wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

Vandaag gaat officieel mijn verlof in! Dat betekend dat ik nog maar 6 weken te gaan heb (ja ik weet dat dat er ook 8 kunnen zijn maar hoop eerlijk gezegd op minder dan 6).

Ik heb gister de babykamer gepoetst en de eerste wasjes gedaan en het eerste wasje gestreken... Er ligt dus al wat schoon in de kast met lekker van die zwitsal geurbuiltjes! Haha als je de la nu open trekt komt er een wolk Zwitsal uit!

Vandaag lekker verder wassen en strijken en vanmiddag even naar de markt voor verse bloemen en fruit en natuurlijk mijn wekelijkse bakje kibbeling... hahah

Ik heb gister wel meegelezen maar ben weer steeds meer moe en had niet de puf om te reageren.
    Merk dat ik nu echt iedere middag weer slaap... ben dan ook echt moe en twee uur lang helemaal in dromenland...

Nou meiden.... Geniet van het weekend en het lekkere weer!
    Fijne dag vandaag!

2. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: geniet van je vrije dag! Niks moet en alles mag!!
    Mhh, bedankt voor je geruststelling, ik ben al zo’n fan van spuiten ed…
    Ik kijk nog niet echt uit naar eind juni, ben er zelfs een beetje huiverig voor allemaal… Buikje begin t wel lastiger te worden nu, maar uitkijken naar de bevallingsdatum, neuh…:$
    @ Zip: Oh heerlijk dat je officieel begonnen bent met je verlof, lekker van genieten en nu alle puntjes op de i zetten! Is het kamertje al definitief af? Foto!!!:D
    Als je lichaam die rust nodig heeft, lekker pakken! Nu kan het nog, en het zou fijn zijn als je straks “uitgerust” aan je bevalling en kraamtijd kan beginnen toch!

Zo, mijn collega’s hebben een kastje voor mij gespoten, die is net terug gebracht, dus straks even in elkaar zetten en naar de dokter. Bah… Geen zin in, toch maar even doen…:(

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje, ik bedoelde dus dat die prik zelf geen pijn doet alleen erna heb je wat spierpijn...... dus t valt best mee!

ik ga nu ffies op t fietsje boodschappies doen :D

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: dat zou heel lief van je zijn, ik pb je mijn email even! :D
    Jij ook de rhesus injectie vandaag?
    Geniet van je vrije dag!

Cilla: nee niet echt zat, maar soms wilde ik mijn buik wel even op het nachtkastje laten als ie in de weg zit :D.
    Dat onrustig gevoel heb ik inderdaad ook, heb het idee dat we nog zoveel moeten... wel lekker als je vrij kan nemen volgend weekend daarvoor!

Zip: vind je het nu spannend worden? Nu het nog maar 6 weken zijn?
    Heerlijk dat je alles al echt klaar kunt gaan maken voor de baby he, zo leuk! Geniet maar lekker van je middagdutje zolang je dat kan.

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Net naar de vk geweest, helemaal lek geprikt haha! Rhesus spuit in de bil, bloed geprikt en ijzergehalte in de vinger, kan er weer even tegen dus..
    Maar wat het allerbelangrijkste is, met onze kleine gaat alles prima, lag mooi op schema met de groei. Wordt waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als Nienke +- 5/6 pond. Lag ook met hoofdje beneden.
    Én... de placenta lag goed!! Ik mag dus een gewone bevalling doen gelukkig:D:D!

( nooit gedacht daar ik daar ooit blij om kon zijn ;))

6. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Ik vond de prik zelf ook niet fijn! Bah, wat een rot gevoel is dat toch altijd weer!
    Wij hebben het net nog even gehad over de vloer (hout) hier beneden, willen hem toch nog een keer in de olie/wax zetten van te voren… klote klus… Maar het zou wel lekker zijn als het nog even gebeurd voor de kleine er is, trappen nog even bekleden… Net gebeld voor rolluik offerte, pfft… De voorzolder moet denk ik wachten tot als de kleine er is, maar dat is dan niet anders… Zucht, vervelende nesteldrang…
    @ Heide: ja, ben vanmorgen naar het diagnostisch centrum gegaan, ik hou daar echt niet van.. moest ook nog 10 minuten blijven zitten ivm evt bijwerkingen… Ik moest ook bloed prikken, ijzer, suiker en nog wat… Uitslag volgende week…
    Wat fijn dat alles voorspoedig gaat, en de placenta goed ligt, hoef je je daar in ek geval geen zorgen meer om te maken, heerlijk!!!

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: ja inderdaad die vloeisof voel je wel als ze die inspuiten. Maar ik merk ook het verschil bij wie hem zet, bij Nienke deed het de eerste keer echt zeer en die na de bevalling voelde ik helemaal niet.

Ojee ook jij al aan het nestelen? Haha.. wel lekker als alles er dan weer mooi uitziet he :D.

Zo de kapster is net weg, was ook echt hard nodig, onze vaste kapster is al enige tijd ziek waardoor het al veel te lang geleden was bij mij ( eind december:)).
    Heerlijk als je dan weer een gestyled koppie hebt :)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zow iedereen lekker geprikt vandaag :D weten jullie ook hoe ik me gevoeld heb de afgelopen weken haha ;)

lekker he heide weer geknipt! ik had vandaag mn haartjes weer ffies geverft knippen doe ik pas na de bavlling weer dat durf ik niet onder invloed van mn hormoontjes haha

maria ik weet nu ook een beetje hoe jij je voelt met die verbouwing van je buren! onze buren zijn een nieuwe schuur aan het neerzetten, dus heijen, en vandaag gingen ze breken... ik moest gewoon vragen of ik erlangs mocht met mn auto VANAF MN EIGEN OPRIT!!!! omdat ze m helemaal ingebouwd hadden grrrrr... en we hebben hier nogal wat parkeer problemen iedereen heeft wel een eigen oprit maar ja elk gezin heeft ook 2a3 auto's, en hun hebben gewoon 5 parkeerplaatsen in gebruik met puin!
    huur dan een puinbak!

*klaagmodus uit* ;)

heide lekker dat je placenta goed lag! toch een geruststelling!
    en ook mooi op maat! lekker!!

mariaatje ook nog een hoop plannen haha erg he nesteldrang..

ik heb vandaag behanguitgekozen voor onze kleine meid dr kamertje, roze ruitjes behang! t zal t kamertje wel een stukje kleiner laten ogen maar ik vind t leuk haha

zip spannend nog 6 weekjes!!!!! ben benieuwd naar jullie ukkie!

sterre hoe is t met je?

9. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: absoluut waar! Ik heb dat met bloed prikken ook altijd, bij de een voel je niks en de ander kun je wel wurgen!;)
    Och ja, ben al weken bezig met plannen en regelen, had deze maand wel op wat extra geld gerekend, helaas komt dat volgende maand pas, dus even balen, en heb het gevoel dat ik achter de feiten aanloop, maar goed…
    Lekker inderdaad zo’n fris koppie, ik voel me dan ook altijd weer helemaal blij, je moet het jezelf ook gewoon gunnen!:)
    @ Cilla: oh dat klinkt inderdaad als een hoop gezelligheid bij jullie in de straat! Sommige mensen kunnen zo ego zijn als het om verbouwingen gaat. Pfft… Wij merken dat de spanningen tussen hen en ons aan het oplopen zijn, en dat is niet fijn. Maar de hele buurt heeft het er over, dus wij zijn gelukkig niet de enige die er zo over denken. Ik hoop maar dat het goed komt als ze eenmaal klaar zijn.
    Lekker dat jullie er uit zijn, wat te doen met het kamertje! Wanneer zet je je vent aan het werk? Ik neem aan dat jij met je buik niet meer kunt behangen?;)

Ik heb gisteren de kaartjes besteld, ga vandaag nog even zitten voor het gedicht en de tekst. We zijn ook uit het geboortebord, bij ons wordt het een vlag! Op www.mijneigenvlag.nl kun je ze zelf ontwerpen en bestellen. Volgende week nog even een matrasje en maxicosi halen, en klaar! :D

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje das wel lekker dat de buurt aan jullie kant staat, hier gaat het hopelijk om een korte verbouwing.

ik ga wel zelf behangen das ongeveer het enige dat ray van de klusjes niet kan.

wij zaten ook aan een vlag te denken, als het goed is heb ik ook ergens nog een grote opblaasbare ooievaar liggen (nog van jayden) die komt op het schuurdak.

nou ik ga naar me werk fijne dag allemaal!!!

11. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Hihi, kun je dat nog wel dan? Pfft, wat een vermoeiende klus!:( Ik hoop dat ze snel klaar zijn bij jullie, ik zit nu alweer de hele dag in de *** herrie, en wordt er gek van! Ik ga zo naar mijn ouders, mijn moeder en zusje spelen vanavond in een toneel voorstelling, dus ga even kijken. Morgen hoop ik aan de tuin toe te komen...Werkse vandaag!

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Het is me wat met die buren van jullie...

Cilla: klinkt inderdaad wel leuk ruitjes behang, ik ben benieuwd naar het resultaat ;) En ook nog zelf behangen, petje af hoor :$! Ik ben al moe als ik de ramen gewassen heb, met dat trapje op en af..:)

Mariaatje: ook leuk een geboortevlag inderdaad. Wel fijn dat jullie niet de enigen zijn die zich aan de buren storen. Maar jullie moeten het er wel mee doen náást jullie....dus ik hoop voor jullie dat het snel klaar is. Die spanning is ook niet fijn natuurliijk.
    Alles al bijna klaar voor de baby, fijn hoor!

Vanmiddag waren we even kindloos, mijn schoonzus heeft Nienke een paar uurtjes geleend. Dus konden wij mooi de zolder op om de babyspullen achter de schotten vandaan te halen :D.
    Al meteen een machine gewassen, hangt nu te drogen op zolder zó schattig weer al die kleine kleertjes :)<3

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide heerlijk he die kleine wasjes!!! ik wil morgen beginnen dan hang ik alles lekker buiten en savonds alles strijken (is ook geen straf met dat kleine spul!)

ik heb toch voor de zekerheid gevraagd of me mama me komt helpen behangen :D zondag gaan we aan de gang.

mariaartje, heb je al wel het idee dat t wat opschiet bij je buren???

straksff boodschappen doen en daarna is er hier een braderie en dan vanmiddag naar de verjaardag van ray zn oma. die mensen zitten altijd binnen en dan staat het hele hok vol rook dus zooooo geen zin in. ff uurtje heen en dan ben ik weer weg ;)

fijne dag allemaal!

14. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Tja, ze zeggen dat het bijna klaar is, maar als ik soms een blik naar binnen werp… Mhh… Ach ja, het moet toch af, maar het brengt zo’n onrust met zich mee, het is geen moment stil en daardoor ben je zelf ook wat vermoeider…
    Wat lekker dat jullie alles weer tevoorschijn hebben kunnen halen vandaag, met Nienke om je heen kun je toch niet even lekker doorwerken lijkt me, maar wel heerlijk als ze er dan weer is! Snapt ze een beetje wat er in je buik gebeurd?
    @ Cilla: Goed dat je hulp hebt gevraagd! Als jij even wil zitten moet dat ook kunnen!
    Veel “plezier” vanmiddag, maaruh… Huis vol rook? Niet echt goed voor jou en de baby wel? Misschien zitten ze vandaag wel lekker buiten?

Ik was vannacht om 1 uur thuis van mijn ouders… pfft, helemaal kapot en heb tot 9.50 geslapen vanmorgen… Heerlijk, nu nog de motivatie vinden om me aan te gaan kleden, met de hond te gaan lopen en aan de tuin te gaan beginnen… Eigenlijk geen zin in… Was draait al… ;)

15. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Wow, het is gelukt! Hond uitgelaten (loopse teefjes dus meneer wil nu alwéér), was bijna klaar en tuin gedaan... Heerlijk gevoel!! :p

16. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: viel het een beetje uit te houden in het rookhol bij ray's oma? Sonde dat ze niet lekker buiten zitten met dit weer.
    Fijn dat je moeder je komt helpen, behangen lijkt me niet zo eenvoudig en zéker nu niet ;)

Mariaatje: lekker uitgeslapen en veel gedaan vandaag zeg. Voelt goed he als het dan klaar is?
    Tja, of Nienke echt begrijpt wat er gebeurd, geen idee. Ze zegt wel baby in de buik en kust m'n buik steeds. Maar ik denk niet dat ze het al kan beseffen. Ben benieuwd hoe ze zal reageren!

Vandaag weer een hele vroege dienst gehad (gister ook al) en ben echt blij dat ik paar dagen vrij heb nu pfff, wordt toch echt wel vermoeiender!
    Nog 3 weken.......

17. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje ik ben trots op je ;)
    tja t rookhol, t viel gelukkig wel mee, ray heeft nog wat kleine neefjes en die liepen steeds in en uit dus de deur stond veel open.
    en ja ik heb echt een hekel aan binnen zitten met dit weer! zaterdag weer een verjaardag daar maar dan van opa, en dan zondag mn schoonmoeder daar zitten we gelukkig wel buiten met mooi weer.

heide ik heb ook niet t idee dat jayden t snapt hor hij geeft ook mn buik wel kusjes maar als ik dan zeg waar is jayden zn baby wijst ie vaak ook naar zn eigen buikje (is wel schattig hihi)

ik denk dat t jayden niet zoveel zal boeien als de kleine er straks is... maar ja zeker weten doen we dat niet.

nou ben wel kapot vandaag heb mn middag tukkie gemist dus ga zo maar lekker naar mn bedje toe!

voor jullie ook allemaal slaap lekker en vast zonder plas onderbrekingen :D

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Voelt zeker lekker, alleen is die tuin iets wat toch iedere 3 a 4 weken weer terug komt... Pfft!
    Jij lekker genieten van je vrije dagen nu, en ook lekker je rust pakken tussendoor!
    Toch wel spannend hoor, je weet niet wat er gaat gebeuren straks, hoe het zal zijn met 2 ukkies. Wel leuk dat Nienke dat al mee mag maken!! :D

19. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

Daar ben ik weer... Man lief had gister de laptop mee... Dus zat gister een dagje zonder.

Hmm verjaardag in rookhol... Ik vond die altijd verschrikkelijk. Ik heb nooit gerookt en was vaak de enige die niet rookte. Maar gelukkig nu ik zwanger ben gaan ze wel voor mij buiten staan. Ook in de winter deden ze dat... Das dus wel fijn. Moet eerlijk zeggen dat ik anders ook niet zou komen denk ik. Maar met opa's en oma's is dat natuurlijk toch lastiger... Die ga je niet naar buiten sturen...

Het lijkt me heel bijzonder als je zwanger bent van de tweede om te zien hoe de oudste reageerd op de komst van een baby. Je hoort wel vaker dat ze er niet echt van onder de indruk zijn... Maar je hoort ook wel dat ze er echt heel lief voor zijn en heel zorgzaam.
    Ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat zijn meiden...

Hier is de nesteldrang even weg geweest maar gister kwam hij weer de hoek om... Gister heel veel gepoetst... Moet alleen de keuken en de ramen beneden nog... Maar de keuken blijft uitgesteld worden... Gister kon ik dat echt niet meer... Mijn lijf wilde niet meer mee doen. Vandaag denk ik wel even de ramen doen... Maar de keuken stel ik gewoon weeeeeer even uit. Gister na al dat poetsen echt last gehad van mijn voeten en mijn rug dus vandaag maar een beetje rustiger aan doen. En niet te vergeten een beetje van de zon gaan genieten.

Ja meiden... voor jullie komt het verlof ook in zicht!!! Nog even en dan mogen jullie ook gaan genieten! Ik kan me voorstellen dat jullie de weken/dagen aftellen!

Wat betreft alle klussende buren.... Hopelijk is het heel snel voorbij en klaar zodat jullie er geen last meer van hebben als jullie met je verlof gaan!

Voor iedereen die een vrije dag heeft vandaag... Geniet van het zonnetje en doe rustig aan (zal ik zelf ook proberen).
    En voor iedereen die moet werken vandaag... Werkse en aan het eind van de dag ben je weer een klein stukje dichter bij je verlof!

20. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Hoi Meiden!!
    Ik lees nog wel mee hoor, niet iedere dag omdat het veel te mooi weer is om binnen achter de pc te zitten.
    En het is druk op mn werk dus weinig tijd om tussen door te hier te schrijven.
    Het wordt spannend zeg, de weekjes voor jullie tellen af.
    Om eerlijk te zijn voel ik me hier een beetje het vijfde wiel aan de wagen om als enige niet zwanger te zijn.
    En nu ik hier niet zoveel ben, ben ik rustiger in mijn hoofd.
    Liefs Sterre

Deel Deze Pagina