wie ook wachten tot zondag???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cilla24, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Zip: Shit meid, wat giga balen dat je lijf je zo in de steek laat. Maar het is ook nogal wat, wat er in je lijf gebeurd... Maar als je altijd een bezige bij bent is het niet gemakkelijk om dingen los te laten...;)

Vroeg of laat komt er een moment dat je voor je moeder, kennis en vriendin iets terug kan doen en dan zul jij je ook niet bezwaard voelen, dat heb je gewoon over voor elkaar! Dus, ben maar blij met zulke behulpzame mensen om je heen, ze doen het graag voor je!:)

Geniet van jullie paar daagjes weg, laat je maar lekker in de watten leggen! Tot snel!

Grtz

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mariaatje: goed geshopt dus. Alleen balen van die telefoon ja, kun je weer terug..
    Ik zou verstelbare slippers kopen als ik jou was, ik paste gisteren niet meer in mijn standaars slippers :).. Als je de bandjes kunt verstellen is wel handig dan.
    3 km bereik :$, kun je bij wijze van nog mee naar de winkel :D.
    Hopen dat die het wel goed doet dan.
    Succes bij je schoonouders!

Cilla:Ligt eraan hoe je verzekerd bent denk ik. Ik zit bij de IZZ omdat ik in de zorg werk, vaak doen ze wat extra's. Zo krijg ik ook 20 uur extra kraamzorg, dus dat is wel fijn.
    Geen ervaring met stagiaire zelf, maar ik heb nu aangegeven dat ik er geen wil. Lijkt me nog extra druk voor Nienke dan. Eén "vreemde" vrouw in huis lijkt me voor haar voldoende.

Mariaatje: voedingskussen is zó lekker in bed, alleen wel wat warm nu, maar ligt zo fijn. Hoop dat je vannacht beter zult slapen dan.
    Wat heerlijk dat nu alles bijna klaar is!
    Wij hadden het badje op het kamertje staan (badkamer i sbest klein bij ons),maar dit hoeft niet persee geloof ik. Net wat jij zelf handig vindt lijkt me.

Zip: Is moeilijk als je nog zoveel wilt, maar je voeten omhoog als ze dik zijn is ook belangrijk. Het is moeilijk, maar geniet ervan dat je zooveel lieve mensen om je heen hebt. Ze doen het waarschijnlijk graag voor je!
    Geniet ervan samen!

3. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Gisteren dus gewerkt en daarna bbq-en. Was wel blij dat we thuis waren 's avonds.. had me toch dikke benen en voeten :$.
    Vannacht een kussen onder het voeteneind gelegd en vanmorgen ging het weer enigzins :).
    Nienke en ik hebben vannacht trouwens allebei last gehad van het eten, buikkkrampen en diaree.... ze hadden alleen varkenvlees, ik denk dat dat het probleem was. Dit eten wij niet zo heel veel. Misschien verkeerd gevallen?
    Bij mij is het weer over, maar Nienke heeft nog steeds diaree..

Straks eten bij mijn ouders, heerlijk asperges heb daar nu al zin in!

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Goeie tip van die verstelbare bandjes, dat was nog niet in me opgekomen! :)Even shoppen van de week, vandaag zijn mijn voeten ook echt een drama, jeetje het ziet er niet uit… Jij veel succes met de ziekenboeg…
    @ Schoonouders: Precies zoals ik verwacht had, iedereen kon zich vinden in het verhaal van de ander, voorstellen hoe de ander zich voelde, bood ook zijn excuses aan voor wat ie had misdaan, behalve “Madam”… Op een gegeven moment zit je daar 2 uur, alleen maar met modder te gooien zonder ook maar een steek verder te komen, en dan denk je: “Ik kap er mee…” ben achterover gaan zitten, heb “ja en amen” gezegd en het er bij gelaten… Die vrouw is echt ziek… Voor Bas ben ik op een gegeven moment maar gezwicht voor Cruella, maar van mij kan ze nooit meer eige vorm van medewerking of wat dan ook verwachten. En oh ja… Ik mag haar niet meer met haar voornaam aanspreken, maar met U of mevrouw. “ Prima, U”… Zucht…:cool:
    Het voelt echt onbevredigend, en alsof ik met de staart tussen de benen als een geslagen hond naar huis ben gegaan… Maar het heeft geen zin om door te blijven gaan… Je staat lijnrecht tegenover elkaar, en ik moet er dan nu ,maar boven gaan staan, en denken: "het zal wel"...:(
    Ik kan nu ook wel wat rust gebruiken, maar dit wordt nooit meer wat het geweest is, dat is een ding wat zeker is…
    Ben nu doodop, vette koppijn … Ik ga zo naar bed…
    Truste meiden!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Mariaatje: wat jammer dat het zo gelopen is, en U zeggen?? :$
    Wat vond Bas ervan? Jullie hebben het een kans gegeven en die heeft ze niet genomen helaas. Hoe gaat het nu dan verder?
    Lekker even rust nemen nu en proberen het van je af te zetten, ze is het niet waard.. Dikke knuffel voor je!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Vanavond heerlijk gegeten en met de voetjes omhoog gezeten ;) bij mijn ouders. Dus het valt vandaag redelijk mee, haha!
    Morgen weer een hele vroege dienst en daarna bij mijn zus eten met de hele familie, dus wordt weer een druk dagje.;)

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje, heb je er niet een sarcastische opmerking tegenaan gegooid? nou mevrouw ik wilde u net mama gaan noemen ;)
    maar wel balen dat het zo loopt zeg, had voor je gehoopt dat ze toch wel bij zou draaien. Wel super van jou dat je t voor bas doet, en gelukkig wonen ze ver weg.

Zip super van je mama en je vriendin dat ze je zo goed geholpen hebben! en daar moet je je echt niet bezwaard om voelen daar zijn vrienden en familie voor!

heide ik had er idd niet aan gedacht dat t voor jayden dan nog drukker is, ik had vorige keer echt een topvrouw die deed ook me hele huishouden en lied de hond uit. om haar ga ik ook weer vragen en zij mag dan wel een stagaire oid meenenen maar als ik haar niet krijg dan geen stagaire zo doe ik t maar denk ik.
    hier achetr woont ook een hele leuke vrouw met haar samen laat ik vaak de hond uit en zij is ook kv en mijn 2e keus, zijmoet dan zelf maarkijken of ze er 1 meeneemt, jayden kent haar toch ook heel goed.

slippers met verstelbare bandjes is idd een goed idee, ik had van die birkenstok dingen gekocht smorgens zitten ze op het middelste gaatje en savondes op de laatste :D

mariaatje wij laten het badje in het kamertje staan, in de winter is onze badkamer te koud dus wel doen r grotendeels in dr kamertje in bad. maar je kan altijd verschuiven.

enne denken jullie eraan om emmers te kopen om t bad te vullen en te legen, dan hoef je niet met een vol bad te slepen.

nou dat was m ffies....

fijne dag allemaal!!!!

8. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Morguh dames, ik heb er behoorlijk verrot van geslapen. Was vanmorgen om half 6 al wakker, tegen Bas aangekropen, en zo hebben we nog even lekker gekroeld en gepraat en uiteindelijk tegen 7 uur in slaap gevallen. Ben net pas wakker, en Bas is de hond gaan uitlaten… Kei lief van hem, gelukkig kijken we hetzelfde tegen zaken aan…:)
    Tja, en dat dat U zeggen. Zij blijft het erop gooien dat ik geen respect toon (geloof me, ze is zelf de enige die haar excuses NIET aanbiedt, dus wat nou respect??) en ik denk dat dit haar manier is om het gewoon af te dwingen. Zo van: “Als je het niet uit jezelf doet, dan dwing ik je er wel toe…” Nou ja…:cool:

@ Heide: Thanks voor je knuffel, had ik echt even nodig!:)
    @ Cilla: Hihi, ik vind jou sarcastische opmerking wel erg leuk! Jammer dat ik dat zelf niet verzin op zo’n moment.:D

Iedereen veel succes met werken en veel plezier met familie uitjes etc. Ik ga zo even poetsen, mijn ouders komen eten vandaag (wel gezellig) en even naar de boerenbond voor een stukje schutting. Doei doei!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zo heb ik weinig om op te reageren....

maria als ik zelf met r aan tafel had gezeten was ik waarschijnlijk ook niet op die opmerking gekomen hor.

gisteren hebben we het kamertje van ons meisje behangen, er moeten nu nog 2 kleine stukjes geschilderd worden en dan zal ik een foto maken (ik ga t denk vanavond ff schilderen als ik nog genoeg verf heb).

vandaag weer te werk :(

10. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Zo wat een drukte hiero!! Kan wel merken dat het mooi weer begint te worden en de vermoeidheid bij de meeste dames heeft toegeslagen!;)

@ Cilla: Ik ben ook niet zo adrem... Kom dan thuis en denk: "Dat had ik moeten zeggen, dat had ik moeten doen..." Maar ach...
    Ben benieuwd naar je kamertje! is het niet te druk geworden? Jij hebt ook witte meubels toch, dat neutraliseerd dan wel weer een beetje denk ik?

Net bij de vk geweest, alles prima, mijn bloeddruk goed, hartslag van de kleine prima, ligt al met het hoofdje naar beneden, rug rechts, benen links, net wat ik al dacht te voelen! Voor zover dat mogelijk was want soms dacht ik dat ie op mijn blaas zat! Haha...
    Ook alle bloedonderzoeken waren prima, alles keurig op niveau!
    Over 2 weken liggingsecho, dag erna dubbele afspraak voor controle en bevallingspraatje...
    Maar deze week, het hoogtepunt... Partneravond bij de gym!! Hihi!!:D:D:D

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: dat zou helemaal fijn zijn als de kv een bekende voor Jayden zou zijn!

Emmers: ik vulde het badje altijd met de tummy-tub, vond ik wel handig.

Mariaatje: fijn dat jij en Bas er samen goed over kunnen praten, dan zal ze in ieder geval nooit tussen jullie twee in kunnen komen;)
    Fijn dat alles goed is met jou en de kleine! En al mooi met het koppie naar beneden.
    Oh jee, partneravond heeft Bas er al zin in? :D

Cilla: is het kamertje mooi geworden met het behang?
    Hoeveel dagen moet je nog werken?

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Zo ben ook weer even in de lucht...
    Afgelopen dagen druk geweest: gewerkt, verplichtingen met pasen en Nienke ziek. Pff..
    Vanaf vandaag is ze er gelukkig beter aan, was zo zielig :( zelfst 's nachts werd ze wakker van buikpijn en diaree, arm ding!
    Dus nu hoop ik weer nachten met meer slaap voor ons ;).
    Vanavond ook weer een verjaardag gehad en nu lekker met de beentjes omhoog:)

Morgen weer werken...nog 5 dagen in totaal :D

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    heide dat schiet op nog 5 daagjes, ik moet er nog 15 en dan nog wat losse uurtje omdat de baas op vakantie gaat.

fijn dat t met nienke weer wat beter gaat,dan komjij ook weer wat meer aan je rust toe.
    kamertje is echt super gaaf geworden, we twijfelen alleen om de witte delen wit te laten dat is zeg maar de muur achter en naast de verwarming en naast de deur.

is jouw kamertje ook al helemaal klaar? je hoefde er niet veel aan te doen toch?

mariaatje heeft bas al zin in de partneravond? haha

14. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide & Cilla: nee, Bas heeft er helemaal geen zin in, in die partneravond! Haha, maar ja, ik weet zeker dat hij dat wel handig gaat vinden en nodig gaat hebben!
    @ Heide: Beterschap met jullie kleine meid, die heeft toch echt iets verkeerds gegeten met de BBQ, jij ook succes met aftellen op je werk… Heerlijk gevoel!!!:D
    Ben benieuwd naar de foto’s van het kamertje Cilla! Ik hoop eigenlijk deze week of volgende week iets te horen over mijn gordijnen, dus dan zal ik ook even foto’s plaatsen!

Hier alles oké, inderdaad wel dikke voeten en weer wat vaker last van hoofdpijn, maar ja, als dat alles is… En oh ja, maar dat is meer psychisch… Ik vind mezelf echt gigantisch dik en zit daardoor niet zo lekker in mijn vel… :(

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Cilla: nog 15, dat is best veel nog inderdaad. Dat is dan wel weer het voordeel van onregelmatig werken. Ik heb de laatste tijd teveel gewerkt en wordt nu dan minder ingepland.
    Foto's!! Dan kunnen wij je helpen met je keuze voor de muren:D
    Ja ons kamertje is zo goed als af, ik zal volgende week eens foto's knippen. Dan heb ik wat meer tijd.

Mariaatje: je zult vast niet dik zijn, alleen je buik en dat moet ook! Lekker trots zijn op je lichaam nu! Straks ga je je buik nog missen..
    Zó dat waren wijze woorden he :D, haha ik herken het wel hoor.
    Af en toe denk ik ook had ik mijn oude figuur maar weer terug...
    Ach komt wel weer...

Vanavond een avond niks, dat was lang geleden. Lekker op tijd gedouched en gezellig samen naar K3 gekeken.
    En nu even lekker niksen, héérlijk!!:)

16. Zip83

Zip83 Actief lid

8 jul 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden...

Daar ben ik weer... Heb alles gelezen en zal proberen op zo veel mogelijk te reageren...

@schoonouders... Jeetje zeg! Dat is me nog al wat als je in eens u of mevrouw tegen je schoonmoeder moet zeggen... Dan creeer je wel een mega afstand! Ik zou dat niet over mijn lippen kunnen krijgen denk ik. Wat jammer zeg dat het zo is gelopen. Wel heel fijn dat jullie samen het zelfde over de situatie denken... Het zou extra vervelend zijn als jullie er zelf ook nog onenigheid over zouden krijgen.

@dik zijn/voelen... Nou ik kan er over mee praten. Ik ben inmiddels een 10 tonner geworden! Ben daar wel een beetje klaar mee en zal blij zijn als er weer een hoop kilo's af zijn! Dus begrijp helemaal wat je bedoeld.

@ aftellen tot jullie verlof... Ik kan me goed voorstellen dat jullie aan het aftellen zijn... 5 dagen dat is een goed vooruitzicht... Dan zit het er echt bijna op... 15 dagen klinkt nog wat veel maar hopelijk gaan die dagen ook snel voorbij! En dan lekker gaan genieten van je verlof en hopelijk van lekker weer!

@ zieke dochter en zelf ziek... Dat is niet zo mooi... Hopelijk gaat het al beter met Nienke en bij jezelf was het al over toch? Altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn... :(

@ partneravond... Hahah mijn vriend had er ook zo'n zin in! Hij vond het ook niet echt boeiend... Zeker omdat we twee avonden achter elkaar hadden waarbij op beide avonden een beetje het zelfde werd verteld. Nu hebben we maandag nog een infoavond over borstvoeding. Ik ben benieuwd of ik hem daar nog mee naar toe kan krijgen...

Hoop dat ik nu op het meeste heb gereageerd...

Wij hebben heerlijke dagen weg gehad. Helaas heb ik nog meer last gekregen van vocht waardoor ik veel last van mijn handen krijg. Er wordt iets afgekneld in mijn pols waardoor ik tintelende vingers en pijnlijke polsen krijg. Dit heb ik vooral 's nachts waardoor het slapen erg moeilijk wordt. Mijn voeten staan ook echt heel erg op spanning wat ook niet echt prettig is!
    Ben dus toch maar naar de huisarts geweest en krijg nu medicatie. Helaas is deze medicatie niet echt aan te raden tijdens de zwangerschap dus het voelt niet echt lekker maar het vocht is ook heel erg dus het is kiezen tussen twee kwaden... Ik probeer de madicatie wel zo veel mogelijk te beperken en als het goed is komt er morgen ook een homeopatisch middel voor me binnen wat geen kwaad kan tijdens de zwangerschap... Dus hopelijk helpt dat ook en kan ik de andere medicatie laten staan.

Nu het niet meer zo heel erg warm is wordt het misschien ook al iets beter...

Verder doe ik hier rustig aan en heb ik vandaag veel geslapen... De dagen dat we weg waren heb ik steeds niet geslapen tussen de middag dus ik had denk ik wat in te halen.

Morgen komen de bedklossen en kan het bed omhoog... haha komt het allemaal weer een beetje dichterbij... Ik zal zo blij zijn als ons menneke er is!

Fijne avond allemaal!

17. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    :):):):):):):):):):):)
    Ben al heeeeeel lang niet geweest....
    De reden; tja, merk dat ik niet zoveel nuttigs te melden heb, ben ik ook niet zo goed in... maar vind het ook weer belachelijk van mezelf... niet dat ik geen interesse in jullie heb... maar weet nooit zo goed wat ik allemaal moet reageren... en heb ook niet zoveel tijd (of maak er geen tijd voor...)
    Maar goed, heb net globaal beetje bijgelezen... Jullie zijn alweer een heel eind, met verlof, of laatste daagjes werken...
    Ik moet nog een hele tijd! Maar ook wel prima hoor, om nu al thuis te gaan zitten is ook zoiets... al vond mijn heup/bekken/rug/stuitje het gisteren om half 12 al mooi geweest...
    Verder gaat het hier redelijk... de misselijkheid 's nachts en 's ochtends is minder aan het worden... (op vandaag na) maar moe.... phoe!!! Elke nacht nog om 4.00uur wakker en dat voel ik wel... maar goed, heb al weekend... Vrijdag trouwen goeie vrienden waar mijn man en ik allebei getuigen bij zijn... leukleuk dus!
    Buikje begint al een beetje te groeien (of ik hou hem gewoon niet meer in ;)) en ik kan mijn eigen broeken al niet meer aan...
    Nog niets aangekomen, maar dat zal niet lang meer duren...
    Las iets over dik voelen; had ik bij Floor op het eind ook wel... jeetje die hele buik meezeulen... maar dat gevoel van trappelen in mijn buik heb ik daarna toch ook wel gemist hoor... dus geniet er nog effe van!!! (kan niet wachten tot ik weer iets voel!)
    Vorige week echo bij VK gehad... Schildklier is net op het randje, over aantal weken weer prikken en als ie zo blijft of beter wordt hoef ik teminste niet terug naar gyn...

Nou, ik ga weer proberen meer te kijken en iets leuks terug te schrijven...:)
    tot snel dus...

18. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    @ Heide: Thanks, je weet me altijd wel weer even op te beuren. :)
    @ Zip: Dat van die tintelende vingers ken ik wel, mijn arts vertelde dat het te trainen/verhelpen is door rond te blijven draaien met je hand, zo’n rolbeweging zeg maar! Balen dat je zo dus nog minder slaapt… Niet echt fijn dat je er medicatie voor moet nemen, maar aan de andere kant, als je straks totaal uitgeput aan je bevalling moet beginnen is dat natuurlijk ook geen pretje…
    Hoe is jullie paar daagjes weg geweest? Hebben jullie het lekker gehad? Nog even van elkaar kunnen genieten?:)
    @ Mjanne: Hartstikke fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Die kwalen zjn natuurlijk niet leuk en zouden nu zo langzamerhand ook wel over moeten gaan toch? 13 weken alweer! Veel leuke dingen in het verschiet, kei leuk!!:D
    Dat getrappel en leven in mijn buik is wel echt super om mee te maken, al wordt het wel steeds minder krachtig. Ook niet heel erg, soms ging het echt héél hard!!:cool:
    Fijn dat je bij de vk kan blijven als het goed gaat!! Gewoon ongecompliceerd zwanger zijn, heerlijk!!

Mijn vriendin (met de verhoogde combinatietest) heeft vandaag 20 weken echo gehad, en er waren geen afwijkingen te zien! Kei fijn, ben echt opgelucht. Zij heeft binnenkort haar echo bij de Fontys en dan mag ik mee, kei leuk!!:):):)
    Vandaag werd ik ook gebeld voor de gordijnen, die zijn ook binnen, net als de babyfoon!! Alles meteen opgehaald natuurlijk! Ik al van de week ook even foto's maken!
    ENNNN…. WE ZIJN KAMPIOEN GEWORDEN MET VOLLEYBALLEN!!!!! Yes, volgend jaar 1e klasse! Dus vandaar dat ik nu zo laat terug ben, en eigenlijk al lang moet gaan pitten, maar ben helemaal euforisch, we hebben het geflikt!!:D:D:D:D:D

Truste!!

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mariaatje, ik kan natuurlijk jouw foto's bekijken op hyves, en jij bent totaal niet dik! en precies zoals heide al zegt je buik moet juist dik zijn, daar komt straks je grote geluk uit!

enne gefeliciteerd met je kampioenschap.

zip: klinkt als carpaal tunnel syndroom in je handen, dat ik een buisje waar 3 zenuwen doorheen lopen als die verknelt raakt (door bv vocht) gaan je handen tintelen. Ik heb dat met jayden ook gehad, uiteindelijkmoest ik rechts wel geopereerd worden maar links is helemaal zelf weggegaan.
    wat bij mij wel hielp was mn hand achterover buigen.

ik ga nu ff verder terug lezen en dan zal ik verder reageren :D

20. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mjanne, gaan ze nog verder naar je schildklier kijken als je niet meerzwanger bent? want dat die aan de trage kant is is natuuurlijk wel lastig met t kwijtraken van je zwangerschapskilotjes.

heide leuk he k3 jayden vind t ook helemaal geweldig dan staat ie te dansen en lijp te doen :D

nou zo ffies het stadje in, had leuke schoentjes voor jayden gezien, en ff kijken of ze nog een leuke korte broek voor m hebben en ff een wit t shirt.

trouwens ff vraagje aan jullie, ik begin heel erg last te krijgen van mn liezen hebben jullie dat ook? ik herken t nl niet van jayden.

Deel Deze Pagina