wie ook?? & wat steun/aanmoediging gezocht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door llkh1984, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Twee... Echt van overtuigd??

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dan heeft ie pech:p

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hahaha! lol!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ja het zijn er echt twee naar mijn idee.

5. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Keep you updated, trusten voor nu

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Slaap lekker meis!

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Nadeelvan vroeg slapen... Vroeg wakker..fff forum afstruinen en zo weer een poging wagen. Zit nog steeds een beetje in ongeloof.

Ik ben er toch wel een beetje van overtuigd dat er een jongen inzit. Ik zeg al jaren onze eersteis een jongen...

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Llkh, zag jouw topic voorbij komen....weet je dat ik ook ben uitgerekend (bijna) op de dag dat ik en ml elkaar 7 jaar kennen?! Gaaf he :D

Bij mij komt maandag mvm als langs!

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Haha wat leuk!!

Kom je ook naar de zwangere uitgerekende dames in augustus 2013??

Vind ook wel grappig dat wij een week uit elkaar zijn uitgerekend en hetzelfde zkh hebben!

X

10. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    owww haha Kim,
    nog een leuke van gisteravond staat in mijn fotoalbum :)

11. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    zo even in me eigen topic voor de volgers:
    vandaag is MvM geweest. stiekem was ze wel 3 dagen tevroeg, ze mag pas langs komen met 1 week overtijd.
    de testen van MvM nemen pas waar met 50-100, en het was een mooie, ik heb iig genoeg hcg in me lijfje zitten.

Vanavond gaan we naar mijn moeder, die is jaar en krijgt van avond al oma vertel eens.
    ik kan en wil het eigenlijk ook niet meer stil houden. ben zo happy.

gisteren plat gebelt en smst door schoonfamilie...

nu aan de studie... tot zover de update, zal vanavond wel even terug komen voor de reactie van mams

X

12. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hier ook weer even een berichtje!

Ik merk dat we beiden heel heel erg naar de 31ste uitkijken. En ik ook nog wel redelijk vaak onzeker ben van 'gaat het wel goed daar binnen'.

Er kan nog zoveel misgaan.
    Dat bleek maar weer eens van de brief die we uit het zkh kregen, van de overgebleven emmys zijn er dus nu 0 ingevroren. Deze 2 moeten nu beiden wel zijn blijven plakken, of iig 1! Als er nu wat mis zou gaan, staan we alsnog met lege handen.
    Verder probeer ik door alle onzekerheden heen toch wel een beetje te genieten. Heb (zeker in de avond) een flinke darmen buik. Ik merk nu ook al wel verschil met mijn kleding.

De onzekerheden komen en gaan dan ook weer met het wel/niet optreden van symtoompjes; 'ongi'krampen die normaal blijken, afscheiding, die dan op de wc toch wit blijkt te zijn. Het eerst heel misselijk zijn en dan weer 2-3 dagen helemaal niet. Gek worden van harde jeukende tepels en dan ook ineens datniet meer.
    Het enige wat eenbeetje blijft is de vermoeidheid, maar daar zit ook nog een beetje oudzeer en een nieuwe baan. (oudzeer; in 6wktijd 2x een narcosse, en na de 2e geen echt herstel gehad).

Opnaar de 31ste

Dikke kerstknuffels!!

13. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meis, ik ga voor je duimen voor een mooie echo de 31e !

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jezus meid.. Ik had geen idee dat t misgegaan was..

Ik had je iets heel anders gegund :(

Ze zeggen wel dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent..

15. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hi Kim,

dank je.
    Ik zit dan ook nog erg hoog in me HCG voor een mk. Vorige week zou ik 7 weken zijn, en het vruchtzakje was nog steeds maar 5 weken groot.
    Toen bloed afgenomen en die HCG was toen 7000, wat dus hoog is voor de grote van het vruchtzakje. Vandaag echo gehad, en het vruchtzkaje was toch wel weer wat gegroeid (halve cm), dus ook de homonen zullen nog niet aan het afnemen zijn.

Voor het meest makkelijk en beste optie willen we een nieuwe ivf in gaan, hebben we nu 22-1 de curretage.

ik zit nu op 80-90% overtuigd om toch nog een 3e ivf te gaan doen, eerst dit maar even achter de rug hebben en dan even overleggen wat te doen.
    Heb al wel de garantie dat de volgende poging weer onder narcosse kan.

XX

16. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    ik zie jouw onderschrift wat is een drs papa???

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Lieverd vreemd dat het vruchtzakje groeit .
    Toch wel met hulp weg halen ? Ik reageer omdat ik zie dat je ook al weer aan een volgende poging denkt .
    Mis wel goed dat je verder wil , maar meis dit is niet niks wat je nu door maakt . Vind je niet dat je even een stap terug moet nemen?
    Je lijf even de tijd geven , ja leeftijd maar je gezondheid staat voor op toch?

Denk om je zelf doet een ande niet voor je .
    Knuf mee

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Drs. Papa.. zie google.. bekend echobureau..

19. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Hey lieverd,

De arts zei dat het niet vaak voorkomt maar wel gebeurt. Veel is het dan ook niet gegroeit.

Ik ben het type van ik moet door. Zo verwerk ik dingen het beste of we nu doorgaan naar ivf nr 3 of adoptie. Stilzitten kan ik niet.
    Heb in 2010 een brunout gehad en letterlijk bij de pakken neergezeten, en dat kan en wil nooit meer!!!

Dan hebben we ook het endometriose probleem, ik mag niet te vaak omgesteld worden willen we nog door voor een nieuwe poging, en de pil is geen optie, daar word ik dan weer ziek van.

Ik ben nu sinds de operatie maar 1x ongesteld geweest. En het groeit weer terug bij iedere keer.
    Als we door willen, moet ik na de curretage eerst wachten op een ongi, en dan willen ze kijken of me eierstokken al weer rustig zijn, zoniet dan de maand erop weer kijken. Ik ben blij dat ik die opties heb. Het geeft moed en vooruitzichten om dit ook nu te doorstaan.
    Als ik na de curretage en voor de ongi alsnog besluit niet door te gaan, is dat ook goed, en gaan we kijken naar een oplossing voor de endometriose.

Ik begrijp je bezorgdheid, alleen stilstaan vrees ik te veel weer voor mijn oude depressie.

Ps; ook even wat goed nieuws tussen door, ik ben geslaagd voor beiden examens van 8december:D

*edit*, heb voor iedere ivf een hysteroscopie met curettage gehad vanwege te dik bmslijm, dus een curettage is daarom beter dan een natuurlijke buitenstelling.

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jeetje meis..

Hoop wel dat je ooit een mooi wondertje mag voldragen..

Deel Deze Pagina