Wie ook weer ivf/icsi in de Isala kliniek zwolle??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door wanda73, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Wij krijgen nu dokter nowee! Nog nooit van gehoord, kweet ook niet of het een man of vrouw is!! We zien wel, zolang hij/zij mij maar geeft wat ik wil, een brusje voor Yannick!

Welke arts hebben jullie? Wij moeten op 9 januari al! Was ook sneller dan dat ik had verwacht! Bij ons zat ook een afspraak voor mijn man erbij, heb die ook laten annuleren, vond het een beetje onzin! Mocht het alsnog nodig zijn dan kan het altijd nog!!
    Ik vind het ook allemaal best wel weer spannend!!!

Ik heb die ongestelheid ook tijdens de zwangerschap absoluut niet gemist en ik kan niet wachten totdat het weer voor een tijdje de koelkast in mag(haha)!!

Yannick heeft van mijn schoonmoeder ook 2 cadeautjes gekregen voor Sinterklaas, heel lief vind ik het wel hoor, maar ik heb zo iets van hij begrijpt er zelf nog helemaal niks van!
    Volgend jaar lijkt me pas vroeg genoeg om Sinterklaas te gaan vieren!! Leuke vooruitzichten hebben we dan nog hé!!

Ik moet volgende week donderdag weer naar het CB en dan krijgt hij ook weer prikjes! Ook ik ben wel benieuwd hoeveel hij nu weegt en hoelang hij nu is!!
    Die van mij draagt nu alles al in maatje 68, behalve z'n winterjas die is maatje 62! Daar snap ik soms niks van dat de maten zo kunnen verschillen in grote!

Wat gaan jullie doen met de kerst??

Ik heb ook facebook, dus als je wilt mag je me toevoegen hoor(als je dat zelf ook hebt en wilt tenminste)!!

Ik ga eff naar Yannick toe die is weer eens z'n tukkie kwijt!!

Fijn weekend

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Dokter Nowee heb ik een paar keer gehad toen ik een mk had
    ze is een vrouw :)
    verder heb ik haar ook niet veel op de afd gezien.
    Wij hebben nu Cohlen.
    En wat zie je ze eigenlijk alleen bij de intake toch

Jeetje ook al maat 68 dus wat gaat het snel he
    Nienke gaat nu langzaam naar 74
    als ik nu de babykleerjes zie maar 50 is het weer heel erg klein...
    Ik vind dat de maten ook erg veel verschil hebben.
    Hema valt vaak erg groot vind ik.
    en ook lief verschild in maat erg, beetje lastig

Wij krijgen eerste kerstdag schoonfamilie, en 2e kerstdag naar mijn moeder
    Niet veel doen samen gezellig eten en kletsen
    Jullie dan?
    Fijn he dat het kindje er nu eindelijk bij is ;)

Leuk facebook ik voeg je toe, hoe kan ik je vinden?

Fijne dag!

3. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    goedemorge,

je hebt ook helemaal gelijk als je zegt dat je de artsen bij alleen maar ziet tijdens intake-gesprekken en zo af en toe bij een behandeling!

Yannick heeft helmaal maatje 50 niet aangehad, hij heeft maar heel even 56 aangehad! Hij had ook van die lange benen(haha)!

Wij zijn beide kerstdagen lekker thuis met ons 3tjes! Misschien dat we nog eff bij mijn schoonmoeder een bakkie leut gaan halen, maar dat ligt ook aan het weer en zo! We hadden in onze gedachten om dan lekker een lange wandeling te gaan maken en eff naar de begraafplaats om een kaarsje te gaan branden bij mijn ouders en voor het eerst met Yannick erbij!

Vorig jaar was hij er ookal bij, maar dan nog heel stiekem ;), haha.

Ben ook heel benieuwd hoe Yannick het hier met oud en nieuw gaat doen, aangezien ze hier de hele dag fanatiek met melkbussen aan het schieten zijn!
    Doen ze dat ook bij jullie?

fijne zondag

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    O gelijk 56 wel handig gelijk, had je zelf wel kleerdjes gekocht in maat 50?
    Ik had maar 2 pakjes in 50 omdat ze bij de echo hadden gezegt dat ze groot was
    toen ze was geborgen was ze 49 cm dus ik moest snel bij halen.
    ze was er wel snel uit.

Lekker hoor met kerst met ze 3e is ook wel fijn.

Hier ook veel melkbussen ben benieuwd, ze schrikt nu al zo erg van alles.
    wij gaan ook naar zwolle toe naar mijn familie dus dat scheeld al weer

Hoe is het afgelopen nachten gegaan, alweer wat beter?
    Hier werd ze vanacht overstuur wakker, erg moeilijk te troosten zo zielig.
    ik denk ergens van geschrokken.

Fijne avond!

5. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Ik had zelf 2 of 3 pakjes gekocht in maatje 50/56!

Ze zeiden van Yannick ook dattie groot zou zijn, nou dat hadden ze dus mooi mis! Hij was 52 cm en 3640 gram! Ze hadden een 8 á 10 ponder voorspeld en ergens tussen de 55 en 60 cm lang zou hij worden!!

Afgelopen nacht heeft hij voor het eerst een nacht geslapen in z'n grote ledikantje en hij sliep van 22:00 tot half 9 vanmorgen!!
    Vond het alleen zelf niet zo fijn dat ik hem niet kon horen ademen, als hij kreunde ofzo dan sloeg de babyfoon wel aan maar dat is toch anders!! Was zelf om de haverklap wakker en moest ik eff bij hem kijken;).
    Maar toen ik vanmorgen op z'n kamertje kwam en hij mij zag begon hij gelijk te lachen!

Vanmorgen de hele morgen wakker geweest en zijn we samen naar de markt gewandeld!
    Ligt nienke nog in de bak van de kinderwagen? Ik heb de mijne al moeten ombouwen, meneertje paste er al niet meer zo goed in met z'n lange benen!!

Welke straten vallen eigenlijk allemaal onder bovenbroek?? Kom wel uit kampen maar die wijk zegt me namelijk niks :(!

groetjessssssss

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    wat goed dat het zo goed is gegaan is zijn eigen bedje, begrijp dat je het niet fijn vond
    ik moest ook erg wennen toen ze naar haar eigen kamer ging

gezellig samen naar de markt, lekker he wandelen
    N.ienke ligt nog steeds in de bak , de bak is ook erg ruim
    maar denk dat het niet lang meer gaat duren hoor
    welke wagen heb jij? hier de joolz

pfff net is mw wakker geworden helemaal overstuur zo zielig
    maar een klein flesje gemaakt lijkt nu weer goed te gaan.
    Hoe is het vanacht gegaan op zijn eigen kamertje?

7. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Afgelopen nacht heeft hij toch weer bij ons op de kamer gelegen:D . Hij had zo'n last van krampjes en harder poep dat ik hem graag dichtbij wilde hebben!
    Hij heeft net z'n laatste flesje van de dag gehad en nu ligt hij weer heerlijk in zijn grote bedje te slapen!

Ik vind het heerlijk om te wandelen!! Kan ik lekker pronken ;). Ik heb een oranje mutsy 4 rider, dus als je er eentje ziet lopen met een oranje kinderwagen dan is de kans groot dat ik het ben:)!

Zo zielig hé als ze zo overstuur wakker worden 's avonds, maar dan kun je wel weer eff lekker troosten/knuffelen! Yannick wordt niet zo heel vaak overstuur wakker, tis misschien 1 of 2 keer voorgekomen! Alssei wakker wordt is het meestal dat hij z'n tukkie kwijt is en als ik die er dan weer in doe slaapt hij zo weer verder!

Welke straten vallen eigenlijk allemaal onder bovenbroek?? Kom wel uit kampen maar die wijk zegt me namelijk niks :(!

groetjesssssssssss

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    sorry beetje een late reactie, hihi
    Hoe gaat het met Yannick?
    alles goed bij het cB

9. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Alles is goed met Yannick!

Yannick weegt nu 5650 gram en is 62,5 cm lang en hij woog de vorige keer 5010 gram en was 61 cm lang! Hij is dus 640 gram aangekomen en 1,5 cm gegroeid!!!

Alleen hij heeft behoorlijk last van de prikjes, gister en vandaag al veel last van verhoging, gewoon zo zielig!! Maar gewoon lekker knuffelen en bij mama op schoot slapen!!

Hoe gaat het met jouw kleine meid??

Wens je alvast fijne dagen toe!! Voor het eerst met onze kleintjes erbij! Dat wordt extra genieten!!

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    zo goed gegroeid dus!! fijn jo
    sneu dat hij last had van de prikjes
    nienke de vorige keer ook, zo zielig