llkh1984@ Meis ik begrijp het volkomen , dat je dan door gaat . depresies zitten we ook niet op te wachten burn out ook niet . weet wat dat is jaren geleden gehad. Pas ik ook voor hoor meis. Mijn zorg is meer dat je dan weer in je lijf gaat spuiten meteen. Hou me op de hoogte en ik hou je in de gaten meis . Knuf van een bezorgt marnat zo ben ik nauw 1 maal sorry .
Het souiten is die 10-20% dat ik niet om ben. Ml wilt mij niet prikken, en ik ben daar wel ilaar mee, als de punctie toch met algehele narcose kan. De puregon is te doen, de decapeptyl, en pregnyl... Nouja... Je weet er alles van. Dikke dikke kus! Lief dat je bezorgt bent!
llkh1984@ Ik weet er idd vanaf. deca is wel te doen hoor , beetje vet pakken even wrijven over de plek en dan iets scheef als een dartpijl er in darten . Darten kan je toch wel Pregnyl is idd wat heftiger maar die deed manlief bij mij . Als ik het zou mogen deed ik het zo weer dat prikken . Maar als het zo kan dan is het goed . scheelt ook gaatjes in je buik
owww hahaha, ik ben (vroeger) altijd al bang voor naalden geweest ... tjaaa ehhhh.... dat zit er gewoon nog in. dat schuinhouden van de deca is een goede tip... xx
Vroeger is niet nu Zonder gek heid de deca naald niet te scheef hoor zo dra ie er in zit recht houden .
Meiden, Vandaag is weer achter de rug. Inmiddels al weer een paar uur thuis en een uurtje of 2 alweer geslapen. Heb vanaf het moment dat ze me naar de ok brengen en ik weer terug op de kamer was liggen huilen. Toen ze me wakker maakten hebben ze me heel heel snel naar me kamer teruggebracht, omdat ik maar bleef huilen en bij iedere vraag was het antwoord ik wil gewoon me man. Ja ik heb pijn, alleen daarom huil ik niet. Was begrijpelijk, dus ze om kwart voor 9 al weer terug op eigenkamer, was 10 overhalf 5 overhalf wakker gemaakt. Xxx
hoi Meissie, heb hier snel je topic gelezen, vind het zo erg voor je! Hou moed!!! En blijf aub positief denken!!! Ik heb hoop voor je! groetjes x
llkh1984@ Lieverd laat je verwennen en laat voor al de tranen de vrije loop. En doe kalm aan denk om je zelf. Knuffie positief komt vanzelf weer , zorg wel dat je er niet te lang in blijft hangen he?
mannetje heeft 2 extra dagen van de zaak gekregen onder het mom van vortverlet. morgen ook een heftige begrafenis, dus komt goed uit. mannetje echt super lief en zorgzaam. voel me wat instabiel en licht in me benen, en ik mag niet eens zelf de trap op of aflopen om naar de wc te gaan. de keuze wel/geen nieuwe 3e ivf kan ik nog niet maken; heb net zkh gebeld voor een uitstel van de menstuaties ivm dikke opbouw baarmoederslijm en endometriose. Anders hebben we straks een keuze gemaakt en moet ik eerst weer geopereerd worden. Eerst even zelf en samen de tijd nemen het te verwerken, dan zien we wel weer verder. Dikke knuff lieverds! dank voor jullie steun