Wie ook weleens aan de amoxicilline?

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Haha rommel is het.. Maar het andere model wat ik anders zou krijgen... Daar wordt ik licht agressief en enorm labiel van.
    Ik sluit me dus gewoon 10 dagen op op de bank en zit de kuur maar gewoon uit.

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Het is niet echt on topic, maar als ik het zo begrijp heeft t.o. veel last van blaasontsteking. Ik lees net een oudere Margriet (sep 14) waarin een mw schrijft dat ze heel veel last van blaasontstekingen heeft gehad en m.n. na gemeenschap kwam dit vaak opzetten. Hiervoor is ze het vrouwencondoom gaan gebruiken en sindsdien nooit meer last gehad. Heb natuurlijk geen idee of dit voor topicopener of anderen ook het probleem is, maar ik dacht aan dit topic toen ik dat stukje las. Wie weet heeft iemand er wat aan.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog nooit bijwerkingen van gehad.

4. Gember

Gember Niet meer actief

Hier ook allergisch voor amoxicilline. Ik kreeg er gigantisch opgezwollen en rode handen en voeten van... :(

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Dochter heeft de vloeibare variant gebruikt 2 a 3 wkn terug voor een luchtweg infectie

Zit nu met een schimmelinfectie down under dat blijkt een neven effect van deze ab te zijn:x

6. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Heb inderdaad te vroeg gejuicht.. schimmelinfectie is aanwezig.. zucht

Deel Deze Pagina