Wie ook wel eens meegemaakt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mya1987, 4 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya1987

Mya1987 Actief lid

30 jul 2018
    103
    6
    18
    Vrouw
    2 dagen voor nod licht streepje op 3 verschillende soorten testen.dag erna zelfde verhaal maar wel echt nog steeds een tuurlijntje. Dag van nod ongesteld! Wel nog getest maar test was bijna wit.dag erna ook getest streepje was er weer maar nog steeds zo licht maar leek wel donkerde dan dag voor nod. Vandaag ongi weg! Ben dus 2 dagwn ongi geweest en test blijft een heel licht streepje geven. Had van vanaf 3 dagen voor nod tot gister onwijze last van liezen en menstruatiepijn..
    Nu alleen nog last van borsten en pijn in me lies en me niey helenaal lekker voelen ook hogere temperatuur. Mijn vorige vroege miskraam was 2 dagen na nod bloedverlies en was streepje gelijk weg..wie heeft zoiets wel is meegemaakt snap er niks meer van vroege miskraam of wat

2. Mya1987

Mya1987 Actief lid

30 jul 2018
    103
    6
    18
    Vrouw
    Hier foto van testen voor en na helaas geen goede camera dus fotos zijn slecht

Bijgevoegde bestanden:

3. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Vervelend mya, ja ik heb dat twee keer meegemaakt. Eerste keer was ik zwanger van mijn dochter, de testen liepen langzaam op. Tweede keer was afgelopen ronde, maar toen verdween het streepje langzaam en dit was dus een vroege miskraam.. Ik bloedde twee dagen, toen stopte dat en 4 of 5 dagen later begon ik heftig te bloeden. Er zit niets anders op dan afwachten. Ik zou alleen niet morgen alweer testen, hcg loopt sneller op dan af. Over 2-3 dagen weer testen, is de test dan mooi opgelopen dan gefeliciteerd.. Maar het kan ook zijn dat het streepje even licht of nog wat vager is geworden. Dan spijt het me enorm voor je

4. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Hoi. Lastig om te zeggen. Ik heb geen antwoord alleen ervaringsverhaal. Bij mij eindigden lichte testen op nod in een miskraam en wanneer wel veel feller op nod dan brak mijn ongesteldheid niet door. Verschil in felheid dus bij mij. Maar ieder maakt weer anders hcg aan.

Succes. Ik begrijp dat je ongesteldheid normaal niet zo verloopt?

5. Mya1987

Mya1987 Actief lid

30 jul 2018
    103
    6
    18
    Vrouw
    Ja is laztig te zeggen want laaste maamden word mijn ongesteldheid steeds korter verleden maand maar 1 dag.
    Maar heb bij een andere zwangerschap ook wel eens 5 dagen een innestelingsbloeding gehad. Heel lastig had verwacht net als verleden keer dat de streepjes nu weg zouden zijn

6. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Bij twijfel je huisarts even vragen. Ik weet niet of het iets uitmaakt hoe lang je ongesteld bent. Belangrijker ishoe lang je luteale fase duurt. Van eisprong tot eerste dag ongesteldheid.

7. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik had op NOD een tuurstreep... twee dagen later in volle glorie mijn ongie... Was slechts een beetje heftiger dan wat ik gewent was. Ronde erna wel een plakbeebje. Is een heel naar gevoel. Hopelijk heb je snel een plakbeebje.

Deel Deze Pagina