Hallo meiden, Het lijkt me leuk om te kletsen met meiden die ook woensdag 10 november hun nod hebben. Die misschien wel die dag gaan testen..? Wij zijn nu anderhalf jaar 'bezig' voor een tweede kindje. Deze maand had ik na de eisprong een soort warm gevoel in mn onderbuik en een spierpijn gevoel. Ik hoop een beetje dat het nu eindelijk raak is.. Mijn cyclus wisselt van 27 tot 31 dagen en woensdag is dag 29. Ben benieuwd naar andere verhalen! Groetjes Sallie
Jaaaaaaaa... als het goed is ook 10e mijn NOD.. Ook hier al een hele tijd bezig voor een 2e. (met actieve periodes en rustperiodes wegens omstandigheden) Ik had rond mijn ei een heel pijnlijk gevoel tijdens het klussen. (sorry=detail) Nu diverse klachten van gespannen borsten tot moe (zonder te kunnen slapen). Kan me niet meer herinneren hoe ik me bij de eerste voelde.. Denk dat ik woensdag of donderdag ga testen, als er niks op komt dagen..
oh spannend meiden. mij nod is 21 november dus dat duurd nog wel even. maar ook voor mij is het nu al spannend haha. wij zijn ook bezig voor een tweede wij zitten nu in ronde drie. ik hoop niet dat het zo lang duurd als bij ons eerste kindje toen waren we pas na 2 jaar zwanger. daarom heb ik as dinsdag ook een afspraak bij de gyn dan hoeft het misschien niet zo lang te duren als bij onze zoon. liefs
De dagen kruipen gewoon voorbij 8) De eerste was bij ons binnen drie maanden raak dus toen was ik er lang niet zo mee bezig. Helaas herinner ik me ook niks meer van wat ik toen allemaal voelde. Ik heb al een paar dagen lage rugpijn en dat heb ik altijd als mn ongi er aankomt. Toch voelt het allemaal wel anders deze keer.. Hoewel het elke maand weer een teleurstelling is blijven we hopen!! Sjantalle, leuk we gaan samen op! Heb je die klachten andere maanden niet? Spannend! Sunlight, hoop voor jou dat het snel raak is! Mag ik vragen waarom je een afspraak hebt bij de gyn?
Onze eerste ook binnen 3 maanden raak! Dat gebeurde in okt 2006. Dus ik heb goede hoop. Normaal gesproken heb ik wel wat gevoelige borsten en wat last van mijn buik. Bij mijn vmk van 2 jaar geleden had ik deze klachten niet, dat weet ik in ieder geval wel. Ik weet ook dat ik toen halverwege de 1e zwangerschap ontzettende krampen in mijn benen en voeten kreeg. Toevallig(?) ben ik nu de pijn van kramp in mijn voet aan het verbijten. Ook ik voel me nu anders. Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek aan het houden is. Enne Sunlight: Succes de 9e!! (volgens mij heb ik zoiets ook al bij een ander topic gezegd...tja m'n geheugen is nooit meer helemaal 100% geworden) Groetjes!
ik heb pco dus de kans dat ik spontaan zwanger raak is heel klein. ik hoop dat ze bij de gyn er achter kunnen komen of ik nu wel of niet een ei sprong heb. en anders waarschijnlijk weer aan de clomid en dan kan ik ook weer voor een echte ronde gaan!
Ik heb anderhalf jaar geleden ook een mk gehad! Had toen ook geen klachten, niks misselijk terwijl ik dat bij de eerste wel was. Ik had toen ook het gevoel dat het niet goed zat. De wens voor een tweede is inmiddels zooo groot Ik zou het echt niet leuk vinden als hij naar school gaat en ik zit weer alleen! Hopelijk is het voor die tijd raak (dan hebben we nog ruim een jaar te gaan..) Sunlight, pff spannend hoor! Was je bij de eerste wel spontaan zwanger?
nee daarom weet ik ook dat ik pco heb en daarom een afspraak bij de gyn hebt gemaakt anders mag je met 3 rondes oo nog niet naar de gyn. bij de eerste heeft het 2 jaar geduurd ben met clomid 100 mg zwanger geraakt.
je maakt het wel heel spannend. Hou je me op de hoogte of het doorzet? of misschien toch.....? Heb je zelf nog hoop of voel je echt je ongi er aan komen?
Vorige maand had ik ook roze, dat was op zondag. Het is toen dinsdag doorgebroken. Dus ga er van uit dat ik nu binnen enkele dagen ongi word. Het was ook bijna te mooi om waar te zijn. We willen alleen zoo graag.. Hoe is het met jou dan Sjantalle? Nog kwaaltjes?
behalve de neiging om nu om het kwartier naar de wc te gaan en te checken....? (zeker na het lezen van jouw bericht..) Jep. nog hetzelfde: kramp in voeten, moe, gespannen borsten (erg fijn wanneer mijn dochter er op gaat hangen), opgezette buik. Gevoelig vlak boven mijn schaambeen. Af en toe een te gevoelige geurwaarneming...(mijn man komt net beneden en heft aftershave opgedaan, mijn mening: iets té) Maar ik maak mezelf tot op heden nog maar wijs dat mijn hoop dit allemaal teweeg brengt.. heb ook het gevoel gewoon ongi te moeten worden. En mijn gevoel zit er niet vaak naast...
Hier is de ongi gisteren doorgebroken Paar dagen te vroeg, maar dat betekent ook een paar dagen minder spanning We blijven positief, elke maand betekent weer een nieuwe kans. Ik twijfel nu of ik ovutesten zal gaan gebruiken of niet. Dan weet je zeker wanneer je je ei hebt, maar wordt het wel een beetje spastisch allemaal. Ik heb ook zoiets van het moet spontaan gaan. Maar ja, daar hebben we dus een dilemma.. Het blijft spannend voor je zeg! Al die kwaaltes, wat voor de één een naderende ongi betekent, is voor de ander een zwangerschap. Ik hoop het voor je meid! Ik blijf meelezen Liefs Sallie
Sallie08: 'fijn' dat je n ieder geval uit de spanning bent. Hoop dat je samen met je partner kunt bespreken of je idd met de ovutesten aan de slag zult gaan. Het wordt dan idd wat meer geforceerd.. Maar je bent toch ook al een hele tijd aan de slag.. Iedere maand sta je toch weer even voor een grote teleurstelling. Hier gaan de klachtjes gewoon verder.. Heb samen met mijn man besloten om niet voor donderdag te testen. (we hebben hier al zo ontzettend veel testen versleten.) Ik hou je op de hoogte. knuf Sjantalle
Ik voel mn eisprong altijd wel, dus weet wel wanneer ik m ongeveer heb. Als ik ovutesten zou gaan gebruiken zou het echt mijn leven gaan beheersen denk ik. Gebruik jij ze wel? Het is denk ik meer voor meiden die niet zeker weten of en wanneer ze hun ei hebben? Tja, er zijn hier ook al heel wat zw. testen negatief de prullenbak in gegaan. Het is elke keer toch weer spannend om te doen he! Ik zit soms met trillende handen de druppeltjes er op te druppelen (kv 2 v 5) Succes met de dagen doorkomen tot donderdag! Werk je ook? Ooo, t zou echt fijn voor je zijn als het eindelijk raak is! Liefs Sallie
ik gebruik ze eigenlijk nog niet zo lang. Voorheen gingen we gewoon op de gok klussen omdat ik vrij regelmatig was. Helaas is dat sinds een jaar minder het geval..(stress gehad) Afgelopen mei is dan ook nog mijn vader plots overleden waardoor we het weer op een laag pitje hadden gezet. Nu dus sinds 2 maanden weer echt actief en willen toch wel heel graag. Het leeftijdsverschil tussen 2 kindjes wordt anders ook zo ontzettend groot. Mocht ik nu zwanger zijn is onze meid net 4... En ja ik werk, maar dan parttime (wo-do-vrij) Dus de ma en di duren extra lang.. Ik wacht nog steeds........aaaarrrrggghhhhh Wat duren 2 weken lang!
Mag ik me hier ook melden dames? Wij zijn ook bezig voor een 2e, nu ronde 8, tussendoor wel 3 maanden rustperiode gehad wegens omstandigheden dus we zijn al bijna een jaar bezig . Bij ons meisje was het in ronde 3 raak dus het valt me erg tegen nu, ook al weet ik dat het nog veel langer kan duren. Hier tikt de klok echter door, ik word 36 deze maand... Ik heb donderdag mijn nod, als ik van een 25 dagen cyclus uitga. Meestal is het 25-26 dagen dus daar hou ik me maar aan. Ik ga donderdag ook testen als ik niet eerder ongi wordt. Spannend! Jullie veel succes ook met aftellen (hier duurt het ook een eeuwigheid) en voor de meiden die ongi zijn geworden: maar hou moed!
ik denk dat ik ook woensdag ga testen. Heb afgelopen zondag getest voor het geval ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, maar die was negatief. Maar iig nog geen ongi. Ben wel een beetje sjagi vandaag,zin in chocola, en voel wel ongikrampen, maar er is nog niets dus dat geeft hoop! Ook wel ontzettend moe de laatste dagen dus wie weet?!? afwachten nog even...
Je zou als je ovutesten toch nog iets te ver vind kunnen besluiten om te temperaturen. Hier morgen mijn NOD.. Gaan morgenvroeg testen. Heb er een hard hoofd in.. Maar hoop toch stiekem op 2 mooie duidelijke strepen... Liefs Manuk