Ik heb vannacht sterk gedroomd over mijn eigen bevalling. Het was zo met veel details, heb het bij mijn andere zwangerschappen nooit gehad. De bedoeling is om bij deze bevalling in bad te bevallen. Maar mijn droom was gewoon in bed. Ons kindje was geboren en het eerste wat ik opmerkte was dat het mijn mondje had. Kwa lengte best lang vergeleken met mijn andere kids. Placenta ging moeilijk en verloor best veel bloed in mijn droom, maar verder wel in orde. Opvallend was, dat mijn oudste zoon ook bij mijn bevalling aanwezig was. Hij stond samen met schoonmoeder aan het voeteinde van het bed. Verder was natuurlijk mijn vriend aanwezig, hij lag bij mij op bed. En naast mij stonden mijn moeder en beste vriendin. Kraamverzorgsters waren te laat aangekomen, was in mijn droom al een tijdje bevallen toen zij binnen kwamen. Ik vroeg aan mijn moeder hoelang de bevalling had geduurd. Mijn moeder zei 3 kwartier vanaf de eerste wee tot persen. En op het laatst keek ik tussen de beentjes en zag ik schaamlipjes, dus een meisje. Heel erg apart dit Vooral omdat ik in bad wil bevallen, maar ja aangezien het bad vol laten lopen een uur duurt, en ik in 3 kwartier was bevallen, kon dit namelijk ook niet. Ook heb ik mezelf voorgenomen idd, dat deze bevalling idd ook nog eens vlugger kan gaan, omdat mijn derde ook in 2 uurtjes geboren was. En de vk mij verteld heeft, dat ik niet op een bad bevalling hoef te rekenen, dat het bij mijn 4e wel eens binnen een uur gebeurd kan zijn. En nu droom ik er zo over....ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze dingen wel eens gedroomd hebben en daadwerkelijk zo uitkwam.
haha ja nu nog niet, maar bij de eerste wel, maar daar werd ik niet vrolijk van Gelukkig ging het in het echt een stuk beter
Heb m'n bevalling heel vaak beleefd, hihi. In mijn dromen kreeg ik steeds een meisje terwijl ik ervan overtuigd was dat ik zwanger was van een jongen. En het bleek ook een jongen te zijn dus dromen zeggen uiteindelijk niet zoveel denk ik. Gaf trouwens in mijn dromen ook borstvoeding en dat is niet gelukt...
Mijn gevoel zegt ook sterk een meid, vanaf het begin al. En dit kwam in mijn droom ook naar voren. Maar vond het apart dat ik er nu al over droom, terwijl ik net 3 maanden ben gepasseerd. Overigens heb ik bij mijn andere 3 kids nooit over de bevalling gedroom tijdens mijn zwangerschappen.
wel gedroomd bij 1e zwangerschap hoe het zou zijn om BV te geven en was precies zo. Weet nog goed toen ik 1e keer aanlegde dat ik dacht van he dit heb ik gedroomd!
bij daniel waren het geen dromen meer maar nachtmerries, wim heeft me regelmatig wakker moeten maken toen.
Bij m'n tweede heb ik een keer heel levendig gedroomd dat ze een meisje was (klopt), dat helemaal harig was over haar hele lijf (ze had wel donsjes op haar lijfje, maar leek niet op het aapje uit mijn droom), en dat bovendien al binnen een paar dagen kon lopen (in werkelijkheid liep ze met 9 mnd). Daar kwam ik trouwens achter toen we samen in de bus zaten, ineens liep ze door het gangpad, een paar dagen na haar geboorte. En ik heb nog wel meer rare dingen gedroomd, waar gelukkig bijna niks van klopte.
In mijn droomboek staat dat als je over je eigen bevalling droomt, deze makkelijk en snel gaat verlopen. Ik wil ook zo'n droom
Ik beleef eerlijk gezegd volgens mij wel iedere nacht m'n aanstaande bevalling...haha! Droom er zo veel over, ik word vaak wakker en dan moet ik echt even 'checken' of m'n vliezen niet zijn gebroken
Ik heb nu 3x over mijn bevalling gedroomd 1e keer wisten we nog niet wat het zou worden. Ik droomde heel sterk over een klein meisje en hoe ze eruit zag. Lieve bolle wangetjes, een rond neusje zoals haar broer en donkere haartjes. Het grappige is dat we vorige week op de pretecho al hetzelfde neusje, de bolle wangetjes en het begin van haartjes zagen! 2e keer droomde ik over een vroeggeboorte. Het kindje leefde nog 1 uur en is toen overleden Heel verdrietig en dat heeft mij in de vroegere weken wel wat spanning gegeven 3e keer was afgelopen nacht. Toen droomde ik ineens dat ik beviel van een jongen! Terwijl we toch duidelijk al 3x hebben gezien dat het een meid is
Ja heb een aantal dagen geleden gedroomd over mijn bevalling. Ik hoop dat het in het echt anders gaat...voor de babe maar ook voor mij! Het was eerder een nachtmerrie dan een droom.
Ik heb ook al 3x over de bevalling gedroomd. 1e keer dat ik een meisje kreeg terwijl ik altijd al het gevoel had dat het een jongetje zou worden. (wat later dus ook bevestigd is.) Deze droom was ik in het ziekenhuis bevallen. 2e keer dat het een jongetje werd en dat de bevalling heel gemakkelijk verliep thuis. 3e keer ook over een super makkelijke bevalling thuis. Ik hoop dat de laatste 2 dromen uitkomen en dat het ook zo'n mooie bevalling gaat worden.
Yep met een week of 14 zwangerschap. Droomde dat mijn man beneddn an het eten was en ik boven op bed beviel met alleen de vk naast me. Toen ik. Vroeg naar het geslacht bleek het een meisje en de echo 3 weken later liet ons duidelijk een meid zien. Hoop dat de rest niet waar gaat worden hahaha.