hallo, ik heb nooit de pil gebruikt, ik wil liever niet aan die rommel... dus voor het zingen de kerk uit(en ja dit is niet 100%) mijn nod was voor op 5 okt. die maand wouden mijn man en ik voor een kleintje gaan klussen. we hebben een hoop geklust... hihiihi mijn cyclus duurt 28 dgn dus maandag 2 november verwachte ik mijn nod, ik d8 dat ik misschien toch zwanger zal zijn en heb op zondag 1 november(1 dag voor mijn nod en vroetijdige zwangerschaptest gedaan) en ik had geen 2 streepjes dus niet zwanger.... toen mijn man later op die dag thuis kwam, heb ik de test uit de prullen mand gehaald en tot mijn verbazing 2 streepjes.... Ik besloot de gebruikzaamwijzing nog even goed door te lezen en daar stind op dat de test na een half uur niet meer goed was. Een dag later zat ik toch in dubio en besloot een goedkopen kruidvat test te halen 2 oor 5 euro. Ik ging naar huis en deed de test en na een paar sec verscheen er een donker treepje en nog een paar seconde later kwam het 2'de streepje heel erg vaag opkomen...en werd langzaam donkerder.... dus zwanger! mijn symtonen oor de nod was enkel moe en lichte hoofdpijn en zo nu en dan voelde ik mijn buik borrelen en steekjes geven. succes met ieder die zwanger wil worden! Was laatst een onder zoek dat je na de sex 10 min moet blijven liggen dit verhoogd de zwangerschap kans op 50% en gewoon zo veel mogelijk klussen Dames....ihhihiihihi
ik ben naar de gyn geweets en ben zelfs een weekje terug geplaatst had van mezelf wel al een buikje hoor en men ma had het ook...Vooral last van men darmen denk ik!
Hey dames! Ik was ook heel onzeker in het begin. Voelde niets alleen wat menstruatiepijn en af en toe zere borsten. Ik geloof dat ik wel 6 testen heb gedaan! Met +/- 7 weken werd ik zó misselijk. Dit heeft wel tot 17 weken geduurd! Nu heb ik een gezonde dochter van 4 maanden. Voor niets druk gemaakt dus. Probeer er echt van te genieten, het is zo voorbij!
Bij mijn eerste dochter had ik echt nergens last van. Niet misselijk, geen pijntjes, hoogstens een beetje moe. Bij mijn 2e echter.... Nou toen heb ik het even ingehaald zeg maar Heb de eerste maanden alleen maar boven de pot gehangen! Gelukkig kreeg ik na 3 maanden medicatie toen ging het beter. Nu ben ik moe en 's ochtends ook wel wat misselijker, maar het is nog redelijk mild. Ben alleen zo moe.... Liefs Elea
hey ik zit met jou in het juni mama topic en ik heb net als jij zelden tot geen symptonen gister weer een echo gehad en alles was toppiejj dus probeer je geen zorgen te maken ieder lichaam is anders.. ik weet het het maakt je onzeker.. mij ook.. maar na gister probeer k wat meer te genieten.. hoop dat je er wat aan hebt..
Hier iemand die eigenlijk helemaal geen symptomen heeft gehad.... en zie mijn banner maar Ik heb de eerste weken wel een ongi-gevoel gehad en was tm week 9 meer moe dan anders... maar dat weet ik ook aan "aan vakantie toe zijn". Uiteindelijk bleek het een andere reden te hebben.
Hoi, Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en deze was positief. Ik heb staan springen op het bed van blijdschap. Inmiddels ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger en heb bijna nergens last van, behalve dat ik vermoeid ben. Nu weet ik dat mijn moeder tijdens haar zwangerschappen ook nergens last van heeft gehad (zo moeder, zo dochter). Ik vind het wel allemaal heel spannend, vooral omdat dit mijn eerste zwangerschap is. De kans dat het mis kan gaan is nog steeds aanwezig, blijft een onzekere tijd.
Hoi dames, Ook ik ben erg onzeker. Heb alleen rond mijn NOD 3 dagen zere borsten gehad en verder tot op heden nog helemaal geen kwaaltjes. De zwangerschapstesten zijn wel positief, een duidelijke 2e streepje, maar niet zo dik als de controlestreep, dat baart me wel een beetje zorgen, want bij mijn 1e zwangerschap had ik een dikke, vette 2e streep en zere borsten (verder ook weinig symptomen in het begin). Wat denken jullie ervan? Ik wil zo graag genieten, maar dat durf/kan ik nog niet. Ik krijg iets eerder een echo, bij 8 weken i.p.v. 10 weken, omdat ik m'n zorgen heb geuit bij de vk, maar toch duurt het nog wel een tijdje.
Hier ook iemand met bijna geen klachten, btje sneller moe en btje koppijn soms, maar voor de rest niks nada noppes..