Wie weet waar je een flightbag / travelbag / transporttas kunt huren voor een Maxi Cosi Mura (incl. reiswieg)? Ik kan het helaas op internet nergens vinden... Of heeft er misschien iemand van jullie zo'n transporttas te leen / te huur? Ik wil de kinderwagen graag meenemen op vakantie, maar ben zo bang dat hij beschadigt raakt. Een buggy is helaas nog geen optie, onze zoon is dan pas 10 weken oud. Alvast bedankt!
De transporttas van Stokke is universeel, kun je van alles in transporteren. Wij hebben onze Joolz daar in meegenomen. STaan er diverse van te huur op Marktplaats.
Bedankt voor de tip, maar helaas staat er hier in de buurt geen enkele te huur... Niemand die zo'n tas te leen heeft, omgeving Limburg?
Als je hem niet kunt vinden... Ik heb de wagen en de bak (apart) in bubbeltjesfolie en een oude slaapzak gewikkeld. Thuis al goed ingepakt en gelijk ingecheckt, baby in de draagdoek bij me gedragen. In Spaje gelijk uitgepakt en baby erin gelegd... Niet de allercharmantste manier, maar wel veilig.