuwd wat de internist nog gaat zeggen! Fijne avond!!
Hey meiden... Heb gister wel gelezen maar niet gereageerd... Had een helse nacht gehad en bijna niet geslapen dus had echt geen puf meer over gister. Er was niets ernstigs waardoor ik niet had geslapen maar kon gewoon de slaap niet meer vatten nadat ik naar de wc was geweest en was echt heeeeeel moe... Vanacht gelukkig weer beter geslapen dus ook weer meer puf om mee te schrijven... Gister naar de vk geweest en alles zag er weer goed uit... Bloeddruk nog steeds netjes en het was weer super om het hartje even te horen! Ons menneke maakt het nog steeds goed daar binnen! Ik wens jullie een fijne dag en hoop voor ons allemaal dat het zonnetje lekker door wil komen en dat we daar dus lekker van kunnen genieten vandaag!
Mjanne: Succes met bussen vullen . Wat fijn dat je gewoon bij de vk mag blijven! Ga straks ook even op de site kijken. Mariaatje: jammer dat je al te ver bent voor de fontys.. Zip: alles weer goedgekeurd, fijn! De zon komt hier al voorzichtig, dus hoop ook op mooi weer! Vandaag nog een dagje vrij, straks even boodschappen doen en dweilen en dan vanmiddag iets leuks doen (weet nog niet wat).
@ Zip: Jeetje wat balen van je helse nacht, wel fijn dat je weer even bij hebt kunnen slapen, maar zulke nachten breken je echt op he? Ik hoop voor je dat ze niet te vaak voorkomen Heb je geen profijt gehad van de overgang naar de zomertijd? In elk geval een hele geruststelling dat alles oke was bij de vk, lukt het je wel om er nog een beetje van te genieten allemaal? Mijn dag vandaag: kei moe Wel goed geslapen, vannacht wel wakker geworden met buikpijn en misselijkheid, vandaag ook nog wat buikpijn en veel harde buiken. Dus ik vermoed dat ik te veel doe, en wat rustiger aan moet gaan doen Morgen krijgen we te horen wat er bij defensie gaat veranderen aangezien ze 1 miljard moeten gaan bezuinigen. Ik ben heel benieuwd ik vrees zelf absoluut niet voor mijn baan, maar bij Bas op het werk is er mogelijk sprake van het sluiten van de vliegbasis Dus is wel even erg spannend We lopen er maar niet te veel op vooruit, maar het kan wel eens erg zeer gaan doen. Ik heb Bas de keuken ingestuurd, die mag vandaag koken, zo meteen douchen, daarna nog naar de gym, en dan gauw naar bed voor het laatste werkdagje morgen EN MORGEN KOMT HET KAMERTJE!!
Mariaatje: harde buiken die pijn doen, zijn niet goed nee. Lekker rustig aan doen! Oef dat is inderdaad even spannend bij defensie, ik hoop dat het mee zal vallen voor jullie!! Leuk, leuk, leuk het kamertje morgen én een kaartje gevonden! Jullie zijn goed bezig zeg!
@ Heide: Ja dit is niet fijn... Vanmorgen weer opgestaan met buikpijn, ik zit echt even te twijfelen of ik zo wel ga werken ja of nee. Buikpijn zit vrij hoog... Op de een of andere manier heb ik nu het idee dat het meer mijn maag is of zo... Shit, hier baal ik van, want het doet echt pijn! Ja ben ook echt blij met het kaartje, daar hoeven we ons niet meer druk om te maken... En toevallig staan er 2 hele leuke teksten op, waarvan we denken: "Beter goed gejat, dan slecht verzonnen" toch? Hoe gaat het met jou? Grtz