wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Yeahh..alweer een zwangere!! Gefeliciteerd!
    Nog 3 te gaan.....:D:D

Hier even weinig reactie van mijn kant..ik zit te wachten op de eisprong, heb hem nog niet gespot.

2. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ben je wel aan het testen Enas? en hoe regelmatig is jou cyclus?
    Wij gingen vrij gelijk op... ik heb mn ei dit keer wat eerder gehad.. (zatdag pos. ovu test en zondag nega. ovu test) Geen idee wanneer mijn ei is geweest, ik heb niets gevoeld..

3. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ik heb normaal gesproken een redelijke cyclus..30/31 dagen, dus dan zou het bij mij kloppen..en aankomende week mijn eisprong hebben. Ik ben nu met dipsticks aan het testen, 1 keer per dag, en als hij donkerder wordt doe ik 2x per dag.

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hello Ladies!

Hoe gaat het vandaag?
    Ik heb echt krampen, de hele dag al. Ook echt van die hele pijnlijke, begin me echt zorgen te maken...
    Verdorie...
    Heb al een topic geplaatst bij "vraag het de verloskundige" maar die zijn volgens mij niet zo vaak online want tot nu toe geen reactie.
    Mijn verloskundige zou me vandaag nog terug bellen, tot nu toe nog niks gehoord...:x

In het boekje van de verloskundige staat nl. dat vrachtwagen rijden niet verstandig is vanwege de trillingen, alleen... dit is mijn beroep!
    Ik zit bijna uur per dag les te geven op de vrachtauto...
    Wat moet ik nou? Ze zien me aankomen...
    Mijn collega is begin dit jaar bevallen, en die heeft gewoon doorgewerkt... :(

Arghhh...:(:(:(

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste afspraak, maar dan gaan ze geen echo maken, dat is pas tussen de 10 en 12 weken.
    Echt vet balen! ;)

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: leuk shirt, wanneer mag hij het aan? ;)

Sterre: weet je niet meer precies wat ze zeiden, wanneer je de uitslag zou krijgen dan?

Enas: aan het wachten op je ei... succes ermee!

Mariaatje: ik zou het je vk vertellen en uitleggen dat je je zorgen maakt. Misschien doet ze dan toch een echo?
    En wat ze ook zegt, je moet op je eigen gevoel afgaan wat je werk betreft. Ook al heeft je collega het wel gedaan!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    pff hier een drukke dag gehad, vanavond lekker vroeg naar bed.. ik merk dat ik eerder moe begin te worden.

Vandaag is mijn nod, vandaag 4 weken dus joepie! Morgen weer eens testen :D

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey allemaal!

mariaatje als jij je er niet prettig bij voelt niet doen!!
    je kan evt een smoesje bedenken??? en krampen hoeven echt niks te betekenen, het kan ook het groeien van je baarmoeder zijn.
    heide heb je de vk al gebeld????

ik heb eigenlijk niet veel te melden veel ongi krampjes maar dat had ik met jayden ook ...

8. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    ff kort hier...
    hier ovutest weer bijna wit...dus nu afwachten...
    en met ovutesten van cilla alvast testen of die weer positief worden ;), werden ze bij jou toch ook cilla?! en dan maar hopen dat we over 2 weken ook een positieve test hebben...
    mariaatje; gevoel volgen...hopelijk hoor je snel iets van VK, al dat gevoel in je buik hoort er wel een beetje bij...
    sterre; je moet eigenlijk alles meteen opschrijven ja...hadden wij ook in het ZH met ons dochtertje... hopelijk hoor je snel iets...
    Jongmoedertje; nog een test gedaan?!!? (of heb ik dat gemist...)
    Zip; hoe is het met je zus... nog gesproken?!?!

tot morgen, ben ik weer vrij...:p :D

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wouw zip wat super!!

Hier nog steeds in afwachting. Heb zonet maar nieuwe testen gekocht waren alweer op hihi.......nog steeds geen ongi en zie het ook nog niet aankomen. Wel voelt me buik nog steeds zo raar aan de ene kant denk ik echt dat ik zwanger ben want me buik is zo gevoelig me borsten doet echt zeer bij sommige bewegingen zelfs, en ik voel me opgezet haha........maar goed kan er ook naast zitten. Morgen maar weer even een test doen. Hopelijk dat ie nu wel wat aangeeft. Zo niet dan denk ik ook niet dat het nog zal komen???

Pff zit nog even in spanning dus!

10. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Jongmoedertje; das dus nog spannend...hopelijk morgenvroeg dan...

Ik ga mijn ovutesten opsturen naar predictor... net mailtje gehad dat ik ze dan vergoed krijg (of nieuwe) en das wel de moeite waard, 19,95 voor 5 stuks!!! :$:$:$ !!!
    Meerdere dagen achter elkaar een LH piek kan eigenlijk niet en ik kan het laten zien dat ik dat minimaal 3 dagen gehad heb, heb tussendoor 1 dag alleen met sensitest getest en die toen negatief, dag later weer allebei en predictor weer positief en sensi negatief...:( Dus ben blij dat ik gemaild heb...jammer dat ik die van vorige maand niet meer heb... had ik die ook op kunnen sturen... dat heb ik er wel bij gezet, wie weet.... maar goed 20 euro is ook al mooi... en al die dagen flink geklust dus wie weet ook nog positieve zwangerschapstest...:D... vanaf wanneer mag ik vanalles gaan voelen...;)...
    ga nu sporten... fijne avond!

xxx

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey mjanne zal ik ze dan toch maar morgen alvast opsturen? ;)

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Iedereen bedankt voor alle reacties!
    De vk heeft terug gebeld; ze vertelde me dat, omdat mijn lichaam het gewend is om in de vrachtauto te zitten, mijn spieren en banden daarop berekend zijn. En ik mee geen zorgen hoef te maken.
    Die krampen betekenen niks, tot er bloedverlies om de hoek komt kijken. Het kunnen gewoon de spieren en ingewanden zijn, die moeten wennen.
    (al maakte ik me vandaag wel héééél erg zorgen door 2 superfelle pijnscheuten, maar goed... :()
    Ik ben wel gerustgesteld, en stap morgen weer wat geruster in de auto, en laat mijn mannelijke collega's gewoon even al het werk doen! ;)

@ Mjanne: Goh, speel jij ook volleybal op dinsdagavond om half negen? Toch niet toevallig in Eindhoven?;)

Truste!

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey mariaatje dat klopt wel wat ze zegt, je mag natuurlijk ook doorgaan met de sporten waar je lichaam aan gewend is, je mag alleen geen nieuwe sporten gaan doen. ik had er nooit aan gedacht dat dat voor je werk ook zou gelden.
    nou je kan vandaag iig weer rustig aan het werk.

14. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariaatje...

Wat fijn dat je de vk hebt gesproken... Ik kan me voorstellen dat dat wel een opluchting is. En zolang je geen bloed verliest zou ik me proberen niet te veel zorgen te maken.

Hier gaat alles prima... Heb gister gewerkt en was erg moe daarna... dus heb stiekem wel gelezen maar niet meer geschreven hier...
    Vandaag weer werken van 12 tot 22 bah zie er een beetje tegenop.. ZIjn toch echt wel lange dagen zeker aangezien ik 's ochtends gewoon vroeg op ben...

Ik heb de nacht na de echo heel slecht geslapen... Heel vreemd... net of dan pas de zenuwen en het besef komen. Mijn vriend had toen ok slecht geslapen en had zelfs gedroomd dat ik opgenomen was in een sekte over opvoeden en dat ik helemaal gehersenspoeld was door die sekte en dat we uiteindelijk uit elkaar gingen omdat hij echt niet meer tot me door kon dringen dat dat niet de manier van opvoeden was... HAhaha nou bij hem kwam het besef toen denk ik ook net iets meer...

Inmiddels thuis al twee keer de dvd van de echo gekeken en het blijft toch wel heel bijzonder!

Nou meiden... Ik ben ook heel benieuwd naar jullie echo's!
    En natuurlijk ook naar de laatste positieve zwangerschapstesten!!!

15. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ jongmoedertje... Hoe staat het inmiddels bij jou? Heb je al wat meer zekerheid? Nog een test gedaan vanmorgen?
    Ben erg nieuwsgierig!

@cilla... En zijn jij en je man al helemaal aan het idee gewend? Wanneer ga je het op je werk vertellen? Wat zal Jayden straks trots zijn!

@ heide... Hoe is het met jou? Wist jij al wanneer je je eerste echo hebt? Je zal het vast al geschreven hebben maar kan helaas niet meer alles onthouden :p

@sterre... Hebben jullie al een uitslag van de test? Ben erg benieuwd! Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gekregen!!!

@mjanne... Spannend... Nog een paar dagen wachten en dan kun je testen... Ga je vroeg testen? Of wacht je je NOD af?

16. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb vanmorgen weer getest en weer helemaal niks te zien! Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon echt niet zwanger ben. Heb nog een over en die doe ik maandag een week naar me NOD voor de zekerheid maar ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat het niet zo is. En ga maar wachten tot me ongi eindelijk eens doorzet. ik hoop dat dat snel gebeurd dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Vind dit zo niks aan. Normaal is me ongi nooit zo laat en nu ineens wel maar goed. Ik ben iniedergeval heel blij voor alle zwangere hier. geniet lekker van jullie prachtige wondertjes want het is het mooiste wat er is!

17. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kan me goed voorstellen dat je er een beetje de balen van hebt.
    Als het dan niet zo mag zijn dat je zwanger bent... Laat dan die menstruatie maar komen... Dan kun je tenminste de volgende ronde in met hopelijk wel een positieve test! Nou meid ik hoop dat het snel mag komen dan!

18. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Goedemorguuh!!
    Mariaatje: wat heb je ff in spanning gezeten, gelukkig dat de vk te toch nog terug heeft gebeld. Je lijf gaat nu ook zo erg veranderen en daar ga je echt het 1 en ander van voelen.

Jongmoedertje: Balen alweer een nega test... pfff dan maar ongi worden dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Zip: dat je zo gedroomd hebt... gelukkig zijn dromen bedrog.... Succes met werken vandaag, wat een lange dag heb je voor de boeg!

Cilla: hoe voel jij je? nog niet misselijk in de ochtend?

Enas: Hoe gaat ie??

Tja, helaas heb ik in het ziekenhuis niets op geschreven.. Maar het was zo spannend.. mn vriend keek er zo tegenop en wou zich eerst niet laten opereren, vandaar dat ik zwaar onder de stress zat. Mijn vriend moet maar ff gaan bellen, maar hij komt pas morgenmiddag thuis... en dan heb ik een bedrijfsuitje, dus ik zie hem pas morgenavond laat.. En heb hem gezegd dat ik de uitslag niet via de telefoon wil horen.. (ben zo bang dat het een enorme jankpartij wordt, dan wil ik dicht bij hem zijn...)

19. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kan ik me helemaal voorstellen... Dan is het toch fijn om samen te zijn... Wel spannend zeg! Nou hopelijk heeft hij morgen avond goed nieuws voor je... Ik duim voor je!

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Ik heb de vk gebeld kan 1 nov al terecht :D:D
    Whaaa, nu besef ik het pas echt geloof ik:).

Zo nu even bijlezen;)

Deel Deze Pagina