Hoe zag jou slijmprop eruit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vanochtend dacht ik dat me vliezen gebroken waren omdat mijn ondergoed kletsnat was maar rook niet naar urine dus dacht misschien afscheiding. Heb gebeld en moest even boterhamzakje in doen. Net even gekeken en er zat wat op en was slijmerig dus geen vruchtwater. Maar heb geen bloed, kan een slijmprop ook zonder bloed zijn?

2. Linana

Linana Niet meer actief

Het kan zonder bloed zijn.
    Het was hier gewoon een wat dikkere afscheiding in de vorm van een "prop". Wel wat bloedsliertjes erdoor, maar heel lichtroze

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Als snot

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mijn slijmprop was ter grote van een pruim/pingpongbal. bruin rood en doorzichtig..

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bij mijn zoontje heb ik m gezien, zag er uit als snot. Kan me geen bloed herinneren. Maar hij kwam mee toen m'n vliezen braken, toen m'n bevalling al begonnen was. Tussendoor ben ik niks verloren.

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlgs mij kan je afscheiding rond dit termijn ook wat wateriger/dunner worden dat heb ik tenminste. Blaas dan op mijn hand om te kijken of het vruchtwater is, voor zover ik weet niet.
    Slijmprop is echt kleverige snot :D

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hmmm het was geen grote prop, enkel slijmerig spul met een draad tussen mijn vingers hahaha rook overigens nergens naar.. We wachten af :D

Deel Deze Pagina