Ik vraag me af hoeveel jullie ongeveer verdienen in de kinderopvang... Hoe oud ben je, hoeveel uur werk je en wat verdien je? *liefst netto maar bruto mag ook vermeld dat er dan even bij * Eventueel uur loon ? Ik heb nu werk als verzorgende IG maar ik ben dat gewoon eigenlijk min of meer zat Nu kon je als verzorgende IG ook in de kinderopvang werken had ik begrepen en morgen mag ik op een gesprek komen... Ik verwacht dat ik natuurlijk wel wat minder ga verdienen als ik uberhaupt al aangenomen wordt ( ik verdien nu namelijk iets van 13,65 per uur dus verwacht wel dat ik iets minder ga verdienen) en ik werk dan natuurlijk geen weekenden meer! Maar was benieuwd na wat jullie ongeveer verdienen... En gaan jullie kindjes zelf ook naar het KDV ?
Ik werk in de kinderopvang. Ik ben 21 en verdien 11.52 bruto per uur. Ik werk altijd 20 uur vast, maar val elke weer wel in, dus gemiddeld tussen de 25 en 30 u per week. Kindjes hebben we nog niet, maar mochten die er binnenkort komen, dan zal ik ons kindje niet meer als een halve dag deel naar een KDV brengen. Omdat ik de ontwikkelingen met andere kinderen toch wel belangrijk vind. De andere dagen past mijn schoonmoeder op of is mijn vriend thuis i.v.m. ploegen!
23 jaar en bruto iets van 11,60 geloof ik? Ik heb een 16 uurs contract, maar doe inval werk en werk eigenlijk altijd wel 24-30 uur. Mijn zoontje gaat niet naar het kdv, omdat ik al voor ik hier weer ging werken een hele goeie gastouder had gevonden en dat is wat flexibeler voor mij, ik moet bijvoorbeeld wel eens half 8 beginnen of tot 6 of een enkele keer zelfs 7 uur werken en er zijn hier niet veel kdv-en voor en na die tijd al open. En mijn vriend heeft ook geen kantoortijden helaas Ons zoontje staat wel voor 1 dag of 2 ochtenden op de wachtlijst, puur voor zn sociale contacten... je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.. en vooral nu er een broertje of zusje komt vind ik het fijn als hij andere kindjes gewend is.