Mariaatje: mooi meegnomen die korting zeg, kun je weer andere leuke dingen van doen! Cilla: bedankt voor de schapeninfo, wist het helemaal niet. Maar zo te lezen kon het geen kwaad voor me. Wauw wat fijn dat ze goed ligt, nee inderdaad omhouden die bal, haha! Zip: ik zou niet te lang meer wachten met het beitsen van het wiegje, moet ook nog even goed luchten daarna, voordat de baby erin slaapt! Zo te lezen hoef jij je niet te vervelen vandaag , probeer ook je rust te nemen. Sterre: haha, nee inderdaad de zwemmers in een potje stoppen is nu errüg sonde!! Wat leuk dat je de schommelstoel van jou vroeger erf straks, altijd erg leuk als meubels een verhaal hebben! Ik verwacht niet dat er ooit een derde kindje komt... 2 lijkt me wel ideaal. Maar wie weet gaat het ooit nog kriebelen?
Vanmorgen even geshopt in de stad, heb nog 2 linnen broeken erbij gekocht. Waren nu 2 voor 50 euro en ik kreeg nog extra korting met een bon, dus dan is het wel te doen he Verder is Nienke weer lekker verwend door oma, heeft weer verschillende nieuwe rompertjes voor de zomer en truitjes. Altijd leuk . Nu even snel de bovenverdieping poetsen, want vanmiddag komt mijn zus en dochtertje, dus moet ik helaas wéér lekker buiten gaan zitten . Tot later!
@ Zip: Ja, ik baal er wel heel erg van dat ik de laatste 4 wedstrijden niet mee kon doen, maar de overige 18 wel, dus ik ben ook een beetje trots op mezelf! Woensdag laatste wedstrijd, en wanneer het feest is moeten we nog bekijken, maar Eindhoven gaat van ons horen dat is een ding wat zeker is! Ben heel benieuwd!! @ Cilla: Haha, dat zal het zijn! Hihi, ik vind Texel wel helemaal geweldig, kijken of we daar in het najaar nog een keer naar toe kunnen, heerlijk daar! @ Sterre: Haha, natuurlijk zie jij die zwemmers ergens anders nu. Voel je je ei nu wel aankomen? Of moet je die ovu testen gebruiken? 1100 is inderdaad nog steeds een hoop geld, maar aan de andere kant is het het wel waard, ook in waardevermeerdering voor je huis mocht je ooit willen verkopen. Inderdaad kei leuk zon stoel met een geschiedenis, mijn ouders hebben alles toen weggedaan, zo balen! Nou ja, de lamp uit mijn kinderkamer hangt er nog, dus daar kan mijn kleine straks ook nog van genieten! Zou een verfbrander niet helpen om die lak/beits er af te krijgen? @ Heide: lekker dat je geslaagd bent qua broeken, ik ga er dit weekend op uit! Hoop dat je genoten hebt van het heerlijke weer, jij kiest wel precies de goede dagen uit zeg!! Hier vanavond even niks, nou ja, geboorte gedichtjes uitzoeken. Ook leuk!! Oh ja, en waarschijnlijk hebben we een jongensnaam!!!!
sterre, als die stoel van een beetje stevig hout is kan je afbeit gebruiken gewoon zo'n potje van hamerrite (ofzow) bij mij is er ook helemaal niks bewaard, zo'n stoel of een wiegje had ik erg leuk gevonden mariaatje heb je gedichtjes kunnen vinden?? en die luiken dat zijn electrische luiken voor 2 ramen? dan vind ik t zeker niet duur (al blijft t een hoop geld natuurlijk) heide is het niet een idee om 1 of jurkjes te kopen die eigenlijk geen positiekleding zijn zodat je ze na je zwangerschap ook nog aankan?? ik heb gisteren zooo gelachen om jayden ik was zn zwembadje aan het vullen en dachtik doe er maar een klein bodempje in,dius wasmet emmers bezig ipv de tuinslang. ik loop naar binnen om nog een emmer te halen hoor ik : MAMA!! en spetter de spetter was ie er dus met kleren schoenen en al al in gaan zitten ik heb zo gelachen dat hoofdje stond echt op blij zo gelukkig was ie met zn kleertjes in zn badje. ik heb echt serieus nog nooit zo een grote luier gezien heide wel lekker dat de oma's af en toe ook wat voor de kids kopen he, hier doen ze dat ook. alleen me s moeder is niet helemaal slim die koopt stug 92/98 terwijl ie 98/104 draagt, hij paste het gelukkig nog wel maar ik zal t maar op de hand wassen want t mag geen centimeter krimpen enne hier komt ook geen 3e alle kleren gaan op mp zodra ik bevallen ben nou hopelijk heb ik op iedereen gereageerd zo niet sorry!! vandaag moet ik werken en dan 4 dagenvrij dan zal ik ze vast wel weer op eenrijtje hebben
@ Cilla: Het is toch een bankhang avond geworden gisteren, hihi. Morgenavond weer een kans voor gedichtjes, we zijn er al een beetje uit, maar moeten de definitieve toch even doorgeven bij de drukker! Haha, die Jayden van jou! Die maakt er wel een potje van! Die had het gewoon heerlijk warm, en dacht waarom zou ik wachten! Grinnik, foto? Heb je lekker gewerkt vandaag? Ik ben echt aan het aftellen nu, nog 5 dagen werken, of eigenlijk, nog 30 uurtjes en dan zit het er op! Pfft, mijn voeten voelen s avonds echt heel erg dik, en ik ben blij als mijn kisten uit mogen. En nu met die warmte, pfftt Voelde me vandaag voor het eerst ook echt een dikke pad toen ik in de spiegel keek, bah!!:x Ben maar gauw weg gegaan voor de spiegel, met de hond gaan wandelen, kom je terug zijn die schijtburen (sorry voor mijn taalgebruik) wééér aan het boren. Ik zou wel eens willen weten hoeveel gaten er in de muren zitten. Van de week moest Bas er langs, staat ie een gat te boren voor een stopcontact met een gewonen boormachine, nog niet eens met zon gatenboor speciaal voor stopcontacten Ja zo gaat het godv ..***** wel ff duren ja!!!! :x:x:x:xIk kan er echt steeds minder goed tegen Ben benieuwd hoe het zal zijn als ik zo meteen verlof heb Sorry, moest het even kwijt!! Waar is iedereen? Aan het genieten van het mooie weer?
Mariaatje: oh leuk, dan hebben jullie allebei de namen nu of niet? Cilla: ik heb inderdaad ook jurkjes hangen, maar dan moet het weer heel warm zijn en met werken kan ik ze niet aan.. Bij Nienke heb ik de positiebroeken na de bevalling ook nog een tijdje door moeten dragen, dus (ik hoop het natuurlijk niet) maar dan heb ik dan ook nog wat. Haha, die Jayden toch, zal een leuk gezicht zijn geweest Lijkt me inderdaad ook wel heerllijk om straks allerlei spullen weer te kunnen verkopen. Werk ze ( ben je waarschijnlijk al mee bezig) en geniet dan lekker van je vrije dagen! Mariaatje: nog 5 daagjes maar?? Dat schiet al op zeg, dan mag je al écht lekker aftellen! Ja, die warmte doet vaak het vocht vasthouden, waardoor je je zo lekker slank voelt . Ik heb ook last van olifantenpootjes, haha, maar goed dat ik slippers aankan met werken. Zo'n legerkisten lijkt me inderdaad afschuwelijk nu! Echte ervaren klussers zo te horen.....balen zeg! Ik hoop dat ze nu eens snel klaar zijn ermee en je mag genieten van de rust! Helaas niet mogen genieten van het weer vandaag, mocht de hele dag werken. Maar morgen lekker vrij en dan zaterdag weer werken. Verder eigenlijk weinig te melden geloof ik..
@ Heide: ja ik heb hem gewoon voor de keuze gesteld, dat ik geen naam meer wist te verzinnen, en dat ik er klaar mee was om er steeds naar te vragen, dus als het kindje nu zou komen, zou ik de jongensnaam wel verzinnen. Hij begon steeds meer aan mijn jongensnaam te wennen, zei hij van de week. Dus dat komt goed uit! Oh erg he dat vocht? Ook in mijn handen, en dat doet (net zoals Zip al schreef) echt pijn, zo stram, je kunt ze bijna niet bewegen Ik ga mijn slippers dit weekend ook veelvuldig dragen denk ik!! (baby is nu even heel erg onrustig in mijn buik, raar gevoel!!!!) Lekker morgen een dagje vrij, het wordt morgen wel weer 26 graden Zaterdag 25 geloof ik Geniet er lekker van morgen! Fijne avond allemaal!
ja vocht!!! ik heb er nu ook last van, hopk weer wat frisser wordt datdat als t volgende week weer wat frisser wordt dat we er wat minder last van hebben. gisteravond de babywas helemaal weggestreken, ik moet nu nog maar 1 wasje wassen en strijken en dan is alles klaar maandag behangen en dan is het wachten tot ze komt!! gisteren met werken toch wel een beetje gebaald hor, ik ben maar 1,60 kort en nu met die buik ik kan nergens meer bij als ik iets achter in de toonbank moet pakken moet ik gewoon op een krukje staan!!! tot vol vermaak van de klanten (t is wel goed voor mn fooi trouwens ) nou zo ffies boodschappies doen, lekker bbq-en vanavond mariaatje als je in het najaar wel naar texel gaat moet je t ffies laten weten hor dan kunnen we wat afspreken! de texelse boot is 10 minuutjes van mn huis af dus bijna om de hoek heide ik mag eigenlijk ook geen jrukjes ed aan in me werk (moet vanaf pols tot nek tot teen bedekt zijn) maar gelukkig is me baas wel makkelijk we moeten alleen geen arbo controle krijgen. vanmiddag ook maar weer het zwembadje vullen, als jayden er dan weer met kleren en al inspringt zal ik een fototje maken haha heb ik de vorige keer niet aan gedacht geniet lekker van de dag allemaal!!!
@ Cilla: Ja raar is dat he? Is het eindelijk mooi weer, hopen wij weer dat het wat frisser wordt Pfft Niet te harden Jij ligt al lekker op schema zeg, wij gaan vanavond de laatste spullen halen, matras, babyfoon en maxicosi en nog wat klein spul, badthermometer enzo En dan is het wachten op de gordijnen, schoonmaken, wassen en klaar! Komt goed, als we naar Texel gaan laat ik het weten. Ik vond het super daar! Fijne dag vandaag, veel plezier met bbqen vandaag!!
Cilla: haha een ware atractie ben jij dus op je werk ! Wel lastig inderdaad he, je armen worden zo kort als je buik zo dik wordt he Geniet lekker van het mooie weertje, maar met een bbq en een zwembadje gaat dat vast wel lukken he! Mariaatje: dat is dan wel weer het voordeel van de zomer he, lang leve de slippers . Leuk he als je buik zo op en neer gaat, ik zou dan wel eens door mijn vel heen willen kijken om te zien wat daar nou allemaal gebeurd Vandaag een relax dagje, zo meteen eerst een grote ronde met de hond nu het nog koel is en vanmiddag komt de er iemand voor de intake van de kraamzorg. Wordt wel weer heel echt dan he..
@ Heide: Jazeker, de slippers bieden nu echt uitkomst!! Wij gaan zo even naar de stad, babydump, Prenatal... Laatste spullen halen! x
Haha, het is maar goed dat ik nog even bij de openingstijden keek, Goede vrijdag, dus alles dicht!! Morgen voordat het warm wordt naar de stad, en daarna genieten van het mooie weer! Ach, door dit alles hebben we wel weer even kunnen genieten van onze nieuwe buren...
Hey meiden... Ik lees dat er verschillende olifantepootjes bij zijn gekomen... Fijn dat ik niet de enige ben... Maar fijn is anders... Maar gelukkig is het slipper weer en dat bied uitkomst! Hier vandaag vanalles gedaan... Vanavond zijn mijn schoonouders komen BBQen dat ws gezellig en lekker... Dadelijk lekker naar bed.. Morgen weer een dagje wassen/strijken/poetsen... En dan zondag eerst met de familie paasbrunchen bij ons thuis en daarna gaan we lekker voor die dagen weg! Twee nachtjes hotel... een dagje sauna en een dagje maastricht... Wat we zondag gaan doen weet ik nog niet maar we gaan in ieder geval genieten en uitrusten! We kijken er naar uit... O ja en gister 35 weken echo gehad... Alles was goed alleen dachten ze dat we een flinke baby gaan krijgen met een dikke buik. De verloskundige dacht daar vanmorgen anders over... Die dacht dat het allemaal wel mee viel... Wel laat ze me voor de zekerheid nog een keer prikken op suiker maar ze verwacht daar niets van aangezien ik daar al op gestest was en toen alles goed was... Maar goed beter een keer te veel controleren dan te weinig. Nou meiden ik ga lekker even de douche opzoeken en daarna lekker mijn bedje in! Fijn weekend allemaal!
Mariaatje: shop ze vandaag ! Zip: Raar dat ze over de grote van de baby zo van mening kunnen verschillen he, ach jullie zien het wel als hij er is toch? En inderdaad beter het ekere voor het onzekere, wanneer krijg je de uitslag? Heerlijk weekend in het verschiet dus, geniet er lekker van samen! Ik mag vandaag weer lekker gaan werken.., morgen vrij en dan maandag weer werken. Straks na het werk lekker een bbq bij mijn schoonzus, dus da's wel gezellie. Fijne dag allemaal!
@ heide... Dat is inderdaad wel apart... Maar de verloskundige zei ook dat ze bij het meten met de echo er al heel snel naast kunnen zitten... Dat kan blijkbaar 20% afwijken... Nou ja we zien het inderdaad wel... Liever dat hij wat voor ligt dan dat hij te klein is... Ik heb gister geen bloed meer laten prikken dus dat zal dinsdag of woensdag worden en dan zal ik de volgende keer bij de vk de uitslag krijgen... Wat jammer dat je moet werken met dit stralende weer... Maar goed je kunt aftellen toch? En een BBQ is een goed vooruitzicht! Hopelijk kun je tussen door toch een beetje van het weer genieten... Werkse vandaag!
@ Zip: Ja slippers bieden zeker uitkomst! Ik heb van die Birkenstocks, heerlijke slippers, maar mijn voeten zijn nu niet allen wat dikker, maar dus ook breder en daardoor loop ik op het randje heel mijn voeten kapot Zucht Toch maar even van die standaard slippers bij de Scapino halen of zo Fijn dat het gezellig was met je schoonouders, wordt jullie mannetje hun eerste kleinkind? Een heel fijn weekend met zijn tweetjes, heerlijk om er even tussenuit te zijn!! Geniet er van!! Fijn dat alles goed is met jullie kereltje! Nog even geduld en dan is hij er!! @ Heide: Fijne werkdag vandaag, en veel plezier bij de bbq! Hopelijk hou je het allemaal een beetje vol Wij zijn vandaag goed geslaagd voor een matras, maxicosi, badthermometer, zomer positiekleding en nog wat klein spul. Oh ja, en een telefoon met babyfoon functie! Nou ja, dat was de bedoeling, volgens de verkoopster zat de functie er wel op, kom je thuis NIET DUS!! Dus weer inpakken en dinsdag terug Zucht!! Fijne dag allemaal nog!!
Zo! Net toch nog maar even een babyfoon besteld op Internet! Met 3 km (!) bereik... Ik geloof dat ik de hond dan best even uit kan gaan laten! Morgen naar mijn schoonouders... Ben benieuwd... Truste!
zo ik ben weer bijgelezen... vandaag de laatste verjaardag en dan ben ik weer in de lucht hahaha. @zip blij dat jij blij bent met onze olifanten pootjes hebben ze geen gewicht geschat van je kereltje??? geniet lekker van je daagjes weg! @heide komt bij jou kraamzorg langs? bij mij bellen ze alleen omdat ik al een ukkie heb. heb jij trouwens ervaring met een stagaire? want dat zullen ze hier wel vragen of er een stagaire meemag. wel balen dat je met t mooie weer en pasen moet werken! @mariaatje, goed geslaagd dus?? weet je al wanneer de gordijnen komen? ben heeeel benieuwd naar het eind resultaat van je kamertje! nou ik ga ffies hier aan de schoonmaak, vanmiddag verjaardag, morgen komt mama behangen dus dan heb ik er allemaal geen tijd voor. nou fijne dag allemaal!!!!!
Goedemorgen Pfft! Half 7 wakker, en niet meer kunnen slapen. Zon last van buikpijn, of eigenlijk meer spierpijn in mijn buik door het op de zij liggen. Vannacht ga ik echt dat voedingskussen er bij pakken Ja we zijn gisteren zeker goed geslaagd! Gordijnen komen volgende week of de week daarop Alleen nog even een stoel laten bekleden en dan is het klaar. @ Stagaire: Ik heb aan gegeven dat het mag, maar voor ze komen vragen ze het altijd nogmaals, misschien vind ik het dan wel veel te druk Ik heb voor onze uk een Tummytub en een badje met standaard, maar staan die badjes met standaard opgesteld in het kamertje? Of kan je die ook gewoon in de badkamer laten staan? Ik heb nl. zon mooie groene gezien! Kei leuk voor in ons kamertje!! Maar ik weet niet of ik genoeg plek heb voor ook nog een badje Gisterenavond even gekeken hoe warm het op het babykamertje was, zo zonder rolluiken en de zon er de hele dag op 25 graden!! Om 9 uur s avonds Ben blij als die rolluiken er zijn!! Nou, wij gaan vandaag dus naar mijn schoonouders, misschien zijn we wel vlot weer thuis, en anders horen jullie vanavond wel hoe dat geweest is. Bah, geen zin in Heb me ook voorgenomen om me niet onder te laten sneeuwen. Ik wil het ook niet hard tegen hard gaan spelen maar ik ga ook niet stil in een hoekje zitten afwachten wat er gebeurd Blegh!!
Hey meiden... Gister voor het eerst een beetje een inzinking gehad... Mijn voeten waren in de ochtend al zoooo dik... Maar had ook nog zo veel op de planning staan om te doen! IK wilde alles schoon en netjes hebben voor we vanmiddag weg gaan. Een vriendinnetje zag mijn voeten en stond er echt op dat ik bleef zitten. Heel lief van haar maar voelde me zo opgelaten omdat ik nog zo veel wilde doen! Aan het eind van de middag kwam ook mijn moeder nog even langs en toen ze vroeg of ik moe was brak het los... Kon alleen nog maar huilen en vertelde dat ik me zo opgelaten voelde omdat ik nog zo veel wilde doen... Heel lief hebben ze mij op de bank gelegd en is een vriendin de badkamer gaan poetsen en een kennis en mijn moeder de keuken... Heel erg rot gevoel als je dingen uit handen moet geven omdat het echt niet meer gaat! Maar goed er zat niets anders op. Vanmorgen ook om 6.30 al wakker en we zijn er rond 7.00 uur ook maar uit gegaan en hebben mijn vriend en ik het laatste nog even gepoetst en onze spulletjes gepakt voor de komende dagen. Straks komen ze hier brunchen en daarna lekker twee nachtjes weg! Heb er echt zin in! @stagiaires... Ik heb gezegd dat er zowel een leerling als een stagiaire mee mag komen. Heb daar niet zo'n probleem mee.. Heb wel even gevraagd of een stagiaire ook bij de bevalling is... Dat hoeft van mij dan weer niet echt... Maar dat ik ook niet... Een leerling wel... @ badje... Die kun je prima op de badkamer laten staan volgens mij. Ik heb zelfs bij ikea een apart tafeltjes gekocht voor het waskussen die ik ook op de badkamer kan zetten. Ik zet het badje dan ook gewoon op de badkamer. De badkamer is namelijk altijd wel warm... Maar op de babykamer zet je meestal de verwarming niet aan dus dan is het een koude overgang van de badkamer naar de babykamer... Dus ik ga het wassen en afdrogen ook op de badkamer doen. Hoorde van verschillende meiden dat ze dat handig vinden dus dacht laat ik kun advies opvolgen... Veel leggen ook gewoon een waskussen op de wasmachine als ze die op de badkamer hebben staan. Het voordeel van als je je badje op de badkamer hebt staan is ook dat je niet met emmers water hoeft te tillen... @mariaatje... Hmm kan me voorstellen dat je er niet echt naar uitkijkt om naar je schoonouders te gaan. Ik hoop dat het iets goeds opleverd en dat het dus allemaal niet voor niets is! Succes in ieder geval! Het zal voor je vriend denk ik ook wel fijn zijn als jullie met z'n 4en weer op goede voet verder kunnen... Nou heel verhaal... Sorry...