Hoe gaat dat temperaturen precies? Moet je dat 's morgens meteen doen als je wakker wordt? En hoe betrouwbaar is dat? Dat zou ik best eens willen proberen om er achter te komen wanneer ik precies mn ei heb. Nu heb ik meestal een dag of drie/vier last van buik en rugpijn maar weet dan niet welke dag hij 'springt' @Sjantalle, knuf voor jou meis! Wat een verlies lijkt me dat. Nog steeds niet ongi? Hoop echt zo voor je dat het raak is, zou leuk zijn als je dochter naar school gaat dat je weer een kleintje er bij hebt. @Sisa, wachten duurt lang hè. Bij ons was het bij de eerste ook binnen 2 maanden raak en dan ga je er stiekem van uit dat het bij de tweede ook wel snel zal gaan. Maar zitten nu in ronde 16... Hoe oud is je dochtertje? @bloempie1983, spannend voor jou! Heb je een onregelmatige cyclus? @Manuk, al getest? Liefs, Sallie
nou ik hoef morgen niet meer te testen, was vanmorgen ongi geworden. Mijn cyclus bestaat nu uit 28, 35 en 30 dagen. Ik weet niet of dit onder onregelmatig valt?
Ach meis wat jammer nou. Tja wat is onregelmatig. Volgens mij is er bijna niemand die precies om de 28 dagen ongesteld is. Mijn cyclus varieert van 26 tot 31 dagen. Weet je wel wanneer je je eisprong hebt? @Sisa sorry had je banner niet gelezen...
@bloempie: wat jammer.. hopenlijk krijg je binnenkort wel een posi test in handen.. @sallie: je vader verliezen is idd een enorme klap.. Hij heeft een hartinfarct gekregen toen hij hulp haalde voor mijn oom die onwel was geworden.. Mijn oom leeft gelukkig nog wel. Maar hier in ieder geval nog geen ongi te bekennen..ik heb dan ook nog heeeel even te gaan. Hoe gaat het bij de rest?
Hier nog niets te bekennen.. wel wat buikpijn maar dat zou ook kunnen komen omdat ik het toch wel weer spannend vind. Morgenvroeg weet ik meer! Morgenavond kan ik het hier weer melden. En de rest? hoe is het daar?
@bloempie: wat sneu meid, óp naar de volgende ronde vol goede moed hoor!! @sjantalle: spannend!!! Hier nog niet getest en nog geen ongi. Heb een cyclus van 25-26 dagen meestal maar het is ook al eens 31 geweest dus wel redelijk regelmatig maar ook weer niet Een uur geleden wel wat ongi-krampen gehad en een lam gevoel in mijn been, dat heb ik altijd voor mijn ongi dus heb niet veel hoop meer helaas Mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn, dan ga ik testen (als ik het zolang volhou om niet te testen natuurlijk!).
hier een negatieve test... Nu wacht ik tot zaterdag af of mijn ongi alsnog komt.. Alleen heb ik niet zo veel hoop meer
@sjantalle: jammer! Maar aan de andere kant: geen bloed geeft moed, toch? Hier nog niet getest maar dezelfde voorschijnselen zoals gewoonlijk bij een aankomende ongi dus we wachten af. Vandaag dag 26, ga er zelf vanuit dat het deze maand niet is gelukt.
@sisa: bij jou geldt nog wel hetzelfde hè! Geen bloed geeft moed!!! Ik duim voor je Ik had vanavond wel een posi test, MAAR....... Ik heb twijfels bij de betrouwbaarheid van deze dipstick van een of andere site.. (onderste stukje van het plastic laagje zat los en weet niet of het invloed heeft) Morgen haal ik gewoon de KV 2voor5 en dan heb ik zeker een betrouwbare test.
Sisa, spannend voor jou! Als je te vroeg hebt getest kan het zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lichaam hebt. Over twee dagen nog eens proberen? Sjantalle, je meent het!! Nou, hij geeft niet zomaar positief toch? Nu maak je het wel heel spannend hoor. Dat wordt morgenvroeg je plas ophouden en vroeg een testje halen
helaas gaat dat vroege niet lukken.. Ik ga om 7u van huis om te gaan werken. Bij mijn werk in de buurt zit alleen een AH en heb geen zin om ouders van kinderen van 'mijn' school tegen te komen met zo'n test in handen. De roddels gaan dan misschien te snel. Ik moet dus wachten tot na 19u om de test te halen en te doen.. (leve de koopavonden!)
Hey Allemaal Vanavond een laatste test afgenomen en ....... duidelijk positief!! Na 3,5/4 jr mogen we weer! (ook toen was het okt raak! ) Ben super blij! maandag nog even naar de huisarts omdat ik de vorige zwangerschap bij een gyn. geweest ben ivm darmziekte.. Hoop heel gauw te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! Liefs en knuf Sjantalle
Sisa hoe is het met jou?? Ik ben voor het eerst aan het tempen. Nu een paar dagen bezig, maar vind het wel een lekker idee dat je inzicht krijgt in je cyclus. Die schommelt bij mij nog wel eens, van 26 tot 31. Wie van jullie heeft er ervaring met tempen?