Heeey, Wie volgt ook het weight care dieet?? Ben wel benieuwd of er veel mensen door dit dieet aardig wat afgevallen zijn en of het te doen was...?? Jullie mogen ( graag ) jullie ervaringen hier neerzetten .
ben ook begonnen... pfff moeilijk hoor met dit bbq weet. ben net 3 dagen bezig... dus ik hou je op de hoogte. jij succes liefs Hellen
Oké , leuk! toch nog iemand die dit dieet volgt Er zullen er toch wel meer zijn Mijn moeder is er 1.5 week geleden mee begonnen en is nu 3 kilo afgevallen.. Ik ben nu ook net +- 5 dagen bezig, dus ben benieuwd.... Hoeveel shakes en tussendoortjes neem jij op een dag ? En sport je daarnaast ook nog, of? En bedankt, jij ook succes !
mijn nicht heeft onder begeleiding van een arts dit dieet gevolgd. ze viel tientallen kilo's af. naderhand is ze rustig op gaan bouwen, is alles weer aangekomen plus meer en zit nu in een rolstoel omdat haar knieen haar niet meer kunnen dragen. maar zij heeft echt extreem overgewicht. het werkt wel maar ik zou héél voorzichtig zijn.
Ik heb volgens mij de weight care niet geprobeerd.. wel herbalife.. Ach je kunt zoveel bedenken en ik heb t wel gedaan... Maar ben in loop van jaren alleen aan gekomen.. Heerlijk, dat jojo-en... Ik ga nog 1 poging wagen... Daarmee hoop ik definiteif af te rekenen met mijn vele kilo's teveel... Het word een pittige weg, maar goed.. nog 1 keer.... Heel veel succes!!
ik heb het ook een paar dagen gebrobeerd! nou echt niks voor mij al die shakes! ik neem liever een heerlijke boterham met mager beleg en lekker fruit erbij dan zo'n shake! ik had echt zoiets van waarom zit ik zo'n shake te drinken terwijl ik ook gewoon gezond en lekker kan eten! en ben nu inmiddels 30 kg afgevallen door gezond te eten! ik denk dat het beste gewoon is om je levenstijl te veranderen en door gezond te eten, meestal als je zo'n dieet volgt moet je daarna toch weer "normaal" gaan eten en dan gaat het vaak mis!
Hoor je vaak he met die shakes en tabletten en weet ik het wat.. Je valt 'snel' af, maar komt zodra je stopt snel ook weer aan en vaak ook met meer. Omdat je lichaam 'bang' is voor weer zo'n dieetavontuur gaat het snel zo veel mogelijk opslaan voor barre tijden. sporten en gezond eten.. een snelle oplossing bestaat niet
Ik ben wel met de shakes begonnen, maar als ik echt zin heb om iets te eten, dan doe ik dat in de plaats van een shake. Had bijv. vanochtend een shake op en tussendoor wat fruit en smiddags een broodje filet american met ui...er zitten niet zoveel calorieën in filet americain, dus dan moet het kunnen. S'avonds mag je ook gewoon normaal eten en smiddags ga ik ook een tijdje op de crosstrainer.. Ik snoep of eet eigenlijk niet zoveel meer, maar heb het er een paar jaar geleden aangegeten en het is er nog steeds niet af... Het gaat bij mij maar om 9 kilo...t lijkt weinig maar is voor mij eigenlijk een hele weg haha...maargoed dan lijkt het mij minder moeilijk als dat je bijv. 30 kilo moet afvallen. Ik heb een paar jaar geleden ook dat shake dieet gedaan een maandje en toen viel ik 5 kilo af en had er geen last van dat het er ineens weer aankwam. Ik zat alleen nog niet op mijn streefgewicht, maar had er toen geen zin meer in ...en nu ga ik het volhouden Eerlijk gezegd geloof ik niet dat je toentallen kilo's weer kan aankomen en weer in het oude patroon vervalt, omdat je weer normaal voedsel eet... als je gezond eet en niet al teveel vet voedsel eet dan moet het goed blijven lijkt mij. Al zeg ik niet dat het onmogelijk is, maar heb het in mijn omgeving bij niemand meegemaakt of bij mezelf. Ik heb ook veel ge- jo-joot, maar dat kwam omdat ik tussendoor toch niet van dingen af kon blijven, al waren het kaakjes..er kan wel weinig inzitten, maar als je er veel tegelijk neemt........ De hele dag dacht ik aan eten..sochtends dacht ik aan wat ik tussen de middag kon eten, tussen de middag dacht ik aan wat ik tussendoor kon eten en tegelijkertijd dacht ik al aan s'avonds... Gelukkig heb ik dit nu niet meer en eet ik nu normaal
nou ik ben dus nu 4 dagen bezig en 1,5 kilo kwijt. mijn idee achter dit dieet; ik woog altijd een gezonde 58-60kilo maar ben 27.5 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. en ik ben 17,5 in 5 maand daarna afgevallen maar die laatste 10 die blijven hangen. wij eten hier thuis geen snoep of chips. ook geen frisdranken in huis hoog uit is een ijsthee. maar we zijn beide gek op koek en chocolade en een wijntje of een biertje. ik wil dus even een sprintje om gemotiveerd te raken dat het lukt (weer op 60 kilo ) en dan weer langzaam aan eet patroon weer oppakken en wat minder koek en chocolade en gebak. jojoen komt voort uit;heftig lijnen en daarna weer snel in oude eetpatroon vervallen. dat ben ik niet van plan. chickiedenise wat jij nu doet (al af en toe een gewone maaltijd dat ga ik weer doen van af volgende week. oja sporten... das wel iets wat weer meer moet. ik tennis met mijn vriend maar om 3 keer in de week daar oppas voor te vragen...dus schiet er nog wel is bij in. jij? groetjes hellen
Hoi Hellen Ik heb in ieder geval nog niet op de weegschaal gestaan, maar voor mijn gevoel kan ik het al wel een beetje merken. Ik heb net zoals jij dat ik die 10 kilo wil afvallen. Ik wissel het gewoon per dag af. De ene dag eet ik wel 2 shakes met avondeten en tussendoor fruit en de andere dag eet ik bijv. 1 shake, een broodje en s'avonds normaal eten en mocht ik geen zin hebben in avondeten dan neem ik gewoon 3 shakes op een dag met fruit tussendoor. Ik ben dus ook niet echt een snoeperd, al lust ik het wel graag .. Ik ga ook proberen hierna ook in een gezond patroon te blijven en zo nu en dan eens te sporten. Ik zag het ook niet zitten om telkens oppas te regelen, dus heb zo'n crosstrainer gekocht en nu kan ik dus thuis aan de slag. Dan kom ik ook goedkoper uit, vergeleken met als ik naar de sportschool zou gaan. Heb hem 2e hands gekocht voor 75 euro en het is nog een relatief nieuwe, dus ben er wel blij mee. Over een paar dagen ga ik eens wegen, ben dan wel benieuwd.
@Chickiedenise, dat kan zeker wel, omdat als je streng lijnt je lichaam op spaarstand gaat: het slaat alles wat binnen komt op als vet voor in tijden van schaarste. ga je dan weer gewoon eten, hoef je niet eens veel te snoepen, dan blijf je alles opslaan en kom je razendsnel aan. daarom is crashdieten zo superslecht. Sonja bakker heeft in haar boeken ook voorbeelden staan van mensen die juist méér moesten gaan eten, zodat hun lichaam van die spaarstand afging en ze konden afvallen.
Ok, zou best kunnen.. Ik dieet in ieder geval niet zo heel streng en doe het hopelijk voor korte tijd. Ik heb sonja bakker ook weleens geprobeerd, maar dat dieet past niet bij mij, ik kwam er van aan. En ik vind het ook irritant dat je voor dat dieet steeds naar de winkel moet voor nieuwe gerechten of eten wat bij dat dieet hoort...dit is lekker simpel haha.
ik heb ook momenten dat ik meer moet gaan eten omdat ik dan een tijdje stil sta, als ik dan meer ga eten gaat mijn verbranding weer omhoog en val ik weer af.. 30 kilo afvallen is ook moeilijk, net zoals 9 of 10 kilo afvallen, ik ben ook al bijna een jaar bezig de laatste paar kilo's zijn idd wel het zwaarst!