@ mjanne... Wat leuk om weer even iets over je te lezen! Ik kan het me helemaal voorstellen... Ik ben op een gegeven moment ook een tijdje niet op de site geweest... Vond zelf ook dat ik niet veel te melden had en vond het wel leuk om te lezen maar niet op te reageren... Later is dat wel weer terug gekomen en ben ik wel weer actief mee aan het doen. Dus wie weet komt dat terug! En als je geen zin hebt om te reageren doe je dat toch lekker niet! Fijn dat de klachten minder worden... al weer 13 weken... heerlijk om die eerste 12 weer voorbij te zijn toch? En getuigen zijn van vrienden op hun huwelijk... Super! Ik wens jullie een hele fijne dag! Hopelijk wordt het weer iets beter dan gister! @ mariaatje... GEFELICITEERD!!!! Hahah dan kun je er volgend seizoen weer flink tegen aan met sporten!!! Hebben jullie gister groot feest gehad of gaat er nog een feest komen? @ cilla... Het zou idd dat tunnelsyndroom kunnen zijn... Ik hoop dat het mee valt en weer snel weg is na de bevalling. Ik hoop dat vandaag mijn homeopatische medicijnen binnen komen dat voelt toch iets beter dan die andere... Heb gister een half tabletjes ingenomen maar heb niet echt gemerkt dat ik veel meer moest plassen dus het feest volgens mij nog niet heel veel gedaan... @ weekendje weg... Ja wij hebben het echt heerlijk gehad... We zijn eerst naar het hotel in Born gegaan... daarna doorgereden naar valkenburg... Daar verschillende terrasjes gepakt en een beetje rond gekeken... Daarna heerlijk gegeten daar en 's avonds naar de Gooise Vrouwen film geweest... Maandag de hele dag mijn mijn blote kont in de zon gelegen... Hahah ook best lekker... Nee maandag waren we de hele dag in de sauna maar met dat goede weer dus ook lekker buiten in het zonnetje gelegen. Dinsdag zijn we na het ontbijt en het uitchecken naar Maastricht gegaan... Daar een beetje gewinkeld (helaas niet heel lang ivm met mijn veel te dikke voeten) en lekker wat geluncht. Daarna rustig terug naar huis gereden omdat ik op het eind van de dag ook nog naar de huisarts moets ivm het vocht... En moest nog bloed laten prikken... Dus al met al heeeeeeeerlijke dagen gehad!
Hey meiden... Ik had beloofd om nog wat foto's van de babykamer te plaatsen nu hij echt af is... Dat heb ik gedaan... Ze staan in mijn fotoboek... Groetjes!
Zip: Fijn dat jullie genoten hebben van jullie dagen samen! Alleen zoveel last van vocht is minder.... ja soms moet je inderdaad kiezen tussen 2 kwaden. Hopen dat de nieuwe medicatie ook gaat helpen. Wat zegt je vk van je vocht? Je bed omhoog, haha moet je straks met een trapje in je bed? Het komt ook al heel dichtbij voor jou he! Spannend hoor! Ons bed hoeft gelukkig niet omhoog, we hebben een boxspring en die zijn al vrij hoog. De kraamzorg vond het prima zo. Mjanne: Je moet je ook niet verplicht voelen he, je moet het zelf leuk blijven vinden toch? Maar ik vind het wel leuk om weer wat van je te lezen . Hopen dat je moeheid ook snel over zal zijn. Probeer je rust te zoeken , al is dat wat lastiger bij een tweede kindje he? Fijne dag vrijdag!! Mariaatje: wat fijn dat de 20-weken echo goed was, moet een hele opluchting voor ze zijn! gefeliciteerd met jullie kampioenschap, goed man! Dus volgend jaar mag je in de eerste klasse meedoen, leuk. En ook nog alle spullen binnen vandaag. Jouw dag kan niet meer stuk he
Cilla: nee geen last van de liezen hier. Shop ze vandaag! Zip: klinkt als een aantal heerlijk dagen inderdaad! Groot gelijk, nu kan het nog! Mooi kamertje hoor!! Jullie hebben een wiegje dat je aanschuift tegen jullie bed of niet? Zo heerlijk als je de kleine de eerste weken kunt bekijken vanuit je bed.... Raak je niet op uitgekeken!
Vanmorgen lekker gewerkt, alle lopende zaken van mijn clienten overgedragen aan mijn collega, dus dat voelt goed! Nu nog 3 dagen!! (Wel verdeeld over 2 weken , maar dat geeft niet.) Als Nienke de slaap uit heeft eens even naar het dorp. Moet verschillende kado's kopen. We hebben het weekend 3 verjaardagen . En straks even wat urine na laten kijken bij de huisarts, heb het idee dat ik een blaasontsteking heb. Dus maar even na laten kijken voor de zekerheid..
@ heide... Thanx.. BEn zelf gelukkig ook nog steeds blij met het kamertje.. Ja het wiegje moet inderdaad op hoogte van ons bed komen. Wij hebben ook een boxspring maar moesten wel klossen... Dus even kijken hoe hoog het bed dadelijk komt en dan moet ik nog even ana het wiegje knutselen om het hoger te krijgen... Dan kan in inderdaad heerlijk op ons manneke uitlijken vanuit bed! Hmmm blaasontsteking zou niet fijn zijn. Idd beter maar even na laten kijken! @cilla... Vergat ik helemaal te melden... Heb ook geen last van mijn liezen...
Ik heb ff diagonaal meegelezen en ge zo fotos kijken MAAAAAARRRR tintelende vingers.. is je bloeddruk wel gemeten????? Want tintelende vingers zijn de eerste tekenen van het help syndroom, dus zwangerschapsvergiftiging. Mijn vriendinnetje is 2x met tintelende vingers naar huis gestuurd zonder de bloeddruk te meten en dat ging niet goed! Voor de rest gaat hier alles goed.. vollop aan de klus geweest afgelopen weekend tijdens mijn ei sprong.. dus nu wel weer blaasontsteking..pfff
Goed bezig met klussen!!! Blaasontsteking is een beetje jammer... Mijn bloeddruk is inderdaad niet gemeten... Maar met Help heb je een hoge bloeddruk toch? En tot nu toe is mijn bloeddruk altijd heel netjes geweest en zelfs aan de lage kant... Maar het is wel een goede tip... Ik zal morgen eens naar de vk bellen om te vragen of ik morgen een keer extra op controle mag komen...
Ik heb gebeld en mag morgen bellen om een afspraak te maken om morgen tussendoor nog een keer extra op controle te komen. Wel fijn om even gerust gesteld te worden...
@ Cilla: Ik weet dat al dat gewicht niet voor niks is, maar ik baal er echt van als ik in de Spiegel kijk. Maar Bas zegt ook, gewoon bij neerleggen want het gaat er met een beetje inspaning allemaal weer van af! Ben je nog geslaagd met kleertjes kopen vandaag? @ Liezen: Ja herken ik heel goed! Zon zeurende pijn, alsof je te zwaar getild hebt of zo Vet irri @ Zip: Dank je wel voor je felicitatie, gisteren klein feestje, met (Jip en Janneke en echte) champagne, ik denk dat we nog wel gehuldigd gaan worden! Hihi!! Fijn dat jullie het lekker hebben gehad samen, heerlijk nog even samen er op uit, en genieten van de kleine dingetjes!! Dat alles niet meer zo soepel gaat maakt niet uit, even wat tijd voor elkaar is erg belangrijk!! WAT EEN SUPERLEUKE KAMER IS HET GEWORDEN!! Niet te druk, gewoon lekker rustig, niet te veel accessoires, kei leuk! Heel uniek ook!! @ Heide: Nee ik had echt een top dag gisteren! Jou verlof komt ook steeds dichterbij he!! Lekker hoor, ben je al plannen aan het maken? Gelukt met shoppen? Ik ga morgen ook urine inleveren, volgens de vk kunnen die harde buiken ook van een blaasontsteking komen Mhh @ Mjanne: Helemaal gelijk! We zien je vanzelf wel weer als je nieuws hebt! Hopen dat alles vanzelf over gaat, en dan genieten! @ Sterre: Shit, blaasontsteking dat is even niet fijn!!! Mhh beterschap! @ Zip: Better safe than sorry! Even laten checken morgen!! Zo partneravond bij pufclub zit erop, haha!! Het was wel hilarisch, maar ook leerzaam, we hebben gelachen!! Nu lekker met de pootjes op de bank, en morgen MIJN LAATSTE WERKDAG!!
oooo lekker mariaatje! verlof!!ga je nog trakteren ook? zip goed dat je ff laat controleren idd better safe than sorry ik vind je kamertje echt super mooi geworden!! ik zal straks ff foto's maken want de planken en de schilderijen hangen nu ook dus t is af, er moeten alleen nog wat randjes behang weggesneden worden. die schoentjes die ik wilde voor jayden hadden ze niet meer in zn maat, dus die heb ik maar via internet besteld, ik heb wel nog een heel leuke lange spijkerbroek kunnen scoren. omdat ie nu in 98 zit verwachtik dat ie zomer en winter dezelfde maat heeft dus kan ie m van de winter ook nog wel aan. mariaatje je zal straks zien dat je snel weer je normale postuur terug hebt, maar ik snap wel dat je je af en toe een beetje lomp voelt dat gevoelkenik wel. om 1400 mag ik weer even kindje kijken ik ga nog een keer naar het geslacht vragen hahaha zitten we starks met een roze kamer en komty er een knulletje uit hahaha sterre balen van die blaasontsteking maar hopelijk is het niet voor niks!! nou ik moet van jayden ff calimero kijken
@ Cilla: nee ik ga niet trakteren, heb wat geld op de bierplaat gezet! Ben benieuwd naar je kamertje!! Lekker roze, ben je zelf tevreden met het resultaat? Ik zal dit weekend ook even fotos maken, maar ik wil nog iets meer aankleding. Iets voor op het raam, in het gordijn, dat soort dingen! Veel plezier bij de vk vandaag! Even je meisje bewonderen!! Fijne dag allemaal!
jeej mariaatje lekker verlof!!!!!!!!!!!!!! je hebt t gered! net in het zh geweest, kleine meid was weer gedraaid dus weer in stuit, ze heeft nu 2 weken gekregen om te draaien en anders gaan we bespreken hoe of wat. verder zag alles er goed uit, vruchtwater is nog wel ruim maar niet gevaarijk meer als kleine meid volgende keer goed ligt mag ik kiezen of ik in het ziekenhuis wil blijvenof terugga naar de vk. ik heb trouwens wel besloten dat ik hoe dan ook in het ziekenhuis wil bevallen. De foto's komen vanavond ffies, ben lekker met jayden aan het spelen (die is nu wat aan het drinken dus kon snel ff reageren)
@ Cilla: JAAA!!! Het is gedaan... Ben er echt helemaal aan toe!! Wat balen dat jullie meid weer is gedraaid zeg, je zou toch denken dat ze niet zo veel ruimte meer heeft daarbinnen. En met al deze gekkigheid is het misschien maar beter ook om op safe te spelen! Lekker in het ziekenhuis, oh ja... en je weet dat wanneer je om remifentanil vraagt, je bevalling direct veranderd in een poliklinische bevalling en dat je dus zelf geen kosten hoeft te betalen? Veel plezier met Jayden!
@ mariaatje.... JEUHHHHH je hebt verlof!!! Wat lekker!!! Geniet er van meid! Ga je morgen iets leuks doen met koninginnedag? Ik hoop dat het lekker weer wordt en je dus heerlijk kunt genieten van je verlof! En ik hoop dat je buurman het even helemaal gehad heeft met klussen zodat je daar geen last van zult hebben! @ Cilla... Jeetje wat een eigenwijze meid... Nu al.. Nou hopen dat ze binnen die twee weken weer netjes naar beneden gaat liggen met haar hoofdje! Ik kan me voorstellen dat je voor de zekerheid in het ziekenhuis wil bevallen... Nou hier een beetje een vreemde dag... Ben vandaag extra op controle gegaan ivm met de medicatie die ik heb gekregen... Nou gelukkig zag alles er goed uit... Bloeddruk en hartje waren netjes. Ze voelde wel dat ons menneke nog niet is ingedaald... Als dat volgende week nog steeds niet zo is moet ik naar de gyn. om na te laten kijken waarom hij niet in wil/kan dalen... Hopelijk zakt hij deze week dus netjes naar onder. De VK zou voor me nabellen of de medicatie die ik had gekregen echt af te raden zouden zijn tijdens de zwangerschap. Ze had daarvoor naar een speciaal bureau gebeld en naar een gyn. maar de uitslag was... NIET MEER GEBRUIKEN! Lekker dus... Gelukkig heb ik in het totaal maar 1 tabletje gehad. Toen ze me belde met deze uitslag vroeg ik haar voor de zekerheid of het kwaad zou kunnen als ik op verjaardag zou gaan bij een kind met waterpokken... Ja ook dat is af te raden als je niet zeker bent of je het zelf hebt gehad. En dat weet ik niet zeker... Dus cadeautje af gaan geven omdat ik toch al onderweg was... En toen maar naar huis... Nu lekker op de bank en voetjes omhoog...
zo zip lekker is dat van je huisarts! heb je m nog wel ff gebeld??? en ja idd waterpokjes zijn schadelijk als je t zelf niet gehad hebt... wel lastig dat je mannetje nog niet ingedaald is, met een 2e geeft t niet maar t is natuurlijk voor jou de eerste, ik weet niet wat ze eraan kunnen doen heeft ze daar nog wat over uitgelegd?
Sterre: ik hoop dat die blaasontsteking voor een goed doel is , mijn duimen draaien alweer hoor! Zip: controleren ze bij jou niet standaard de bloeddruk dan? Wel goed dat je dan nog even mocht komen vandaag! Hmm, nog niet ingedaald? Hoop dat ie snel gaat zakken! Wat goed dat je dat medicijn nog even hebt laten checken dan! Lekker dan dat je arts het wel je voorgeschreven heeft ... Beter geen risico lpen op waterpokken nu nee...wel een vreemd dagje zo in totaal voor je ja! Mariaatje: en was je urine goed? Jeej VERLOF!! En welverdiend, lekker gaan genieten van alle dingen die je leuk vind om te doen nu! Cilla: ook weer lekker aan het shoppen geweest? Het is nog steeds een meisje dus , wel balen dat ze weer in stuit is gaan liggen!! In het ziekenhuis is ook niet zo erg toch? Als alles goed is mag je lekker weer naar huis daarna. Ik wist niet dat een tweede kindje niet persee ingedaald hoeft te zijn..weer wat geleerd. Ik weet wel dat Nienke al heel vroeg ingedaald lag en deze uk nu nog niet. Ik hoopte al dat deze beeb dan dus later zou komen
met hoeveel weken is nienke dan ook alweer geboren? en ze kon niet tussen de beentjes kijken dus we gaan er maar vanuit dat t nog steeds een meisje is. over 2 weken weer een echo miss kunnen ze t dan wel zien