wie ook?? & wat steun/aanmoediging gezocht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door llkh1984, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi, ik had ook net in andere topic gereageerd, maarree...

Mennnnnnnnnn wat veel!!:$
    Moet jij nu standaard aan het infuus voor overstimulatie en zo? Is dat wel goed zo veel? Ik had al last van 20 follikels...
    maarre 27 bruikbare. Wauw. Hoe voel je je?

Sorry voor mijn reactie maar mijn mond viel echt ff open.:D

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Zo dat is een mooie score meis , Veel blijven drinken he lieverd.
    Hoe voel je je nu ? We sturen je even een doosje kun je de eitjes in doen. Iedere een deel .:D:D

Knuffie doe kalm aan laat je lekker verwennen door manlief .

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Weet je het zeker? Als ze op mijn man lijken heb je je handen eraan vol, ik kan tenminste nog zeggen hier jouw kind los jij het maar op:D:D

Misschien wel raar, maar mijn man en ik hadden het er al wel over, kunnen we als we klaar zijn ze niet doneren, want tja 27 kids groot brengen is wat overdreven, en weggooien, pfff tja...doe je niet..

Ik voel me wel oke, wel wat moeig en rode konen, geen koorts, geen extreme gewichts toename dus dat is ook goed.
    Ik blijf zeker veel drinken, eerst liter limo is bijna op.
    Lekker rustig aan vandaag, hoor straks hoeveel er bevrucht zijn. Vanmiddag wel even mijn nieuwe bril op halen, ben ik er ook weer even uit.

Xx

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey,

Hier net bericht tot nu toe zijn er 24 uur later 9 bevrucht, die overige 18 kunnen nog de geest krijgen, is alleen nu nog niets over te zeggen. Dus nog ff duimen maar.

Maandag om 14 uur echo en tp. Veel drinken en alles.
    Ma horen we dan ook meer over die 18 en hoever die 9 nu zijn.

Xx

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Wauw, wat een getallen!

Vraagje: hoeveel worden er teruggeplaatst bij jou? En 'bewaren' ze degene die ze niet terugplaatsen, zodat je geen nieuwe punctie enzo hoeft bij je volgende kindje? (Ik heb er alle vertrouwen in dat je een plakbaby krijgt maandag ^.^ )

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Als er meerdere goede emys zijn , dan bewaren ze die voor eventueel een volgende . en dat heet dan een cyo tp .
    Als het goed is krijgt llkh1984 een formulier mee waar dit soort vragen in staan. En die moet ze dan eerlijk invullen wat ze met de cyo s wil later .
    llkh1984@ corrigeer me als ik het niet goed zeg, [ lang geleden al weer voor mij]

Mijn duimen rollen ook .

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Er worden er max 2 teruggeplaatst. Waarschijnlijk maar 1 ivm risico overstimulatie.

Voor onze eerste poging hebben we een form getekent die geldig is voor alle pogingen. Alle emmys gaan de vriezer in. Na een week of 2 max krijgen we een brief hoeveel er zijn ingevroren. Niet iedere kan de vriezer halen.
    Als deze beeb blijft plakken hebben we 2 jr vanaf geboortedatum om ze op te maken, eventueel ook weer te verlengen met 2 jr. Dus max4 jr om nog een ronde door te gaan. En na iedere zwangerschap weer hetzelfde aantal jaren.
    Het zkh heeft ook een aantal drielingen rondlopen uit 3 verschillende zwangerschappen en maar 1 punctie. Vond ik erg leuk om te horen.

Net even naar het winkelcentrum geweest om me nieuwe bril te halen, en ben dan toch ineens echt helemaal op en gesloopt. Nu een wat hardere buik dus ff bijdrinken en bij tanken;)

Maandag gaat helemaal goedkomen, dan horen we dat er nog meer dan 9 bevrucht zijn, en gaat de beeb lekker blijven zitten. Wij gaan voor 23 augustus 2013, een mooiere dstum is er voor ons niet <3

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey meiden,

Mijn eierstokken zagen er mooi en rustig uit.
    Voelde me vandaag echt veel beterder dan gisteren.
    Van de 27 zijn er totaal 20 bevrucht:D en 2 8-cellige teruggeplaatst. Dus hopelijk blijven ze lekker plakken.
    Hoeveel er de vriezer ingaan horen we nog.

Deze week rustigaan doen en veel drinken.

Xx

9. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Spannenddddd!! :D

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Pfff zo heh... De kruipt als het ware voorbij...

Zo ben ikook nog een lekker flink verkouden. Ik heb een snothoofd en soepogen. Wil het liefst gewoon lekker slapen ofzo, maarja zaterdag examens...
    Ik maak me nu al zorgen of de verkoudheid geen kwaad kan voor onze emmys... Pffff....

Weten jullie dat, hoelang duurt het voordat de pregnyl uit je lijf is? Heb morgen een weekgeleden gespoten??

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meid, ik kwam je ergens tegen en ik dacht laat ik haar verhaal eens gaan lezen.

Wat heb jij een hoop doorstaan.

Ik duim voor je dat je de 17e een prachtige positest in handen hebt, die heb je wel verdiend zo langzamerhand!

12. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Dank je wel Kim!

Hier komt de testdrang al aardig opzetten...nog even volhouden ;)

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    3dec tp is 13dec beginnen met testen hoor..

14. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik zei gisteren tegen ml dat ik het moeilijk had om niet al eerder te testen, en hij werdt gelijk boos. Echt boos boos. We hadden in eerste instantie afgesproken pas de 17e te testen omdat we de 16e een verjaardags hebben. Ik weet niet of ik dat nog ga redden. Hopelijk vanavond even gewoon over praten.
    Ik twijfel nu sowiezo of ik naar die verjaardag moet gaan, heb nog veel te doen voor school.

En de 17e moet ik werken, en dan wil ik dus niet testen.

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik zou gewoon testen hoor.. Maar dan gewoon even niets zeggen erover.. Alleen als het positief is..

16. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Nou ik heb toch vanochtend alleen getest....

Na meer dan 7,6 jaar kan ik zeggen ik ben ZWANGER!!!

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

Meid... Ergens had ik gewoon zo'n gevoel!!

Van harte!

Gefeliciteerd meid!

Geniet ervan!!

Ben echt blij voor je!

18. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    dank je wel kim!!
    ik had het gevoel helemaal niet, dus...

owww en nu zijn we uitgerekend op de dag dat wij volgend jaar 13 jaar samen zijn, dan maar niet trouwen op die datum

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee dat zou ik inderdaad niet doen hihi

Meid ik ben echt heel blij voor je. Ik had gewoon zo'n gevoel.. "Die is zwanger..." Soms heb je dat :p

Ben echt heel blij voor je.

Weet je man het al? En wat zei hij?

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    ja hij weet het nu wel. heb het bij thuis komst gelijk verteld.
    beetje telleurgesteld, vond me een boefje, maar hij is echt super super blij!!!

Deel Deze Pagina