wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Cilla: Ja, dat doet Nienke inderdaad ook. Soms stopt ze een popje onder haar trui en dan heeft ze ook een baby :D.
    Jayden gaat vast heel lief zijn voor zijn kleine zusje!

Zip: Rustig aan doen meid, straks heb je alles klaar en ga je je nog vervelen ;). Lekker ook even genieten van het zonnetje inderdaad!

Sterre: Je moet je niet teveel voelen hoor!! Maar wel lekker doen waar jij je goed bij voelt, en ik weet zeker dat niemand het je kwalijk neemt als niet niet overal op reageerd!
    Ik zie dat je eisprong weer nadert, merk je er al wat van? Veel klusplezier in ieder geval!:)

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Net even in het zonnetje gezeten, maar werd me nu toch wel erg warm pff ( het is ook nooit goed he :p).
    Dus even naar binnen gevlucht.
    Straks als Nienke wakker is naar de kinderboerderij samen. Mijn man heeft zijn papa-dag, dus even iets leuks doen met dit weer.

Tot later!

3. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Nesteldrang, tja… Je hebt echt het gevoel dat je moet! Pfft, vermoeiend hoor, want je ligt net zo lief lekker op de bank. Dus heel goed van jou dat je de keuken nog even uitstelt!
    Ik ben zóóó toe aan mijn verlof, had ik niet gedacht, “de man met de hamer” is echt om de hoek gekomen. Ook al werk ik nu nog maar 6 uurtjes, het zou heerlijk zijn (vooral met dit weer) als ik nu al lekker mijn eigen dingen kon gaan doen!
    @ Sterre: Weet je dat dat heel vaak door mijn hoofd is gegaan? Wij maar praten over zwangerschapskwaaltjes en zwanger zijn, en jullie (destijds ook Mjanne nog) maar balen als je steeds weer ongie wordt… Ik snap het heel goed, ik was de eerste 2 rondes toen ik niet zwanger was echt gefrustreerd, en dan vraag ik me wel eens af hoe jij je moet voelen… Ik vind het echt *** voor je!!! Gun het je zo… Zou jammer zijn als we elkaar niet meer spraken hier, maar ik zou hetw el heel goed begrijpen…
    Hoe zit het met jullie? Hebben jullie al een potje weggebracht om te testen?
    @ Heide: Hoe was het bij de kinderboerderij? Al wat jong spul geboren?

Hier staat de pui open, heerlijk dat zonnetje. Morgen komen ze langs om een offerte te maken voor rolluiken (achterkant bij ons ligt op het zuiden, en de babykamer dus ook)
    Volgende week nog even een maxicosi en een matras halen, oh ja en een babyfoon, en dan is het klaar. Ik ga me er denk ik maar bij neerleggen dat de voorzolder afwerken en netjes maken niet meer gaat lukken voor de kleine er is…;)

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: dat aftellen tot het verlof heb ik ook inderdaad! Nog een paar weekjes... ik moet nog een paar dingen afhandelen en overdragen en dan ben ik er toch écht klaar mee!

Was wel lekker bij de kinderboerderij, er is ook seen stukje bos bij dus nienke kon lekker haar energie kwijt ;).
    Al verschillende jonge dieren inderdaad, altijd zo lief he!
    Rolluiken zijn wel lekker inderdaad ja, krijgen jullie ze dan nog voor de baby komt?

5. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: We hebben in elk geval iets heel erg moois om naar uit te kijken!(al moet ik zeggen dat de bevallig zelf, daar NIET bij hoort! Jij ook al snel toch? :) Maar jij probeerde te werken tot 36 weken he?

Ja ik geniet ook altijd heel erg van de jongen beestenbende, lammetjes (zo schattig) bokjes en geitjes. Ik denk dat ik dat leuker vind dat de kleine! ;)

Als het goed is komen de rolluiken nog voor de baby er is, we bestellen ze bij mensen die ze zelf maken (wel professioneel bedrijf), dus als ik zeg dat ik ze volgende week wil, dan kan dat ook. Maar we wachten tot het vakantie geld er is, spaarpot is aardig leeg aan het raken met al dat babyspul, en ik wil nog wel wat voor evt calamiteiten over houden... ;)

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: nee ik werk tot de 34 weken, is mij lang genoeg ;). Ach die bevalling overleef je ook wel, deed jij ook een cursus ervoor of niet?
    Ja die dieren, zo leuk. Wij konden niet wachten om met Nienke te gaan toen ze kleiner was, hadden we een goed excuus om er naartoe te kunnen, haha! Kun jij straks ook als de kleine er is :)

Het kost allemaal zoveel he, geld is zo op :$.
    Bij ons krimpt het ook aardig op het moment... moest een nieuw rijbewijs, auto een grote beurt en apk, geboortekaartjes alvast betaald. Dus hier is het vakantiegeld ook erg welkom straks :D.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hallo allemaal!!!

gister lekker de hele middag met me kont in de zon gelegen heeerlijk!! jayden was lekker in zn zandbak aan het spelen dus mama had geen omkijken :D

sterre wat jammer dat je je zo voelt! al kan ik het wel begrijpen.
    ik( en de rest ook) gunnen jou een zwangerschap zoooo van harte!! hopelijk kom je af en toe nog wel bij ons kijken en hou je ons eenbeetje op de hoogte van hoe het met je gaat.

@zip: jij heb t wel een lekker weekje uitgekozen om je verlof officieel in te laten gaan! t blijft de hele week dit weer!

ik heb gisteren trouwens nog wel een roze babywas gedraaid, helaas heeft een waskussenhoes die net een tint donkerder was als de rest afgegeven op eenvestje broekje en rompertje, ff kijken of ik dat nog goed kan krijgen :S

heide leuk is dat he zoals de kids reageren op de beestjes, wij hebben hier ook zo'n soort park met wat beestjes een speeltuin en een bosje echt leuk altijd.
    wij mogen nu volgens mij alleen niet in de buurt van pasgeboren lammetjes komen volgens mij.

mariaatje hoe is t met je kamertje?? ik ben wel benieuwd naar het eind resultaat :D
    waarschijnlijk gaan wij maandag pas behangen omdat me schoonmoeder dr verjaardag viert zondag, als we t meteen afkrijgen zal ik maandagavond ff foto's plaatsen :D.

nou dat was t ffies, straks naar de gyn weer echo en bloeduitslagen ben benieuwd... volgens mij ligt de kleine nu met dr koppie tegen me rechter ribben aan.

8. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Wat zijn jullie toch ook lief..
    En natuurlijk blijf ik hier wel hoor! Want ik wil heel graag weten hoe het met jullie gaat.
    Ik kan alleen niet altijd mee praten en dan wordt ik steeds geconfronteerd dat het bij ons nog niet gelukt is.
    Vandaag komen mijn nieuwe ovu testen binnen ien ik heb preseed besteld. Misschien helpt dat omdat ik zelf niet van dat cervix slijm heb.

MAAR... als het straks wel raak is.. ga ik jullie de hemden van het lijf vragen. Want dan zijn jullie de ervaren vrouwen die al allemaal oplossingen hebben voor alle kwaaltjes.. hahahaha

Zijn de babykamertjes nu allemaal wel klaar zeker???
    (foto - foto - fot ...)

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: de lammetjes waren al een paar weken oud, dus zal wel niet zo'n kwaad kunnen. Ik had er trouwens ook nog niet van gehoord?
    Hoop dat je je was nog goed kunt krijgen, is altijd zo balen he..

Hoe was het bij de gyn?

Sterre: ben blij dat je wel bij ons blijft! Ik gun het je ook zó om zwanger te raken!! Straks ben jij inderdaad zwanger en denken wij zwijmelend terug naar die tijd.... en dan mag jij lekker genieten van dat getrappel in je buik!:D

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Vanmorgen wist ik weer eens niet wat ik aan moest..spijkerbroeken zijn nu zo warm he en ik heb nog maar 1 andere dunne positiebroek :(, dus morgen toch nog even een broek bijhalen ben ik bang...*zucht* vind het zo'n sonde geld.

Vanmorgen alweer vanalles geknommeld in huis, komt geen eind aan lijkt wel, wordt steeds weer allemaal opnieuw smerig helaas :p.
    Zo even de babylakentjes ed strijken en dan vanmiddag naar een vriendin. Ze heeft een dochtertje van dezelfde leeftijd, dus dat is wel altijd erg leuk samen.

11. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    ik lees eigenlijk niks meer van Mjanne... heb ik iets gemist?

12. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Oh lekker, dan zit het er voor jou ook bijna op! Ja ik doe gym, zwanger en goed voorbereid, lachen, gieren en brullen! ;) Bekend probleem met kleding, vorig jaar duurde het zo lang voor het mooi weer werd, ik hoopte het met herfst en winter positie spul te kunnen redden, maar ben bang dat ik ook nog even wat aan moet schaffen. Die site van Mjanne biedt uitkomst!

@ Rolluiken: Vandaag offerte gehad, 3 rolluiken voor en achter op de eerste verdieping (op de badkamer na dan) 1100 euro, het zijn flinke ramen. Aanvankelijk van 1450, maar we zijn al eens eerder klant bij hen geweest, voor zonweringen vandaar deze flinke korting! Vinden wij helemaal niet erg!!
    @ Cilla: Foto’s van het kamertje volgen als het af is! Nu zonder gordijnen is het nog zo kaal! :p
    Jij veel succes met behangen, ik ben ook benieuwd naar jullie eindresultaat!
    Hoe waren jou uitslagen? Mee gevallen?
    @ Sterre: Jij mag ons alles vragen, al hoop ik dat ik je antwoorden kan geven! Ben ook nog niet ervaren! ;) Nog even wachten op foto’s, als het af is zet ik ze erop! Mjanne is volgens mij alleen erg moe, dus daarom niet zo vaak te vinden hier… Komt straks wel weer, na de 12e week!
    Nou, ik ga even naar het Volleyballen kijken, we kunnen kampioen worden vanavond!!!

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Lammerseizoen schapen en geiten
    Schapen en geiten die lammeren kunnen een gevaar zijn voor zwangere vrouwen: voor hen zelf en voor hun ongeboren kind. Het gaat daarbij om de kans op besmetting met Chlamydia abortus, Listeria monocytogenes en mogelijk Toxoplasma gondii en Q-koorts.
    Hoe kan men besmet worden? Vooral door direct contact met lammerende schapen en pasgeboren lammetjes waarbij micro-organismen kunnen worden overgedragen via het vruchtwater, bloed en de placenta. Hetzelfde geldt voor geiten. Je kunt echter ook Q-koorts krijgen door het fijnstof dat in de lucht aanwezig is in te ademen.
    Schapen en geiten kunnen dragers zijn van bovengenoemde micro-organismen en deze komen vooral tijdens de geboorte van lammeren en geitjes vrij. Door rechtstreeks contact met de pasgeboren dieren, met de kersverse moeder of met de door vruchtwater besmette geboorteplek (stro) kan men besmet raken. Het is ook mogelijk besmet te worden via anderen die met schapen of geiten contact hebben gehad, bijvoorbeeld via besmette werkkleding.

dit is wat ik kon vinden van de schape beesten (ik wist t ook niet precies hoe t zat) maar t gaat dus echt vooral omnet geboren beestjes.

mariaatje zijn jullie kampioen geworden???

ik had via H&M nog 2 positie jurkjes gekocht, waren maar een 10tje en zijn ook leuk met een legging dus kan ik ze ook aan in me werk...
    enne anders alleen maar zwemkleding aan :D

sterre weten jullie al wel of jullie de zwemmertjes willen gaan testen??

nou ik ga hier ff de dagelijkse dingen doen, en dan ffies naar de speelgoed winkel voor een normaal zwembadje dan kunnen we vanmiddag ff plonsen ik vind dat andere bad te groot om nu al neer te zetten:D

ow ja hihi vergeet helemaal te vertellen over de gyn :D
    onze meid ligt goed!!!! of t door het balletje komt ik weet t niet maar ik durf m nu niet meer af te doen hahaha
    verder was alles goed. volgende week vrijdag weer een echo vruchtwater was nog steeds hetzelfde.

14. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Sterre...

Ik kan me helemaal voorstellen dat het confronterend is en misschien ook wel frustrerend. Hopelijk helpt het en kun je met behulp van je nieuwe ovu testen snel op het juiste moment aan de klus zodat het dadelijk toch raak is! En natuurlijk willen wij het dan meteen weten!!!! En zullen wij met liefde en plezier al je vragen beantwoorden!

Misschien heb je het al lang geschreven hoor en heb ik het gewoon gemist... Maar gingen jullie de zwemmers nog laten bekijken? Misschien is het fijn om te weten of daar juist wel of niet de oorzaak ligt.

Nou meid... Geniet in ieder geval van het zonnetje want vitaine D schijnt ook te helpen!!!

Groetjes!

15. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @cilla.... Wat super! Dat jullie kleine meid nu wel goed ligt... Ik zou het balletje ook niet meer af doen... Hahah... Wel echt super fijn... kun je toch gewoon bevallen...

Gister een drukke dag gehad.... Mijn vriend is op dinsdag vrij dus dan zijn we meestal de hele dag wel bezig of op pad... Heb dan zelf ook niet de rust om even te gaan liggen tussen door... Dus vandaag weer een beetje rustig aan... Hoewel ik wel nog vanalles heb wat ik gedaan wel hebben. Wil ons wiegje toch nog een keer in de beits zetten... De schommelstoel die mijn vriend gister geschilderd heeft schuren zodat hij nog een keer geschilderd kan worden ( hij had het gister helaas niet zo netjes gedaan omdat hij er geen zin in had... Gevold... Verschillende druppels en druipers in de verf... GRRR Mannen!) Een extra plank maken in een van de kleding kastjes op de babykamer... o ja en de gordijnen ophalen en ophangen... Die zouden pas op zijn vroegst over een week klaar zijn... Maar ze zijn nu al klaar... dat is dus mooi! Hmmm heb dus toch een beetje te veel plannen om het ook nog eens rustig aan te kunnen doen.
    Maar even kijken hoe ik dat ga doen vandaag!

Jullie allemaal een fijne dag!

16. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Cilla: Ik heb dat nooit geweten van de schaapjes… Nou ja, we zitten gelukkig niet op Texel!;)
    Ik ga ook nog even het net afstruinen naar meer topjes ed… En inderdaad een legging, zo’n korte…
    Wat fijn dat je meisje goed ligt, of het nou wel of niet aan de ketting heeft gelegen, mooi omhouden dat ding!!:D
    We hebben gisteren met 3-0 gewonnen, en hoeven nog maar een setpunt te halen om zeker te zijn van het kampioenschap, anders komt het aan op punten, en dan hangt het er om! Maar we moeten tegen de nummer 8 (wij staan dus 1) dus het zou haalbaar moeten zijn!
    @ Zip: Lekker alles bijna klaar, heerlijk toch? Krijgen we het eindresultaat te zien? Ik ben zo benieuwd, jullie kamertje is echt uniek. Fijne dag allemaal!

Grtz

17. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariaatje... Dat kampioenschap hebben jullie dus al bijna op zak... Moet wel jammer zijn dat je nu zelf niet mee kan doen... Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken... Wanneer is de beslissende wedstrijd en het feest?

Als straks ook de gordijnen hangen zal ik weer eens wat foto´s maken en aan jullie showen...

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    haha miss dat ik t daarom wel weet van de schaapjes :D als ik uit het zolderraam kijk zie ik texel ;).

19. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    'wat een schapen verhalen... ik wist niet dat pas geboren lammetjes gevaarlijk konden zijn..
    Wel dat kattepoep (of kattenNpoep?) gevaarlijk is.. dat jullie niet de kattebak mogen verschonen en met blote handen in de tuin mogen werken...

We gaan de zwemmers wel laten testen.. maar wanneer??
    Mijn vriend dacht namelijk nog steeds dat ik dat niet wilde. We hebben in de vakantie echt veel kunnen praten.
    Ik zal hem ff vragen wanneer hij van plan is het potje in te leveren, maar omdat mijn ei op springen staat, zal hij zijn zwemmers ff niet in een potje mogen doen...

Cilla: wat fijn dat jullie meisje weer helemaal goed ligt!

Mariaatje: en hoe is het volleyballen gegaan?
    Wat fijn dat jullie lekker veel korting hebben. Dan is 1100 euro nog veel geld zeg! Kun je nagaan hoeveel ze erop verdienen!

Zip: wat leuk een schommel stoel, wat voor kleur was ie en is ie nu geworden?
    Mijn ouders hebben nog een schommel stoel staan, een hele donkere kleur, daar is ze mij altijd op gevoed. En ik krijg de stoel als ik zwanger word. Dus dan wil ik die ook in een andere kleur gaan schiilderen. Maar er zit een harde laklaag op...

Heide: was het gister leuk bij jou vriendin??
    Je moet het geen zonde van je geld vinden om nu nog positie kleding te kopen... Je hebt het nu toch nodig? En dan verkoop je het later toch weer??
    Of wie weet heb je het ooit nog een keer nodig.. hahahaha nog een broertje of zusje... hahaha

20. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hij was wit maar scheen op veel plekken geel door... Dus nu zit er een nieuwe laag wit op... Ziet er wel weer frisser uit... Maar goed helaas is hij dus niet zo netjes geschilderd...

Wat gaaf dat je de stoel krijgt waarop jij nog gevoed bent! Dat is wel extra speciaal! Je hebt misschien wel een agersief spulletje dat die harde lak laag kan afbeiten... en een beetje schuren... En als je hem echt lichter wil hebben dan zal je denk ik toch merdere lagen aan moeten brengen...

Kan me voorstellen dat je de kostbare zwemmers nu even liever ergens anders ziet dan in een potje... Eerst even goed klussen en dan kan hij het daarna in een potje stoppen...

Deel Deze Pagina