tja dat wordt ook een hele spannende!! We hebben kamers genoeg, dus dat maakt niet uit. Dank vond de banner wel een passende kleur hebben (kinderkamers) Ow ik heb trouwens altijd gezegd, wanneer er 2 terug gaan blijft er 1 zitten. We willen morgen/ overmorgen de cb met weekweergave doen, zodat kunnen schatten hoe hoog de hormonen zitten en of het 1 of 2 zijn. staat er morgen al 3+ tja....... Need i say more
Owwww ik duim voor je bloedtest dat het meissie is!! En geen draagster! Wat een wonder na jullie uitslag! Xxxx
Lief! En thnx...is zo spannend allemaal! Maar dat geldt denk ik voor iedereen die nog zo pril zwanger is
Wauw, eindelijk na die lange tijd een positieve test in handen... GEFELICITEERD! Ik duim voor een plakbeebje.
Ik zie wat stempels.. Maar die lijken voor de buitenste constructie... Insitu lijkt mij, zie niks van de vloer, maar de rest is t ook.. Ik zie en hoop vlechtwerk.. En een stuk balk(je?) Maar waar is de vloer? Ligt die in de kelder? (dus foto's op t maaiveld) Kan t niet goed zien.. Als die vloer in situ gestort is geeft de engineering liggen slapen of heeft de uitvoerder staan blunderen. Als het alleen het vlechtwerk is, dan is er ook iets grandioos misgegaan, want dat zou een paar mannetjes prima moeten kunnen houden. Was er ondersteuning? Heb zelf op 4 meter dikke vloeren puur vlechtwerk gelopen. (en ook op gewone woningbouw vloertjes) Vraag je man eens even waarom er uberhaubt stempels onder de draagconstructie staan.. Bedoel, dat is klaar toch? Waarom nog stempelen? Of zou dat ook nog volgestort worden? Nee toch? Zo ja, is dat later bedacht? Waar is de wapening?) Of is dat gedaan voor t uitharden?................ Dan is de rest wel heel snel gestort.. Offffff is t gewoon blijven staan? Dat kan ook Joh haal je man er ff bij, nu ben ik nieuwsgierig ook!