Destijds woonde ik nog thuis en liep ik stage. Thuis hoefde ik dus helemaal niks te doen en mijn moeder heeft de wond verzorgd. Op stage heb ik me gewoon een aantal weken ziek gemeld, dat kon gelukkig. Toen ik op controle moest in het ziekenhuis heb ik gelijk even gevraagd hoe lang ik thuis moest blijven met de wond, ik liep namelijk stage op een longafdeling. De wond hoefde niet geheel dicht te zijn, maar ik moest hem wel heel goed afplakken. Ik ben dus niet 5 weken uit de running geweest, ben gewoon gaan werken toen de wond voldoende dicht was. Pijn had ik namelijk niet meer nadat ik geholpen was. @Athina: Ik heb het risico maar wel genomen, want ik wilde niet geopereerd worden en opnieuw thuis komen te zitten. Dat kwam op dat moment gewoon niet zo goed uit en gelukkig is het nooit meer terug gekomen (even afkloppen haha).
Ah! Warmte compressen. Ik weet nog niet wat het is, maar ik ga het ook opzoeken en proberen. Ik word echt zo gek van die ontsteking in m'n lies. Ik had tijdens de bevallings zelfs meer pijn aan die ontsteking dan die hele bevalling zelf. Volgens m'n huisarts kan ik het chirurgisch weg laten snijden, maar de kans is 50% dat het wegblijft. De kans op een lelijke litteken is 100% Ik heb het ongeveer 4 á 5 keer per jaar op dezelfde plek
Iedereen bedankt voor de info en de antwoorden. Vanmorgen was de pijn wat minder maar de bult wat groter en voelt nu ook wat harder aan. Heb nog niet gezeten vandaag haha. Ik. Wacht het bog een weekje af mocht ook vrijdag terug maar dan ben ik jarig en heb dus een feest weekend mocht het erger worden ga ik natuurlijk wel maar hoop dat ik het met de tips wonderbaarlijk kan laten verdwijnen
oja kan ik me ook voorstellen hoor. Ik had het abces 3 weken na de bevalling van m'n oudste . Dus zat al thuis.... Scheelt 1 periode . @ts: Sterkte! Ik hoop zo dat het gewoon wegtrekt!