Wanhopig over zwangerschap

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nenaly, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nenaly

Nenaly Lid

Oct 31, 2009
    6
    0
    0
    Mama Zijn
    Nederland Almelo
    GoedeMiddag ZwangereVrouwen En Niet ZwangereVrouwen.
    Ervaren Vrouwen en Onervaren Mensen.

Ik ban eigenlijk best wel wanhoopig vandaar ik mijn verhaal met jullie wil delen.Ik moet deze week ongesteldt worden afgelopen woensdag.Ben Inmiddels nog niet ongesteldt.

Maar heb het gevoel dat ik niet ga worden en dat ik zwanger ben.
    Zal het verhaal even uitleggen.
    2 weken terug begon alles.

Ik ga altijd met mijn dochter van 10 maanden en me vriend lopen na de stad dat is ongeveer 20 minuten lopen heen en terug.
    Dit kan ik normaal goed uithouden ,maar nu niet ik werdt moet op de terug weg ,werdt erdoor ook erg sago zodat ik het afreageerde op me vriend..Vanaf 2 weken terug heb ik dus last van erg moe ,en stemingswisselingen begon er ook bij te komen.

Mijn vriend kon iets niet voor elkaar krijgen en zat dus te mopperen dat ik een vriend had die niks kon..het floepte de ook zo uit..erg boos.dan zomaar emotineel.erg blij en vrolijk.erg moe.extrem veel pukkels..En eetgewoonte's namen toe..eten maar niet vol worden..

Een week later 1 week voor mijn ong een abnormale pijn in mijn onderbuik steken wat vaginaal werdt..Vooral bij het opstaan deet het ongeloofelijk veel pijn..Ook duideligheid kreeg ik erbij de hele dag op komen en gaan..

Nu ben ik in mijn week dat ik ong moet worden ik vloed ongelooflijk veel en heb af en toe steken dat mijn ong moet komen maar het wil niet komen..mijn borsten zijn opgezet..en ben af en toe misselijk..tevens heb ik nu al dagen last van hardklopingen met verlaagte bloeddruk en opvliegers..

Ik ben vandaag bij de dokter geweest en zei zij dat ik niet zwanger was ook omdat de test negatief is.
    Ik moest wel bloed prikken voor alvleesklier drie buisjes.
    maar ben dus bij de dokter geweest ergens voor terwijl zij mei niet serieus neemt en ergens anders op laat testen..

Ik ben gewoon erg wanhoopig en weet niet wat ik moet doen afwachten is niks voor mij.

Al deze symptonen beinvloeden mij dagelijks leven wandt durf nergens hen met mijn dochter van 10 maanden oud veel te bang voor opvliegers hardkloppingen..en flauw vallen..

:(

ik weet het gewoon even niet meer.
    kan iemans mij gerust stellen of kent iemand dit.
    ik zit wel op internet te snuffelen maar dan kom ik de gekste dingen tegen.

veel liefs een 22jarige meisje..van een dochter wat bijna 10 maandjes oud is..
    met mijn eerste zwanerschap heb ik nergens last van gehad behalfe last van mijn rug waar ik nu ook last van heb.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoi!

Als je test negatief is zou ik toch gewoon nog even afwachten. Je geeft aan dat je 2 weken terug al klachten had en dan zou net je eisprong zijn (of net geweest) en dat is wel erg snel om zwangerschapssymptomen te hebben.

Wie weet is er iets anders aan de hand (ijzer, ziekjes? of idd je alvleesklier?)

Succes in ieder geval.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zie trouwens dat je dit topic 4 keer hebt geopend.. beetje onduidelijk is het nu.

4. Nenaly

Nenaly Lid

Oct 31, 2009
    6
    0
    0
    Mama Zijn
    Nederland Almelo
    Ik weet niet wat er aan de hand is :(
    Maar ik weet dat het zwangerschap symtonen kunnen zijn.
    Als het iets anders is wordt ik gewoon bang..

En ik ben zelf overtuigdt dat ik zwanger ben ,maar ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden..

Maar dankje wel..voor je reactie..klopt ik ben hier nieuw en had geen geduldt dacht maak er meer zodat er mischien tog wat mensen zijn die mischien reageren

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    wanneer ben je met je pil gestopt?

6. Nenaly

Nenaly Lid

Oct 31, 2009
    6
    0
    0
    Mama Zijn
    Nederland Almelo
    #6 Nenaly, Nov 6, 2009
    Last edited: Nov 6, 2009
    3 maanden maar in die 3 maanden heb ik het met een voorbehoeftmiddel gedaan

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    misschien best dan nog wat afwachten. weet dat het moeilijk is en dat je ongeduldig bent maar afwachten is de enigste boodschap denk ik :(

8. Nenaly

Nenaly Lid

Oct 31, 2009
    6
    0
    0
    Mama Zijn
    Nederland Almelo
    Ik heb nu bruine bloederige afscheiding..met het plassen..
    Dit heb ik vanaf zaterdagavond En vandaag verlies ik helder rood bloed als ik ga plassen of gemeenschap met me vriend heb..
    Ik draag wel wat maar daar kun je niks op vinden :( ???????????

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Als ik 't goed lees heb je 2 weken geleden je eisprong gehad..dus ja..dan denk ik eerlijk gezegd dat dit gewoon je menstruatie wordt..

x

10. Nenaly

Nenaly Lid

Oct 31, 2009
    6
    0
    0
    Mama Zijn
    Nederland Almelo
    Vindt het alleen zo raar dat ik met na de wc gaan en met gemeenschap last ervan heb .. dit is heel anders dan mijn normale wat ik gewendt ben ong..

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik las dat je 3 maanden met de pil bent gestopt.......als je stopt met de pil kan je cycles en je menstruatie veranderen.
    Ik denk dat je ongie eraan komt:(

12. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Probeer juist je gedachten te verzetten. Ipv van bang worden dat je sjagerijnig word omdat je niet zwanger bent. Ga gewoon lekker genieten van de tijd die je nu nog samen met je dochtertje hebt. En probeer vooral lekker te relaxen. Verwen jezelf een beetje. Ga winkelen, lekker koken of iets met je hobby doen of een dagje weg met je vriend. Gewoon je aandacht lekker afleiden.

Wat ik denk is als je je lekker voelt en het met de dag neemt dan komt het vanzelf wel. Dan opeens bedenk je je... Goh had ik eigenlijk niet ongesteld moeten zijn!. En dan kun je meteen naar de winkel rennen voor een test..

Nu je je zo focust word het een vervelende onzekere missie. En dat is jammer terwijl het ook heel leuk kan zijn!.

Heel verhaal hoop dat je er iets mee kan..

Succes

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    misschien komt het omdat je nog niet zolang van de pil af bent,, dan kan je echt goed ziek van worden.

en het klinkt misschien raar maar heb je ook geen griep erbij ( geen mex maar gewone griep ) met daarbij ontwenning verschijnselen van de pil ???

Share This Page