Waar kun je een transporttas voor kinderwagen huren?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamalin83, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Wie weet waar je een flightbag / travelbag / transporttas kunt huren voor een Maxi Cosi Mura (incl. reiswieg)? Ik kan het helaas op internet nergens vinden... Of heeft er misschien iemand van jullie zo'n transporttas te leen / te huur? Ik wil de kinderwagen graag meenemen op vakantie, maar ben zo bang dat hij beschadigt raakt. Een buggy is helaas nog geen optie, onze zoon is dan pas 10 weken oud.

Alvast bedankt!

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Je hebt PB.

3. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    De transporttas van Stokke is universeel, kun je van alles in transporteren. Wij hebben onze Joolz daar in meegenomen. STaan er diverse van te huur op Marktplaats.

4. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Bedankt voor de tip, maar helaas staat er hier in de buurt geen enkele te huur... Niemand die zo'n tas te leen heeft, omgeving Limburg?

5. sjak

sjak Niet meer actief

Als je hem niet kunt vinden... Ik heb de wagen en de bak (apart) in bubbeltjesfolie en een oude slaapzak gewikkeld. Thuis al goed ingepakt en gelijk ingecheckt, baby in de draagdoek bij me gedragen. In Spaje gelijk uitgepakt en baby erin gelegd... Niet de allercharmantste manier, maar wel veilig. :)

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb je inmiddels al een tas gevonden? stuur mij anders even een pb met waar je woont

Deel Deze Pagina