wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Even een paar dagen rustig aan gedaan, en ik merk het gelijk. Minder harde buiken, geen pijn meer als ik opsta en de kleine is ook weer wat tot rust gekomen. Nou weet ik natuurlijk niet of het aan het vrachtwagen rijden heeft gelegen, maar ik denk het wel.
    Ik ga nu nog even 2 dagen “gewoon” werken en kijken of de klachten terug komen, zo ja, dan stap ik niet meer op die vrachtauto…:(
    @ heide: hoe gaat het met Nienke? Al iets meer rust gevonden?
    @ Zip: Ik vind het ook altijd super hoe jij naar anderen vraagt, ik vind mezelf dan altijd een bitch want ik vergeet het wel eens te vragen! :)
    @ Cilla: fijn dat het goed gaat met de kleine meid! Wanneer weten we meer over “stof M”? In een stuit? Potverdorie, wat een dwars ligger! Maar ze kan nog draaien toch?

Hoe voel jij je? Behalve het hoog speldekussen gehalte?;)
    Wij zijn inderdaad druk met het kamertje, Bas is nu nog bezig met de commode en dan staat alles. Van de week alleen nog even een matras halen. Gisteren bij de Action nog wat accessoires en een wasmand gekocht. Ik ga straks rustig aan wat poetsen en een beetje inrichten!!!:D:D:D
    Wat een weertje he? Heerlijk!!! Bij ons staat de pui open, Wammes ligt heerlijk buiten, het huis is een bende, overal dozen van de kamer, maar wat maakt het uit!!! Genieten is toch het allerbelangrijkste!!:)
    @ Sterre: Al terug? Hoe gaat het? Hoe gaat het met je schoonvader?

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    30 + 3 :d:d:d

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ik ben terug hoor!!
    Super vakantie gehad, helaas wel ongesteld geworden...
    maar ik ga morgen bijlezen en reageren!
    Het is nu veel te mooi weer om binnen achter de pc te zitten!
    Liefs Sterre

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: hoop dat ze nog zal draaien voor je! Daar is al dat extra vruchtwater dan wel weer goed voor he ;). Ben je van Jayden thuis bevallen (weet het even niet meer)?
    Heb je verder nog uitslagen gekregen?

Zip: heb je veel gestaan gisteren zeker, dan wil dat vocht wel ;).
    Vandaag lekker rustig aan en met de beentjes omhoog!

Mariaatje: goede instelling meid, lekker genieten en laat de boel maar de boel! :D
    Wij willen wel foto's zien he als het kamertje klaar is!
    Mooi buikje heb je hoor! En wie zei hier niet slank te zijn?? Je bent echt wel slank hoor!!

Hier ook aan het genieten van het zonnetje. Vanmorgen gefiets en lekker op een terrasje gezeten. Nienke nu in bed en lekker in de zon gezeten, maar nu toch even naar binnen gevlucht even afkoelen :)
    Straks gaan we nog bbq-en met vrienden, wat een slecht leven he.. ..héérlijk!:D

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Sterre: Fijn dat je weer terug bent, en vooral dat je vakantie zo geslaagd is geweest! Jammer van je ongi, verdorie… Maar wie weet, nu je lekker uitgerust bent?
    @ Heide: ik wil nu al wel foto’s plaatsen, maar het is nog (lang) niet af, dus ik wil daar nog even mee wachten! Wel leuk om te zien dat het steeds meer een kamertje wordt!:)
    Behalve mijn buik zijn ook mijn billen en borsten in omvang toegenomen… pffft… Dus die knip ik er steeds van af! ;)
    Veel plezier bij de bbq, lekker van genieten en lekker eten, heeft die kleine ook nodig!! Heerlijk, wat een dag! :D

Ik krijg nu ik zo zonder jas buiten loop ook echt veel reacties van mensen die me zonder jas nog niet eerder gezien hadden. “Oh wat leuk”, en “hé wat zie ik nou” haha! Leuk zo’n buikie! ;)

Ik ga zo aan de pizza, Bas is werken, ik lig lekker op de bank, huis nog steeds een bende, zo alleen nog even was opvouwen! Toedeloe!!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Sterre: Welkom terug!!!

Mariaatje: Ja leuk he die reacties, mensen die eerst twijfelden kunnen het nou echt zien, ja je kunt het nu niet meer verbergen haha!

Hier genoten van het weer buiten en lekker gegeten, nu even uitbuiken en dan lekker de douche in en naar bed.
    Truste!

7. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: ja kei leuk! Je kunt er echt niet meer omheen nu inderdaad!
    Ik heb zelf regelmatig last van "klem zitten"...
    Uit ervaring denk ik: "daar pas ik wel doorheen" om vervolgens keihard mijn rug of buik te stoten tegen een klink, deur of wat anders...
    Zucht... :)

Weer heerlijk geslapen vannacht, dit hou ik nog wel even vol zo!!:)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    loopt nu naar boven om de camera te pakken.......

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zo camera is aan het laden kan ik ff mooi reageren...
    sterre welkom thuis! fijn dat jullie het leuk hebben gehad op vakantie..
    jammer vanje ongi zeg!

mariaatje ik vind dat je een super mooie buik hebt! en wat ik kan zien heb je gewoon lekkere billen ;) niet druk om maken.
    enne idd aankijken of het weer komt als je gewoon werkt en anders niet meer op de vrachtwagen.

heide hoe was de bbq?? gezellig dat dat bij jullie vriendengroep al lekker los is gekomen, hier koelt t nog te vroeg af (door de zee) dus nog ff wachten met bbq-en.

zip zonnetje lekker ingehaald??

ik heb ook het eerste basis kleurtje erop zitten, straks weer lekker het zonnetje in, als het echt heel mooi word zet ik jayden een bak water neer dat ie daar lekker mee kan spelen is altijd zooo leuk.

vanmiddag ff voor een tuinhuis kijken..

nou zal ff me foto uploaden en ff de rest lezen......

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben helemaal trots op mezelf :d ik heb alles onthouden en heb gewoon op iedereen gereageerd :D

nou hier me buikje.. de foto is van zaterdag ochtend dus toen was ik ff denken 29+3. in het echt vind ik m groter lijken maar dat zal komen omdat ik vanaf een ander punt tegenaan kijk haha.

heide ik ben met jayden in het ziekenhuis bevallen omdat ik was ingeleid....

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben ff op zoek naar zo'n zwangerschaps ketting met zo'n belletje, dan hang ik m heel laag in de hoop dat onze meid ernaartoe kruipt.....
    maar wat zijn die dinegn duur zeg!!!!! grr maar ja wat moet dat moet...

12. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    nou het was toch een bijzondere maand.. op vakantie een keer vet misselijk ein de auto.. heb ik nooit... en een keertje vet zee ziek met een boottochtje heb ik nooit... toen kreeg ik een beetje bruin verlies, 1,5 dag lang. en toen bleef het 2 complete dagen helemaal weg..
    Dus ik dacht YES, misselijk en innesteling bloed... maar op het vielgveld kreeg ik ineen mega krampen en een opgezette buik en barste mijn ongie los... vet balen...

En toen ik thuis kwam bleek dat mijn uitstrijkje niet helemaal goed is.. pap 2.. over een half jaar opnieuw een uitstrijkje.. dus al met al vet balen...

En hoe gaat het hier???
    Cilla: ligt jullie meisje overdwars?? om nou 3 weken bij te lezen lijkt me wat teveel van het goede...
    So what happens here????
    En wat een mooie buiken zeg!! WAUW slanke billen met zo'n mooie buik... Echt super mooi!

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pap 2 wat houd dat precies is?
    is dat misschien de reden dat je nog niet zwanger bent? of kan het daar niet aan liggen?

ja ons meisje ligt nu nog in stuit maar heb zo'n ketting gekocht wie weet helpt het.

14. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje Sterre... Dat is wel allemaal balen! Hopelijk heeft het niet je vakantie beheerst en hebben jullie ook lekker kunnen genieten daar!
    Hebben jullie stralend weer gehad? Niet te warm geweest?
    Nu weer helemaal in het ritme? Al weer aan het werk?
    Hopelijk heeft de ontspanning in de vakantie toch iets goed gebracht en ik hoop nog steeds voor jullie dat het snel raak mag zijn!

15. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat die kleine meid nu dan maar eens een koprol gaat maken! Dat ze de goede kant op gaat liggen!

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Bas vindt mijn billen nog steeds lekker ;) dus ik maak me er maar niet te druk om! ;) gaat er snel genoeg vanaf als ik straks weer ga volleyen en hardlopen!
    Hoe staat het ervoor met jullie kamertje? Muurschildering al weg of laat je hem toch zitten?
    Hij is inderdaad groot, maar wel prachtig je buikkie! Dat meisje van jullie zit goed beschermd!!
    @ Sterre: Wat giga balen dat jou lichaam je zo voor de gek houdt zeg!! En dan ook dat uitstrijkje niet oke, verdorie, waarom wachten ze zo lang met een vervolgonderzoek?
    Ja, zou het niet kunnen dat de zwangerschap daardoor uitblijft?;)

Vandaag op mijn werk ging het wel, maar zodra ik op die auto stap, buikpijn en harde buiken. Maar ik sta ook veel buiten met die cursus als mijn cursisten aan het achteruit rijden zijn, dus dat doen we dan maar iets meer, en hopen dat ik het vol hou. Woensdagmiddag hebben ze me vrij gepland, en vrijdag ook, dan hoef ik ook niet te komen, dus ze proberen me wel echt te helpen. Vanavond komt de kapster, en dan lig ik vroeg in bed!

17. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariaatje... Dat is wel helemaal super dat ze zo'n rekening met je willen houden! Maar goed blijf goed op jezelf letten... Je lijf geeft niet voor niets signalen af! Maar wel fijn als het zo goed blijft gaan.
    Heerlijk je even laten verwennen door de kapper... Ik voel me daarna altijd weer lekker fris!

Hier goed dagje... Op bezoek geweest bij ene vriendin... Thuis even geslapen en daarna wat aangerommeld en gekookt. Nu een rustige avond en morgen weer een dagje met mijn vriend vrij.

Hij mag morgen mee naar de pufclub en hij heeft er heeeeel veel zin in! NOT!
    En dan mag hij woensdagavond weer mee naar een voorlichtingsavond vanuit de verloskundige... Heeft hij dus ook heel veel zin in... NOT! Die mannen zien er om de een of andere reden het nut niet zo van in.. maar ik WEL!

Fijne avond allemaal!

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Fijn dat je zo’n lekker dagje hebt gehad!! Heerlijk, lekker doen wat in je opkomt en het ook volhouden! ;)
    Haha, mannen vinden daar echt geen drol aan he, dat soort info avonden, pufcursussen, haha. Vette pech voor hen, het vaderschap begint eerder dan de geboorte! Dan moeten ze maar even doorbijten! :D

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: tjee jij bent echt heel slank en dan ineens zo'n grote buik eraan, mooi hoor! Kan het zijn dat de kleine zich daar naartoe gaat liggen dan? Zou wel mooi zijn!

Sterre: dat is inderdaad balen ja, zo houdt je lijf je wel voor de gek he..:(. Geen verstand van uitstrijkjes, wat wil dat zeggen pap2?

Mariaatje: wel fijn dat ze rekening met je houden op je werk ja, maar als het niet goed voelt in de vrachtwagen niet doen he..

Zip: heerlijk dagje gehad zo te horen, ben jaloers...ik wil ook verlof!!:D
    Je vriend buigt wel om hoor, als ze eenmaal daar zijn zien ze meestal toch wel het nut ervan ( hoop ik tenminste voor je..)
    Mijn man had de vorige keer ook een zwaar hoofd erin, maar vond het uiteindelijk wel leuk. En nu vraagt hij al wanneer de partneravond weer is, haha!

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: lees mijn banner eens, als ik dat lees heb je nog even toch? Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina