Ik heb eigenlijk nooit 1 dezelfde sok aan ... Laat ik het zo zeggen mensen vragen zich bij 2 dezelfde sokken altijd af of ik koorts heb hahaha... mijn zoon neemt dit al aardig over dus gedragen worden ze wel.. Maar dan nog... waar blijven die sokken toch altijd?
Haha, ik heb er ook 3 die weg zijn. Mijn vriend doet de was en die stopt ze altijd echt per paar in de wasmachine, dus sinds we samenwonen verdwijnen er een stuk minder
Whahahaha ik en dochter heb hetzelfde syndroom hihi. ik heb altijd 2 verschillende aan. toen jolisa baby was en ik een keer niet dezelfde kon vinden ging het eigenlijk op automatische piloot. Och ja wat maakt het uit ze is mijn dochter haha.
Herkenbaar Blijf ze kopen haha en Dl zit al : mama ik doe wel 2 verschillende aan hoor niemand ziet dat
Ik vind ze meestal na lange tijd terug in een hoekje van een dekbedovertrek ofzo. Die sokjes zijn zo klein dat ik het in eerste instantie geeneens door heb dat er eentje in een hoekje zit.
Heel herkenbaar, ik heb het opgelost door allemaal zwarte sokken te kopen. Moet af en toe nieuwe halen want de wasmachine heeft blijkbaar continu trek En de sokken van de kinderen, tja een heleboel en hopen dat ik niet elke maand nieuwe moet halen. Misschien een nieuwe wasmachine kopen die geen sokken weg eet
Ik heb allemaal dezelfde sokken en mijn vriend ook dus wij hebben er niet zoveel last van. Af en toe nieuwe kopen omdat het er steeds minder worden
Ja ik en de kinderen hebben hier bijna alleen maar verschillende sokken aan en ik koop regelmatig nieuwe, vreselijk.
heel herkenbaar! hahahah! ik zoek ook het duistere zwarte gat waar al die enkele sokken verdwijnen, maar tot nu toe heb ik het nog niet gevonden!
Hier ook hoor.. Meestal vinden we de meesten wel weer terug in een hoekje inderdaad.. Voor de mensen die zich eraan storen: http://www.sockstar.nl/
Hahaha ik herken het! Heb alleen nu sinds een jaar of 2 wel de oplossing. Mijn man heeft allemaal dezelfde sokken (zwarte van hetzelfde merk). De rest heb ik weggepleurd. Behalve z'n sportsokken maar die zijn wit en was ik mee met de witte handdoeken was. Mijn dochter heeft allerlei sokken (dat is de grootste uitdaging die kleine dingen), ik heb ook allerlei verschillende. Ik en mijn dochter hebben een wasnetje op onze slaapkamer liggen. Sokken uit, gaan ze in het zakje.. Ideaal!
Wij hebben houten wasmanden, en ik heb het netjes aan de binnenkant vast getimmerd Maar dan nog verdwijnen er soms van die krengen.