Keizersnede vanaf wanneer kijken ze naar de wond.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamavaneen2e, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Bij de eerste had ik een keizersnede nu dus zwanger van onze tweede en derde wonder. Maar vroeg me af vanaf wanneer houden ze het litteken die binnen in zit in de gaten?

2. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    In principe houden ze die niet in de gaten hoor, zolang je geen last hebt? Ik heb meerdere echo's gehad na mijn 1e keizersnee en dan kunnen ze al wel zien of het er goed uitziet, hier 1 keer gezegt dat het er goed uitzag, maar geen extra controle ofzo hoor

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ben nu 26 weken zwanger van de tweede, en eerst was ook een ks, maar nog nooit iets over het litteken gehoord.

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dat kun je niet in de gaten houden...het enige dat te zien is, is of de placenta niet op het litteken zit, verder niet.

5. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Oh ik dacht dat ze dat in de gaten hielden ivm kans op scheuren enzo.

6. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    geen idee "hoe" ze het in de gaten gaan houden maar dat is wel de rede dat ik in het zh moet bevallen en met het beval gesprek zei de gyn dat ze het litteken in de gaten willen houden idd op scheuren, heb alleen niet gevraagd hoe ze dat gaan doen whahahha. enne zoals je op mn banner ziet... helaas nog geen ervaringsverhaal ;)

7. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Tijdens de bevalling wordt het in de gaten gehouden door het CTG (hartfilmpje) en bepaalde specifieke pijnklachten. Maar voor de bevalling is het niet te controleren.

Deel Deze Pagina